Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän tilanteeseen sopii kuuluisa sanonta: Ei *****, mitä paskaa!

Sama tahti jatkunut tänään kuin eilenkin. Yksinkertaisesti omat poke checkit menevät mailoista ja kiekoista läpi, mailannostot eivät toimi, ja vastustaja pitää kiekkoa miten lystää. Lisäksi vastaan on tullut useampi tilanne, jossa vastustaja huitoo käsille saamatta rangaistusta, ja heti perään oma pelaaja lähtee boksiin, kun vastustaja tiputtaa mailansa mailannoston yhteydessä. Omilta pelaajilta pienistäkin käännöksistä karkaa kiekko lavasta, samoin kuin vastustajan pienestä tönäisystä tai poke checkistä. Täysin tyhjä maali edessä, ja kiekko on maaliviivalla, mutta oma pelaaja laukoo sen siitä käsittämättömästi ohi. Tuli vielä uusinnasta tarkastettua, että kyllä sen vielä suoraan tähtäsin.

Nyt on takana sellainen tappioputki, joita ei tullut edes NHL 08:ssa, joka oli aikoinaan ensimmäinen uuden sukupolven NHL-pelini. Sanoinko jo, että ei *****, mitä paskaa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

paras ja itsellä vkl:na toiminut vinkki: buuttaa pleikka. :)

Ei auta koska se tekee kokoajan sitä et online peliä on hyvin vaikea saada koska 95% tulee yhteys vastustajaan katkesi vaikka juuri olisin alottanu pelaamaan buuttaaminen ei auta ollenkaan koska ongelma ei poistu. Lisäksi tää nhl11 on pahin peli kaatumaan. Ihmettelen että tämmöstä voidaan puskee markkinoille edes!!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei auta koska se tekee kokoajan sitä et online peliä on hyvin vaikea saada koska 95% tulee yhteys vastustajaan katkesi vaikka juuri olisin alottanu pelaamaan buuttaaminen ei auta ollenkaan koska ongelma ei poistu. Lisäksi tää nhl11 on pahin peli kaatumaan. Ihmettelen että tämmöstä voidaan puskee markkinoille edes!!


Modeeminkaan resetointi ei auta?? (Resetoinnin jälkeen yhteys ea:n palvelimiin on pysyny hyvin päällä<paina modeemista resetointinappia, joka on joko pohjassa tai sitten sivulla>)

(tosin en ole ottanu arvopikapeliä, mutta ainakin HUT ja unranked-online matsit toimii temppuilematta)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän tilanteeseen sopii kuuluisa sanonta: Ei *****, mitä paskaa!

Sama tahti jatkunut tänään kuin eilenkin. Yksinkertaisesti omat poke checkit menevät mailoista ja kiekoista läpi, mailannostot eivät toimi, ja vastustaja pitää kiekkoa miten lystää. Lisäksi vastaan on tullut useampi tilanne, jossa vastustaja huitoo käsille saamatta rangaistusta, ja heti perään oma pelaaja lähtee boksiin, kun vastustaja tiputtaa mailansa mailannoston yhteydessä. Omilta pelaajilta pienistäkin käännöksistä karkaa kiekko lavasta, samoin kuin vastustajan pienestä tönäisystä tai poke checkistä. Täysin tyhjä maali edessä, ja kiekko on maaliviivalla, mutta oma pelaaja laukoo sen siitä käsittämättömästi ohi. Tuli vielä uusinnasta tarkastettua, että kyllä sen vielä suoraan tähtäsin.

Nyt on takana sellainen tappioputki, joita ei tullut edes NHL 08:ssa, joka oli aikoinaan ensimmäinen uuden sukupolven NHL-pelini. Sanoinko jo, että ei *****, mitä paskaa?

Et tiedä kuinka hyvältä tuntuu lukea näitä avautumisia. Voisin sanoa että olen itse kirjoittanut tämän jutun, sen verran on samansuuntaiset ajatukset itselläni tällähetkellä.:) Koitetaan kestää kohtalotoverit. Josko ensivuonna sitten taas paremmalla onnella. Toivotaan sitä kilpailua toisenkin kiekkopelikehittäjän toimesta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei auta koska se tekee kokoajan sitä et online peliä on hyvin vaikea saada koska 95% tulee yhteys vastustajaan katkesi vaikka juuri olisin alottanu pelaamaan buuttaaminen ei auta ollenkaan koska ongelma ei poistu. Lisäksi tää nhl11 on pahin peli kaatumaan. Ihmettelen että tämmöstä voidaan puskee markkinoille edes!!

Mulla tuli siis niissä liigapeleissä (1vs1) "yhteys vastustajaan katkesi" ennen ottelua, buuttasin ja sit toimi. Sul on joku hankalempi ongelma sit. Samaa mieltä olen kyllä siitä et tämän vuoden versio on ihan uskomattoman buginen pläjäys.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiva nähdä että en ole ainoa kenelle tulee k*setettu olo kun tätä pelaa. Monta peliä nyt takana 1vs1:tä ja käytännössä aina vierasjoukkue ja joka peli on kyllä sellaista tuskaa. Pikataktiikoita kun käyttää niin hieman ehkä auttaa mutta vastustajalla on silti aina ärsyttävä etu joka tekee pelaamisesta todella vastenmielistä. HUT:ia en viitsi enään edes pelata.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Läpiajoista pitäisi siis laukoa? Kyllä jääkiekon suola on juuri ne harhautukset ja läpiajossa niitä kuuluu tehdä, tietenkin ymmärrän laukauksen, jos pelissä voisi tehdä jonkun vartaloharhautuksen ja siitä laukoa.

Mutta sitä maalivahdin haltuunottamista vastustajan läpiajoissa suosittelen kaikille. Ainakin omasta mielestäni paljon hauskempaa ja ehkäpä myös tehokkaampaa, kun saa itse vaikuttaa sen läpiajon lopputulokseen :)

Päättyyhän se deke myös laukaukseen :D En siis tarkoittanut, että pitäisi yrittää laukoa suorasta luistelusta ilman harhauttamista, koska ikävä kyllä ne ei tunnu uppoavan millään. Änärin deke vaan on niin koomisen näköinen, että oikeasti sellaisia näkee vain Pietarinkadun Oilersin show-kiekossa, jossa kiekko on kiinnitetty narulla lapaan kiinni (siis niitä joissa kaveri veivaa puolelta toiselle useamman kerran ja veska on ihan solmussa). Jos sellaisia nyt jossain sarjapelissä sattuisi näkemään, niin ehkä rankkareissa ja silloinkin huipputaitureilta, ei miltään rivimiehiltä, kun taas änärissä voi veivata uskomattomalla tavalla pelaajalla kuin pelaajalla...

Itseasiassa pelissä voi tehdä "vartaloharhautuksen", vaikkakaan se ei ihan samalta näytä kuin oikeassa elämässä, eli kun olet läpiajossa niin oikeassa kohdassa käännät vähän tattia kiertääksesi veskarin kämmenen puolelta, mutta sitten käännätkin nopeasti rystylle ja siitä nostat kiekon reppuun. Ilman deke-veiviä. Like this:

YouTube - NHL 2011 breakaway goal

Vielä, kun saisi paremmalla teholla ujutettua 5-holesta... :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän tilanteeseen sopii kuuluisa sanonta: Ei *****, mitä paskaa!

Sama tahti jatkunut tänään kuin eilenkin. Yksinkertaisesti omat poke checkit menevät mailoista ja kiekoista läpi, mailannostot eivät toimi, ja vastustaja pitää kiekkoa miten lystää. Lisäksi vastaan on tullut useampi tilanne, jossa vastustaja huitoo käsille saamatta rangaistusta, ja heti perään oma pelaaja lähtee boksiin, kun vastustaja tiputtaa mailansa mailannoston yhteydessä. Omilta pelaajilta pienistäkin käännöksistä karkaa kiekko lavasta, samoin kuin vastustajan pienestä tönäisystä tai poke checkistä. Täysin tyhjä maali edessä, ja kiekko on maaliviivalla, mutta oma pelaaja laukoo sen siitä käsittämättömästi ohi. Tuli vielä uusinnasta tarkastettua, että kyllä sen vielä suoraan tähtäsin.

Nyt on takana sellainen tappioputki, joita ei tullut edes NHL 08:ssa, joka oli aikoinaan ensimmäinen uuden sukupolven NHL-pelini. Sanoinko jo, että ei *****, mitä paskaa?

1. Jos sulla on huono päivä, älä pelaa peliä. Kun hermot ovat kireällä, niin tuollaiset pikkujutut, mitä ei normaalisti edes huomaa, tuntuvat erittäin ärsyttäviltä.

2. Uskaltaisin väittää, että tappioputkesi johtuu enemminkin itsestäsi, kuin tuurista. Peli on kuitenkin loppujen lopuksi taitolaji, ei muutamat jäähyt sitä ratkaise. Jos häviät pelin jatkoajalla jollakin flipperimaalilla, niin kannattaa miettiä, että miksi peli meni jatkoajalle. Jos olisi pelannut paremmin, olisi tullut selkeä voitto jo varsinaisella peliajalla. Jos pelaajasi kaukoo tyjästä maalista ohi, niin se johtuu sen asennosta. joistakin asennoista lauottaessa kiekko lähtee aina mihin sattuu. väitän että tuostakin tilanteesta olisi kokenut konkari laittanut kiekon maaliin. Ja vaikka ei olisi, niin 1 maali ei kuitenkaan peliä ratkaise, kunhan pelaa muun pelin hyvin.

3. Mistä johtuu että lähes poikkeuksetta tuurista valittajat eivät ole vaikkapa TOP 1000 rankingissa olevia pelaajia? Liian usein foorumille tullaan valittamaan häviöistä ja kaikki syy laitetaan tuurin piikkiin. Miksei kukaan tule ikinä kertomaan sitä, että voitti pelkällä tuurilla? Ei kaikilla voi olla huonoa tuuria... Se taas todistaa sen, että ihmiset ovat vainoharhaisia ja huomaavat VAIN huonon tuurin, eivätkä noteeraa hyvää tuuria ollenkaan.

Itelläkin on tullut pelejä vastaan, missä vastustaja tekee 3-2 voittomaalin 1sek ennen loppu siniviivalämärillä ilman maskia, mutta eipä siitä mitään valitettavaa ole. Kyllä oikeassakin jääkiekossa tapahtuu sellaista. On mulla myös viime sekunnin voittoja, jotka korvaavat nuo karvaat tappiot.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itseä kans kummastuttaa tämä jokapäiväinen valittaminen ja itkeminen siitä, että tää peli on niin paska ja antaa aina toiselle "edun". 60-70 peliä HUT:ia takana itellä ja joka pelissä on ollut hauskaa, päättyi se sitten tappioon tai häviöön. Joillekin tuntuu tuo häviäminen ottavan sen verran koville, että suosittelisin lämpimästi vaikkapa pelin laittamista myyntiin. En syytä erityisesti ketään, mutta tuntuu olevan aika yleinen ilmiö tämä(kin).
Esimerkiksi tänään pelasin pelin jotain ulkomaalaista vastaan, vissiinki Euroopasta se oli. Voitin tiukan taistelun jälkeen pelin 4-3, ja oli varmasti yksi NHL11 urani parhaista/tiukimmista peleistä. Erittäin hyvää peliä molemmin puolin, moket torjuivat tasaisesti molemmissa päissä, jääkiekkoa pelattiin reilusti eikä pelin bugeja hyödynnetty millään tavalla. No, ilmeisesti vastassa oli taas semmoinen tyyppi, joka ei tappioita kestä. Viestihän sieltä putkahti pian pelin päättymiseen jälkeen ja luki jotain "no, joskus myös noobit voittavat". Ihmettelin vähän tätä valitusta, sillä koko pelin ajan molemmat pelasivat reilusti ja itselläni oli pirun hauskaa aloituskiekon pudottamisesta summerin soimiseen.
Itselläni taitaa olla 6 tai 7 pelin voittoputki päällä, ja tänäänkin voitin VIERAISSA 8-1. Jännä homma, että itse en huomaa mitään eroa koti- tai vierasjoukkueen välillä.

Sattuuhan noita maalivahtien imurointeja nykyäänkin aika usein. Milloin lähdetään hakemaan kiekkoa kulmasta ja heitetään se ensimmäisen vastustajan lapaan, jolla on helppo työ iskeä kiekko tyhjiin. Entäpä Tommy Salon pari minuuttia ennen loppua tapahtuva imurointi olympialaisissa? Kyllähän näitä sattuu oikeassa elämässäkin, eikä se nyt maailmaa kaada.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

2. Uskaltaisin väittää, että tappioputkesi johtuu enemminkin itsestäsi, kuin tuurista. Peli on kuitenkin loppujen lopuksi taitolaji, ei muutamat jäähyt sitä ratkaise. Jos häviät pelin jatkoajalla jollakin flipperimaalilla, niin kannattaa miettiä, että miksi peli meni jatkoajalle. Jos olisi pelannut paremmin, olisi tullut selkeä voitto jo varsinaisella peliajalla. Jos pelaajasi kaukoo tyjästä maalista ohi, niin se johtuu sen asennosta. joistakin asennoista lauottaessa kiekko lähtee aina mihin sattuu. väitän että tuostakin tilanteesta olisi kokenut konkari laittanut kiekon maaliin. Ja vaikka ei olisi, niin 1 maali ei kuitenkaan peliä ratkaise, kunhan pelaa muun pelin hyvin.
Mainitsin muistaakseni myös pelaajien lavoista ja kiekoista läpi menevät poke checkit, sekä omien pelaajien naurettavan kyvyn pitää kiekkoa omassa lavassaan. Vaikea siinä on paremmin pelata. Onhan tätä esiintynyt kaikissa sarjan peleissä, mutta ei koskaan ole tällaista tullut vastaan. Olisin varmasti voinut tehdä joissain tilanteissa jotain vähän paremmin, ja ehkä voittaakin jonkun näistä peleistä, mutta koko tappioputkea ei pelkkä huono päivä, tai tässä tapauksessa kaksi päivää, selitä.

Pelaaja tuli tuossa tilanteessa aivan suoraan maalia kohti, otin tilanteen jopa videolle, jos kiinnostaa. Lisäksi, jos minua ei lasketa kokeneeksi konkariksi tämän sarjan parissa, niin aika harvaksi jää niiden joukko, jotka lasketaan.

Ei kaikilla voi olla huonoa tuuria... Se taas todistaa sen, että ihmiset ovat vainoharhaisia ja huomaavat VAIN huonon tuurin, eivätkä noteeraa hyvää tuuria ollenkaan.
Kaikilla ei ole huonoa tuuria juu, kyllähän sen tuolla huomaa. Mitä taas hyvään tuuriin tulee, niin harvoinpa kukaan kokee tarpeelliseksi tulla tänne hehkuttamaan sitä, miten voitti jonkun pelin onnekkaasti, vaikka niin ajattelisikin. Itse olen kyllä ainakin huomannut useammissakin NHL 11:n peleissä olevani itse myös se edun saaja, kun omat pelaajat ovat alusta saakka aina oikeissa paikoissa, helpot vedot uppoavat ja vastustajalla ei ole toivoakaan pärjätä. Enemmän on tullut tällaisia epätasapainoisia tilanteita vastaan tässä kuin aiemmissa sarjan peleissä.

TravoFIN sanoi:
Kyllähän näitä sattuu oikeassa elämässäkin, eikä se nyt maailmaa kaada.
Sattuu kyllä, muutamia kertoja koko NHL-kauden aikana. Se on vähän harvempi tahti kuin joka kolmannessa pelissä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän tuon edun huomaa ihan selvästi tässä pelissä. Välillä omat pelaajat on ihan jumalia ja tulee 10-0 voittoja ja sitten taas jotain aivan paska jengiä vastaan tyhjistäkään ei mene sisään millään.

EASHL on ihan sama juttu. Välillä annetaa pataan ihan eliitin kärkijengeille heittämällä ja sitten hävitään jengeille jotka ei edes tiedä mitä jääkiekko on. Yksi esimerkki peli 8-1 voitto ja seuraava peli samaa jengii vastaan perään niin turpaan tuli rankasti, siinä pelissä botit muuttu jumaliksi ja meidän ukot istu boksissa koko pelin. ja maalipaikoista itse vedin tolppia vain. Silloin ku kusee niin mikään syöttö ei mene perille,vedot tolpissa, ukot boksissa koko ajan, vihu räiskii maaleja ihan mistä vaan.

Se on ihan varma että etu on aina toisella,mutta uskon että se tasoittuu pitemmän päälle, koska itselläkin on se etu välillä ja sen huomaa kun vihun verkko soi joka paikasta:)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

^^En jaksa siteerata koko postausta, mutta pari asiaa.

-Haluasin ehdottomasti nähdä sen videon.
-Tappioputkea ei ehkä selitä pelkästään huono päivä, vaan se johtuu lähinnä sun ja vastustajien tasoerosta ;) Tuuri on saaattanut ratkaista yhden tai muutaman TIUKAN pelin, mutta muuten silläkään ei ole suurempaa osa asiassa.
- Ite olen pelannu tätä noin 100 peliä (kaikki netissä) ja ehkä max 4 kertaa tuuri ratkaissut kamppailun. En pidä sitä mitenkään maagisena ja yliluonnollisena EA:n ohjelmituna huijaamisena, että veskari imuroi pari helppoa maalia pelissä. Eikös oikeastikkin veskareilla ole huonoja päiviä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä ketjua luettuani olen todennut etten todellakaan aio hankkia NHL11.
Aion tyytyväisenä pelata NHL10 mihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä ketjua luettuani olen todennut etten todellakaan aio hankkia NHL11.
Aion tyytyväisenä pelata NHL10 mihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen :D

Jos ei ole hc änärifani (ensimmäinen änäri sega megadrivellä '93?) niin eipä NHL11 mitään niin merkittävää tarjoa, etteikö NHL10 ajaisi asiaa. Pakko kuitenkin todeta, että kyllä tämä uusin on omasta mielestäni sarjan paras peli tähän mennessä, hands down. Todellista lätkäfania varmasti lämmittää kaikki pienet parannukset ja lisäykset animaatioihin ja fysiikkaan. Mailat katkeilee ja mailattomanakin voi potkia kiekkoa, kikkoja mukavasti lisää (jalkakikat yms.), aloitusten variaatiot, taklaukset todella hienoja ja vaihtelevia (vaikka kyllä olisi aivotärähdysten määrä aika hurja tuollaisista taklauksista), maaleja tuntuu tulevan enemmän sattumanvaraisesti sieltä täältä jne.

Joo, olen valittanut noista "varmoista" rannareista, mutta eipä ne nyt varsinaisesti mitään bugeja ole, ja aiempina vuosina näitä "varmoja" paikkoja on ollut huomattavasti enemmän. Siis kehitystä parempaan suuntaan myös tällä saralla tapahtunut. Tosin aika saattaa paljastaa näitä lisää, joten kop kop, koputan puuta.

Ainoa todellinen bugi, joka häiritsee on tuo nettipelien aloittamisen katkeilu. Siis yrität ottaa yhteyttä palvelimiin ja tiedonsiirrossa tulee 4/5 kerrasta joku virhe ja eikun uusi yritys. Itse peleissä (vajaa 30 takana) en ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta huomannut pätkimistä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyyköhän HUT:ssa nostamaan palkkakattoa joskus tulevaisuudessa edes hieman? Ei pysty hankkiin kun muutaman huippupelaajan ja loput pelaajat on ripulia. Kokoo siitä nyt sitten "unelmajoukkue" kun pelaajat on keskimäärin 60-75 tasoa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

-Haluasin ehdottomasti nähdä sen videon.
-Tappioputkea ei ehkä selitä pelkästään huono päivä, vaan se johtuu lähinnä sun ja vastustajien tasoerosta ;) Tuuri on saaattanut ratkaista yhden tai muutaman TIUKAN pelin, mutta muuten silläkään ei ole suurempaa osa asiassa.
- Ite olen pelannu tätä noin 100 peliä (kaikki netissä) ja ehkä max 4 kertaa tuuri ratkaissut kamppailun. En pidä sitä mitenkään maagisena ja yliluonnollisena EA:n ohjelmituna huijaamisena, että veskari imuroi pari helppoa maalia pelissä. Eikös oikeastikkin veskareilla ole huonoja päiviä?
Osaan kyllä myöntää tappioni paremmalle vastustajalle reilussa kamppailussa. Tällaiset tilanteet tässä putkessa voidaan kuitenkin laskea noin kahdella sormella. Kysehän ei ole mistään parista maalivahdin koomailusta, vaan pelin alussa toiselle joukkueelle arvotusta ja aika lailla kaikkiin osa-alueisiin vaikuttavasta edusta, josta täällä ovat monet muutkin puhuneet. Onhan niitä joskus niitäkin pelejä, joissa mitään etua ei välttämättä juuri suuntaan tai toiseen näe, mutta aivan liian usein sitä ei voi olla huomaamatta. Usein pitkällä juoksulla ovat edut menneet tasan, kuten esimerkiksi jami84 sanoi, mutta nyt siis kohdalle on sattunut ihmeellinen putki huonoa tuuria etuarvonnoissa.

Tässä vielä tuo video. Monta kertaa tuli tuon jälkeen harjoituksissa vielä testattua samasta paikasta ja vastaavalla pelaajalla rystyltä, ja vaikka tähtäys oli niin oikealle kuin mahdollista, meni kiekko tuosta paikasta aina maaliin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Yhdynpä mielipiteeseen että tämä on aivan liikaa tuuripeli ja ea jumalat pelaavat. Aina se ei vaikuta mutta liian monesti kyllä, toisinaan vastaan ja toisinaan puolesta. Jo 10:ssä oli tätä ns.momentumia ihan liikaa mutta tässä vielä enemmän.

Tällä hetkellä en tykkää tästä pelistä. En tosin tykännyt 10:stäkään aluksi mutta päivitysten ja ymmärtämisen kautta peli muuttui paremmaksi. Tässä uudessa versiossa on menty liian monessa asiassa taas taaksepäin, mm.pelaajien liikkeet ja asennot ovat vähemmän luonnottomia ja bugeja on paljon.

En ymmärrä miksi joka vuosi pitää tehdä lähes kaikki uudestaan. Miksei voisi jatkaa edellisen vuoden version kehitystä ja parantaa vanhaa. Noh tietysti meidän tyhmien takia jotka kipittävät kauppaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jonkun verran huvittaa nämä statsit mulla HUTissa. Alkaa vähän hajottaa tällä säkkijoukkueella hakkaaminen, mutta kun ei kehtaa sentään oikeaa rahaa tähän tunkea.

Mun tiimi: hyökkäys 82, puolustus 78, moke 78.
Vastustaja: hyökkäys 95, puolustus 89, moke 88

Voitin pelin 3-2

Laukaukset kohti maalia: minä 15, vastustaja 22
Taklaukset: minä 2, vastustaja 34
Syötöt: minä n. 160 vastustaja n. 80
Vedot suoraan syötöstä: minä 12, vastustaja 1

Konkarit tietääkin jo, millainen itse matsi oli:

Mun on ihan turha yrittää edes taklata, koska nuo Iginlat ja Heatleyt luistelee ohi, vaikka kuinka heiluttelisin narujani ja mailaa niiden lähistöllä. Joka kerta kun vastustaja saa kiekon, se avaa Heatleylle (tms), luistelee alueelle, vemputtaa ja laukoo. Joka kerta kun itse hyökkään, vastustaja valitsee pakin ja jyrää täysiä päälle. Muutaman kerran syöttelen ukot kahville ja teen kolme häkkiä tyhjiin. Vastustaja onnistuu kaksi kertaa Hiitlirannarissa. Viimeisen erän 10 minuuttia pidän kiekkoa ja syöttelen vastustajan päädyssä ja kulutan aikaa.. Ihme, ettei tullu mitään viestikuittailua.

Valitettavan usein nää matsit vaan on tällasia. Sitten jos kone päättää, että tässä pelissä ei sitten meikäläisen tiimi osaa syöttää, niin otan turpaan 10-0.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tässä itseänkään periaatteessa ottaisi pannuun hävitä vaikka 24-0 jos vaan tietäisin hävinneeni sen takia, etten osannut pelata, tai sitten vastustaja oli vaan noin perkeleen paljon parempi. Pointtina tässä nyt on se, että jossaan vaiheesa matsia, kun EA-jumala päättää, ettei omat ukot saa kiekkoa haltuunsa syötöissä tai onnistu missään muussakaan niin sitten niin ei vaan jumalauta käy.


Been there done that:

Yrität puolustaa kaveria vastaan taklaamalla.
Ei käy. Kimpoat vaan takaisin pelaajalla kuin pelaajalla, pelaajasta kuin pelaajasta.

Yrität sitten vaikka poke checkiä.
Ei käy. Saat jäähyn.

Entäpä sitten stick lift.
Ei käy. Saat jäähyn eikä kaverilta lähde edes kiekko lavasta vaikka saitkin nostettua mailaa.

Jospa sitten luottaisin maalivahtiin, onhan Rask ottanut komeita koppeja urallaan paljon.
Ei käy. Jokainen torjunta menee siihen seläntakaahuitaisuun (huti tietenkin) ja kaveri käy tökkäämässä maalin kun itse yrität puolustajalla tokkiä sitä itselleni haamuksi muuttunutta kiekkoa.

Sitten jollain perkeleen huijauksella pääsen kahdella nollaa vastaan tilanteeseen. Himmailen laiturillani ja odotan sentterin mukaan hyökkäykseen kunnolla. Lättyä maalinkulmalle ONNISTUNEESTI ja veto kohti ylänurkkaa. Kädet kohti taivasta ja tuulettamaan, kunnes huomaatkin että Gary Goalkeeper ovr 57 ottikin kiekon syöksymällä kiinni kuin Zubizzareta konsanaan. Kaverin vastahyökkäys ja sinivvivalta ilman maskia rannari takanurkkaan. Tuttuako? Kyllä.

Tätä tapahtuu myös sitten toisinpäin. Turnausfinaalissa johtaessa peliä 5-0 yritin antaa kaverille mahdollisuuden edes päästä peliin mukaan ettei tapahtuisi sitä ikävää kesken quittausta. Ei siitä tasoituksen antamisesta mitään tullut kun omat bottipelaajat oli kaikki jotaa bobiorreja ja säälien katsoin sitä vastustajan räpellystä yrittää saada edes yksinkertaiset syötöt onnistumaan. Ei se nyt vaan hitto vie voi olla siitä kiinni että pelaajien tasoerot olisi noin suuria kokoajan..

PS. Isaaru, noi sun videon tapahtumat alkaa olee aika priceless kamaa :D
 
Ylös Bottom