Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

No ei siellä kyllä online olla kovinkaan usein ;) Ja se 1-2 peliä maksimissaan pelaavat päivässä, muttajoo, jos nyt mv:ksi menen takaisin joukkueeseen niin voipi olla että pelit lisääntyvät :D

*****, sinä et osannu mtn nii ooppa hiljaa:D vai kysytäänkö pertsalta?
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Etsii seuraa hän.
Ikää 28
mikki: o
Pelaa yleensä kännis: khyl
Kokemus: 09: n:300 pelii. 10: n:500 pelii. 11: justiina alootin
Paikka: kaikki muut paitti moge
Tyyli: Kovanaama tahi pelinrakentaja. Mieluummin kovanaama. tykkää taklata ja härnätä vastustajaa
Muu: Vaikka se voittaminen o keskimäärin kivempaa ku häviäminen, nii silti loppu viimee ihan sama mite se peli menee kunhan o kivaa ja pääsee pelaan.
Peliajat: arkisin noin: klo 15-22. viikonloppuna siihen asti ku sammuu.:D

psn: Pioneeri_
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

*****, sinä et osannu mtn nii ooppa hiljaa:D vai kysytäänkö pertsalta?

Tottahan se on että ei niitä pelejä yleensä muutamaa enempää päivässä pelattu >.>, ja jos itse 5 peliä (1 voitto) pelaan, ja joukkueen statsit 2-16-2 niin ei siellä muutkaan osaa, ja itse jouduin pelaamaan kokoajan "väärällä" paikalla >.>

100. POSTI!!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tottahan se on että ei niitä pelejä yleensä muutamaa enempää päivässä pelattu >.>, ja jos itse 5 peliä (1 voitto) pelaan, ja joukkueen statsit 2-16-2 niin ei siellä muutkaan osaa, ja itse jouduin pelaamaan kokoajan "väärällä" paikalla >.>

100. POSTI!!

Niistä sun taidoistas ei tiijetä ku et niitä ainakaa meillä näyttäny ja siks sut poistettiinki seurasta:D Ja toiseks nyt menny paljo paremmi pelit ku sut poistettii:D ei pahal ja ite en oo nyt ollu varmaa 7 pelii mukana ku ei oo nyt omas käytös ollu PS3 viimeaikoina:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Lisää sinäkin Chymos189 tai Pertsa69. Veikkaan että siellä on melkein aina porukkaa online. Se on meidän joukkueen farmijoukkue joten jos pelit onnistuu ja plussaa kuulen korviini niin saatat nousta tähän "pää" joukkueeseen. Onnea peleihin! :)

Joo tuli tehtyä kaverin kans jo joukkue nii meen sinne mutta jos siel ei pelit onnaa niin tuun sitten teidän tiimiin jos käy.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Tiimi olis hakusessa.

Ikää: 25
Kokemusta: 6 vs. 6 netissä ei lainkaan (vielä), mutta isommalla porukalla ollaan offline jonkin verran pelailtu, eli aivan pihalla en ole :)
Pelipaikka: Mieluiten puolustaja.
Peliaika: Mieluiten iltaisin.
Muuta: Mikkiä ei ole, olen kylmähermoinen peluri joka ei lämpene voittoputkessa eikä myöskään tappiokierteessä.


PSN: stimperi
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Gt:mrhardd xbox360 nhl10 800 eshl matsia,nhl11 250 matsia ja 470pistettä joista yli puolet syöttö pinnoja.
Sentteri/laiturit,legenda kortti.
Syöttelevä pelinrakentaja
Tosi aktiivi, joka ilta 20.30-->00.00
31v,Mikki ja huumori äijä.
Ei muuta ku viestiä.
Aktiivinen kerho hakusessa ja jossa maalit pyritään tekemään joukkueen voimin ei yhden miehen voimin.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

laitatko kilttinä tyyppinä suoran linkin boxin puolelle? ku en löydä tältä foorumilta ainuttakaan keskustelua tai vastaavaa.. hemmetin sekava sotku tää foorumi.. googlella löytyy jotain.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Joukkue LappeeRY etsii suhteelliseen hyvää puolustajaa tai hyökkääjää. Joukkue ei ole mikään maailmanparas mutta kyllä niitä voittoja on tullut... Yhteydenotot: PSN tunnukseen Vallu112(.)
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Noriaki Takashi, Japanin lahja jääkiekkoilulle - on vailla seuraa! Japanin vasen/oikea laitahyökkääjä kelpuuttaa lähes joukkueen kuin joukkueen, kunhan joukkuehenki on hyvä, eikä peliä oteta liian vakavissaan.

NHL09:ssä tuli pelattua joku 100 matsia Be A Prota hakaten lähemmäksi 140-160 pistettä. NHL11-aikana tullut sitten vain pelailtua noita "Sparrauspelejä".. Pelaajan olen tasoa: "Japani" ja tämän takia kelpuutan joukkueen kuin joukkueen, kunhan tiimihenki on kohdillaan.

Niin ja ikää on mittarissa 19.

PSN: Taccomaa
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Etsiskelisin sellaista paljon pelaavaa eliitti-/ammattilaistiimiä. Headset löytyy ja pelaan hyökkääjänä, mutta tarvittaessa pakittelukin onnistuu ihan hyvin. En tuijota ikinä omia pisteitä, vaan tärkeintä on, että seura voittaa! Pelejä olen pelannut 388 ja pisteitä on kertynyt 419. Mieluisin rooli on puolustava, mutta kaikki käy. Supertähtikortti on kourassa.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

GOLDEN FIN GENERATION HAKEE PELAAJIA

Eli haetaan muutamaa pelaajaa vahvistamaan rivejämme.. Ollaan semmonen peruskerho, joka on alottanu toimintansa jo nhl 10 alkuvaiheissa. Nyt ollaan kärsitty vähän pelaajapulasta, joten muutama vahvistus olisi paikallaan. Pyöritään yleensä tuolla eliitin häntäpäässä, eli mikään taituri ei tarvitse olla.. Muutamia kriteerejä kuitenkin.

Hyvää pelisilmää
Tiimihenkeä
Legenda kortti olisi paikallaan (ei pakeille pakollinen)
Kohtalaisen aktiivinen, ei kerran viikossa pelejä
Hyvä asenne pelaamiseen :)
+/- olisi plussan puolella

Eli jos kiinnostaa niin yhteydenottoja täällä yv, taikka psn puolella: gendlik

GFG kiittää :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Myös 32-vuotias, erittäin varma puolustaja etsii seuraa. Haluaisi minun kanssa samaan seuraan. Yhteisiä pelejä on takana toistasataa. Edellinen seura meni puihin juuri eliitin kynnyksellä erään nimeltämainitsemattoman henkilön vuoksi. Statsit: 321 ottelua, 200 pts. Viivakuti lähtee aina kovaa. Mikki löytyy tältäkin kaverilta, nimimerkki on T_T-78.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Myös 32-vuotias, erittäin varma puolustaja etsii seuraa. Haluaisi minun kanssa samaan seuraan. Yhteisiä pelejä on takana toistasataa. Edellinen seura meni puihin juuri eliitin kynnyksellä erään nimeltämainitsemattoman henkilön vuoksi. Statsit: 321 ottelua, 200 pts. Viivakuti lähtee aina kovaa. Mikki löytyy tältäkin kaverilta, nimimerkki on T_T-78.

Ota yhteyttä PSNnään.

Paramedic12
Rstuning81
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Onko vielä supertähti tai legenda tasoista oikeasti hyvää veskaria vailla seuraa?

Aktiivinen ja hyvähenkinen seura saattaisi tarvita palveluksiasi. Mikkiä ei tarvitse, mutta pelihuumoria, aktiivisuutta ja osaamista tarvitaan. Ollaan sellainen alemman eliittitason joukkue, joka hyvänä päivänä haastaa isompiakin. Hyvät päivät ovat tosin aika harvassa. :)

Ota yhteys, PSN: Raisinger.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Vutilo ettis kanssa seuraa. Lähinnä kaljapelejä pelailen eli ei mitään kovin vakavaa vääntöä. Olen pelaillu lähinnä pakin paikkaa. Ikää 31 ja mikki löytyy.
Pelejä sais olla ainakin kerran viikossa ja vaikka vähän enemmänkin.

Privaviestillä tai psn:ssä voi ottaa yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 11 Vapaat pelaajat

Seuraan haluaisin itsekkin liittyä, mielellään niin ettei tasolla ja aktiivisuudella ole juurikaan väliä. Ikää on 29v, mikki löytyy. Ostin pelin vasta pari päivää sitten eli mitään legendakortteja ei kyllä löydy ja jokunen hölmöilykin voi peleissä tulla. Pitäisiköhän laittaa pystyyn kfin-seura vähän tuohon MAGin tyyliin.. niin ettei mitään suurempia vaatimuksia ole ja löytäisi helposti mukavaa peliseuraa? Varmaan pelailen aika paljon näin aluksi mutta eiköhän se mene satunnaisempaan pelailuun alkuinnostuksen hiukan laskiessa.

EDIT:Lisätääs että laidoilla on tullut pelattua noita sparrausmatseja tähän asti yli piste per peli tahdilla.. Taitaa olla hiukan yli kymmenen peliä pelattuna.
 
Ylös Bottom