Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täältä löytyisi yksi vapaa pakki. Etsin rentoa joukkuetta, joka kuitenkin taistelee aina voitosta ja haluaa menestyä. Tällä hetkellä noin 120 peliä pelattuna ja supertähti 3 kortti menossa.

PSN: Q2
 
Try-outille Voittamisen Kulttuuriin?

PS3-jengi Voittamisen Kulttuuri etsii tryoutille puolustajia, hyökkääjiä, sekä maalivahtia. Jos olet helvetin hyvä ottamaan kiekkoja pois, syöttelemään ja tekemään maaleja, niin ota yhteyttä minuun tai joukkueen omistajaan JParolaan.

Kuulokemikki on pakollinen. Emme kaipaa alottelijoita vaan pelaajia Top100-joukkueiden paremmalta puolelta.

Osallistumme myös talven aikana järjestettävään Console Hockeyn Europe Hockey Leagueen.

PSN: ditrim2008 ja JParola
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Muutaman pelaajan poistumisen seurauksena PS3-joukkue HC Piiskaajat rekrytoi jälleen! Tilaa olisi parille pakille ja hyökkääjälle ainakin aluksi tryoutille. Puolustavia pakkeja tarkemmin sanottuna. Et höntyile miehistä ohi, osaat karvata kiekot ja pitää oman pään puhtaana. Hyökkääjältä odotamme, että osaat syötellä ja pelata luovasti sekä tietenkin tehokkaasti, aina joukkueen eteen uhrautuen. Sooloilijoita ei kaivata. Pelaajilla pitäisi olla kokemusta eashl:sta enemän kuin parit pelit, sekä ikää 18+. Tavoite on aina olla TOP 100 sisällä. Hyvää vauhtia sinne matkallakin, 12 ottelun voittoputki takana tällä hetkellä.

Jos tunnet että löytyy taitoa, tehoja ja pelaat joukkueelle etkä itsellesi, laitappa psn:ssa viestiä nimimerkille Tukka_ tai Kak-a.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

uusinta änärii joku 50-60 pelii pelanneena tarttisin nyt joukkuetta itteleeni. en oo mikään piste hai..noin piste per peli, ehkä hieman jopa alle, eli lähen hakemaan joukkueen parasta en omaani. pelaan aina kun voin (perhe ja duuni rajoittaa). pelaan millä paikalla vaan, tosin maalivahti on hieman heikko suoraan sanottuna. yleensä olen pelannut joko LD:nä tai RW:nä, myös muut paikat käy. olen jo 31v. joten en mielelläni pelaa "nassikoiden" kanssa vaan kunnon peliä ja huumoria toivon, ei peliä voi LIIAN tosissaan ottaa!!

-Thomas psn.Jorma a.k.a. Not A, Vegan #80
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

(Finnish) Ice Breakers hakee pelaajia joukkueeseensa!

EASHL:n yksi vanhimmasta seuroista hakee siis aktiivisia pelaajia joukkueeseensa. Porukkamme on ollut kasassa jo NHL 09:n alkuajoista lähtien ja olemmekin HCK:n ohella yksi sarjan vanhimmista porukoista perinteineen päivineen. Tällä hetkellä meidän porukkamme koostuu 8 pelaajasta, joista jokainen on ollut mukana joukkueen toiminnassa 09:stä lähtien. Joukkueemme overall sijoitus tällä hetkellä on 11 ja uskallan väittää, että pelaajamäärän noustessa nykyisestä sijoituksemme tulee nousemaan top-10 paremmalle puolelle ja pysymään siellä.

Pelaajan hakukriteerit:

- 18 vuotias
- EASHL:stä kokemusta
- Mikki on plussaa ja toivottua sillä siten saamme annettua palautetta parhaiten perille ;)
- Huumorintajua ja pitkää pinnaa!
- Syöttöpeliin orientoitunut pelityyli
- Kykyä pelata osana joukkuetta yksinyrittämisen sijaan

Yhteydenotot voi ottaa minuun, Ganijeen tai Tanskaseen!

EA SPORTS World - Club Overview
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Moi! Haettaisiin kolmestaan kaveriporukalla tehtyyn joukkueeseen lisää pelaajia. Ikä vaatimuksia ei ole, mutta aika nuori saisi olla. Pelaamme iltaisin noin klo. 22.00 asti. Sijoitukset ovat yhtä surkeat kui tilastot, joten haluisimmekin vähän lisää kokemusta ja taitoa joukkueeseemme. Itse ainakin pidän syöttelyä tärkeänä, mutta joskus voi jotain kyniäkin vetää. Aktiivinen saisi olla, itse voisin pelata vaikka 24/7 jos voisin. :D Pelipaikka saisi olla pakki/molari, mutta hyökkääjäkin käy. Toivon että tämän viestin jälkeen ei tarvitsisi pelata enään kahdestaan, vaan saataisiin ihan kunnon joukkue. :) Mikki ei ole pakollinen, mutta kyllä esim. itse käytän jos tarvitsee.

Kysymykset/hakemukset tänne, tai PSN: Alex_Curve
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve, Täällä olis 2 peluria vailla Aktiivista jokkuette, mielellään elite top100.

Kokemusta on karttunut nhl11 yli 1500ottelua ja nhl12 on auki legendaa. Itse pelaan op, ja toinen hyökkiä tai pakkia.

Joukkueen tulisi olla aktiivinen, R2 on pitänyt löytyä sieltä ohjaimesta, ja muutenkin joukkueen tulisi olla syöttelevä joukkue. Sooloilevat tiimit ei kiinnosta.

Ukoilla ikää 23v ja mikit löytyy.

Yhteydenottoja reippasti tulemaan, niin katsellaan niitä try-outteja.

YV tai psn: Janapppaa
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Saarioisten Savikiekko on pienen tauon jälkeen kasannut runko ryhmänsä ja etsiikin nyt muutamaa pelaajaa joukkoonsa. Pääasiassa tarvimme puolustajia, mutta jos onnistuu sekä pakki että hyökki on aina parempi.

Pieniä toiveita:

Ikä mielellään yli 18
Mikki jos löytyy ois kova juttu
Ennenkaikkea toivomme, että kiekko irtoaa lavasta ennenkuin on myöhäistä :D

Aloitamme yleensä noin 20.00 aikoihin

Yhteydenotot voisi lähettää suoraan PS3:n tunnukselle pazi73 tai FINLANDIA_VOTKA
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta! Edellisestä viestistä poiketen, olen nyt vapaa agentti. :cool: Mut siis lähettii joukkueesta, kolme kaverii, kaksi aktiivista, toinen aivan toivoton, ja yksi ei pelaa melkee ollenkaan. Niin, ja yksi olen minä, ja tästä vissiin löytyisi ihan kehityskelpoinen Vasen laituri tai -pakki. Alakoulu ikäinen vielä olen, mutta henkisesti vanhempi.. :eek: Mikki löytyy, jos tarvitsee. Tilastoja tähän vähäsen: Yhtätoista samalla kaverijoukkueella vedettiin, tiastot jtn 50 pelii, 25 maalia ja suunilleen samanverran syöttöi. Tässä versiossa tämän mahtijoukkueen ansiosta, noin 25 matsia, 15 + 2. Syöttöjäkin lavasta lähtee, vaikka tilastojen perusteella muulta vaikuttaakin.. :p Sijoituksella ei niin väliä, mutta parempi sijoitus aina plussaa. Joukkueessa saisi olla semmone 5-10, aktiivista kaveria, että arkisin 18.00-22.00 löytyy pelikavereita. Koska siihen duo-säätöön olen kyllästynyt. Sparreista ehkä viis pelii vääntäny, pakkii ja hyökkääjää, semmoset 10 tehopistettä, niitten jälkeen tajusin, et mul ois jo 100 pistettä paremmas joukkuees..

PSN: Alex_Curve
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kaipaisiko joku puolustajaa joukkueeseen? En ole missään nimessä mikään huippu, mutta aktiivinen pelaaja kuitenkin, ja kaiken pyrin aina joukkueen eteen tekemään. Täysi-ikäinen olen ja ihan mielellään hieman "iäkkäämpien" pelaajien kanssa pelailisin. Ottakaapa yhteyttä. Samalla nickillä PSN:ssä.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Terve, Täällä olis 2 peluria vailla Aktiivista jokkuette, mielellään elite top100.

Kokemusta on karttunut nhl11 yli 1500ottelua ja nhl12 on auki legendaa. Itse pelaan op, ja toinen hyökkiä tai pakkia.

Joukkueen tulisi olla aktiivinen, R2 on pitänyt löytyä sieltä ohjaimesta, ja muutenkin joukkueen tulisi olla syöttelevä joukkue. Sooloilevat tiimit ei kiinnosta.

Ukoilla ikää 23v ja mikit löytyy.

Yhteydenottoja reippasti tulemaan, niin katsellaan niitä try-outteja.

YV tai psn: Janapppaa


Mitä sä viel pelleilet? Ala tulla meille pelaan! Viestiäkin oon laittanu sulle mutta et vastaa =(
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta , nyt olisi suhteellisen kokenut hyökkääjä vapailla markkinoilla :) ( pääasiassa olen pelannut jompaa kumpaa laitaa, mutta kyllä sentterin tonttikin onnistuu ) edellisessä versiossa tuli tahkottua muutama sata eashl-peliä , ja tän vuoden versiossa pelejä on kertynyt vyölle 214. Legenda 2 kortti siis reilu 30 pelin päässä :)

Haen suhteellisen rentoa joukkuetta, missä kiekko liikkuu ja läppä lentää :) toki olisi plussaa jos divisioonana olisi eliitti. Lähes päivittäin tulee änäriä tahkottua, mutta neljästi viikossa olevat säbätreenit rajoittaaa vähän pelaamista.

Ikää löytyy 18v , joten olisi ihan jees jos seuran muutkin jäsenet olisivat abouttiarallaa samaa ikäluokkaa:) Mikki löytyy myös :)

laitetaan nyt vielä Alexander Takatugan tilastot :


O: 214
M: 401
S: 350
P: 751
+/-: 287

Yhteyttä voi ottaa täällä , tai pleikkarin puolella , jossa nicki on sama kuin täällä.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kiitos kaikille kiinnostuneille, ja viestiä pistäneille. Uudet ympyrät onjo löydetty :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pakkia olisi täällä tarjolla, vasen tai oikea käy yhtä lailla. Aloitin nettipelaamisen vasta hiljan saatuani piuhat pleikkariin. Alun eashl-höntsyt menivät vähän totutellessa, mutta nyt on pakkina tilastoissa 130 pelin jälkeen 24+81=105, +20, a+ b+ b. Pelikonelätkää sinänsä on yli kymmenen vuotta tullut neppailtua.

Pelifilosofiana on keskittyä puolustamiseen ja avata peliä syötöillä sutjakasti. Omille pisteille on melko sama, joskus niitä tulee tuurilla kuitenkin. Koetan taklata harkiten, etten ajautuisi ulos tilanteista, mieluummin ronkin mailalla ja pysyn kiekon ja veskarin välimaastossa. Joskus tulee kämmejä, joskus ei.

Parhaiten pystyn yleensä pelaamaan iltaisin ja yönkin puolella, kohtuullisen aktiivisesti, mitä se sitten onkin? 10-30 peliä viikossa? Ikää on jo reilusti yli kolmenkymmenen. Mikkiä en omista, saatan kyllä nopeasti sellaisen laittamista harkita, jos homma alkaa tuntua mielekkäältä.

Joukkueelta toivotaan lupsakkuutta kaikessa paitsi pelikurissa. Oikeaa lätkää kunnioittavaa syöttöpeliä ja omien pelipaikkojen kunnioittamista. Tason ei tarvitse olla huikea, kunhan se toinen pakki edes yrittää pitää oman tonttinsa (ellei satu väylä olemaan auki, heh...)



EDIT: Kokeella ollaan jo. En siis enää etsi seuraa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LUOMUTEURASTAJAT ETSII PELAAJIA

Jatkoaika.fi sivuston käyttäjistä pääosin koostuva teurastaja ryhmä kaipailee joukkueeseen uutta verta. NHL12 kolkuttelee jo ovella ja muutama avainpelaaja jättäytyy seuraavasta painoksesta pois. Pääosin pakisto kaipailee vahvistusta, mutta hyökkäykseenkin mahtuu lisää pelureita.

EA SPORTS World - Club Overview

Haetaan kovan tason pelureita, eli aikaisempi kokemus EASHL peleistä pakollinen. Täysi-ikäisyys olisi plussaa, kun suurin osa pelaajistamme ovat jo eläkeikää lähestymässä. Pakistoon haetaan varmaotteista puolustjaa jolta lähtevät avaukset nopeasti ja tarkasti. Hyökkäykseen taitotasoa "kädet ei jäädy" pelaajia. :)

Yksityisviestiä tulemaan jos luulet, että voisit olla kaipailemmame pelaaja ja jos jatkoaika.fi sivustolle löytyy tunnukset niin sieltä voi laittaa myös privaa: Calcichew

Vähän tilastoja ja tällästä olis hyvä tietää samalla. NHL11 aikana aletaan ajamaan sisään jo pelaajia, joita kiinnostaa. Eli viestiä vaan niin sovitaan try-outista tarkemmin.

- C



Unohdit myös mainita että kun seura ei muuten pärjää niin bugiranteella ratkaistaan peli. Eli niille kovan tason pelaajille tiedoksi että jos ette halua mainettanne menettää niin pysykäähän kaukana tästä seurasta.

Ensin viljellään muutama bugiranne ja kun ollaan voitolla niin pyöritään kiekon kanssa ympyrää ajan kuluttamiseksi, mielestäni tämä ei ole taitoa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aktiivinen eliitin top-100 joukkue etsii puolustajia ja maalivahteja! Tarkoitus olisi osallistua myös ehllään. Ota yhteyttä: Oku83,Paramedic12,Latexiii.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Olisiko jollakin aktiivisella joukkueella tarvetta oikealle pelinrakentajalle tai vasemmalle snaipperille? Kahdenkymmenen online pelin jälkeen tehopisteitä on kertynyt 45 ja keskiarvo peleissä on ollut B:n ja A:n välillä. Kokemusta EASHL-otteluista ei ole vielä kertynyt mutta toivottavasti se ei ole suuri miinus :). Jos yhtään ees kiinnosti niin ottakee yhteyttä vaikka mun gamer ID:hen :D
 
Ylös Bottom