Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

EI tällä hetkellä vapaana. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Pattayan Ihanat Ladyboyt [PIL]

EA SPORTS World - Club Overview

Hakee osaavia joukkuepelaajia.

Hae jos nämä osuu.
-mikki
-Skybe
-Kova tekemään pts
-Puolustus osaaminen.
-Kortti leg 1 ->.

Älä hae jos.
-Pelaat päivän ja lähdet ilmoittamatta kenellekkään ja kun joku kysyy, niin keksitään joku ihan naurettava tekosyy.
-Et osaa pelata!!!!!
-kitiset. (Mä kitisen jo tarpeeksi, toista ei tarvita.)
-Et osaa syöttää
-Et osaa tehdä maaleja
-Et osaa puolustaa joukkueena.
-Puhut Turun murretta :D (No ei vaa).

Kaikki vaan jotka tuntee halukkuutta pelata hyviä pelejä, hyvässä porukassa pistää viestiä täällä, tai PSN. Kankko69,mukatu,unikko,Triplajay

Kiitos ja kuulemiin <3
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Salaseura värvää:

Etsimme pelaajaa surkuhupaisaan tiimiimme.

Kiekko ei polttele lavassa. Olet helvetin itsepäinen ammut aina päin lähintä pelaajaa. Omat joukkuekaverisi ovat vain tielläsi. Haluat menestyä keinolla millä hyvänsä.
Hypit vastustajan maalivahdin päälle erätauoillakin. Olet hinkannut bugi-ranteet viimesen päälle vetokuntoon. Olet hommannut mikrofonin vain vittuillakseni joukkue kavereille.
Maalin tappiolla jätät pelin kesken ja jatkat vittuilua seuran omassa chatissa. Fbook tilin omistat mutta et jaksa seuran sivuille liittyä. Pelaisit seuran pelejä jos vain yksin pystyisit.
Periaatteesi on että bottien kanssa peli kulkee. Olet täysi-ikäinen mutta olutta et saa kaupasta isoveljeltä varastetulla mopokortilla.

Jos nyt satuit löytämään sisäisen minäsi tuosta tekstistä laita viestiä PSN: Vutilo tai täällä nimerkki sama.

Ps. Meillä ei Tryoutille oteta. Suoraan lyödään joukkueen GM status otsaan.

EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

ETSITÄÄN PELAAJIA

- Et osaa pelata
- Et tiedä mistä näppäimestä syötetään
- Vedät aina kun pääset hyökkäys sinisen yli
- Katsot sanakirjasta mitä tarkoittaa puolustuspeli
- Olet pelannut vähemmän kuin 20peliä
- Ajat aina selästä
- Olet aina tappelemassa
- Kuulokkeet tai ei mua ei kettuakaan kiinnosta ja mua ei kiinnosta mikään Skyrpe!
- Alle 50v
- Sinua kiinnostaa vain se kuinka monta maalia teet itse
- Sinua ei haittaa jos häviämme 200-1, kunhan teit sen yhden maalin
- Pelaat vain vitsillä etkä ota yhtään tosissasi!!!!

Jos edes 1 asia näistä kuullostaa tutulta lähetä viesti psn: markkeli14, niin jutellaan joukkueen nimestä :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä olisi 117 ottelua pelannut pakki. Veteraani-3 tällä hetkellä B-arvosana pitäisi saada B+ niin Supertähti tulisi. 10 maalia ja 30 syöttöä. Joukkueen ei tarvitse olla Eliitissä, joukkue osaa puolustaa/hyökätä joukkueena, väh. 4 henkilöä.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt etittäis osaavaa ja taitavaa pakkia tai maalivahtia joukkueeseen. Kaikki pelaajat ovat legenda kortillisia ja eilen voitettu elite mestaruus. Jos kiinnostus heräsi niin voi tulla tryoutille:D Yhteydet PSN : JosHenHut
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Taijjat olla vähä katkera ku et pysyny jengissä mukana? Tee tehoja nii et ehkä saa potkuja..

Tehotko ne ratkaisee sijalla 300+ olevassa joukkueessa :D:D Varmaan suuri tungos joukkueeseen, jolla jo täyspaska maine ja joka ei onnistu edes voittamaan, vaikka tekee bugilla :) No eipähän ole meikäläisen asia :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Paketti alkaa olla kasassa. Epäilijöille tiedoksi että ensi kaudella Hc Trashers tulee kovaa ja korkealta!
 
Top tykkänään! Eli jos ei ketju rauhoitu välittömästi, jäähyaitiossa on loputtomasti tilaa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Joo eli viimeisen kerran yritetään.

Viime kausi kusi totaalisesti HC Metallin suhteen. Yleissija tippui jopa 400, mutta suurin osa on varmaan try-out pakkien takia jotka eivät hoitaneet hommaansa hyvin.

Jengissä on nyt 11 pelaajaa joista vain 2 on puolustajia sekä 1 maalivahti.
Loput pelaavat normaalisti hyökkääjän paikkaa. Löydettiin tässä todellinen superlupaus sparrauspelistä joka on iskenyt komeat 30+11 tehot ja maalinteko% on 45,79 tällä hetkellä. Nyt sitten etsitään pakkia joka vastaisi parhaimman puolustajan tilaa.

Elikkäs... Ei suuria toiveita ole, mutta jos sinulla olisi vähintään 100 peliä jossa olisit hakannut 100 pisttettä ja +/- tilastoihin 200 tehoa olisit varmasti tervettullut try-outille jengiin. Nytkun try-outit ollaan hakattu viime kaudella niin uskoisin, että HCM nousee suurella nousulla sinne ansaitsemaan paikkaansa.
Keski-ikä olisi 25,4 nykyään joten vanhaa seuraa löytyy. Pelit pelataan yleensä illalla/yöllä. Viikonloppuisin silloin kun pelaajia on paikalla.

Siitä sen verran vielä, että HC Metal on 1 voiton päässä jo 3:sta P-OFF Mestaruudestaan. Jos koet itsesi samaan porukkaan laitathan viestiä PS3:SSA MeriMax_87! Eli ei tänne, koska emme ole aktiivisia Konsoli_Fin:nin käyttäjiä. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Löydettiin tässä todellinen superlupaus sparrauspelistä joka on iskenyt komeat 30+11 tehot ja maalinteko% on 45,79 tällä hetkellä.

maalinteko%? tarkotat varmaan laukausprosenttia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Haetaan seuraa! Kokemusta NHL 11 ja NHL 12 ilmestymispäivästä tähän asti päivittäistä hakkaamista. HUTtia enimmäkseen ja muutama kymmentä sparrauspeliä takana.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uusi seura olisi hakusessa. Hyökkääjänä musta eniten on hyötyä. (Vasemmassa laidassa) Maaleja tulee tehtyä ja pelisilmää löytyy näyttäviin kuvioihin ja syöttöihin. Potenttiaalia on kyl ihan eliittiin asti mutta ei vanhas seurassa sinne tultu kaverin kanssa kaksin noustua. Eli ammattilais tasolla pyörimme vahvasti. Joukkueessa tulisi olla väkeä jonkin verran, koska tästä "bottien" pelistä olen saanu tarpeekseni. Kokemusta on ihan NHL 99 asti ja tätä eashl pelimuotoo NHL 10 asti. Tätä uusinta NHL 12 pelii ny aika paljon tullu pelailtua lähinnä iltaisin. Otteluita on tällähetkellä joku ~450 ja pisteitä oisko joku ~800. Silleen että se pisteitä per peli on joku 1.62 joka on kyllä nousussa ollut vahvasti koko ajan. Joukkueelta tahdon myös aktiivisuutta ja että he puhuisivat Skypellä pelatessaan. Legenda 3 kortti siis löytyy ja tykkään aika fyysestä pelistä.

Ottakaa yhteyttä psn Temix95
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Old Farts!!

Elikkäs hakusessa ois jokaselle pelipaikalle jamppoja joita kiinnostaa liittyä tähän 2kk vanhaan seuraan.Sijoituksemme heittelee tällä hetkelle varmaanki viime katsomani peruusteella siinä n. 200 luokassa.
Joukkueessa pelaa alkuperäisinä ankkalasvegas, nispekt, soneranmies, basbar89 ja Mr. "kärkilämy" Rankaisija. Olemme ne aktiivisimmat joukkueessa ja senpä takia etitäänki lisää pelimanneja,koska pyritään nyt nousemaan sinne eliten top100 paremmalle puolelle,koska ainahan noita kiireitä tuntus olevan ja mielellään niin saatais noita kiireiden jättämiä aukkoja paikattua. pyritään pelaamaan 5 vs 5 pelejä toki loistavan kassarin löytyessä niin 6 vs 6. Ja vielä tämä ,että pääasiassa pelimme pyörii siinä 20-02 hujakoilla yleensä.

Mutta Mitä haemme hakijalta:

- Aktiivisuus
- Superstara 3 auki väh. mutta miel jopa legenda.
- Mikki
- Ikä +18
- Ja melkeinpä tärkein ,että joukkuepeli on tässä pelimuodossa se oleellinen osa,emme kaipaa sooloilijoita koska tarpeen tullen jokainen meistä alkuperäisistäkin voi sooloilla mutta joukkuepeli on se " the juttu".
- Ja se että ei ne pisteet ole se tärkein osa peliä vaan joukkueen voitto.


Jos jäi jotaki epäselvää niin tarkennan vielä että alkuun try outin kautta voi tulla kokkeileen jonka jälkeen pähkäillään sitä nimen kirjottamista siihen soppariin.:rolleyes:

Jos haluukkuutta löytyy niin ilmotusta tänne, mutta mieluiten psn puolelle ja id:hän on Ankkalasvegas.

Eipä tällä erää muuta Ankka kuittaa.:cool:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Moro!

Olen melko uusi kasvo EASHL-areenoilla, löysin tämän pelimuodon käytännössä vasta nyt tänä syksynä. Haussa on KOVATASOINEN ja AKTIIVINEN seura, joka pelaa myöhään. Käyn töissä ja iltavuorojen takia oon kotona usein vasta yhdeksän aikoihin illalla. Pelaan parhaiten oikeaa laitaa, pisteitä tulee kuin Ovechkinin Allulta. Bravuurini ovat kovat maalilleajot yhdellä kädellä. Syötöt lähtee Raipen tyyliin shottilasin korkuisina. Mailassa on punanen erkkari, huulessa paskaa. Kätisyyteni on right.

Mun pelaaja on tällä hetkellä vasta tasolla Tulokas, mutta suunta on kovasti ylöspäin. Tarvitsisin vain tiimin, jonka kanssa pelata. Tämänhetkisen tiimini FATin pelikalenteri ei tunnu sattuvan koskaan yksiin, ja menohaluja olisi kovempaan ja erityisesti aktiivisempaan tiimiin. Pitkä ja kunniakas urani FAT:ssa on kuuden ottelun mittainen, joissa tehot 7+3. :cool:

Toivon muilta pelaajilta yli 20 vuoden ikää, taitoa, huumoria ja AKTIIVISUUTTA. Minä tarjoan 21 vuoden ikää, taitoa mailakassillisen, hyvää peliseuraa ja aktiivisuutta varsinkin myöhäisilloissa. Mikki on ostoslistalla. Oon jo kaks ostanu, kumpikaan ei toiminu. Kolmas kerto toden sanoo. :cool:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Okei kokeilaans vielä kerran..
Haluaako joku Vasentalaitaa tai sentteriä. Nhl 12 tullu pelattua noin 40 peliä pisteitä jotain about 35 ku on jossain pikkuseuroissa pyöritty:D pistä privaatia tai PSN: p3rtti-tati

Ihan pelkästä mielenkiinnosta pakko kysyy, millä sijotuksella seuran tulis olla??
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Okei kokeilaans vielä kerran..
Haluaako joku Vasentalaitaa tai sentteriä. Nhl 12 tullu pelattua noin 40 peliä pisteitä jotain about 35 ku on jossain pikkuseuroissa pyöritty:D pistä privaatia tai PSN: p3rtti-tati

Suosittelen pelaamaan aulassa vain kunnes saavutat kovan kortin. Tärkeintä on varmaankin se hyvä kortti, eikä nuo teikäläisen pisteet :) Ja myöskin kunnon hakemus tekee ihmeitä, näin vinkkinä kokeneemmalta pelurilta :)

Moro!

Olen melko uusi kasvo EASHL-areenoilla, löysin tämän pelimuodon käytännössä vasta nyt tänä syksynä. Haussa on KOVATASOINEN ja AKTIIVINEN seura, joka pelaa myöhään. Käyn töissä ja iltavuorojen takia oon kotona usein vasta yhdeksän aikoihin illalla. Pelaan parhaiten oikeaa laitaa, pisteitä tulee kuin Ovechkinin Allulta. Bravuurini ovat kovat maalilleajot yhdellä kädellä. Syötöt lähtee Raipen tyyliin shottilasin korkuisina. Mailassa on punanen erkkari, huulessa paskaa. Kätisyyteni on right.

Mun pelaaja on tällä hetkellä vasta tasolla Tulokas, mutta suunta on kovasti ylöspäin. Tarvitsisin vain tiimin, jonka kanssa pelata. Tämänhetkisen tiimini FATin pelikalenteri ei tunnu sattuvan koskaan yksiin, ja menohaluja olisi kovempaan ja erityisesti aktiivisempaan tiimiin. Pitkä ja kunniakas urani FAT:ssa on kuuden ottelun mittainen, joissa tehot 7+3. :cool:

Toivon muilta pelaajilta yli 20 vuoden ikää, taitoa, huumoria ja AKTIIVISUUTTA. Minä tarjoan 21 vuoden ikää, taitoa mailakassillisen, hyvää peliseuraa ja aktiivisuutta varsinkin myöhäisilloissa. Mikki on ostoslistalla. Oon jo kaks ostanu, kumpikaan ei toiminu. Kolmas kerto toden sanoo. :cool:

Taitaapi ''kovempiin'' jengeihin tarvita tuon 2-3 pisteen keskiarvon, varsinkin jos laidassa pelaat. Ja ne pisteetkään ei välttämättä hirvittävämmin merkkaa, jos olisi edes jokin kortti. Tai kokemusta. Kaukainen päiväuni siis.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Okei kokeilaans vielä kerran..
Haluaako joku Vasentalaitaa tai sentteriä. Nhl 12 tullu pelattua noin 40 peliä pisteitä jotain about 35 ku on jossain pikkuseuroissa pyöritty:D pistä privaatia tai PSN: p3rtti-tati

Ei noita tartte jokapäivä tänne kirjotella. Ja aivan kuten Jaahas sanoi niin et sinä 40 pelin kortilla saa vielä oikeen mitään aikaan vaikka kuinka ois pelisilmää ja taitoa.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Suosittelen pelaamaan aulassa vain kunnes saavutat kovan kortin. Tärkeintä on varmaankin se hyvä kortti, eikä nuo teikäläisen pisteet :) Ja myöskin kunnon hakemus tekee ihmeitä, näin vinkkinä kokeneemmalta pelurilta :)



Taitaapi ''kovempiin'' jengeihin tarvita tuon 2-3 pisteen keskiarvon, varsinkin jos laidassa pelaat. Ja ne pisteetkään ei välttämättä hirvittävämmin merkkaa, jos olisi edes jokin kortti. Tai kokemusta. Kaukainen päiväuni siis.

Aika nopeesti siinä kehittyy, jos pääsee johonkin kovaan jengiin. Itekki ensimmäistä kertaa pelaan eashl:ää ja top 50 jengissä olen (toki on paljon kovempiakian jengejä). Pakkina pelaan ja se on varmaan sillain helpompi paikka, kun ne pisteet ei oo niin tärkeitä. Mutta en mäkään aluksi ollu ku jossain amatööriporukassa, että kyllä teillä toivoa on :)
 
Ylös Bottom