Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Metal ETSII!

Elikkäs taas laitetaan tänne foorumiin monien muihin lisäksi.
Haetaan siis lahjakkaita ja taitavia pelaajia joukkueeseen.

Kuten näette titlestä HC Metal hakee jengiin uutta verta. Pari uutta lahjakkuutta ollaan saatu hankittua jo tulokas tasollaa, ja nykyään hakkaavat legendassa. Kuitenkin mennään suoraan asiaan.

HC Metallin historiaan kuuluu aikaiseimmista peleistä 8 kultaista sekä 6 hopeaa pokaalia (elite ja ammattilainen).
Nyt HC Metal on ollut jokaisessa P-OFF finaalissa niinkuin aina, mutta elitestä ei vielä 12:sta ole tullut mitallia. Kuitenkin ammattien P-OFF mestaruus tuli käteen.
Jengi oli hajoamis pisteessä, mutta saatiin vielä inspiraatiota pelaamiseen. Nyt jengi on vahvimmillaan kuin koskaan.

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/8798/overview
Jengi aloitti uudella tyylillä 8-6-0 tilanteesta, joka meinasi johtaa jengin lakkauttamiseen, mutta uudet kyvyt saivat inspiraatiota vielä jatkaa. Nyt jengi on hakannu viimisessä 32 pelissä 31 voittoa sekä noussut maailman top-200 sekä eliten 113 listalle. Nousu on ollut hurjaa ja itseluottamus on kasvussa edelleen. Joukkue uskoo voivansa nousta korkeammalle, mutta siihen tarvitaan pari tekiää.

Taitava maalivahti, pari todella hyvää puolustajaa sekä 1 taitava oikeanlaidan hyökkääjä joka upottaa joka tilanteessa maalin.
Jos täytät kriteerit laita hakemus PSN: MeriMax_87 tai yksinkertainen liittymispyyntö jengiin :)

PS. Anteeksi vanhemmat v*ttuilut sivuilla. Purkasin vaan turhautumistani tänne foorumiin, koska HC Metal on todellakin ollut yksi rennoimmista jengeistä sekä tunnen itsestään jo 7 jäsentä IRL. Oli vaikeaa kuvitella jengin loppua, mutta kumminkin TJ jaksoi painaa vielä viimeiset hiilet uunista joka on tuottanut tulosta. Joten pyydän suoraan... Anteeksi jokaiselle jolle purin pahaa mieltä. Ei ollut tarkoitus. Joku ruuvi vaan tuolla pääkopassa meni löysäksi. Sori. Ja lisäksi. Älkää välittäkö kirjoitus_virheistä, en jaksa keskittyä niihin väsymyksen takia. Kuitenkin pidetään homma simppelinä ja jos kiinnostaa niin laittakaa liittymispyyntöä tai viestiä Max_87:lle. Ei muuta.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

LOR eli Lords of the rink hakee sydämeltään pakkia (tai paria) eli pelaajaa joka saa kiksinsä siitä, ettei vastustaja tee maaleja eikä siitä, että itse tekee/yrittää tehdä niitä kokoajan. Toisaalta, kovimmat pistemiehemme ovat juuriltaan pakkeja, joten he osaavat jopa joskus syöttää sinne viivaan, koska tietävät kuinka tylsää siellä voi olla (sparripakit käsi ylös!). Tasoltamme olemme legendoja ja supertähtiä, joten odotamme myös vastaavaa tältä kaverilta.

Jos olet etsimämme henkilö / kiinnostuit, niin laita yv tai psn-viesti mulle, jorvai87:lle (mozhi täällä) tai Therussu:lle. Pelaamme iltaisin eli välillä pelejä on 17-21 ja 22-24 ja välillä ei. Nyt kun porukka alkaa taas palailemaan taistelukentiltä kaukaloon, niin myös mekin aiomme aktivoitua. Ja olemme reilusti yli kakskymppisiä kaikki, joten alta 20v kavereita ei huolita.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Metal ETSII!

Elikkäs taas laitetaan tänne foorumiin monien muihin lisäksi.
Haetaan siis lahjakkaita ja taitavia pelaajia joukkueeseen.

Kuten näette titlestä HC Metal hakee jengiin uutta verta. Pari uutta lahjakkuutta ollaan saatu hankittua jo tulokas tasollaa, ja nykyään hakkaavat legendassa. Kuitenkin mennään suoraan asiaan.

HC Metallin historiaan kuuluu aikaiseimmista peleistä 8 kultaista sekä 6 hopeaa pokaalia (elite ja ammattilainen).
Nyt HC Metal on ollut jokaisessa P-OFF finaalissa niinkuin aina, mutta elitestä ei vielä 12:sta ole tullut mitallia. Kuitenkin ammattien P-OFF mestaruus tuli käteen.
Jengi oli hajoamis pisteessä, mutta saatiin vielä inspiraatiota pelaamiseen. Nyt jengi on vahvimmillaan kuin koskaan.

EA SPORTS World - Club Overview
Jengi aloitti uudella tyylillä 8-6-0 tilanteesta, joka meinasi johtaa jengin lakkauttamiseen, mutta uudet kyvyt saivat inspiraatiota vielä jatkaa. Nyt jengi on hakannu viimisessä 32 pelissä 31 voittoa sekä noussut maailman top-200 sekä eliten 113 listalle. Nousu on ollut hurjaa ja itseluottamus on kasvussa edPelleen. Joukkue uskoo voivansa nousta korkeammalle, mutta siihen tarvitaan pari tekiää.

Taitava maalivahti, pari todella hyvää puolustajaa sekä 1 taitava oikeanlaidan hyökkääjä joka upottaa joka tilanteessa maalin.
Jos täytät kriteerit laita hakemus PSN: MeriMax_87 tai yksinkertainen liittymispyyntö jengiin :)

PS. Anteeksi vanhemmat v*ttuilut sivuilla. Purkasin vaan turhautumistani tänne foorumiin, koska HC Metal on todellakin ollut yksi rennoimmista jengeistä sekä tunnen itsestään jo 7 jäsentä IRL. Oli vaikeaa kuvitella jengin loppua, mutta kumminkin TJ jaksoi painaa vielä viimeiset hiilet uunista joka on tuottanut tulosta. Joten pyydän suoraan... Anteeksi jokaiselle jolle purin pahaa mieltä. Ei ollut tarkoitus. Joku ruuvi vaan tuolla pääkopassa meni löysäksi. Sori. Ja lisäksi. Älkää välittäkö kirjoitus_virheistä, en jaksa keskittyä niihin väsymyksen takia. Kuitenkin pidetään homma simppelinä ja jos kiinnostaa niin laittakaa liittymispyyntöä tai viestiä Max_87:lle. Ei muuta.

Haluatteko maalaivahtia. Ja toivosin että teillä on hyvä puolustus ettei tule 2-1 tai yksinläpi tilanteita
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

TIKI TALK hakee puolustajia, jotka PUOLUSTAA eikä odottele av:llä kiekkoa takatolpalla. Myöskään ittensä ulos ajaminen järisyttävän taklauksen toivossa ei ole suotavaa. Nopea pelinavaus luonnollisesti plussaa. Ota yhteyttä psn: OooDR3AMooO

EA SPORTS World - Club Overview

pitääkö olla toi legenda 3 ? Mulla ittelläni löytyy supertähti 3 ja pakkkia pellan enkä ole taklaava pakki mutta en myös se korkein pelaaja vaan semmoinen pakki joka syöttelee ja laukoo paikan tullessa piste per ottelu ei varmaa kiinnosta mut se on pakil 1,04
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Haluatteko maalaivahtia. Ja toivosin että teillä on hyvä puolustus ettei tule 2-1 tai yksinläpi tilanteita

Juu ei todellakaan. Joukkueen pelityyliin kuuluu juuri varma puolustaminen ja suurin osa maaleista kuuluu vastahyökkäyksiin. Puolustamiseen mitä niin VL yleensä karvaa ja loput pitävät syötöt ja laukomiset kiinni. Tällä tavalla HC Metal aloitti pelinsä ja voitokkailla tilastoilla. 40:stä pelistä jopa 36:si ovat olleet voittoja. Joten eiköhän se kerro jo jotain.

Ja toki jos noista tappioista kerrotaan niin 3 tuli turpaan amerikkalaisille vieraissa ja myös vieraissa tsekkiläisille. Eli ulkomaalaiset sattuu viemään aina jos he pelaavat kotia, muuten on ollut voitokkaassa tiessä jengi. Aikaisemmin jengi hakkasi 20:n voittoputken, sitten 13 ja nyt menee miten sattuu.. Kumminki jengi pyrkii pääsevänsä sinne top-100 porukkaan lujalla tahdolla. Ja onhan tässä aikaa vielä 15pv eli saa nähdä mitä tapahtuu.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

MORO

täällä saisse-NHL terve hakisin seuraa pelaan mieluiten pakkia tai laita hyökkääjiä mun kerho pisteet on

pelit: 210
maalit: 100
syötöt:200

huom olen kerhossa pelannut huomattavasti enemmän pakkia
ja minun ps id on saisse-NHL:D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

sohvasenttereille pakki tai jopa pakkipari?? ollaan kolmella hyökillä pelattu tähä mennes niiku statseist näkyy. saisse_nhl mielestä tosin oltii liia paska jengi ja sen kokemuksen myötä toivottavaa ois et ikää löytys enemmä ku 8v..

EA SPORTS World - Member List


tsoko mul meni silloo hermoot koko vitu änärii siin päivänä ku hyppäsin ulos
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Oikeesti saisse sun ei tarvitse täyttää koko ketjua viesteilläsi, osa viesteistä johon vastailet ovat myös pari kuukautta vanhoja..
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Heippa
Olen suht uusi eashl pelaaja kun on tullut hinkattua offlineä nhl 12:ssa. Joten haluasiko joku joukkue "kokeilla" minua. Minua ei kiinosta ehl. Mikki on ostoslistalla. Pelaan yleensä vasenta tai oikeaa laitaa tykkään syötellä enemmän kuin tehä maaleja mutta kyllä verkko heiluu kun on tosi hyvä paikka. Vastaan vain privaattiin:)

Vieläki vapaa pelaaja ja olen ihan hyvä veskakin
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tarjolla olisi rightin kätinen oikean laidan 2 suunnanhyökkääjä Legenda 1 kortilla.
Luultavasti en tule olemaan koskaan joukkueen taitavin pelaaja, mutta korvaan
taidot hyvällä joukkuepelillä ja idea rikkaalla syöttely pelillä. Oma mentaliteetti
on aina ollut että joukkue menee individual efforteja edelle.
Ikää on jo 30 yli, joten about saman ikäistä peliseuraa etsitään.

Right Wingin lisäksi on tullut pelattua Centeriä ja Rightin pakkia kovasti harjoiteltu.

Pelejä on tullut tahkottua oikeastaan ainoastaan Drop-In:ssä. Oma tiimi on kyllä
olemassa parin kaverin kanssa, mutta poijaat eivät ole hirveän aktiivisia, joten
seura pelit on jäänyt tosi vähälle.

Kokemusta EASHL:stä ei ole kuin NHL12 versiosta, mutta itse NHL peleistä on kokemusta
aina ensimmäisestä legendaarisesta NHL Hockey pelistä vuodelta 91.

Tilastot näyttävät tällä hetkellä tältä:

Games Played: 168
Overall Grade A-
Wins: 80
Goals: 111
Assists: 170
Points: 281
Points per game: 1,67

Joten jos kiinnostus heräsi, niin otas yhteyttä joko täällä foorumilla tai PSN id:hen Jarko666

Edit: Mikki ja Skype löytyy myös...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjens. Aloitteleva kiekkoilija etsii itselleen rentoa tiimiä missä pelata EASHL-pelejä. Tykkään eniten pelata maalivahtia, ja pakkina tulen toimeen ihan OK. Kenttäpelaajana takana on n. 160 peliä, molarina alle 60. Yksityisviestillä lisätietoja jne.!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nehän tuolla ilveksen harjotuksissa on sanonu ettei saa vettää maalia kohti ku se saattaa mennä sisään :D .Ja kuinka ollakkaan ipa viimesenä..Ja ei oo montaa tiimii tullu vastaan joka ei tappio asemassa ala vetelee "bugi"ranteita:).
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Jaaha, kaippa sitä voisi taas tehdä paluun tuonne kerhopelien puolelle. Testipaikka olisi siis hakusessa, koska en halua kerhoon mikä ei sovi itselle.

Omasta pelistä sen verran, että olen erittäin ovela peliärakenteleva sentteri, jolla on syöttäminen aina ensimmäisenä mielessä. Omasta mielestäni omaan erittäin hyvät hyökkäyspään avut, en sitten tiedä onko vain oma mielipide, mutta pelissähän se sitten nähdään. Puolustus on sitten astetta heikompaa, mutta sekin onnistuu kiitettävästi. Pelipaikkana myös vasen laituri, tilanteesta riippuen. Statseja en nyt ulkoa muista, mutta ne taisivat olla jotain 2.6 pinnaa per peli. Kokemusta löytyy NHL 10:stä lähtien yli 2000 peliä, joten kokemuksesta ei ole puutetta. Legendakortti 1 löytyy, kohta saan pelit täyteen siihen toiseenkin. Pelien vähyys johtuu siitä, kun ei ole pelaaminen napannut niinkuin ennen.

Kerholta vaatisin hyvää pelikäsitystä ja rentoa meininkiä. Mihinkään bugikerhoon en halua, vaan haluan pelata mahdollisimman nättiä syöttelylätkää, joka on myös välillä höystetty hyvillä yksilösuorituksilla. Sija saisi olla tuolla eliitin top 100 paremmalla puolella. Lisätään tähän vielä, että haluaisin kerhoon, jossa olisi tavoitteena pelata aina vähintään neljällä ihmispelaajalla. Botit eivät itselle aiheuta mitään muuta kuin vitutusta.

Laittakaa yksityisviestiä jos kiinnostaa, niin katellaan sitten lisää.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä olis yks alotteleva pelaaja joukkuetta vailla. Sparreissa oon 24 matsia pelannut kentäpelaajana jokaista pelipaikkaa kokeillen tehoilla 24+25 +16. Mieluisimmaksi paikaksi on osoittautunut oikea puolustaja. Mulle ei ole pisteet tärkeitä, vaan se, että edustamani joukkue voittaa. Nyt on alkanut mennä hiljalleen hermot noihin sparreissa pyöriviin mailan naputtajiin, keneltä ei syöttönappia löydy(ihmettelen tosin miten pystyvät naputtaa mailaa niin kovasti).

Ottakaa pleikkarilla yhteyttä nimimerkkiin ritsa1 jos tarvitsette täyttöä joukkueeseenne. Joukkueen ei tarvitse olla mikään huippu, kunhan vain saisin pelata tätä mielenkiintoista pelimuotoa joukkueelle eikä yksilönä.

Mieluisin paikka on siis op, mutta mulle käy paikka kun paikka. Oon veskarinakin pelannut 28 peliä prosentilla 81,80.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Vieläkin olisi top 100 jengi "Hockey Wives" aktiviisia pelaajia vailla, jotka pystyisivät pelaamaan myös päiväsaikaan.

Riittää jos olet täysi-ikäinen, omaat mikin ja et ota hommaa liian vakavasti. Jonkinlaista pelitaitoo pitää kuitenkin löytyy, että olisi enempi hyötyä kuin boteista kentällä.

Olemme myös valmiita rekrytoimaan kokonaisen joukkueen jos yhdistymishalua löytyy. Kuitenkin max 4 pelaajaa ja pakkeja pitää olla.

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/501A0001/1472/overview

Yhteydenotot irc-kanavalla: #lätkävaimot @ircnet
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC KEIJOT etsii joukkueen vahvuuteen oikeata pakkia. Kokemusta eashl peleistä olisi hyvä olla edes supertähti 3 kortin verran, mikki pakollinen ja ikää +18v.Joukkue on pyörinyt top 100 paremmalla puolella pari viime kautta, mutta pelaaja liikenteen takia kuluva kausi on tiputtanut joukkueen eliitin pohjalle, mutta suunta kovasti ylöspäin. Joukkuepeli on asia mitä painotamme, jos R2 on mystisesti kulunut ohjaimesta pois älä vaivaudu viestiin vastaamaan. Bugit on myös joukkueelle tuttu juttu, sillä teemme maaleja rannelaukauksilla, one-timer vedot ohjautuu aika yleisesti etukulmiin, heittäydymme maalivahdin eteen blokkaamaan vetoja ja painamme starttia jos siihen on tarve. Mikäli kiinnostus heräsi ja koet sisäisen keijosi heränneen niin laitapa viestiä joko YV tai PSN allekirjoittaneelle.


EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Moi olen vapaaeashl pelaaja ja olen vailla seuraa:rolleyes: olen hyvä pelaamaan nhl12 tuli viikko takaperin ja kokemusta löytyy nyt jo paljopn ku nhl11 tuli pelattua iha sairaasti:D:D:D:D joten laittakaa viestiä pelaan muuten OL ja MV joten laittakaa viestiä


PSN:jerkku1997
 
Ylös Bottom