Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

One-Timer maaleja? Annoit tyypille läpiajon & johti sinua syöttö% .. Kyllähän se on helppo iskeä vaikka 50 laukausta peliin, mutta maalien tekeminen on toinen juttu ..

Ehkä tuo syöttö% tulee siitä että kumpi piti kiekkoa hallussa vähän enemmän ja jolla oli isompi todennäköisyys menettää se koska piti hallussa kauan. Kyllä mun mielestä ihan epäreilua tuommoinen, no sille ei kyllä voi mitään. Ite meinasin ottaa botilta pataan tänään tossa huipputurnauksen finaalissa Itävaltaa vastaan, laukaukset oli jtn. 27 - 8 mulle ja siellä se Itävallan veska vaa torjuu huippu seivejä, 0-0 varsinaisen jälkeen, lopulta voitto rankkareilla kiitos maalivahti taitojeni (flying poke check ftw.)...

Ja sitten tossa vois tänään ostaan aallon vikat jumbo packit jos jotain on tultu myytyy, muuten voi sanoa että oli loisto tuuri tänä viikonloppuna! Ja en tiiä pitäiskö myyä landeskog, siitä sais sellaset 12,000 pucksia (99 ovrl), mutta taidan pitää itelläni. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

One-Timer maaleja? Annoit tyypille läpiajon & johti sinua syöttö% .. Kyllähän se on helppo iskeä vaikka 50 laukausta peliin, mutta maalien tekeminen on toinen juttu ..


maalien tekeminen on vaikeaa kun tyhjistä vetää ohi ja tolppiin.... yksi maali tuli kun tyyppi heitti kiekon maalille, lirui alakulmaan veskan alta:) Peli nähtävästi on lukenut sen onetimeriksi kun syöttö tuli viivalle. Mä olin käytännössä koko ajan tyhjissä mestoissa. Vetoja sen tuo 22 vain kun pelasin tyhjiin koko ajan. No ei tää uutta ollut. Noita pelejä tahtoo joskus tulla. Yhden maalin kaveri ansaitsi, puollustin ihan päin peetä. Normaalisti noista paikoista olisi uponnut se 10 maalii kevyesti. Noo eihän sitä aina lotossakaan voita:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo oikein ostatte noita jumbo dealeja kerralla ku saatte noin hyvii korttei !?!Mulla on 99 couturier myynnissä ostakaa pois 300-400 pucksii psn. on migulangelo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on rahaa 24 000 pucksia kun 80 pelin soppari meni ja muutama muu pelaaja ;) ostaisiko koko summalla jumboja, pakko sieltä olisi joku superkortti iskeä. Tai ainakin toivon niin. Ei tällä hetkellä ole tarvetta millekkään kortille niin ei tarvitse säästellä. Yli kymmenen packia nuilla saisi kun laskisi poistetut kortit :)

osta 99 couturier 4000 pucksii itellä puckseja ehkä tuhat
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa tehtyä mielestäni loistavia löytöjä kaupasta. J.Benn 600 pucksii ja L. Eriksson 700. Käyttämättömiä. Vielä tarvis dallasin kenttään jonku kovan centterin. Eihän kellää olis halvalla myytävänä Ribeiro?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiiä mikä v*tun lagi tähän peliin iski mutta koska myin koskemattoman nugetin 5000 mutta siellä luki että oli 99 ovrl. ja sitten parempii uutisiin (lagiin) NOUS V*TTU Star of week edition P. KANE!!!!!!!!!!!! (<- onko muka ollu koskaa sotw? :D) ja Eric Johnson samasta pakasta. Sitten EA serveri katos ennenkuin ehdin heittää v-pakkaan olin sillee "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" mutta se tallentui siihen ja sain laitettua.. En uskaltanut laittaa myyntiin ennen kuin serveri on kondiksessa etten vain menetä. Toivotaan ettei huomenna kane ole muuttunut johonkin p*skaan..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiiä mikä v*tun lagi tähän peliin iski mutta koska myin koskemattoman nugetin 5000 mutta siellä luki että oli 99 ovrl. ja sitten parempii uutisiin (lagiin) NOUS V*TTU Star of week edition P. KANE!!!!!!!!!!!! (<- onko muka ollu koskaa sotw? :D) ja Eric Johnson samasta pakasta. Sitten EA serveri katos ennenkuin ehdin heittää v-pakkaan olin sillee "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" mutta se tallentui siihen ja sain laitettua.. En uskaltanut laittaa myyntiin ennen kuin serveri on kondiksessa etten vain menetä. Toivotaan ettei huomenna kane ole muuttunut johonkin p*skaan..
'

he siihe nugettii ni se smith-pelly minkä myin sul? ni oli kans yhtäkkii vaihtopakas 98ovr :D ku olin myyny sen :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyis M. Hackett(mv) 95/87

98KOR
99MAT
99NOP
99SIJ
99REB

SOP 10
URA 110
palkka 1280

myynnissä vielä vajaan tunnin lähtöhintaan 19350, mut jos ei mee kaupas niinku ei tod.näk. mee :) ni tarjouksia voi laittaa tulee vaik tänne..
oma joukkue vasta kasaus vaiheessa, joten ei ole vielä menossa omaan käyttöön.

ja jos joltain löytyis 150-250 hintaan jypin Myllykoski, Hytönen ja kotipaita niin olisin kiinnostunut.

EDIT/ Jypin miehet hanskassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa tehtyä mielestäni loistavia löytöjä kaupasta. J.Benn 600 pucksii ja L. Eriksson 700. Käyttämättömiä. Vielä tarvis dallasin kenttään jonku kovan centterin. Eihän kellää olis halvalla myytävänä Ribeiro?

Myy mulle nuo sankarit 2000:lla pucksilla?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiiä mikä v*tun lagi tähän peliin iski mutta koska myin koskemattoman nugetin 5000 mutta siellä luki että oli 99 ovrl. ja sitten parempii uutisiin (lagiin) NOUS V*TTU Star of week edition P. KANE!!!!!!!!!!!! (<- onko muka ollu koskaa sotw? :D) ja Eric Johnson samasta pakasta. Sitten EA serveri katos ennenkuin ehdin heittää v-pakkaan olin sillee "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" mutta se tallentui siihen ja sain laitettua.. En uskaltanut laittaa myyntiin ennen kuin serveri on kondiksessa etten vain menetä. Toivotaan ettei huomenna kane ole muuttunut johonkin p*skaan..
Nugentti näkyi 99 overallina, koska uusi omistaja oli kehittänyt sen saman tien kun oli ostanua. Tai näin oletan sen olevan enkä keksi parempaa syytä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nugentti näkyi 99 overallina, koska uusi omistaja oli kehittänyt sen saman tien kun oli ostanua. Tai näin oletan sen olevan enkä keksi parempaa syytä

se on joku myytyjen korttien bugi kun itse myin boyesin pois niin kun olin sen myynyt se muuttui myydyt pakassa 99ovr Väänäseksi :D:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

se on joku myytyjen korttien bugi kun itse myin boyesin pois niin kun olin sen myynyt se muuttui myydyt pakassa 99ovr Väänäseksi :D:D
Aijaa, no sitten. Itsellä vain oli kerran Granlund myynnissä ja kun se oli ostettu se näkyi vaihtopakassa 97 overallisena ja harjoituskorttipaikat oli täydet 12/12 ja 50 pelin soppariki oli sille lyöty. Olisi Hextonin pitäny tsekata tiedot nugetilta :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aijaa, no sitten. Itsellä vain oli kerran Granlund myynnissä ja kun se oli ostettu se näkyi vaihtopakassa 97 overallisena ja harjoituskorttipaikat oli täydet 12/12 ja 50 pelin soppariki oli sille lyöty. Olisi Hextonin pitäny tsekata tiedot nugetilta :D

En tiedä, mut tuli mieleen et voisko se johtua esim. siitä et se uusi omistaja on "virittäny" sen ennen ku olette itse menneet katsomaan omia myytyjä kortteja jolloin ne uudet päivitykset näkyvät.
 
Ylös Bottom