Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

KULUTUSKORTTEJA MYYNNISSÄ
-25 Soppari x2
-20 Soppari x4
-Sijoittuminen OP-VP
-Sijoittuminen OL-VL
-K.pelaaja 3+kaikki
-2+kaikki x2
-7+ PUO
-9+ KÄD x2
-7+ KÄD x2
-9+ LAU
-7+ LAU x4
-7+ LUI x2
-7+ TKL
-MV 9+ REB
- 9+ SIJ
- 9+ MAT
Kuntoutuskortteja löytyy paaaljon !!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

KULUTUSKORTTEJA MYYNNISSÄ
-25 Soppari x2
-20 Soppari x4
-Sijoittuminen OP-VP
-Sijoittuminen OL-VL
-K.pelaaja 3+kaikki
-2+kaikki x2
-7+ PUO
-9+ KÄD x2
-7+ KÄD x2
-9+ LAU
-7+ LAU x4
-7+ LUI x2
-7+ TKL
-MV 9+ REB
- 9+ SIJ
- 9+ MAT
Kuntoutuskortteja löytyy paaaljon !!
voisin +9 kädet +7 luistelun ja +9 laukauksen ostaa.Paljonko pyydät? voin 300 kpl maksaa psn on migulangelo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kellään sattuisi olemaan Malkinia myytävänä. Voisin tarjota vaihdossa 96 overallin Tavaresia ja Kultakortti-Weissia. Kerrotaan sen verran, että Tavaresilla sopimusta 36 pelii ja uraa 110.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiahan ei minulle kuulu, mutta 300 pucksia on aika pilkkahinta, varsinkin nuista +9 korteista. Niistä saa kyllä kun laitat huutokauppaan sen 600-700 pucksia helposti

en olis niitä sillä hinnalla myynykkää :D Halusin kattoo et meinaaks se oikeest tarjota niist 300 /kpl :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikka, haluaisin korjata tuota sun viestiä.
Kyllä noista +9 korteista saa 800-900 pucksia vielä aika helposti
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikka, haluaisin korjata tuota sun viestiä.
Kyllä noista +9 korteista saa 800-900 pucksia vielä aika helposti

No joo. Itsellä kuitenkin ei ole aina sillä 800 menny, mutta kun hinnan puottaa sinne 700 niin se on pomminvarma myynti :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä huvittava tapaus: Sain viikonloppuna jumbo mega deal packistä Z.Phillips (viikon tähti) laiton sen sitten tiistaina myyntiin ja suurinpiirtein tunnin oli ollu myynnissä niin joku ameeeriiikan tyyppi laittoi viestiä mulle että myy mulle se 3k aatteln kokeilla kepillä jäätä ja pistin viestiä takas että 8k ja tämä QMJHL:n jannu on sinun no sieltä ruvettiin kaivaan puckseja ja hinta oli sovittu.

Sanoi että haluaa minun hyväksyvän sen heti sanoin että joo, siitä sitten lähin hakemaan kupin kahvia ja silmäilemään tuoretta veikkaajaa tulin 10 min päästä takasin ja katsoin psn viestejä niin oli tullut monta kertaa isolla HYVÄKSY TARJOUS. Näiden perään or I CALL EA :D :D Varmaan niitä kiinnosta ihan s****nasti jos joku ei siltä istumalta hyväksy jtn kauppaa kun eivät viitti ees pelin vikoja korjata.

Eniten ihmetyttää et mikä kiire tolla kaverilla oli ehkäpä pientä luottamuspulaa ihmisiin :D Samalla tuli koettua eka hyöty tuosta että on TOP 100 listal tuo oli varmaan sieltä mun psn nimen kaivanut koska tuolla vaihtokaupas ei näy kun joukkueen nimi ketä sitä myy :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään ostelin kerääntyneillä puckseilla lisää vahvistusta tiimiini. Tein omasta mielestä hyiä löytöjä: Brad Richards 1300 osta heti-hinnalla, Tyler Myers 2000 osta heti-hinnalla ja Anze Kopitar 3500 osta heti-hinnalla.

Vielä on myynnissä +5 kaikki reenikortti (kenttäpelaajan), 50 pelin sopimus, 98 overallin Jeff Skinner, 97 overallin Matt Duchene ja koskematon Loui Eriksson.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään ostelin kerääntyneillä puckseilla lisää vahvistusta tiimiini. Tein omasta mielestä hyiä löytöjä: Brad Richards 1300 osta heti-hinnalla, Tyler Myers 2000 osta heti-hinnalla ja Anze Kopitar 3500 osta heti-hinnalla.

Vielä on myynnissä +5 kaikki reenikortti (kenttäpelaajan), 50 pelin sopimus, 98 overallin Jeff Skinner, 97 overallin Matt Duchene ja koskematon Loui Eriksson.

No p*rskele tuon Kopitarin oisin halunnut tuolla hinnalla, harmi kun aina sillon kun mä kattelen halpoja kortteja, niitä ei pahemmin löydy. (Myy mulle samalla hinnalla :D)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No p*rskele tuon Kopitarin oisin halunnut tuolla hinnalla, harmi kun aina sillon kun mä kattelen halpoja kortteja, niitä ei pahemmin löydy. (Myy mulle samalla hinnalla :D)
No katellaan, jos en richardsia enkä brownia saa, niin voin myydä vaikka 4000 niin saan vähän voittoo? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No katellaan, jos en richardsia enkä brownia saa, niin voin myydä vaikka 4000 niin saan vähän voittoo? :D

Mulla ois 92 ovrl Richards (ja 91 Brown <- en viittis antaa kun pitäis ne laiturit pitää Kings -ketjussani) jos kiinnostaa, ura taitaa olla jossain 50-55 paikkeilla ja sopparia on mutta palkka on mitä on.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tämä yleinenkin ongelma, että et saa peleistä puckseja?

Nimittäin paripäivää sitten kirosin kun en saanut kopeikkaakaan turnausvoitosta ja taas tänään sama homma, sillä erotuksella että en saa puckseja mistään peleistä, en voitosta enkä häviöstä. Sopimukset eivät kulu, eikä statsit päivity. Ainoastaan Recent Games ja Win-Lose-OTL tilasto päivittyy ja siihenkin tulee aina häviö, lopputuloksesta huolimatta.

On kyllä melkoista paskaa taas tämäkin touhu EA:ltä. Miksi helvetissä sitä vuodesta toiseen ostaa lisää tätä tuubaa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tämä yleinenkin ongelma, että et saa peleistä puckseja?

Nimittäin paripäivää sitten kirosin kun en saanut kopeikkaakaan turnausvoitosta ja taas tänään sama homma, sillä erotuksella että en saa puckseja mistään peleistä, en voitosta enkä häviöstä. Sopimukset eivät kulu, eikä statsit päivity. Ainoastaan Recent Games ja Win-Lose-OTL tilasto päivittyy ja siihenkin tulee aina häviö, lopputuloksesta huolimatta.

On kyllä melkoista paskaa taas tämäkin touhu EA:ltä. Miksi helvetissä sitä vuodesta toiseen ostaa lisää tätä tuubaa...

lisäsitkö pelaajia joukkueeseen pari-muutama päivää sitten? muutamia pelaajia on jotka aiheuttavat tuon efektin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tervehdys!

Itsekkin olen päässyt pelaan Hockey ultimate teamia ja vaikuttaa ihan koukuttavalta pelimuodolta paitsi jotkut bugit sais korjata...
statsit viel aika noobit 50 - 29 - 4 ja yksinpelimuodossa 2 pyttyä saalistettu.

Oma rosteri

Kemia 90
Potentiaali 88

Hyökkäys:

Setoguchi - M. Koivu - Havlat/clutterbuck

J. Jokinen - Sutter - Skinner/Cole

Kuniz - Staal - Neal

Kuhta - Granlund - Liivik

Puolustus:

Fowler - visnovsky

Martin - Orpik

Rundblad - Koistinen

Maalissa:

1.Bäckström

2. nevö hööd

Ja ois myynissä iha kiinostavaa settiä:

Corey Perry (neitsyt)
Claude Giroux, muuten orkkis mut, oon antanut yhden +3 kaikkiin ja kokonaisuus 90.
Jordan Eberle (neitsyt)
Tyler Bozak (viikon tähtikortti, ei korkattu)
Brad Richards (orkkis)
Jamie Benn (orkkis)
Michal Neuvirth, pelattu 4 peliä ja kokonaisuus 90, uraa jäljellä 96
David Backes, orkkis

Tarjouksia saa laittaa, Malkin kiinostais vaihossa kaikista eniten. Ei kait siinä, peli-iloa!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä kun joku vihdoin osti ton mun Carey Price 15,000 pucksilla ja kun pelkäsin etten saa myytyä... Toi P. Kane (kultakortti) ei tule myymään koskaan, siitä olen varma... viittiskö joku ostaa sen 30,000 pucksilla? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nappasin tossa pari päivää sitten Anze Kopitarin hintaan 800 buy now, myin sen siitä sitten 3200 buy now hintaan. Kivat profiitit tuli!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, yhtäkkiä neljä pelaajaa katosi vaihtopakasta, vaikka niitä ei myyty ja vaihtopakassa lukeekin että ne olisi siellä. :confused: Mihin kummaan ne on kadonnu. Kuitenkin yli 25 000 pucksin arvosta kortteja meni, joten ei siinä :mad: Toivottavasti nämä löytyvät vielä jostain
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite ostin Shea Weberin 1000 pucksin hintaan ja myin 6950 pucksilla.
Välil sielt löytyy järjettömän halvalla pelaajii joist saa huomattavast enemmän.
 
Ylös Bottom