Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, yhtäkkiä neljä pelaajaa katosi vaihtopakasta, vaikka niitä ei myyty ja vaihtopakassa lukeekin että ne olisi siellä. :confused: Mihin kummaan ne on kadonnu. Kuitenkin yli 25 000 pucksin arvosta kortteja meni, joten ei siinä :mad: Toivottavasti nämä löytyvät vielä jostain


Jos laitoit joitan kortteja myyntiin niin ne poistivat sun myynnissä olevat yksi kerrallaan, että sinne meni sun 25,000 pucksia... :S Tämä on taas eräs tämän pelin glitcheistä, eli korttejasi ei enää löydy ne katosivat pelin keskuudesta..

NHL 12 HUT Disappearing Trade Pile Glitch - YouTube

EDIT//

JOOO-JOOOO!! V*tun EA ku osaa sössii koko v*tun p*skan, ostin 2,000 94 ovrl Kopitarin.. Rahat kyllä meni mutta kopitaria ei sitte löydy mistään eli tais kadota... En uskalla laittaa muita kortteja myyntiin ennen kuin Kane on myyty.. :S

Nyt pitää toivoo että tolta nhl_fan:ilta hommaama Nugent-Hopkins katoa, muuten tämä peli löytää itsensä syvältä metsän uumenista... Vaikka ei nyt iso menetys ollu (2,000 pucksia) niin kyllä se tuntuu kun on vaan 600 tällä hetkellä ja jumbot lähestyy.. V*ttujen v*tun EA..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

JOOO-JOOOO!! V*tun EA ku osaa sössii koko v*tun p*skan, ostin 2,000 94 ovrl Kopitarin.. Rahat kyllä meni mutta kopitaria ei sitte löydy mistään eli tais kadota... En uskalla laittaa muita kortteja myyntiin ennen kuin Kane on myyty.. :S

Käsitteliks sä sen heti? tai pistiks vilttii? Tai ota yhteyt EA:iin !
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käsitteliks sä sen heti? tai pistiks vilttii? Tai ota yhteyt EA:iin !

Olin siinä seurannassa tarjouskilpailussa jonkun herran kanssa ja voitin lopulta. Vaikka rahat oli menny, aika loppu ja pelaajan reunat eivät olleet vihreitä (eli "voitto"), sitten kun yritin painella x:ää niin yhtäkkiä se vain katosi. En tiiä mihin meni, ei ainakaan löytynyt v-pakast, kokoelmasta tai vilttikentästä. Ois kiva että se ilmestyis jonnekkin... olihan se vaan 2,000, mutta jos toi mun tuleva nugetti katoaa, niin sitten lähtee vihasta viestiä EA:lle ja vaadin 43,40e tai 5 ilmaista jumbo packia.... (Ja v*ttuako nekin siitä välittää)

Munhan tilanne ei ole kauhea, mutta esim eikka_y:n tilanne: 25,000 pucksia p*skana ilmaan! Ja tuossa videossa 2x 99 Crosbya ja Gretzky samalla lailla. Mutta mulla kävi vaan ostaessa, ei oo munaa kokeilla vaihtopakassa, sillä en halua menettää +20,000 (P. Kane).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos laitoit joitan kortteja myyntiin niin ne poistivat sun myynnissä olevat yksi kerrallaan, että sinne meni sun 25,000 pucksia... :S Tämä on taas eräs tämän pelin glitcheistä, eli korttejasi ei enää löydy ne katosivat pelin keskuudesta..

Ei mulla noin käyny kun aamulla tsekkasin, että mitä kortteja olin saanut yön yli myytyä, niin niitä pelaajia ei enää näkynyt, vaikka niitä ei oltu myytykkään. Ja kun lisäsin yhden sopimuskortin vaihtopakkaan niin siinä luki että vaihtopakassa on 7/30 korttia, vaikka näkyi vain kolme eli ne 4 korttia oli mystisesti hukassa vaikka vaihtopakassa olisi pitänyt olla
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mulla noin käyny kun aamulla tsekkasin, että mitä kortteja olin saanut yön yli myytyä, niin niitä pelaajia ei enää näkynyt, vaikka niitä ei oltu myytykkään. Ja kun lisäsin yhden sopimuskortin vaihtopakkaan niin siinä luki että vaihtopakassa on 7/30 korttia, vaikka näkyi vain kolme eli ne 4 korttia oli mystisesti hukassa vaikka vaihtopakassa olisi pitänyt olla

Jaa-a no sitten en osaa sanoa, näkyyhän tossa videossakin että niiden pitäis olla siellä mutta... Kokeile lähettää EA:lle viesti ja sano että menetit 4 korttia joiden yhteis arvo on 25,000 ja sinua v*tuttaa koska olet raatanut niiden eteen, ja samalla mainitse että eräs "tuttuni" menetti kans ostamansa korttinsa. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa-a no sitten en osaa sanoa, näkyyhän tossa videossakin että niiden pitäis olla siellä mutta... Kokeile lähettää EA:lle viesti ja sano että menetit 4 korttia joiden yhteis arvo on 25,000 ja sinua v*tuttaa koska olet raatanut niiden eteen, ja samalla mainitse että eräs "tuttuni" menetti kans ostamansa korttinsa. :D

No nyt ne oli tullu takasin, mutta seuraava ihmetys: nyt pelaajillani oli kehityskortit kadonnu, vaikka olin ne laittanu niihi :mad: Nyt ottaa päähän, kun niihin kulutti hyviä +2 kaikki kenttäpelaajien kortteja ja 30 pelin sopimuksia, niin ne ovat tyystin kadonneet
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt ne oli tullu takasin, mutta seuraava ihmetys: nyt pelaajillani oli kehityskortit kadonnu, vaikka olin ne laittanu niihi :mad: Nyt ottaa päähän, kun niihin kulutti hyviä +2 kaikki kenttäpelaajien kortteja ja 30 pelin sopimuksia, niin ne ovat tyystin kadonneet

Aha, kiva!!!

V*TTU!!!!!!!! Nugent-Hopkins:kin katosi!! V*TTU!! Ja ei näy rahoja, eikä pelaajaa. EI MITÄÄN!!!! NYT LÄHTEE NIIN V*TUN äkänen viesti tonne v*tun ea:n ylläpidolle (vaikka tuskin mitään saan...)... Ja oon tarjonnu Stamkosista 12,500 ja jos voitan en saa sitäkään! VOI H*LVETIN P*RSE...

Tein normaalin tarjouksen tosta nhl_fan:in nugetista ja luultavasti hän hyväksyi sen, sillä kukaan ei osta tollasta 20,000. Ja sitten taaskaan ei näkynyt vihreitä sivuja pelaajassa ja sitten se katosi.

Jos en edes saa vastausta EA:lta, tämä pelisarja menee boikottiin ja kerron heille että "muuten hyvän frisbeen olette kehittänee 70e:llä".


/edit

Enkä ole edes ainut muillakin pelaajilla on käynyt tätä samaa paskaa, kun tota ea:n foorumia lueskelee. Vaadin pelaajani tai edes rahani takaisin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aha, kiva!!!

V*TTU!!!!!!!! Nugent-Hopkins:kin katosi!! V*TTU!! Ja ei näy rahoja, eikä pelaajaa. EI MITÄÄN!!!! NYT LÄHTEE NIIN V*TUN äkänen viesti tonne v*tun ea:n ylläpidolle (vaikka tuskin mitään saan...)... Ja oon tarjonnu Stamkosista 12,500 ja jos voitan en saa sitäkään! VOI H*LVETIN P*RSE...

Tein normaalin tarjouksen tosta nhl_fan:in nugetista ja luultavasti hän hyväksyi sen, sillä kukaan ei osta tollasta 20,000. Ja sitten taaskaan ei näkynyt vihreitä sivuja pelaajassa ja sitten se katosi.

Jos en edes saa vastausta EA:lta, tämä pelisarja menee boikottiin ja kerron heille että "muuten hyvän frisbeen olette kehittänee 70e:llä".


/edit

Enkä ole edes ainut muillakin pelaajilla on käynyt tätä samaa paskaa, kun tota ea:n foorumia lueskelee. Vaadin pelaajani tai edes rahani takaisin.
Kokeilitko sammuttaa pelin ja aloittaa alusta. Kun itse tein niin nin kehityskortit olivat tulleet jätkilleni takaisin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokeilitko sammuttaa pelin ja aloittaa alusta. Kun itse tein niin nin kehityskortit olivat tulleet jätkilleni takaisin.

No jos Kopitar ei ollut siellä kun kävin kattomassa "että oliskohan se tullu" ja samalla nugetti katos, niin uskon että ei auta. No ei se mitään lähetin tossa bug reportin EA:lle ja sanoin että "toivon saavani korttini takaisin tai edes ilmaisia pakkauksia".


EDIT:

Ja nyt näyttää EA:lla olevan päivitys käynnissä, toivotaan että saan korttini.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos mun antamalle Nugent-Hopkinsille kävi noin, niin mitähän kävi sun antamalle Huberdeaulle? Jos se katosi niin EA saa niin asiattomaksi laskettavaa palautetta. Sain kerrankin hyvän pelaajan niin en halua että se katoaa. Vaatimukset tulee olemaan kovat tässä tapauksessa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos mun antamalle Nugent-Hopkinsille kävi noin, niin mitähän kävi sun antamalle Huberdeaulle? Jos se katosi niin EA saa niin asiattomaksi laskettavaa palautetta. Sain kerrankin hyvän pelaajan niin en halua että se katoaa. Vaatimukset tulee olemaan kovat tässä tapauksessa.

En usko että sun katoaa minnekkään koska se tuli vaihdon yhteydessä, mutta ken tietää.. Voi olla että EA on nyt kusenut erittäin pahasti, minä vaadin ainakin nuo kortit mitkä ostin, jos en saa mitään lähtee vihasia viestejä liikkeelle. Lähettämässäni viestissä yritin olla asiallinen, rauhallinen ja kerroin mistä on kyse + kerroin myös mitä menetin ja toivoin saavani ne takaisin piakkoin, jos mitään ei tuu nii sit lähtee h*lvetinmoinen hula baloo.... Ja kerään vaikka adressin jokaiselta pelaajalta joka on menettänyt jotain ja vaadin että kaikki saavat tästä jonkun hyvityksen. (<- Ei tuu onnistuu.. :D)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos mun antamalle Nugent-Hopkinsille kävi noin, niin mitähän kävi sun antamalle Huberdeaulle? Jos se katosi niin EA saa niin asiattomaksi laskettavaa palautetta. Sain kerrankin hyvän pelaajan niin en halua että se katoaa. Vaatimukset tulee olemaan kovat tässä tapauksessa.

Sori ei liity asiaan mutta mikä v*ttu noita sun ä-kirjaimia vaivaa :D:D:D:D:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotta säästelisin näiltä nuorilta pelaajilta soppareita, niin päätinpäs keräillä uusia pelaajia, että saan monta eri kokoonpanoa. Tässä esittelen nyt muutamia niistä :D

Sharp 87 - Toews 91 - P.Kane 89
M. Richards 87 - Kopitar 88 - Brown
E. Kane 91 - Burmistrov 92 - Little 92
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Shattenkirk 82 - Pietrangelo 83
Murray 83 - Boyle 87

Fleury 91 - M.Snider 68 (joku junnumokke)

---------------------------------------------------

Van Riemsdyk 94 - Giroux 87 - Voracek 92
M. Richards 87 - Kopitar 88 - Brown 87
T. Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
J. Schultz 83 - M.Green 87

Fleury 91 - Snider 68

--------------------------------------------------

Sharp 87 - Toews 91 - Kane 89
Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
Kane 91 - Burmistrov 92 - Little 92
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
Murray 83 - Boyle 87

Fleury 91 - Snider 68

------------------------------------------------

Van Riemsdyk 94 - Giroux 87 - Voracek 92
Eriksson 87 - B.Richards 88 - Morrow 87
Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
Schultz 83 - Green 87

Fleury 91 - Snider 68




Tässäpä niitä kokoonpankokoostumuksia on. Kaikki kokoonpanot mahtuvat palkkakaton alle :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noista ä-kirjaimista tulee tuollaisia kun kirjoitan puhelimella viestejä tänne.

Jaahas :) Vai pelasin jotakin kentällistä vastaan noista kaikista :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässäpä niitä kokoonpankokoostumuksia on. Kaikki kokoonpanot mahtuvat palkkakaton alle :)

Tää on yks syy, miks NHL 12:ssa en ole HUTia juuri pelannutkaan.. Vaikka 11:ssa kärjessä oltiinkin..

Mitä hienoo on pelata joukkueella, jossa on 3kentällistä +90 ukkoja..
Sen kun vaan näpyttää spurttinappia ja menee laidasta sisään kun kukaan ei pysty taklaamalla kaatamaan..

Ei tossa ole mitään realistista, eihän oikeasti NHL:ssä ole tommosia joukkueita.. On täysin EA:n syyn että tollasia tiimejä voi tehdä. Perkele olisi hieno pelata jos oikeesti joutuis miettimään ketä joukkueeseen saa mahdutettua.. Tyyliin että sais yhen kentän NHL +90 miehistä koottua (niin kuin kuin änärissä usein on) mut sitten joutuis jotain NHL työmyyriä hankkimaan tai täysin muiden liigojen jätkiä.. Nyt ei pelimuodossa ole mitään haastetta..

Lisäksi Täysin naurettavaa, että koko ajan pakkoja myydään ihan ilmatteeksi.. Vie pohjan koko pelimuodolta kun niin helposti pystyy tähtisikermän kokoamaan..


Muun muassa näiden syiden takia olen siirtyny takas normi Online peleihin, lisänny verkkoliiga pelaamista ja varsinkin siirtyny pelaamaan rahapelejä :)

Ei mulla muuta :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, törmäsinpä hölmöön kaveriin tänään! Sillä oli myynnissä Mario Lemieux käyttämätön legengakortti. Oli siinä huutokauppa viime minuuteilla ja hinta sillon 100050. Laitoin kaverille vaihtotarjouksen 105000p, sekä 4 pelaajakorttia, joista olis saanut sen 10000pucks. Loppujen lopuks kävi niin, että kaveri hylkäs sen tarjouksen, kun oli 30sec jäljellä. No mä päätin sit korottaa nykyistä tarjousta, joka oli siis sen 100050:sta 100100 ja läpi meni. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotta säästelisin näiltä nuorilta pelaajilta soppareita, niin päätinpäs keräillä uusia pelaajia, että saan monta eri kokoonpanoa. Tässä esittelen nyt muutamia niistä :D

Sharp 87 - Toews 91 - P.Kane 89
M. Richards 87 - Kopitar 88 - Brown
E. Kane 91 - Burmistrov 92 - Little 92
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Shattenkirk 82 - Pietrangelo 83
Murray 83 - Boyle 87

Fleury 91 - M.Snider 68 (joku junnumokke)

---------------------------------------------------

Van Riemsdyk 94 - Giroux 87 - Voracek 92
M. Richards 87 - Kopitar 88 - Brown 87
T. Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
J. Schultz 83 - M.Green 87

Fleury 91 - Snider 68

--------------------------------------------------

Sharp 87 - Toews 91 - Kane 89
Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
Kane 91 - Burmistrov 92 - Little 92
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
Murray 83 - Boyle 87

Fleury 91 - Snider 68

------------------------------------------------

Van Riemsdyk 94 - Giroux 87 - Voracek 92
Eriksson 87 - B.Richards 88 - Morrow 87
Hall 92 - Gagner 93 - Pääjärvi 90
QMJHL-junnuja

Keith 89 - Seabrook 87
Suter 87 - Weber 89
Schultz 83 - Green 87

Fleury 91 - Snider 68




Tässäpä niitä kokoonpankokoostumuksia on. Kaikki kokoonpanot mahtuvat palkkakaton alle :)

Ostitko nuo pelaajat lähiaikoina? Jos ostit niin tarkoittaako se sitä että tämä "osto bugi" on kadonnut?

Jos ei niin ollaan tässä kohta 20,000 tappiolla... sillä olin 3pv laittanut tarjouksen eräälle kortille ja ei kovin isosta summasta kyse ole (vain 12,500..), ei ole kivaa, saan kyllä kanen myytyä yhellä treidillä jonka sovin EA:n foorumilla, mutta ois kiva saada ne 20,000 takaisin tai edes ne pelaajat.. Naurettavaa toimintaa EA:lta jos en saa tästä mitään hyvitystä... Enkä halua mitään 20% alea jostain tuotteesta EA orgin sivulla niin kuin joku oli saanut...

-------------------------------------------------------------------

Ja vielä tohon huttut:in juttuun: näyttääkö siltä että trade bugi on poissa? Jos ei ole niin siinä meni sulla kivasti puckseja hukkaan..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näköjään tuolla kaupassa Jumbot tarjoushintaan 5000. Onko tarjoushinta siirtynyt pysyvästi tuosta 2500->5000 eli kannattaako odotella sitä 2500 enää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää on yks syy, miks NHL 12:ssa en ole HUTia juuri pelannutkaan.. Vaikka 11:ssa kärjessä oltiinkin..

Mitä hienoo on pelata joukkueella, jossa on 3kentällistä +90 ukkoja..
Sen kun vaan näpyttää spurttinappia ja menee laidasta sisään kun kukaan ei pysty taklaamalla kaatamaan..

Ei tossa ole mitään realistista, eihän oikeasti NHL:ssä ole tommosia joukkueita.. On täysin EA:n syyn että tollasia tiimejä voi tehdä. Perkele olisi hieno pelata jos oikeesti joutuis miettimään ketä joukkueeseen saa mahdutettua.. Tyyliin että sais yhen kentän NHL +90 miehistä koottua (niin kuin kuin änärissä usein on) mut sitten joutuis jotain NHL työmyyriä hankkimaan tai täysin muiden liigojen jätkiä.. Nyt ei pelimuodossa ole mitään haastetta..

Lisäksi Täysin naurettavaa, että koko ajan pakkoja myydään ihan ilmatteeksi.. Vie pohjan koko pelimuodolta kun niin helposti pystyy tähtisikermän kokoamaan..


Muun muassa näiden syiden takia olen siirtyny takas normi Online peleihin, lisänny verkkoliiga pelaamista ja varsinkin siirtyny pelaamaan rahapelejä :)

Ei mulla muuta :)
No onhan jutuissasi perää, mutta pitää muistaa, että palkkakattoa pystyy helposti kiertämään juuri laittamalla halpisjunnuja neloskenttään, halpa varamokke ja lyödä lupaaville pelaajille pitkä sopimus ja kehittää yli 90 overalliseksi.

Eli jos hankkisi vain näitä valmiiksi lähemmäs 90 jätkiä ja neloseen oikeita änärimiehiä, niin joukkueet olisi samanlaisia kuin oikeassa NHL:ssä. En siis nyt tässä ole puolustelemassa joukkuettani tai arvostelemassa sinun sanojasi, jokaisella on omat mielipiteet ja ymmärrän hyvin sinua :)
 
Ylös Bottom