Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivottavasti huomenna tulee Jumbo Mega Deal :) On nyt 12000 pucksia pakkoja varten :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo olis kiva et tulis mullakin on 3 pucksia....

Kiitos EA:n sössimisien menetin sellaset 10,000 pucksia ja nyt 12,500 pucksia vaakalaudalla 10h aikaa ja jos voitan (niin erittäin hyvä kyllä jos tämä bugi on kadonnut), mutta jos en saa häntä kokoelmaan ja menetän hänet <- tämä v*tuttaisi jo liikaa.. sit voin sanoa hyvästit nhl 12 levylle.

Ainoa valosa puoli on että jos joku sankari ostaa mun p. kanen 20,000 niin sit kyllä on puckseja, mutta ihan sama.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs olet myynyt kun sulla noin paljon puckseja on? Crosby, Ovechkin? Vai joku legenda? Toisaalta se kyllä vaatii vain tuuria saada hyviä kortteja. Tulisi vain mullekkin kun ostan Jumbo Packeja

Kirjoitan taas puhelimella, huomaatteko? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs olet myynyt kun sulla noin paljon puckseja on? Crosby, Ovechkin? Vai joku legenda? Toisaalta se kyllä vaatii vain tuuria saada hyviä kortteja. Tulisi vain mullekkin kun ostan Jumbo Packeja

Kirjoitan taas puhelimella, huomaatteko? :D

Eihän se vaadi kun ostaa 1 kpl 20e raha juttu psn:nään ja ostaa sillä 20e:llä 32 pakkausta, eiköhän sieltä jokunen kortti tule. Tai sitten jos "reilusti" haluaa ansaita niin ehkäpä n. 200 voitettua matsia tai ylipäätään yli 200 matsia pitäis jo alkaa teettää puckseja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs olet myynyt kun sulla noin paljon puckseja on? Crosby, Ovechkin? Vai joku legenda? Toisaalta se kyllä vaatii vain tuuria saada hyviä kortteja. Tulisi vain mullekkin kun ostan Jumbo Packeja

Kirjoitan taas puhelimella, huomaatteko? :D

No silloin kun Nhl12 tuli , niin olin se ensimmäinen joka vetäsi pakasta Mario Lemieuxin ja myin sen n.250000pucksilla. Sitten kun on paljon pucksei, niin niitä on aika helppo tehdä lisää. Eilen esim. ostin 2 arvokasta korttia ja myin ne yhteensä 30000pucksin voitolla. Mun profiilin arvo on tällä hetkellä luultavasti lähemmäs miljoonan pucksia. Siis jos kaikki 3000 kertynyttä korttia myisin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyl tuo bugi on vieläkin päällä. Mulla meni muutama tuhat puckisia kun tein tarjouksia korteista jotka voitin tarjous kilpailussa mut en sit kumminkaan saanut kortteja. Eikä siinä vielä kaikki,paras oli kun multa hävis kokoonpanosta koko kakkos ja nelos ketjut sekä pääliskaupaksi viel kakkos molari. Siin meni. Healey,Thornton ja pavelski. Eli on pieni V*TUTUS päällänsä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mul ei ainakaa oo mittää bugii ku pistin kortit myyntii yöks ja sitku taas kotoo ni 16 300 ea-pucksii tilil ja jäi vaa sopparei, 7+ k.pelaaja, 9+mv, 2x 2+kaikki k.pelaaja, 3+pelaaja....

Ostin kanssa kortteja, mutta ei mitään onkelmaa ilmenny :/
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sais nyt myytyä nämät starat joukkueestani:

-Jeff Skinner, 98 ovr ja 37 pelii sopparia 10 000 pucksia
-John Tavares 96 ovr ja 36 pelii sopparii, 10 000 pucksia
-Matt Duchene 97 ovr ja 41 pelii sopparii, 10 000 pucksia
-Ja tämä suomen uusin maalivahtilupaus Christopher Gibson 93 ovr, tais olla n. 25 pelii sopparii, myös 10 000 pucksia

Tällä hetkellä ei oo mikään myynnissä, enkä vielä tiedä onko ketään ostettu
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mul ei ainakaa oo mittää bugii ku pistin kortit myyntii yöks ja sitku taas kotoo ni 16 300 ea-pucksii tilil ja jäi vaa sopparei, 7+ k.pelaaja, 9+mv, 2x 2+kaikki k.pelaaja, 3+pelaaja....

Ostin kanssa kortteja, mutta ei mitään onkelmaa ilmenny :/

Joo se varmaankin johtuu siitä että vedit tarjousta pelaajahaku paikassa joten poistuessasi se vaatii toiminpiteitä kortillle, eli watch listin kautta ei pysty tarjoilemaan ilman tätä bugia, eli jos lähtee kilpailuun niin kannattaa pysyä siinä hakuvalikossa. Mulla iskee v*tunmoinen v*tutus jos 12,500 pucksia menee, tän mun 3 pv sitten laittamastani tarjouksesta jolloin tätä bugia ei ollut.. <-- haistattelen pitkät p*skat koko EA:n porukalle ja otan kuvamateriaalia siitä että olen oikeasti voittanut sen..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä hienoo on pelata joukkueella, jossa on 3kentällistä +90 ukkoja..
Sen kun vaan näpyttää spurttinappia ja menee laidasta sisään kun kukaan ei pysty taklaamalla kaatamaan..

Lisäksi Täysin naurettavaa, että koko ajan pakkoja myydään ihan ilmatteeksi.. Vie pohjan koko pelimuodolta kun niin helposti pystyy tähtisikermän kokoamaan..

Muun muassa näiden syiden takia olen siirtyny takas normi Online peleihin, lisänny verkkoliiga pelaamista ja varsinkin siirtyny pelaamaan rahapelejä :)

Tuota 3 kentällisen 90 ukkoja ei vaan kovin kauan pysty pitämään koossa se p-katto tulee aika äkkiä vastaan ku sopparit loppuu voihan siihen tietysti aina hankkia uuden 90 ukon jolla palkka taas 45 peliä hieman pienempi mutta olihan näitä jo NHL 11 ketä harrasti tätä ja myös niitä jotka pelasi sitä turnausta jossa ei ollu p-kattoa. Mahtaako olla mahollista NHL 12 ei oo tullu ees katottua? Mikäs sen hienompaa ku puolustaa kerta toisensa jälkee nuo 99 ovr äijät tehottomiks vaikka ei se nyt aina ihan mee ku pitäs.

Tuo on kyllä aika hanurista että noita 2500 pucksin pakkoja iskee tarjoukseen viikon välein sais olla mun puolesta tulematta. Eipä tuolla vaihtokaupassa paljo muuta kannata myydä kuin isoja staroja koska noita rivimiehiä on jokasella kokoelmat pullollaan.

Ite en oikeestaan jaksa pelata ku sillon tällön noita normi online pelejä ku ei niissä joukkueissa näy se oma käden jälki. Oon kuitenki yrittäny pitää hutis joukkueen asiallisena tälläkin hetkellä on ihan normi joukkue 91-86-91 eli kyllä pelaan 2 hyvällä molarilla koko ajan :) Kai se jossain vaihees pakko tehdä se yliruma joukkue :D

YB pelaatko tuota EA sports arenaan (NHL 12 pelin valikosta löytyy) kautta noita rahapelejä ja mimmosias seppiä sieltä tulee vastaan? Mitä suo vastaan olen pelannut niin kyllä sun taidoilla vähän ylimäärästä taitaa pystyy kääriin? :) NHL 11 tais kyllä mein keskinäiset olla tasan 2-2 ja NHL 12 ei oo ku kerta kohdattu ja sillonki meni peli poikki.

Ja sitte itse asiaan. Nyte loppu nappi kauppa. Ostin tuossa tollasen Jump Start Pack 12 500 pucksii aattelin kyl et tarvisko säästää kaikki 20 000 jumbo mega deal pack mut en sit kumminkaan ja ei tosin kannattanu.

Tuli E.Malkin, J.Toews (viikon tähti) ja sokerin pohjalla LA:n 99 jää varmasti ihan kivasti omille. Voiko tommosen pakan oikeesti saada:D Siinä kyl luki et 20 joista 7 harvinaista mut ei tullu ku 5 korttia tosin en kyl valita ton pakan jälkee. Malkin lähti heti myyntiin ku on jo itellä.

Siinäpä kai ne tärkeimmät.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitte itse asiaan. Nyte loppu nappi kauppa. Ostin tuossa tollasen Jump Start Pack 12 500 pucksii aattelin kyl et tarvisko säästää kaikki 20 000 jumbo mega deal pack mut en sit kumminkaan ja ei tosin kannattanu.

Tuli E.Malkin, J.Toews (viikon tähti) ja sokerin pohjalla LA:n 99 jää varmasti ihan kivasti omille. Voiko tommosen pakan oikeesti saada:D Siinä kyl luki et 20 joista 7 harvinaista mut ei tullu ku 5 korttia tosin en kyl valita ton pakan jälkee. Malkin lähti heti myyntiin ku on jo itellä.

Siinäpä kai ne tärkeimmät.

Nice!

Joo ei tullu jumboja ja eipä oikeen haittaakkaan, vaikka onhan tässä nyt 34,000 pucksia kasassa, kun joku oli ylittänyt stammerini tarjouksen ja P. Kanen (sotw) sain myytyä 20,000 pucksilla, se on sen arvo kun kattelee mitä normi kane on: tuplasti parempi kuin sotw editioni eli ihan hyvä kauppa.

Voishan tosta 34,000 käyttää tollaset 14,000 tai koko rahan johonkin korttiin mutta en taida viitsiä, kaikki jumboihin vaan! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän ostaa paukautin myös pari Jump start packii ja sinne meni 25000.. eikä tullu ku 5 korttii/pakka.. kaiken lisäksi pelkkää p*skaa!!

Soitin sit ea:lle, josta kerrottiin että vikailmoitus menee ensin kanadaan, jossa se n.2 viikon kuluessa käsitellään ja ilmoittelevat sitten kuinka menetykset korvataan.
Luulenpa että ei kovin huimia korvauksia ole tulossa :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän ostaa paukautin myös pari Jump start packii ja sinne meni 25000.. eikä tullu ku 5 korttii/pakka.. kaiken lisäksi pelkkää p*skaa!!

Soitin sit ea:lle, josta kerrottiin että vikailmoitus menee ensin kanadaan, jossa se n.2 viikon kuluessa käsitellään ja ilmoittelevat sitten kuinka menetykset korvataan.
Luulenpa että ei kovin huimia korvauksia ole tulossa :D

Itse en ole soitellu EA:lle, mutta emailia olin pistänyt silloin kun bugi vei minulta yli 10,000 rahaa... Mutta mitään vastausta ei ole tullut, enkä yhtään ihmettele.. se on ea..

Sitten tossa päätin 5,000 käyttää Kopitariin (koskematon, sain 3,500) ja hänelle 1x +2 kaikki (1,500) + bugia ei ilmennyt koska ostin heti, eli se vaatii toimintoja jos haluaa jatkaa ostelua.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ole soitellu EA:lle, mutta emailia olin pistänyt silloin kun bugi vei minulta yli 10,000 rahaa... Mutta mitään vastausta ei ole tullut, enkä yhtään ihmettele.. se on ea..

Sitten tossa päätin 5,000 käyttää Kopitariin (koskematon, sain 3,500) ja hänelle 1x +2 kaikki (1,500) + bugia ei ilmennyt koska ostin heti, eli se vaatii toimintoja jos haluaa jatkaa ostelua.

olisit koittanu livechättiä ea:n avustajan kanssa ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkeekö muuten ea, että jos on pelaajat bugien takia kadonnut? Jos ei, niin sitten lienee turha pyytää pelaajia takaisin, koska sitten kuka tahansa voisi väittää, että heillä katosi Crosby kun ostivat :D

Harmi homma jos et tosiaan saa mitään hyvitystä ja en halua olla nyt ilonpilaaja, mutten usko että ea sieltä mitään hyvittää :(
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkeekö muuten ea, että jos on pelaajat bugien takia kadonnut? Jos ei, niin sitten lienee turha pyytää pelaajia takaisin, koska sitten kuka tahansa voisi väittää, että heillä katosi Crosby kun ostivat :D

Harmi homma jos et tosiaan saa mitään hyvitystä ja en halua olla nyt ilonpilaaja, mutten usko että ea sieltä mitään hyvittää :(

Jep, tiedän että en tule saamaan mitään hyvitystä koska en pysty todistamaan korttejani.. mutta aina voi kokeilla :D

Olenhan minä maininnut ea:n foorumeilla tuollaisesta "trackeristä" joka seuraisi mitä pelaajat tekevät, mutta tuskin heillä sellainen on.

--------------------------------


Nyt ollaan chatissa ja tää tyyppi on ihan toope xD
 
Ylös Bottom