markkeli14
New Member
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
100/kpl yhteensä 200 ea-pucksii
eli 200/kpl vai yht.400.. tyhmä kun olen![]()
100/kpl yhteensä 200 ea-pucksii
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
eli 200/kpl vai yht.400.. tyhmä kun olen![]()
100/kpl yhteensä 200 ea-pucksii![]()
okeiehdin jo korjata tuota omaa viestiä
onnistuu.. mitenkäs se sit kävis kätevimmin ettei niitä joku muu saa?
pistän hirveellä hinnalla ne myyntii sitte vaa etit ne sieltä painat vaihtotarjous ja siihen tarjoa ea-puckseja 100 niin eiköhän se ole siinä myyjänä toimii TEAM MARKKELI![]()
jees.. oon vaan luullu et siihen pitää aina laittaa joku kortti messiinmut lähden metsästämään.. kiitos!
![]()
en oo itse asias varma mut jos pitää pistää kortti nii pist joku pas*a ja tarjoo 50pucksii![]()
joo näköjään pitää laittaa.. tarviitko jotain perus harkkakortteja? mulla muutama niitä olis.
ei oikeestaa väliipistä mitä tykkäät
kaikkee sitä vanha oppiiintervebit ja systeemit
paitaa ei viel löytyny, mut nappaan sen sieltä kun pistät.
![]()
paidan saat ikävä kyllä vasta huomenna kun myin sen sittenkin vähän aikaa sitten kaverille mutta hän ei sitä tarvitse niin vaihdan hannoverin paitaan sen hänen kanssaanhuomenna kun etsit niin eiköhen se ole siellä
![]()
Näytä liitetiedosto 8255
Tässä hyvä esimerkki tän pelin reiluudesta. 11 voittoo putkeen ja sitten yllättäen tyhjistä takoo tolppiin ja ohi. Kaveril ei ollu mitää mahista. tuli viivan yli pari kertaa ja heitti ripulin alakulmaan.
itselläkin iski tosiaan nuo one timerit silmään,niistähän ne maalit tehdään /maalinkulmalta. lohdutukseksi ofline peli whl jengiä vastaan,
60-11 laukaukset häviö 0-1 ratkaisumaali 5sec,ennen peliajan päätymistä,kimposi päädystä sitten 2 pelaajan 2 tolpan sisään "parenpi" voitti.
Oisko kellää J.Pominvilleä tai D.Royta????
Riippuu paljon on Couturierin palkka, kuinka paljon on sopimusta ja uraa
no palkka on joku 1600 uraa on joku 80-85 ja sopparia ehkä 15osta pois ja joukkueen nimi on Hawialan Vild
Mulla on, mutta ei halvalla lähde. Paljonko olisit valmis maksamaan?
molemmat vai ?![]()