Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mmiikkssuu

New Member
Jep aattelin pistää tämän HUT Keskustelulle suunnatun ketjun tänne NHL11:n tapaan. Pidetään ketju siistinä niinkuin kuuluukin ;)

Harmittaa, kun ei ole puckseja tällähetkellä tarpeeksi, että saisi ostettua noita +5 all kortteja jne. kun ovat nytten aika pilkka hintaan myynnissä kun porukat haluaa vaan niistää eroon nopeasti koska ei ole jenkit niitä ostamassa sillä 15-20k hinnalla..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Mä kyllä oottaisin että jenkit tulee niitä ostamaan niin kalliilla... ;)

Mites on. NHL11 HUT turnaukset meni jotenkin ihan oudosti. Jos pelaat turnauksessa niin vastaasi voi tulla pelaaja toisesta turnauksesta tai joka pelaa vain sitä online peliä HUTissa...
Ei meinaan oo kivaa kun jossain max3 tähden turnaukses tulee vastaan joku OVR 100 joukkue... Jonka palkkakin on varmaa 10k yli palkkakaton.


Aika hyvin lähti käyntiin toi HUT kun puckseja tuli ja korttipakkoja. En kyllä vielä oo enempää pelannu.

Mites pelaatte, koitatteko pitää palkat siinä rajan alla? Itte ainaki siirryin 11 pelaa niitä palkkakatottomii turnauksia kun se ylittty. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Kuinka kauan toi molarin uupumus kestää? Oon tainnu pelata neljä peliä ja joka kerta pitää vaihtaa ykkösmolaria... Nyt siis on neljällä veskalla uupumus 1. Olisin luullut että ykkösen uupumus menee ohi yhden pelin levolla, mut eipä oo menny...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Jos joku saanut pakoista Ilves pelaajien kortteja, logon tai pelipaitoja niin voin ostella pois..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

^Mulla olis Marjamäen Masi ainakin. Lisäile vaikka mua frendiks nii sovitaan diiliä:)

Ja jos veskari on uupunut niin sen pitää olla kakkosveskarina jotta se palautuu..En oo täysin varma.

FINDarkside: Sitähä mä just meinasin, että olis ny pucksei ostaa halval niit +5 all korttei ja sit myydä ne jenkeille pois. :cool:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Ja jos veskari on uupunut niin sen pitää olla kakkosveskarina jotta se palautuu..En oo täysin varma.

Kiitti, noinhan se tosiaan on. Veska palautu ollessaan avaamassa luukkua.. aika jännää. Onko jollain kokemusta miten loukkaantumisten kanssa toi homma menee. Pitääkö loukkaantunut pelaaja olla vilttiketjussa jotta se palautuu vai tervehtyykö pelaaja kokoelmassakin. Entä kuluukohan siinä ura tervehtyesä?

Sitten vielä: eikö todellakaan tässäkään voi vaihtaa veskaa kesken matsin? Ja saako joukkueen taktiikat jotenkin jäämään muistiin, ettei tarvi joka matsiin niitä näpyttää erikseen?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Kertokaa tyhmälle:

- Jos maalivahdin kortin yläpuolelle tulee kuu-ikoni, niin tarkoittaako tämä silloin sitä, että molari on uupunut? Varmaan, mutta tuntuu oudolta, että mun maalivahdeista kaksi on uupunut heti yhden pelin jälkeen...

- Entä mitä se numero fatigue-kohdassa tarkoittaa? Pelattujen pelien määrää? Vai kuinka monta peliä pitää huilia? Sen jo yltä blokkasin, että väsynyt pitää olla kakkosena, jotta virkistyy. Strange...

- Mulla on pelaaja loukkaantunut. Miten saan sille laitettua laastaria? En ainakaan näe niitä Healing-kortteja, kun yritän katsoa sen Apply Consumablesin kautta.

- Näkeekö mistään tämän 24/7 -pelien tilastoja. Eli niiden pelien tuloksia, tilastoja tai saatuja rahamääriä, mitä on ansaittu kun joku on pelannut offlinessa mun joukkuetta vastaan.

Kiitos etukäteen!

p.s. Yllättävän suuri ero pelattavuudessa offline ja onlinen välillä. Poikkeuksellisen tökkivä frame rate tms. EA:n peliksi livessä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Onko muilla ollut ongelmia hutin kanssa? Itsellä ei käynnistä enää koko hutia. Sanoo vaan server temporarily unavailable. Muilla kavereilla tuntuu toimivan...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Sitten vielä: eikö todellakaan tässäkään voi vaihtaa veskaa kesken matsin?

Eikös se onnistu sieltä taukovalikon "edit lines"-kohdasta? En ole kokeillut uusimmalla mutta aiemmin se on sieltä hoitunut.

- Jos maalivahdin kortin yläpuolelle tulee kuu-ikoni, niin tarkoittaako tämä silloin sitä, että molari on uupunut? Varmaan, mutta tuntuu oudolta, että mun maalivahdeista kaksi on uupunut heti yhden pelin jälkeen...

Meinaa uupumusta mutta itse en ole pahemmin tuosta välittänyt. Siinä vaiheessa kun OA63 veskan statsit tippu 58:aan reagoin :D Ihan hyvä uudistus mielestäni...

- Mulla on pelaaja loukkaantunut. Miten saan sille laitettua laastaria? En ainakaan näe niitä Healing-kortteja, kun yritän katsoa sen Apply Consumablesin kautta.

Oletko saanut pakoista Healing-kortteja? Huomioi että jos pelaajalla on käsi kipeä, jalanparannuskortit eivät näy.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pikku ongelma. Ostin huutokaupasta molarin, pelasin pari pelii ja aattelin et pistän myyntiin kun se on ihan kauhee imuri. Mut kuis kävikään molaria ei pysty siirtämään vaihtopakkaan ainostaan omaan kokoelmaan. Vaihtopakassakin ainoa vaihtoehto on poista. Missä vika osaako joku sanoa??
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Kiitti, noinhan se tosiaan on. Veska palautu ollessaan avaamassa luukkua.. aika jännää. Onko jollain kokemusta miten loukkaantumisten kanssa toi homma menee. Pitääkö loukkaantunut pelaaja olla vilttiketjussa jotta se palautuu vai tervehtyykö pelaaja kokoelmassakin. Entä kuluukohan siinä ura tervehtyesä?

Sitten vielä: eikö todellakaan tässäkään voi vaihtaa veskaa kesken matsin? Ja saako joukkueen taktiikat jotenkin jäämään muistiin, ettei tarvi joka matsiin niitä näpyttää erikseen?

Joo tosi hyvä uudistus tuo maalivahtien uupuminen. :) Itselläni loukkaantui ykköspakki muutama peli sitten, eikä se ainakaan kokoelmassa parantunut, eli ilmeisesti pitää laittaa vilttiketjuun paranemaan. :D Uran kulumisesta en osaa sanoa, kun en vilttiketjuun siirtämisen jälkeen pelannut enää...

Itse kans ihmettelin tuota maalivahdin vaihtoa. En ainakaan löytänyt mistään mahdollisuutta veskan vaihtoon. Vähän ihme homma kyllä, koska se kakkosmoke kuitenkin pitää pelaavaan kokoonpanoon laittaa... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pikku ongelma. Ostin huutokaupasta molarin, pelasin pari pelii ja aattelin et pistän myyntiin kun se on ihan kauhee imuri. Mut kuis kävikään molaria ei pysty siirtämään vaihtopakkaan ainostaan omaan kokoelmaan. Vaihtopakassakin ainoa vaihtoehto on poista. Missä vika osaako joku sanoa??

Taitaapi olla ilmaispakasta saatu kun et voi myydä? Tällöin kun yrität poistaakkin pelaajan, sinun ei kuuluisi saada pelaajasta ollenkaan puckseja. Tällä tiedolla voit tarkistaa asian.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla ongelmaa vaihtopakan kanssa, mulla peli jumittuu joka kerta kun on myynyt kortin. Aika kivaa jos on myynyt 10 korttia niin pitää käynnistää peli 10 kertaa...:confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pikku ongelma. Ostin huutokaupasta molarin, pelasin pari pelii ja aattelin et pistän myyntiin kun se on ihan kauhee imuri. Mut kuis kävikään molaria ei pysty siirtämään vaihtopakkaan ainostaan omaan kokoelmaan. Vaihtopakassakin ainoa vaihtoehto on poista. Missä vika osaako joku sanoa??

Vika löytys... uupunutta molaria ei voi pistää vaihtopakkaan
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

^Mulla olis Marjamäen Masi ainakin.
Masin kerkesin jo ostaan, en sitten tiedä oliko peräti sun Masi?

Edelleen kipeästi kaivataan Ilves pelaajia, varsinkin pelipaitoja ja logoa. Masi, Lee, Korhonen, Rajala, Rask, Kantola, Tuominen, Bruun löytyy jo, muita ostelen mielelläni! (Paitsi Hurmeen Jania mikä on näköjään vielä Ipan paidassa.)

E. Onko mitään eng. kielistä suosittua sivua, missä samanlainen aihe kuin täälä, eli voi jättää osto ja myynti ilmoituksia?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelin ääreen en tällä hetkellä pääse, joten kysynkin, voiko frendien kanssa hieroa vaihtokauppoja noiden korttien kanssa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team

Masin kerkesin jo ostaan, en sitten tiedä oliko peräti sun Masi?

Edelleen kipeästi kaivataan Ilves pelaajia, varsinkin pelipaitoja ja logoa. Masi, Lee, Korhonen, Rajala, Rask, Kantola, Tuominen, Bruun löytyy jo, muita ostelen mielelläni! (Paitsi Hurmeen Jania mikä on näköjään vielä Ipan paidassa.)

E. Onko mitään eng. kielistä suosittua sivua, missä samanlainen aihe kuin täälä, eli voi jättää osto ja myynti ilmoituksia?

NHL Series Forum : EA Forums

sieltä vaan tiedustelemaan ja etsimään :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm, itsellä kaksi kertaa peräkkäin jo jumittanut onlinessa touhon 1 erätauolle. Kiva, kun lyöt 3-0 numerot tauluun ekassa erässä ja sit tilttailee ja joudut odottelemaan ennenkun boottaat, ettei nyt sinulle siitä tappiota tule...:mad: Onkos muilla vastaavaa ongelmaa, että tilttaa erätauolle ja mitää ei voi tehdä? Ei myöskään mennä PS- buttonin avulle valikkoon tai käynnistää konsolia muutoin, kuin virtanapista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla ongelmaa vaihtopakan kanssa, mulla peli jumittuu joka kerta kun on myynyt kortin. Aika kivaa jos on myynyt 10 korttia niin pitää käynnistää peli 10 kertaa...:confused:

On kyllä... ai se toimii noin.. sepä kiva koska mun vaihtopakka oli täynnä myynnissä olevia kortteja ja aika monta pucksien perusteella meni kaupaksi... eli saa jokusen kerran käynnistää peliä uusiksi.. HUOH!
Mutta pää-asia on se että jumankauta edes saa homman toimimaan, kun en ole hutiin enää koskenut vaihtopakan toimimattomuuden takia.. edes ratkaisu löytyi niin hyvä!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve, onko kenelläkään muulla sellaista ongelmaa tuolla korttikaupassa, että ette voi ostaa oikealla rahalla korttipakkoja? (PS3)
Olen lukenut että XBOX360:lla on tilapäisesti otettu tämä vaihtoehto poiskäytöstä.
 
Ylös Bottom