Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Viime v-loppuna se Stamkos..

Nyt aamulla Ilya...

Ja nyt päiväl.. Tietokone itse.. Pavel Datsyuk..

Nyt kun oli 26 000 kiekkoo jäljel niin päätin ahneuksissani pari pakkaa vielä "kokeilla"..

No nyt ahneus kannatti kun pakasta tuli "7 oikein".. Mr. Lemieux..

Tota Ei oikein voi käyttää vaan aikalailla must myydä pois ja ottaa kiekot talteen..
Katoin kaverin hintoja niin siel oli mm. yks myynnissä jolla oli sopimus 20/180 ja yhteen ainooseen korttipaikkaan lyöty PUO +9.. Näääätti ratkasu joltain sepältä :D



Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.


Pakkohan sitä on Karkkilan miehen haasteeseen vastata.. Otetaan joku pvä, nyt vähän pötköttään kun kipeenä ollaan..

En tosiaan muista oonko sua vastaan joskus pelannu.. Yleensä mun vastustajat tuntuvat aina pelit muistavan, itellä niin huono muisti ettei kukaan jää mieleen..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.

otan yghy sua vastaan heti samoilla ehdoilla ja palkinnoilla ;)
ja youngi, ei tää nyt niin vaikeeta oo, kyl kipeenä pelin kaks ottaa. ärsyttää nää kaks maalin tappioo, prkle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.

Ite pelaan joku päivä sua vastaa noilla ehdoilla, ni voit kai mullekki heittää jonku "kivan" korti :D esim gaborik tai Giroux
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoinki kannatti pelata viel maanantainaki pari peliä että sais ainaki yhe pakan viel. No ostin sen tarjouspakan sitte ja aluks ei näyttäny mitään tulevan ja sit vilahti victory kortti, kattosin et saattaa olla Briere ku juuri semmosen kortin näin huutokaupassa mutta ei kun se olikin C.Giroux! eniten yllätti kun en ole vähän aikaan tutkinu girouxin hintaa kokonaisuutta ni sehän onki 90/98 myynkö vai peluutanko siinä vasta pulma :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.

Et varmana anna minun vaihtamaani AS Gaborikkia pois! Minä astun peliin mukaan jos joku ei tee 4 maalia enemmän kuin sinä, sitten voin itse yrittää. Nyt on aika iso panos yghy, noh sulta löytyy kyllä kaikkea ja varmaan tuakin tuplana. ;D

---

Kai tässä ehkä vois käydä plegellä ja ostaa yhden pakkauksen. Päätin jo että Malkin pakkauksen kuvana ja viides kortti on Crosby, eli kohta puolin olen täällä hehkuttamassa. Käyn kyllä oikeastaan vaan kehittämässä Stammerin mutta kai sielt vois tuon Crosbyn pakkauksesta napata.. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paras systeemi olis jos kumpikin joukkue pistäisi kunnon panokset enkä vaan minä ja jos on enemmän panosta pelis vois systeemi olla vaikka paras kolmesta. Youngia vastaan nyt vaan haluan pelata kuka nyt ei haluais. ;D Ja pieni korjaus se on allstar Gaborik. En mä ainakaan halua pelata noita online turnauksia en edes playoffeja kun reiluja pelaajia ei oikein löydy ja systeemi on muutenkin huono. Joka kerta tän vuoden pelis oon päässyt eliitteihin mut ei vaan nappaa. Ja muutenkin kivempi pelata tuttuja vastaan ja keskustella pelin jälkeen ja ehkä pistää raporttia pelist.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomenna voisin pelata paras kolmesta sarjan jotakin vastaan itse pistän 80 sopparin uskaltaako kukaan pistää vastaavaa suurusta panosta. :cool: Rajoitukset enintään 85 hyö ja 85puo.

Hexton mistäs arvasit et mulla toinen as Gabo. :) Ja aika varmaan takoo sen 4 maalia enemmän kuin minä tai sit saa 63 ovr Curtis venyy parhaimpaansa mut tuleepa ainakin hauska matsi:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oisko kukaan halukas ostamaan tuota kingsin gretzkyä pois jos se ei nyt mee kaupaks tuol ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä oli joku aika sitten puhetta tästä "momentumista". En tiedä sitte mitä äsköses pelis tapahtu mut siirryin johtoon 1-0 1 erän puoles välis tämän jälkeen vihu teki puoles toista eräs 5 kassia ja 3 näistä oli sellaisia että kiekko otti jostain pomppua ja häkkiin 1 oli Halakin ihan omaa sooloo ja viimeinen minun ihan oma sörtsi kun avasin pelin hieman väärään suuntaan :) 2.erän summerin jälkeen vihu otti tyhmän jäähyn ajelemalla Halakin kumoon (ainoa jäähy hänelle koko pelis) 3.erä kaiken muuttaa voi yv:stä kiekko pussiin ja sit kaverin molarin maagiset venytykset loppuivat ku seinään ja lopulta vein pelin 6-5 vikan tein joku 2 min enne loppua. Mielestäni yksikään omista maaleista ei ollut niin sanottuja "helppoja maaleja".

Jos tässä nyt ylipäätään oli kyse momentumista niin saiko vihu sen sit ku tasotti pelin pompulla ja jos sain tuosta sen typerästä jäähystä momentumin niin kiitosta vaan ketä ikinä sitten olitkaan ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomenna voisin pelata paras kolmesta sarjan jotakin vastaan itse pistän 80 sopparin uskaltaako kukaan pistää vastaavaa suurusta panosta. :cool: Rajoitukset enintään 85 hyö ja 85puo.
Minä voisin mut itellä ei oikee oo noin arvokkaita juttuja :D On mulla AS Seguin jos se riittää
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykää joku ostamassa mun viikon tähti Grabovski (Toronto) ja Weiss (Florida), kummatkin koskemattomia Weiss taitaa olla hinnalla 4k ja Grabovski 4,8k
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni, nyt meni Stamkosille 80 soppari ja 3x +3 kaikki - +9 puo&tkl. Mukavasti kaikki statit 99:ssä ja 95 pelin ajan. Tuota kehtaisi jopa käyttää.. :)
Kiekkoja tulee vielä mukavasti, veikkaan yhteensä jotain 120k kun kaikki myy eli mukavasti pikkasen yli omiin pääsen (tällä hetkellä 43k). Toki tulisi enemmän kun tuon 80 sopparin ja 3x +3 kaiket ois myyny. :rolleyes:

Itse en lähe mihinkään isoihin panoksiin mukaan jonkun 2,5k panostuksen voin aina heittää, joskus ehkä isompaakin. ;)

Hexton mistäs arvasit et mulla toinen as Gabo. :) Ja aika varmaan takoo sen 4 maalia enemmän kuin minä tai sit saa 63 ovr Curtis venyy parhaimpaansa mut tuleepa ainakin hauska matsi:)

Tottakai minä tiesin että sinulla on 2kpl niitä, yhden vaihdoin sinulle ja joskus olit sanonut että kaikki AS:it löytyy.. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljon ootte käyttäny oikeaa rahaa tähän huttiin? Itse about 7e.

en senttiäkään, eikä oo suunnitelmissa käyttääkkään :)

Youngblood jos suostut pelaamaan mua vastaan hutissa kaveripelin ja jos teet 4 maalia enemmän kuin minä saat ut sotw Gaborikin. En ole sua vastaan päässyt pelailee kun kerran ja haluaisin testata mihin mun taidot riittää. 85 hyö ja 85 puo rajoituksena. Mulla oli viimeksi selvästi huonompi joukkue ja peli päättyi sun 8-0 voittoon.

Mä voin tulla kans mun smliiga jengillä kokeilee revanssia ^_^
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mitäs rareja teille tuli 2500 pukin tarjouspakoista?minun parhaat nostot olivat:
J.Toews
H.Sedin
+5 kaikki (2)
+3 kaikki (6)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mitäs rareja teille tuli 2500 pukin tarjouspakoista?minun parhaat nostot olivat:
J.Toews
H.Sedin
+5 kaikki (2)
+3 kaikki (6)

Selaappa yksi/pari sivua taaksepäin...

Nyt pitäis keksiä jotakin sanottavaa tähänkin, ettei mikään turha postaus ole... Noh katsokaa ensiksi vaikka vaihtolistaani *Tästä* jos löydätte jotain kiinnostavaa ---> Lähetä YV:tä

Niin joo etsiskelen mahdollisesti Gordie Howe:a eli jos joltain löytynee kyseinen Detroit Red Wingsin legenda ota yhteyttä YV:llä, ennen kuin lähetätte viestin "G. Howe löytyy" niin katsokaa ensiksi vaihtolistaani jos saatais treidi aikaiseksi, koska en haluais pelkillä puckseilla maksaa.
 
Ylös Bottom