Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No en tiiä mitä varten se momentum oltais mun puolelle lätkästy mun jouk 98-93-80 ja vastustajan 90-88-77 Ainaki oon ymmärtäny et huonompii jengei auttais en sitte tiiä ja peli oli kyl samanlaist p**kaa ku kahes ekas eräs kaveri saa tökittyy kiekot kahe metrin pääst pois jne. Erona siihe 3erä oli et sain kiekot häkkii. :D

Mut momentum tai ei nii oli kyl ansaittu voitto laukaukset oli 40-9 ja hyökkäysalue aika jtn 11,23-2,49 tyyliin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No en tiiä mitä varten se momentum oltais mun puolelle lätkästy mun jouk 98-93-80 ja vastustajan 90-88-77 Ainaki oon ymmärtäny et huonompii jengei auttais en sitte tiiä ja peli oli kyl samanlaist p**kaa ku kahes ekas eräs kaveri saa tökittyy kiekot kahe metrin pääst pois jne. Erona siihe 3erä oli et sain kiekot häkkii. :D

Mut momentum tai ei nii oli kyl ansaittu voitto laukaukset oli 40-9 ja hyökkäysalue aika jtn 11,23-2,49 tyyliin

On kaksi eri asiaa. Momentum ja tuo tasoitus. Tasoitus avittaa heikompaa joukkuetta mutta momentum vaihtuu joukkueiden välillä myös matsin aikana.

Tasoituksesta en tiedä mutta Momentumin huomaa helposti varsinkin jos pelaa huonolla joukkueella hyvää vastaan. Omakohtaisesti esim. hyvää peliä kaks erää 80-80-xx tiimillä 92-88-xx vastaan, tilanne 3-1 ja viimeisessä erässä omiin sujahtaa sitten jokainen siniviivavetokin ilman maskia. Syö kyllä pelimotivaatiota. :/

Nimenomaan tässä HUTissa. Noissa vs-peleissä nuo ei ole niin radikaalin tuntuisia... kai se nimenomaan korostuu kun pelaajien välillä on iso tasoero ja HUTissa muodostuu välillä mahdottomaksi. Samantasoisilla tiimeillä tämä ei ole yhtä rankkaa edes HUTissa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On kaksi eri asiaa. Momentum ja tuo tasoitus. Tasoitus avittaa heikompaa joukkuetta mutta momentum vaihtuu joukkueiden välillä myös matsin aikana.

Tasoituksesta en tiedä mutta Momentumin huomaa helposti varsinkin jos pelaa huonolla joukkueella hyvää vastaan. Omakohtaisesti esim. hyvää peliä kaks erää 80-80-xx tiimillä 92-88-xx vastaan, tilanne 3-1 ja viimeisessä erässä omiin sujahtaa sitten jokainen siniviivavetokin ilman maskia. Syö kyllä pelimotivaatiota. :/

Nimenomaan tässä HUTissa. Noissa vs-peleissä nuo ei ole niin radikaalin tuntuisia... kai se nimenomaan korostuu kun pelaajien välillä on iso tasoero ja HUTissa muodostuu välillä mahdottomaksi. Samantasoisilla tiimeillä tämä ei ole yhtä rankkaa edes HUTissa.

Nii no ehkä joskus päästään nauttimaan pelistä jossa oma taito ratkasee. (en usko että EA:n kehittämänä)

Pelasin samaa jannuu vastaa toisen pelin joka oli tasane. Tuntu et pelis ei täl kertaa ollu likasii näppei mukana ja voitin 3-2.

Sit viel kukaa kiinnostunu koskemattomasta C.Perry:stä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mahtaakoha nuo avustukset loppuu vikas eräs. Äskesen pelin vastustaja hyvä ku pääs omalt alueelt pois mut ainaku pääs laukoo nii kiekko pomppi jostai maalii. Vikaa erään 4-1 tappiol mut hirvee nousu 5-6 voittoon. Kahteen ekaan erään ei onnistu mikään, mut vikas eräs tuntu et EA:n tasotus mörkö ei jaksanu enää jaloissa pyöriä.


Ja mikähä mahtaa olla ku mun kipperin tilastot ei päivity, mut kaikki muu kyl päivittyy (voitot, pucksit, pelaajien pistee jne.) Uupumus ollu viimeset viis pelii 2 :D


Mulla on kans välillä tota samaa "vikaa" ainoa mikä molarilta kuluu on sopimus esim. ura ei vähene lainkaan :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sinäänsä mielestäni momentum ei ole niin hirveä (jos ajattelee oikeasti), mutta miten EA sen tähän peliin on sujauttanut niin ei hohhoijaa.. Kyllähän oikeasti tappioasemassa käy hermoille ja alkaa tappaa taklauksilla pelaajia, se sitten sytyttää joukkueen pelaamaan. Mutta mielestäni 4 maalin tappiosta on liian vaikeaa nousta (yhessä erässä), ei pelaajien hermot niin pitkään kestä. Pari helppoa maalia kyllä voiskin sujauttaa, mutta 4-6 maalia erään on jo pikkasen liikaa, etenkin tappioasemasta.

Tasoitukset on se pahin homma mitä tää peli keksii, momentum vois olla ihan jees kunhan se tehtäisiin paremmin.

Sama kans tässä kun pelasin esim. makkea vastaan niin nyt huomaan miks tyypit ei pidä mun Datsyukista, v*ttu kaverilla on se kiekko liimattuna lapaan eikä millään menetä sitä. :D Tökkiä saa ilman onnistumista ainakin 100 kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tuo joku on A. Courcelles...

Mult löytyis 2x Quevillon ja 1 Brandl, YV:tä jos joku on kiinnostunut em. pelaajista.

Joo just Courselles, en muistanut nimeä.. 57 ovrl. ja OL samasta jengistä kuin Quevellion, joten kemia on ihan sopiva kun laittaa noi. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sentyurin (WHL/Seattle) on kans vaan 620.

Omassa nelosessa Sentyurin(620)-Brandl(610)-Bellerive(650)... Quevillonin (600) ura loppu just. Näistä Brandl on heittäny 2 häkkiä ja +2 :D

Jep tuon Sentyurinkin tiesin, ärsyttää kun nimet on niin ihmeelliset että ei niitä voi muistaa. Otan kyllä mielummin 70+ kemian kuin 56 kemian, Quevellion-Brandl-Courselles. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siin eilen pelailtuu aikas monta matsii ja tais olla eka kerta kun jollai suomalaisel nassikal meni KÄPY JUMII ja alkoi pelin jälkeen tulee tekstii tuuri voitosta. peli päättyi 5-2 joten eipä siinä paljon oo seliteltävää.. Pelas muuten nimim. tomppus.

Ja et päivä olis täydellinen niin tulihan siin vielä ekaa kertaan vastaan omassa päässä pyörijä, kun oli maalin johdossa niin rupes lopussa pörrää oman maalin takana ja syöttelee siellä aika hankala ottaa kiekkoo veke. pelas nimim. maissi90. joten kannnataa miettii lähteekö tota vastaa pelailee
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli hetkellinen aivopieru ja ostin 2kpl Champions pakkoja. 25k meni täyteen paskaan.

J.Howard
S.Weiss x 2
J.Kindl
S.Doan
J.Arnott

+5 Kaikki kenttäpelaaja
+2 Kaikki kenttäpelaaja
x 2

Ehkä olis vaan kannattanu säästellä Jumboihin...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siin eilen pelailtuu aikas monta matsii ja tais olla eka kerta kun jollai suomalaisel nassikal meni KÄPY JUMII ja alkoi pelin jälkeen tulee tekstii tuuri voitosta. peli päättyi 5-2 joten eipä siinä paljon oo seliteltävää.. Pelas muuten nimim. tomppus.

Ja et päivä olis täydellinen niin tulihan siin vielä ekaa kertaan vastaan omassa päässä pyörijä, kun oli maalin johdossa niin rupes lopussa pörrää oman maalin takana ja syöttelee siellä aika hankala ottaa kiekkoo veke. pelas nimim. maissi90. joten kannnataa miettii lähteekö tota vastaa pelailee

eniten vituttaa toi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siin eilen pelailtuu aikas monta matsii ja tais olla eka kerta kun jollai suomalaisel nassikal meni KÄPY JUMII ja alkoi pelin jälkeen tulee tekstii tuuri voitosta. peli päättyi 5-2 joten eipä siinä paljon oo seliteltävää.. Pelas muuten nimim. tomppus.

Ja et päivä olis täydellinen niin tulihan siin vielä ekaa kertaan vastaan omassa päässä pyörijä, kun oli maalin johdossa niin rupes lopussa pörrää oman maalin takana ja syöttelee siellä aika hankala ottaa kiekkoo veke. pelas nimim. maissi90. joten kannnataa miettii lähteekö tota vastaa pelailee

Nosta karvausta niin loppuu pyöriminen..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nosta karvausta niin loppuu pyöriminen..

Joo, toimii erittäin hyvin! Oletko koskaan pelannut tälläistä vastaan? Yleensä kyseiset noboilijat pelaavat isolla jäällä ja luistelevat siellä ympäri-ämpäri johtoasemassa. Hyvin harvoin sen kiekon saa pois, riippuu toki pyörijästä eli jos kaveri on tehnyt sitä viimeset 100 peliä niin eiköhän ala olemaan pikkasen vaikeeta saada se kiekko pois. Itse kun kohtasin tälläisen niin sain kerran kiekon pois ja 5 kertaa sitäkin sai yrittää, meni vaan hermo. Vaikka sen karvauksen nostaa 3-2 ja hyökkäyksen heittää "kaikki peliin" niin ei ne sen paremmin karvaa, jos vain kaveri osaa pyörittää. Siinä tilanteessa ne lähtee keskialueelle 3v2 ylivoimahyökkäykseen ja pamauttavat maalin tai sitten puolesta kentästä taas kääntyy takaisin omaa päätyä kohden ja sama ralli jatkuu. Pysäyttämätön strategia jos vain osaa tehdä sitä oikein... Itse en sorru tuollaisiin noboiluun ja kaikki vastustajani saavat viestiä siitä jos tälläistä tekee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, toimii erittäin hyvin! Oletko koskaan pelannut tälläistä vastaan? Yleensä kyseiset noboilijat pelaavat isolla jäällä ja luistelevat siellä ympäri-ämpäri johtoasemassa. Hyvin harvoin sen kiekon saa pois, riippuu toki pyörijästä eli jos kaveri on tehnyt sitä viimeset 100 peliä niin eiköhän ala olemaan pikkasen vaikeeta saada se kiekko pois. Itse kun kohtasin tälläisen niin sain kerran kiekon pois ja 5 kertaa sitäkin sai yrittää, meni vaan hermo. Vaikka sen karvauksen nostaa 3-2 ja hyökkäyksen heittää "kaikki peliin" niin ei ne sen paremmin karvaa, jos vain kaveri osaa pyörittää. Siinä tilanteessa ne lähtee keskialueelle 3v2 ylivoimahyökkäykseen ja pamauttavat maalin tai sitten puolesta kentästä taas kääntyy takaisin omaa päätyä kohden ja sama ralli jatkuu. Pysäyttämätön strategia jos vain osaa tehdä sitä oikein... Itse en sorru tuollaisiin noboiluun ja kaikki vastustajani saavat viestiä siitä jos tälläistä tekee.

Jep, kyllä olen ja myös oppinut riistämään kiekon tollasilta nysvääjiltä.. Syvältähän tuo on, vastaavasti se ettet karvaa ollenkaan ja jäät "odottamaan" omalle siniselle on myös aivan perseestä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, kyllä olen ja myös oppinut riistämään kiekon tollasilta nysvääjiltä.. Syvältähän tuo on, vastaavasti se ettet karvaa ollenkaan ja jäät "odottamaan" omalle siniselle on myös aivan perseestä.

Kyllähän siis tuommoinen pakottaa karvaamaan, mutta ei paljon huvita kun tietää minkälaiset mahdollisuudet on se kiekko saada. Mutta kyllä sekin onnistuu kun heittää mörssääjän ja kaataa kaikki kiekolliset ja napsii sitten muilla sen kiekon itselleen + siitä saa hyvän maalintekopaikan. Esim. Zetterberg-Datsyuk-Howe, Howella vaan kauhee ryntääminen päin vaan ja kaataa kaikki, sitten Zetteri tai Datsyuk käy hakemassa kiekon ja sitten saa itse pyörittää.

Itsehän olin toissapäivänä menossa pelaamaan ottelun, näin vastustajan kansainvälisen jään (+ 98-95-90 joukkue eli luisteluvoimaa pitäis olla noilla arvoilla) -> poistuin välittömästi. Sitten kyseiselle suomalaisella lähetin viestin "sori, en pelaa kansainvälisellä jäällä" ja sitten lähetti jonkun säälittävän yhden sanan viestin jota en nyt muista, mutta "noobi" tai vastaava se oli.

Enkä muista kaverin psn:nää mutta Kärpät paidoilla ja logolla pelas.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Stn vtu kuinka paljon kannatais pyytää henrik sedinistä sotw -.-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom