Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen tuli napattua aikamoinen ryöstö: Drew Doughty, 6 peliä pelattu ja 30 peliä sopimusta, muuten täysin koskematon. 1500 pucksia. Aluksi meinasin pitää itellä ku oli ainoa Kings mikä uupu, mutta ajattelin myydä ja ostaa jonkun uran loppupuolella olevan halvemmalla, kunhan sellainen ennemmin tai myöhemmin tulee myyntiin. Luulisi tuosta sen 10k saavan
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No meni jo myyntiin Lähtöhintä:14,950 Osta heti: 16,950

No ei sillä ole väliä, koska en usko että kukaan enää tarvitsee tota. Mutta voihan sieltä joku sen ottaa kunhan hyvällä summalla saa myytyä.

Nyt vähän sisältöä näihin spämmeihin:

Pikkuhiljaa alan rakentelee minun "end game" tiimiä. Eli tiimiä jota käytän tän pelin loppuun, kaikki max outattu isoilla sopimuksilla. Meinasin jotain tällästä kasata (targettina 99-99-99 :D):

Zetterberg - Datsyuk - Howe (kaikille +5 kaikki)
Kane - Toews - Stamkos (kaikki 99:iin)
Couturier - RNH - Landeskog (kaikki 99:iin)
Niederraiter - Johansen - Bartchi (kaikki 99:iin)

Suter - Weber (maximi treenit eli +5 kaikki niin paljon kuin mahtuu)
Keith - Seabrook (molemmat 99:iin)
*joku* - Gudbranson (*joku* 99, gudbranson on jo 99 ja vielä 86 sopparia)

Rinne - Bishop (ehkä +5 kaikkia kehiin)

Tai

Bishop - Missaen


Tuollaista lähden kasamaan varmaankin, muutoksia tulee jos p-katto ei riitä. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttääkö muita se et vastustajan jää maalin jälkeen hehkuttaan sitä, eli antaa replayn tulla kokonaan, 10 eri kulmasta jne? Ja useimmat tekee sitä jokasen maalin jälkeen, esim kavennusmaalin tai 10-0 johtomaalin jälkeen.
Mua ei se häviäminen/ne maalit hajota mut se et se vastustaja venyttää joka maalin jälkee eikä jatka peliin niinku normaalit ihmiset.
toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan, unettomuus vaivaa ja saatan puhua sekavia ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttääkö muita se et vastustajan jää maalin jälkeen hehkuttaan sitä, eli antaa replayn tulla kokonaan, 10 eri kulmasta jne? Ja useimmat tekee sitä jokasen maalin jälkeen, esim kavennusmaalin tai 10-0 johtomaalin jälkeen.
Mua ei se häviäminen/ne maalit hajota mut se et se vastustaja venyttää joka maalin jälkee eikä jatka peliin niinku normaalit ihmiset.
toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan, unettomuus vaivaa ja saatan puhua sekavia ;)

Mun mielestä on vaan huvittavaa kattoo kun kaveri haluaa näyttää maalinsa joka kulmasta. Etenkin silloin kun johdat 5-0 ja kaveri tekee ensimmäisen ja mahtailee replayn avulla maalillaan, mua vastaan jälleen kerran ei kannata näin tehä.. Taon sitten 3 sisään ja pakotan katsomaan kaikki. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mua vastaan jälleen kerran ei kannata näin tehä.. Taon sitten 3 sisään ja pakotan katsomaan kaikki. :D

Samaa mäki teen useimmiten :D paitti tänään oon hävinny jokasen paitti yhden pelin, ei oo sujunu. ja kolmes pelis on ollu hehkuttaja
perjantai 13?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttääkö muita se et vastustajan jää maalin jälkeen hehkuttaan sitä, eli antaa replayn tulla kokonaan, 10 eri kulmasta jne? Ja useimmat tekee sitä jokasen maalin jälkeen, esim kavennusmaalin tai 10-0 johtomaalin jälkeen.
Mua ei se häviäminen/ne maalit hajota mut se et se vastustaja venyttää joka maalin jälkee eikä jatka peliin niinku normaalit ihmiset.
toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan, unettomuus vaivaa ja saatan puhua sekavia ;)

KYLLÄ ymmärrän jos tulee joku IHME maali varsinkin,vähämaalisessa pelissä mutta tosiaan sen kulmakyttäyksen katsominen 9 kertaa peräkkäin

on saanut minut joskus pistämään viestin tyyliin taidat olla 15v/mitä jos yhteys katkeaa 15sec ennen loppuua tms, en kyllä yleensä katkaise

mutta olen kyllä sitten "vitsinä" katsonut sen ripulikiekon sisään menon vaikka 10-1 kavennuksen "mahtavin" tuuletuksin.

eli MOT suurinosa pelaajista lienee +18v,tehdään herrasmiessopimus ei katsella niitä hidastuksia turhaan eihän?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös ne jumbo mega deal packit tullu joka toinen viikko? Kun olen nyt ihan sekasin
Vai tuliko ne viime viikolla???¿
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttääkö muita se et vastustajan jää maalin jälkeen hehkuttaan sitä, eli antaa replayn tulla kokonaan, 10 eri kulmasta jne? Ja useimmat tekee sitä jokasen maalin jälkeen, esim kavennusmaalin tai 10-0 johtomaalin jälkeen.
Mua ei se häviäminen/ne maalit hajota mut se et se vastustaja venyttää joka maalin jälkee eikä jatka peliin niinku normaalit ihmiset.
toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan, unettomuus vaivaa ja saatan puhua sekavia ;)
Kyllä muakin ärsyttää, sen takia teen niin itse. Voi sitä iloa kun se vastustaja ragee jonkun pullamaalin jälkeen ja rupee vain taklailemaan tai vetää ragequitit. :)

E:Mutta sit jos hyvil fiiliksil pelailee niin ihan sen takia että hauskahan ne on kattoo, oli oma tai vastustajan maali.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No eipä tullu Jumboja mutta säästellään sitten seuraaviin jos sais sen 100k kasaan. Luulis sillä tulevan ainakin muutama hyvä kortti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Viimein 3 viikkoa kestänyt huno tuurini jumboissa kääntyi: ostin pakkoja ja taaskaan ei tullut mitään, sitten pomppasi Alexander Ovechkin :) Ehdin ostella pakkauksia vain 20k:lla. Aattelin tämän herran myytyäni ostella vain puuttuvia pelaajia kokoelmiin kaikilla puckseilla ja sitte kattoa kuinka paljon sain kerättyä. Ei jaksa muuten enää pelailla yhtään ja jumboista tulis kuitenkin vain tappioita varsinkin tämän Ovechkinin jälkeen
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

50k pucksin jälkeen ponnahti esiin seuraavaa:

Letang
Visnovsky
Crawford
Bergeron
Foligno
Kovalev
Lindback
+ 3 kaikki pelaaja

ja tuhottomasti +20soppareita. +7/+9 kortit jäi saamatta.. :) Tuli ehkä 3.. Outoa..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä eikka! Itse jään odottelemaan viime viikon tappioiden korjaajaa, mutta yllättävän hyviä nostoja on tullu 50k:lla :

80 sopimus
Kovalchuk
3x +3 kaikki mv
2x +3 kaikki pelaaja
5x +2 kaikki
Pronger
Granlund
2x Quevellion

Ja kulutuspakka täynnä 20-30 soppareita (+ viime viikon 2x 50 soppari joita en saanut myytyä ja tuo 80 soppari) ja +9/7:jä.
 
Nyt alko hyvin...

60 k hävinny alotuspukseist:

80 sop
50 sop
+5 mv
+3 kent
sotw gaborik
tavares
rask
hall
duchene
benn

tuossa noita arvokkaampia nostoja...

täst eteenpäi tuleeki sit varmaan 4x 20sop joka pakast
 
Ylös Bottom