Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Toi on kyl niin typerää, että saa jumboja 2500 pucksilla. Toihan on iha naurettava hinta. Koko pelin idea menee, kun kaikki ostaa noita jollain 100k ja sit sil on kaikki huippupelaajat ja ei oo sen jälkeen enään mitään saavutettavaa. Ton idea on mun mielestä just se, että rakentaa jengiä ja pitää pelata sen eteen, että saa sitten välillä ostettuu sen paketin, eikä sellanen ett tyyliin täytyy pelata 3peliä, että saa 5 harvinaista korttia ja sit sattuu saamaan ovechkinin, myy sen 200k ja sit onki kaikki pelaajat ja pelattuja pelejä 3, hienoo! Sit on vielä kiva pelata niitä 99-99-99 vastaan, kun ne on tasollisesti huonompii pelaamaan, kun tyylii 83-76-77 jengit. Noi tarjoukset pitäs olla hillitympii eli tyylii jumbopack jollain vaikka 5500 pucksii eli otettais joku 2000 hinnasta pois, ei mitään 2/3.

Mut tosin EA on muutenkin perseestä eli sinänsä toi typeryys on ymmärrettävää.. Siellähän on niit mainospakkoi ja joitain ku alat miettii, nii niistähän jää tappiolle. Jossain jumboiskin, nii siel on superhyperextrajumbopack myynnissä 15k ja sit siit saa 7-8harvinaiskorttii ja 22 korttii on siin pakas. Sit taas, kun ostat 2normi jumboo, niin maksaa saman verran ja saat 8-10 harvinaiskorttii ja yhteensä 44 korttii, joo kannattaa ostaa se mainospakka!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivottavasti noita mainospakkoja ei NHL 13 tule, ne tosiaan pilaavat koko pelin. Nyt olen tyytyväinen, jos ne tulee, koska ne on tullut jo koko vuoden ja koitan keräillä noita pelaajia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

^Joo aika samoilla linjoilla, mutta jos eivät 2,5k:n jumboja pois ota niin hyvä olisi ainakin että niitä ei tulisi joka viikko, joku kerran kuukauteen niin hyvä olisi, pysyis korttien arvot mukavana ja joukkueen tekeminen olisin hiukan hankalampaa.

Parasta ois just joku et ei enää ollenkaa jumbo mega dealejä, vaan joku 4-5k:n jumbopakkaus joka olis sitten aina myynnissä. Ei mitään järkeä pitää siellä sitä 7,5k:n jumbo pakkausta kun tarvitsee vain oottaa sunnuntaihin ja saat hinnasta 5k pois.

Ei nää viikottaiset jumbo mega dealit sinäänsä mua ärsytä, mutta miten ne vaikuttaa markettiin niin se kyllä ärsyttää. Esim. '11:ssa Mikko Koivusta sai likipitäen +5k ja nykyään sen saa jo 1k:lla ja joku Latendressekin maksoi 1,5k siinä ja tässä siitä saat jopa 500 (muistan vielä kun Koivu nousi pakkauksesta ja Latendressen & Havlatin ostin)! Tässä pelissähän on mielestäni vain hauskaa avata pakkauksia ja räplää kortteja, sitten pelailla hienoilla joukkueilla. Jos pelkkien pelien perässä juoksisin niin versus peleissä oleiskelisin. '11:ssa tais jopa saada +2 kaikki kortista sen 2,5k eli siinä taas mukava esimerkki hinnoista '11-'12 välillä. Tässä pelissä siis kaikki on puolet halvempaa tai enemmän kuin edellisessä versiossa. Mielestäni jotkut hinnat tuolta väliltä voisivat olla mukavat, niin olisi kaikilla vielä chanssi saada se hyvä joukkue.

Itse yritän kerää hyvän bonuksen seuraavaan peliin ja ostella sitten sitä parasta pakkausta joka tulee kaikilla puckseilla. En lähde hätäilemään ollenkaan, seuraan pari viikkoa ja katson mitä sieltä tulee. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun tämähän oli jääkiekko peli...Ei oo kiva että voi vaikka ekan kuukauden olla pelaamatta yhtään, ja kerää vaan puckseja ostamalla jumboja ja myymällä kortit. Noi tarjouksetkin olisi paljon hauskempia jos niitä tulisi millon sattuu. Eihän tossa oo mitään järkee kun tietää että jumbot tulee sunnuntaina 03:00 (?).Ne tarjoukset vois kestää vaikka tunnin tai vähemmän. Turnauksista vois myös saada palkinnoksi korttipakkauksia tai kortteja. Mitäs noi ilmaiset 3 kortin pakat on mitä välillä tulee?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

^Joo aika samoilla linjoilla, mutta jos eivät 2,5k:n jumboja pois ota niin hyvä olisi ainakin että niitä ei tulisi joka viikko, joku kerran kuukauteen niin hyvä olisi, pysyis korttien arvot mukavana ja joukkueen tekeminen olisin hiukan hankalampaa.

Parasta ois just joku et ei enää ollenkaa jumbo mega dealejä, vaan joku 4-5k:n jumbopakkaus joka olis sitten aina myynnissä. Ei mitään järkeä pitää siellä sitä 7,5k:n jumbo pakkausta kun tarvitsee vain oottaa sunnuntaihin ja saat hinnasta 5k pois.

Ei nää viikottaiset jumbo mega dealit sinäänsä mua ärsytä, mutta miten ne vaikuttaa markettiin niin se kyllä ärsyttää. Esim. '11:ssa Mikko Koivusta sai likipitäen +5k ja nykyään sen saa jo 1k:lla ja joku Latendressekin maksoi 1,5k siinä ja tässä siitä saat jopa 500 (muistan vielä kun Koivu nousi pakkauksesta ja Latendressen & Havlatin ostin)! Tässä pelissähän on mielestäni vain hauskaa avata pakkauksia ja räplää kortteja, sitten pelailla hienoilla joukkueilla. Jos pelkkien pelien perässä juoksisin niin versus peleissä oleiskelisin. '11:ssa tais jopa saada +2 kaikki kortista sen 2,5k eli siinä taas mukava esimerkki hinnoista '11-'12 välillä. Tässä pelissä siis kaikki on puolet halvempaa tai enemmän kuin edellisessä versiossa. Mielestäni jotkut hinnat tuolta väliltä voisivat olla mukavat, niin olisi kaikilla vielä chanssi saada se hyvä joukkue.

Itse yritän kerää hyvän bonuksen seuraavaan peliin ja ostella sitten sitä parasta pakkausta joka tulee kaikilla puckseilla. En lähde hätäilemään ollenkaan, seuraan pari viikkoa ja katson mitä sieltä tulee. :)

Jep, ei muakaan haittais paljoa yhtään noi jumbo mega deal hommat, mut se haittaa ett marketti menee pilalle. Mul menee puolet melkein HUT ajasta tohon marketti selailuun ja sit ku tulee ne jumbot nii menee iha pelleilyks toi. Sit sekin laittaa kyl ihmetyttää, että mulla oli 85, en muista kuka myynnissä lähtöhinta 500 ja ei menny kaupaks. Sit toisen mulla oli 79, tais olla joku clifford, nii 450 lähtö ja 1000 osta heti ja sit toi 79, nii joku osti sen samantien tonnilla. (Noi oli siis samaan aikaan myynnissä) Paljon muute tollasesta +5 kaikki pitäs pyytää, kun pyynnöt niin vaihtelevii marketis? Ite sain joku +5 kaikki veskalle nii olikoha joku lähemmäs 8000, lähtöhinta 6000. Nii ja mul on kans hyvä esimerkki tost järjettömän halvast hinnasta, kun ostin plekanecin 350, tai mun mielest toi ainaki oli alihinta, kun kuitenkin 87 kyseessä ja itelle hyvin mieleinen pelaaja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tiedättekö mitkä vaikuttavat eniten niihin nhl 13 hut bonuksien määrään?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika avokätisesti jakaa noita sopimuksia.

4 x 50 sopimus
10 x 30 Sopimus

M.Hossa Ja Okposo tuli pelaajia.

Ei niin mahtavia nostoja mutta parempia ku ei mitään...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, ei muakaan haittais paljoa yhtään noi jumbo mega deal hommat, mut se haittaa ett marketti menee pilalle. Mul menee puolet melkein HUT ajasta tohon marketti selailuun ja sit ku tulee ne jumbot nii menee iha pelleilyks toi. Sit sekin laittaa kyl ihmetyttää, että mulla oli 85, en muista kuka myynnissä lähtöhinta 500 ja ei menny kaupaks. Sit toisen mulla oli 79, tais olla joku clifford, nii 450 lähtö ja 1000 osta heti ja sit toi 79, nii joku osti sen samantien tonnilla. (Noi oli siis samaan aikaan myynnissä) Paljon muute tollasesta +5 kaikki pitäs pyytää, kun pyynnöt niin vaihtelevii marketis? Ite sain joku +5 kaikki veskalle nii olikoha joku lähemmäs 8000, lähtöhinta 6000. Nii ja mul on kans hyvä esimerkki tost järjettömän halvast hinnasta, kun ostin plekanecin 350, tai mun mielest toi ainaki oli alihinta, kun kuitenkin 87 kyseessä ja itelle hyvin mieleinen pelaaja.

Tulee mieleen että joltain puuttui se "clifford" jos on ainut puuttuva,että saa kokoilman täyteen silloin saattaa langeta jos ei varsinkaan ole

usein myynnissä, itsekkin maksoin itseni kipeäksi södestä sama syy joku 1000 ;( sit seoraavasta megasta nousi juuri tuo no taisin 750 saada

sit tietty potentiaali+virityspaikat ratkasee jos 85 on se 1 paikka 79 vaikka 5,,,,,
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Meillä on sadan megan netti ja silti aina vieraspeli. Vaikee uskoa että kaikilla olis nopeempi.

Mistä saa vaihdettua asetuksia niin että olis manuaaliset ketjun vaihdot? V*t*ttaa kun kone laittaa aina ne 60 ukot kentälle, vaikka ykköskentällä on energiat melkein täynnä. Ja saako jostain vaihdettua noi hyökkäyspaineet ja karvaukset että olis valmiina kun peli alkaa? Mulla on valmiiks nollissa kaikki.
Ja millasilla paineilla kannattaa pelata? Jos vastustaja on parempi niin karvaukset alas ja päinvastoin?

tähän odotan "ammattilaisten" komentteja itseäkin kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulihan ne jumbot, pääs pitkästä aikaa ostelemaan pakkauksia. 50k mennyt ja tällästä:

TOTY Gaborik
4x +3 kaikki
4x +2 kaikki
Letang
E. Kane

paljon +9/7 harjotteluita ja +5 lui/lau, kummallinen juttu on se että en saanut yhtäkään 30 pelin sopimusta? Juuri kun yhden sellaisen tarvitsen. :D

Tuuri on ollu ihan basic eli ei tappiota ainakaan pitäis tulla kun täydestä kulutuspakasta (riippuu korteista) saa likipitäen +20k. Ois kiva saada niitä +5 kaikkia ja edes 50 soppareita niin pääsis kehittelemään, jospa sitä ettis ryöstöjä jotta sais kehitettyä possee. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin jumboja noin 40k:lla ja seuraavia on tullut


80 sop
2x 50 sop (Samasta pakasta)
5x +2kaikki
paljon +9 kehityskortteja

Ja lisäksi paljon noin 80 kok nhl jyriä :D ja tietysti myös pieniä sopimuksia ja kulutskortteja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mulle on tullu tämmösiä ihan perus nhl jyriä ja +5kaikki mv ja +3kaikki korttei on tullu paljon ja myös +2kaikki ja 1 50 pelin sopimus myynnissä nyt ja tietenki myös J.Halak ja H.Zetterberg. :D ja kannattaako säilyttää +5 lui/lau? tai 9-12 sop
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli taas n. kuukauden tauon jälkeen osteltua jumboja kun jaksoin viikolla myydä kortteja yhtenä iltana. 55k sain kasaan ja kai tätä pientä tappiota voi jo pitää itselleni voittona, kun yleensä jäänyt pahasti pakkaselle:

Plekanec
Dubinsky
Zajac x2
MV +2 kaikki
+2 kaikki x5
Letang
+5 kaikki

Siinäpä parhaimmat..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään muulla samaa juttua, että ei saa kiekkoja vaikka pelejä voittaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mitä paskaa on tullu noist jumboista. Laitoin 30k niihin ja tuloksena, että kaikki pakat täynnä jotain +3puolustus/taklaus kortteja, joita on pakko poistella, kun ei mahu mihinkään. "harvinaiskortit" pelkkii ***** 80 nhl pakkeja eli käytännös turhuutta. Ainoot mainittavan arvoset on J.Hiller, D.Briere, +3 kaikki, +2 kaikki 2kpl(veskalle) ja +2kaikki pelaajalle. Sit jotain +7 harjotuskorttei ja tuhottomasti 25peliä soppareita.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse käyttänyt noin 15k puckseja ja saanut +5kaikki, Howard, Granlund, lukuisia +7 ja +9 kortteja (suurinosa nopeus) yhen 30 sopparin, jonka laitoin Howardille ja tietysti noita NHL kavereita on tullut sen verta, että huomenna voisi pelailla noita netti turnauksia. Onko tuo mikke yli 1000 arvoinen kaveri?
 
Ylös Bottom