Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kellää tietoo millo vois ennakkovaraa jostai? No joo, on siihe aika pitkä aika, mut NHL 11 tuli hommattuu vast viime joulukuus, joten haluis ton NHL 12 mielellää julkkariks sitten kotii.

Discshopista ja vpd.fi:stä ainakin voi varata jo.

(Ite tein varauksen discshopista jo kuukausi sitten)

Discshopista ja vpd.fi:stä ainakin voi varata jo.

(Ite tein varauksen discshopista jo kuukausi sitten)

Offtopic: Aina hieman ihmetellyt miksi tilailla Discshopista hintaan 52,95e kun esim. verkkokaupasta saa hintaan 43,30e.

Eihän tollane hinta ehkä yhdessä pelissä tunnu, mutta laskee nyt vaikka viiden pelin hinnan nii discshopissa saa maksaa lähes 50e enemmän.. :confused:

Itse asiaan: Kohtuu erikoista että lyöty NHL 12 tittelin alle NHL 11 kuvia.. job well done :D

paitsi sit joissai on laidoissa Fast Five joten sinäänsä ei oo NHL 11. Paitsi jos on muokattu.
Uusia vaihtuvia mainoksiahan on tullut NHL -sarjan peleihin jo useamman vuoden ajan netin kautta, joten ei tuosta mainoksesta voi päätellä muuta kuin suunnilleen kuvausajankohdan.

Offtopic: Aina hieman ihmetellyt miksi tilailla Discshopista hintaan 52,95e kun esim. verkkokaupasta saa hintaan 43,30e.

Eihän tollane hinta ehkä yhdessä pelissä tunnu, mutta laskee nyt vaikka viiden pelin hinnan nii discshopissa saa maksaa lähes 50e enemmän.. :confused:

Ostan pari kolme peliä vuodessa, jos sitäkään, joten omalta kohdalta tuo on melkein sama mistä ostaa

Pitäiskö tolla ennakovarauksella pelin tulla kotio kuinka paljon ennen virallista myyntipvä?

Kun ainakin NHL 11 tapauksessa jotkut vielä viikon virallisen julkasun jälkeen ihmettelivät, että missähän heidän tilaamansa peli on.. Ja itse tietenkin kun hain julkasuaamuna kiltisti kaupasta niin naureskelin sitten kotona muille, koska vahingonilohan on paras ilo =)

Ja itseäni kans noi jotkut kuvalinkit hämäävät kun kaikki on ihme tuuletuskuvia ja näyttävät niin NHL 11 kamalta.. Mut onneks FB:ssä ja EA:n sivuilla on ainakin kunnon kuvia tarjolla..

Helkkari, aloin tsekkaa noita kuvia tarkemmin niin joko se Video oli paljon muokattu. Ekan kerran katsoessani en niin tarkkaan katsellut mutta kun on nyt pari kertaa kaikki katsottu niin ei oo kummonen peli jos noi on NHL 12:sta game play viteoo ootellessa.

Verkkokaupan Ahvenanmaan varastosta tilattaessa hinta 43,30, normaali hinta 59,90. Eli jos haluaa normiversion on Discshop tässä tapauksessa halvempi.

Nyt löytyi sitten vielä lopullinen varmistus sille, että kuvat tosiaan ovat NHL 11:stä. Nuo kaikki kuvat ovat NHL-pelisarjan "In the Crease"-nimisestä blogista otettuja. Kuvat ovat olleet tämän vuoden playoffien simuloinneista kertovissa blogimerkinnöissä mukana. Tässä on yksi esimerkki.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt löytyi sitten vielä lopullinen varmistus sille, että kuvat tosiaan ovat NHL 11:sta. Nuo kaikki kuvat ovat NHL-pelisarjan "In the Crease"-nimisestä blogista otettuja. Kuvat ovat olleet tämän vuoden playoffien simuloinneista kertovissa blogimerkinnöissä mukana. Tässä on yksi esimerkki.

Taitaa nyt IGN:n vika olla. Ovat googlettaneet varmaan kuvia NHL 12:sta:rolleyes:

No onneksi olivat 11:sta, varsinkin tuon heittäytyvän moken takia.

Eikös se sama versio tule ahvenanmaaltakin?

Ihan normaalista versiosta on kyse, vaikka tilaakin VPD:n Ahvenanmaan varastolta. Syy, miksi hinnat ovat siellä halvempia, on yksinkertainen: arvonlisäveroton.
Joten täsmälleen sama peli samojen suomenkielisten kansien kanssa.

Hyvä että ovat 11:sta, VPD:ltä oon itekki tilaillut. Tosin olen oppinut että jos tilaat ennakkoon niin se peli tulee jopa viikon myöhemmin kuin se julkaistaan, kaupoista esim Gigasta sen bongaa helposti julkaisu päivän ja jos se hinta ero on n.10e miinus postikulut jos tilaat, niin ero on häviävän pieni :P

Niin tuleeko VPD:ltä siis pelit julkasupäivämäärään verrattuna myöhässä paljonkin? Ei se 2-3 päivää haittaa, mut jos menee viikkoja, ni käyn kyl jostai kaupungilt julkkarina hakee.

Itse en VPD:ltä oo tilannu, joten ois kiva jos joku kertois :)

Oisko jostai jotain luotettavaa tietoo maailmanlaajuiseen kansikuvaan?
Facebookissa on sanottu että siihen tulee joku näistä: Ryan Kesler, Mario Lemieux :eek: tai Tampa Bay:n maalivahti Dwayne Roloson. En itse tiedä mitä noihi sanoo, mut siis jos joku tietää jotain melko varmaa, ni ilmotelkaa.

Ja viel tähä loppuu, tuleekoha tänä vuonna eriksee Suomen versio pelistä?

Niin tuleeko VPD:ltä siis pelit julkasupäivämäärään verrattuna myöhässä paljonkin? Ei se 2-3 päivää haittaa, mut jos menee viikkoja, ni käyn kyl jostai kaupungilt julkkarina hakee.

Itse en VPD:ltä oo tilannu, joten ois kiva jos joku kertois :)

Todella harvoin menee viikkoja, silloin posti on jo sekoilemassa. Normaalisti pelit tulee julkaisupäivänä, joskus 1-3 päivää ennemmin, joskus 1-3 päivää myöhemmin.

Ylös Bottom