Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Todella harvoin menee viikkoja, silloin posti on jo sekoilemassa. Normaalisti pelit tulee julkaisupäivänä, joskus 1-3 päivää ennemmin, joskus 1-3 päivää myöhemmin.
Ok, no sit kyl tilaan VPD:ltä, jos kerran ei mee ainakaa paljoo yli julkasupäivän.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nyt kun luin noita aikaisempia kommentteja, niin tuli mieleen...
LENTOKENTÄT POIS! Ei pysty enää pelaa SM-Liigaa kun ne kentät on 2 kertaa NHL-kaukalo... :(
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mutta tämähän onkin NHL-peli, EI SM-liiga peli. :rolleyes:

Lisäisi kyllä peluuarvoa jos välillä voisi jonkun maajoukkueturnauksen tai SM-liigakauden pelata. Nuo jäätävät lentokentät vievät noista peleistä innon samantien pois.

Olin jo tulossa laittamaan jotain mukahauskoja kommentteja, että huomaako aikaisemmista änäripäivityksistä sitten graafisia parannuksia. Täällä ehdittiin kuitenkin vahvistamaan kuvien olevan 11:sta :) Grafiikassa ei tosin ole juuri mitään moitittavaa viime vuosina ollut heikohkoja pelaajakasvoja lukuunottamatta.

Kaikki oleellinen viimeisimmistä uudistuksista lienee sanottu, joten odotellaan seuraavia. Odotukset ovat (jälleen) korkealla.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Lisäisi kyllä peluuarvoa jos välillä voisi jonkun maajoukkueturnauksen tai SM-liigakauden pelata. Nuo jäätävät lentokentät vievät noista peleistä innon samantien pois.

Kuten myös telttakankaasta valmistetut paidat joissa pelaajat näyttävät läskeiltä penkkiurheilijoilta
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tosta videosta ajattelin vaan semmosta juttua, että lähteeköhän noi kypärät päästä pois jos vastaan tulee samanlainen tavarajuna, kuin NHL11:a saa tehtyä. Ja mitenköhän EASHL:ssä; jos menetät kypärän, niin nappaatko sen päähäsi ennen kuin voit jatkaa pelaamista vai joutuuko kylmästi vain luistelemaan vaihtoon(jos oikein muistan säännön, jos menettää kypäränsä, niin joko pistät sen jäällä sääntöjen mukaisesti päähän tai sitten lähdet suoraan luistelemaan vaihtoon, kun ilman kypäräähän jäällä ei kai saanut olla, korjatkaa jos olen väärässä...).

Edelleen olen huolissani, kuinka saavat ton maalivahdin päälleajon kuriin. Silloin jos menee taklaamaan ihan tarkoituksella maalivahtia, niin se pitäisi osata tunnistaa ja antaa siitä jäähy.

Muuten on kyllä hyvän näköinen peli taas tulossa. Demo tulee varmaan tänäkin vuonna, niin kuin viime vuosina on tehty.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

kun ilman kypäräähän jäällä ei kai saanut olla, korjatkaa jos olen väärässä...).
Ilman kypärää saa pelata seuraavaan vaihtoon tai pelikatkoon saakka, jos kypärä on päästä pelin tiimellyksessä tippunut.

11 sanoi:
ja lopussa on pari uutta kuvaakin :)
Peliin on näemmä mallinnettu Bernissä sijaitseva PostFinance-Arena. Jotain vaivaa on siis nähty eurooppalaistenkin liigojen eteen, mutta se jää nähtäväksi, onko tämä yksi uusi areena se ainoa lisä. Pelkäänpä, että aika pitkälti on.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

se ukon seisominen moken alueella pois! pitäs hylätä maali,jos ukko moken alueella...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

taas kasvoi tämä tuskallinen änärihypetys tämän artikkelin jälkeen. Todellakin odotan tuota Be A Pro uudistusta, näitä simulaatiosysteemeitä, ja veskareiden taklaamisia.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ooh, mahdollisuus ihan 15-vuotiaana aloittaa ura CHL: ssä :D Toivottavasti siellä on täyspitkät kaudet ja kaikki niin ois aika täydellistä :cool:

Vaikuttaa siltä että BAP:ia saattais jaksaa tahkoa ihan todella :eek:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ooh, mahdollisuus ihan 15-vuotiaana aloittaa ura CHL: ssä :D Toivottavasti siellä on täyspitkät kaudet ja kaikki niin ois aika täydellistä :cool:

Vaikuttaa siltä että BAP:ia saattais jaksaa tahkoa ihan todella :eek:

Niin, Be A Prohon olen pistänyt suuria odotuksia, kuulostaa erittäin hyvältä! Ja se, että pystyy pelaamaan neloskentän laiturina 2 vaihtoa per peli! Kyllä tää simulaatiosysteemi on komea! Nyt kuulostaa Niinpaljon realistisemmalta BAPilta kuin aikaisemmat! Itse en tarvitsisi edes niitä euroliigoja, kun tällä CHL liigalla pärjää jo mielestäni Hyvin ;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ilman kypärää saa pelata seuraavaan vaihtoon tai pelikatkoon saakka, jos kypärä on päästä pelin tiimellyksessä tippunut.


Peliin on näemmä mallinnettu Bernissä sijaitseva PostFinance-Arena. Jotain vaivaa on siis nähty eurooppalaistenkin liigojen eteen, mutta se jää nähtäväksi, onko tämä yksi uusi areena se ainoa lisä. Pelkäänpä, että aika pitkälti on.

Täytyy kyllä sanoa, että hienosti on tuo PostFinance - areena mallinnettu. Nyt vain toivotaan, että suurin osa muistakin halleista laittettaisiin mahdollisimman aidon tuntuiseksi. Jos ei SM-Liigan joukkueille omia kotihalleja, mutta ainakin Hartwall areenan voisi mallintaa edes esikuvaansa mahdollisimman paljon näyttävältä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ooh, mahdollisuus ihan 15-vuotiaana aloittaa ura CHL: ssä :D Toivottavasti siellä on täyspitkät kaudet ja kaikki niin ois aika täydellistä :cool:

Vaikuttaa siltä että BAP:ia saattais jaksaa tahkoa ihan todella :eek:


Itse en ole muuta pelannutkaan viimeiset pari vuotta kun BAP:ia. Jotenkaan tuosta normi pelistä ei saa hirveästi irti. BAP:issa sen sijaan onnistumiset saa pirun hyvät fiilikset aikaan ja kun saa ukkoa kehitettyä ja pelata usean kauden putkeen nii on enemmän mitä yrittää ja mihin pyrkii :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tässä taustalla olen katsonut hypetystä ja muuta.

NHL pelejä on jo takana kymmenen vuotta ja varsinkin ps3 versiolla NHL:ää on hakattu niin paljon, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa, että tiedän normaali gameplaysta kaiken. Vuosien varrella on myös huomattu kuinka EA antaa suuria lupauksia, jotka harvemmin realisoidu. Esimerkiksi NHL 11 on kelvollinen peli, mutta edelleen on naurettavaa kuinka maalivahdit vain ovat niin älyttömän tyhmiä ja epäaitoja. Kiekko liimaa mailaan ja pelaaja voi seilata, mikäli osaa, puolustajien keskeltä vain vemputtamalla skill stickiä (sama asia hauskojen bugimaalareiden kanssa, jotka pyörivät maalin takana edes taas). Normaalivetoa hakiessa kannattaa yrittää mahdollisimman lähelle maalivahtia ja lämätä täysillä rannarin sijasta. Sama läpäri/RL harhautus menee joka kerta (ei muuten, mutta joka kerta ja tämä oli jo selvillä 10 versiosta). Maalivahtien tolpalta tolpalle liikkumista ei tarvitse edes mainita tai edes niitä haamutorjuntoja aivan maalin edestä. Sinällään ironista, että tämä oli tehty jo NHL 2k7:ssa.

Itse en jaksa uskoa, että nämä uudistukset tulisivat muuttamaan pelisarjaa paljoakaan. On toki hienoa ajella maalivahtia, mutta kuka oikeasti kaipaa maalivahtitappeluita? En käsitä miksi maalivahti fysiikoita ei voisi tehdä kunnolla. Olen tästä kitissyt joka vuosi, sillä mielestäni kun pohja on kunnossa voidaan siirtyä turhuuksiin kuten Hartwall Areenan ulkonäköön. Onko sillä oikeasti väliä kun vertaamme siihen pelleilyyn kun näemme bugimaalarin kiertävän maalin ja heittävän etuyläkulmaan tai veskari yrittää laittaa kiekkoa maalin taakse, mutta antaakin sen vastustajalle? Vasta painona maalivahti torjuu omien pelaajien laukaukset lähes yli-inhimillisesti (kuinka moni maalivahti odottaa laukausta omalta pelaajalta?)

NHL pelisarjoissa on jo paljon hyvää kuten pelattavuus ja nyt taklaukset, sekä syötöt. Syöttöihin erityinen plussa, että pystyn jo nauramaan kun pääsen 3v2 hyökkäyksiin. Annan siinä normaalisti 3-5 syöttöä ja kiekko on aina maalissa online vastustajan katsellessa kateellisena. Miksi EA ei siis tee pohjia kuntoon kun moni asia on jo hyvällä mallilla vaan veXlaa juomapullon väriä? Kuten aikasemmin mainittu kylkitorjunta, sekin on ollut jo 09 lähtien ja olemme jo versiossa 11, haloo EA. Itsekkin olen keksinyt mitä erilaisempia tapoja tehdä maaleja, sillä maalin tekee helposti kun ymmärtää maalivahdin keskittyvän kiekkoon ja sen sijaintiin, ei pelaajaan. On ratkiriemukasta kun maalivahti ampaisee kiekkoa vastaan vastustajan ollessa jo iholla tai sijoittuu väärin kun kiekko ei ole kenelläkään (esim. L2 speed burstia käytettäessä). Hauskinta on se kun menet harjoitteluosioon vetelemään maalivahdille läpäreitä. Voit käytännössä tehdä täysin mitä haluat ja saada maalin, aivan kuin maalivahti on olevinaan torjumassa. Ja NHL:ää joka päivä seuraavana (nytkin odottelen ottelua TVstä) olen huomannut, ettei tuo maalivahtien reagointi maskiin ole mistään kotoisin. Maalivahdit pyrkivät tosielämässä olemaan viimeiseen asti pystyssä (käytännössä laukaukseen saakka perhostyylissä). Tosin nyt siihen on toivottavasti hypen perusteella tulossa muutos. Toivottavasti.

NHL 12 on tietenkin pakko-ostos, varsinkin kun olen hardcore jääkiekkofani ja joudun varmaankin puolustamaan SM-mitalia. Pahoin vain pelkään, että hype menee yli kuten viime vuonna. Odotin viime vuonna peliä innolla, mutta paljon kertoo se, että päätin ostaa pelin vasta jouluna ja voitin silti SM-pronssia vain johtuen siitä, että pelasin NHL 08:aa satoja tunteja ja pelimekaniikka on iskostunut aivoihin. Onko peli siis muuttunut? Tai edes oikeasti muuttumassa?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse en ole muuta pelannutkaan viimeiset pari vuotta kun BAP:ia. Jotenkaan tuosta normi pelistä ei saa hirveästi irti. BAP:issa sen sijaan onnistumiset saa pirun hyvät fiilikset aikaan ja kun saa ukkoa kehitettyä ja pelata usean kauden putkeen nii on enemmän mitä yrittää ja mihin pyrkii :)

Nimenomaan,olen täysin samalla linjalla..nyt NHL11:ssa yli 1000 peliä Canadiensin paidassa :D
 
Ylös Bottom