Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Bugimaalitkin ovat kiinni katsojan silmästä. Meidän jengissä vastustajan rannelaukaukset on aina bugimaaleja, mutta jos itse tehdään sellainen niin se on komea rannelaukaus.

Bottimaalivahdit pitäisi laittaa tasavertaisiksi joka peliin. Yhdessä pelissä lauottiin 35 kertaa hyvistä paikoista, mutta jostain se molkke tuli aina eteen. Oma maalivahti sitten otti 4 vetoa siniviivalta sisään, joten se peli meni siinä. Ihmismolkke ottaa suorat vedot paremmin kiinni, mutta vaikka kuinka yrittäisi niitä torjua, niin ripareita ihmismolkke tarjoaa huomattavasti enemmän. Kaksipiippuinen juttu.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Minun pitikin juuri muistuttaa, että NHL 11:ssa online-tasoni on 24. Sinun on varmasti parempi, mutta kuten näet, en ole ihan mikä tahansa sunnuntaipelaaja. Taisin olla arvopelieni jäljiltä yli 150 voittoa plussan puolella, kunnes lopetin NHL 11:n pelaamisen kesäkuun alkupuolella. Ja hei, minua vastaan ei tehty lähes koskaan sellaista maalia, joka olisi toistunut useammin. Taitaapa syy olla siinä, että päästän yksinkertaisesti niin vähän maaleja via Carey Price ja kumppanit.

Mutta ainoa syy ratkaista meidän kiistelymme lienee se, että ottaisimme matsin NHL 12:ssa syksyllä. Otatko haasteen vastaan?
// Vielä Jaahakselle sen verran, että mistä/miten noihin NHL-sarjan SM-turnauksiin voisi oikein osallistua?
// Ja PS3:ni on juuri nyt huollossa, joten en voi toistaiseksi hyväksyä ystävänlisäyspyyntöjä tai lähettää niitä. Heinäkuun loppuun mennessä asia hoidetaan kuitenkin kuntoon. :)

En rupeaisi elvistelemään tasolla, koska (ainakin minulla) se joko bugittaa, tai systeemi kusee johonkin, mulla ekan pelin jälkeen ollut taso 5, ja vaikka oli n. 20 pelin voittoputkikin, niin se on silti 5 ..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mielummin Kovalchuk kovan lämärinsä kera <3

Öö.. Miten Kovalchuk liittyy suomen kullan voittamiseen?

Tuolta linkin takaa kopioitu: Suomen keväällä voittama jääkiekon maailmanmestaruus näkyy myös EA:n tämän vuoden NHL 12 -pelissä. Electronic Arts, Anttila ja K-citymarket julkaisevat nimittäin pelistä erityisen NHL 12 Kultaversion. Kultaversio pakataan EA:n lehdistötiedoitteen mukaan kullanväriseen metallilaatikkoon ja sitä painetaan rajoitettu numeroitu määrä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Öö.. Miten Kovalchuk liittyy suomen kullan voittamiseen?

Tuolta linkin takaa kopioitu: Suomen keväällä voittama jääkiekon maailmanmestaruus näkyy myös EA:n tämän vuoden NHL 12 -pelissä. Electronic Arts, Anttila ja K-citymarket julkaisevat nimittäin pelistä erityisen NHL 12 Kultaversion. Kultaversio pakataan EA:n lehdistötiedoitteen mukaan kullanväriseen metallilaatikkoon ja sitä painetaan rajoitettu numeroitu määrä.

Sillä nyt sinänsä ole väliä kuka siinä kannessa on kunhan se nyt on joku suomen tärkeimmistä pelaajista tuossa MM-turnauksessa.

Ja netanttilasta voi tuon kultaversion ennakkotilata.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivottavasti kannessa olis joko Koivu, Immonen tai ehkäpä se Granlund. Toisaalta Koivu näyttäis aika sopivalta valinnalta, mutta voihan kannessa olla vaikka koko Immosen ketju rivissä tai vaikkapa koko Suomen joukkue!!!

En ehkä osta tota, mutta innolla odotan minkälainen kansi sieltä tulee :).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Minä en juurikaan välitä tuosta Kultapainoksesta, vaikka se erityisen hieno ja harvinainen juttu onkin. Itse ostan pelin Gigantista, jossa sen saa tavallisesti parikymppiä halvemmalla kuin esimerkiksi Anttilasta ja K-citymarketista yms.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuleeko tuolle kultaversiolle enemmän hintaa? Omasta mielestä ni kannessa voisi olla Nurminen tai Vehanen :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Luulis, jos ihmisellä kiinnostaa niin se lukis uutiset tai kävis katsomassa kaupan sivuilta....

Anttila: "Tuotteen svh on sama sekä Kultaversiolle että perusversiolle."
v2.fi "...joka on saman hintainen kuin normaalikin peli."

ps. Tilattu on
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Niinno.. "saman hintainen" .. verkkokauppa.comista tavallinen hintaan 43.40e ja anttilasta kultainen versio 69.95e .. Riippuu tietysti mikä on "saman hintainen"

:)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan totta se on, Jaahas, ettei NHL 11:ssa ole juuri ollenkaan bugimaaleja, piste. Maaleja, joita olet sanonut bugimaaleiksi, eivät todellakaan ole bugimaaleja. Ehkä vain imaiset itse sen tyylisiä maaleja sen verran usein, että alat valittamaan niitä bugeiksi. :) Ja vaikka ne olisivatkin bugimaaleja, MITÄ VÄLIÄ?

// Olen valmis ottamaan erimielisyydet ja haukut vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan totta se on, Jaahas, ettei NHL 11:ssa ole juuri ollenkaan bugimaaleja, piste. Maaleja, joita olet sanonut bugimaaleiksi, eivät todellakaan ole bugimaaleja. Ehkä vain imaiset itse sen tyylisiä maaleja sen verran usein, että alat valittamaan niitä bugeiksi. :) Ja vaikka ne olisivatkin bugimaaleja, MITÄ VÄLIÄ?

// Olen valmis ottamaan erimielisyydet ja haukut vastaan.

Voin antaa sulle n.20 minuuttia kestävän bugimaali oppitunnin, jos haluat.:cool:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ja takaisin NHL 12:een

Uutta videota:
---Klik---

Edit. Lisäksi Facebookiin on tullut kuvia uusista pelaajista uusissa seuroissa:
---Klik---

Edit2. Vielä lisäksi uutta blogia liittyen uusien pelaajien siirtoihin:
---Klik---
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ylläpidon muistutus:
Tämä ketju on tarkoitettu tulevan NHL12:n HYPETYKSEEN - ei iänikuiseen vääntämiseen kuka tekee bugimaalin kenelle, tai ken on kovin jätkä virtuaalikaukalossa. Koittakaa nyt edes vähän keskittyä asiaan! Sekalaisia aiheen vierestä menneitä viestejä poisteltu.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Olkoon tämä sitten summaus bugimaaliasiasta, ettei yp suutu enempää:

Olen tässä viime päivät pohtinut tätä asiaa ja suurimmaksi syyksi näen pelausmäärät. Ja myös jopa XBOX/PS3-EASHL:ien eron. Nimittäin, pelintekijät ovat ainakin minut vakuuttaneet, että maalivahtien "torjuntataitoa" voidaan säätää, Ja sitten päästään itse asiaan.

On selvästi olemassa laukaisutapoja yhdistettyinä kikkoihin, jotka menevät "useasti". Meidän kannalta tekoälymokke on tälloin jopa "bugimaisen" huono. Mutta se johtuukin siitä että jos änäriä pelaa 5-10 peliä päivässä, niin silloinhan tällaisen suoritteen näkee ehkä joka päivä. Ja kun tällaisen varman tavan näkee joka päivä, niin tarvittaessa sen itsekin osaa tehdä sitten ja oravanpyörä on valmis. Tai pitää sitä ainakin sparrissa kokeilla = joku näkee taas kuinka helpolla menee.

Ja sitten päästään EA:n päähän. Siellä "tunerinsäätäjät" näkevät suoritteita varmaan harvemmin ja lisäksi luulen, että tiimi on Xbox-maailmassa ja yksi hyvä tuttuni pelaa molemmissa ja kuulemani mukaan Xboxilla meno on erilaista. Luulen, että Xboksilla säädetyt satunnaisen pelaajan suosimat tunerit eivät vaan "toimi" kovimmilla ps-pelaajilla, jotka oppivat heti mv:n ohittamisen jos EA on jättänyt yhtään tilaa sille että sen randomjannunkin veiviveto joskus menis.

--> "Bugitonta" peliä ei tulla näkemään. Aktiiviset kaverit oppivat aina jonkun tavan kiertää mv:n, jos sitä kontrolloi CPU.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Olkoon tämä sitten summaus bugimaaliasiasta, ettei yp suutu enempää.
Sopii minulle. Tulihan tässä kinasteltua oikein olan takaa. :D

Aktiiviset kaverit oppivat aina jonkun tavan kiertää mv:n, jos sitä kontrolloi CPU.
Mutta entä jos sitä ei kontrolloikaan CPU, vaan oikea ihminen onlinessa? Minä nimittäin pelaan vain online-arvopelejä. Tästä ne meidän erimielisyydetkin taisivat muuten alkaa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mutta entä jos sitä ei kontrolloikaan CPU, vaan oikea ihminen onlinessa? Minä nimittäin pelaan vain online-arvopelejä. Tästä ne meidän erimielisyydetkin taisivat muuten alkaa...

Vielä kerta kiellon päälle. :)

Minä ajattelen niin, että silloin kun ihminen kontrolloi maalivahtia, niin se on vaan taidottomuutta jos veto uppoaa. On totta, että pelaaja-attribuutit vaikuttavat ja esim. ihmismokelle voi tehdä maskin, jolloin oikein sijoittuminen ei riitä jos ns. näkökyky menee.
 
Ylös Bottom