Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nhl 11 ainakin oli semmoinen "bugimaali" että kun tulee laidasta ja leikkaa keskelle samalla venyttäen rannelaukausta ja tempasee ampua joko etu tai takakulmaan niin tsädäm aina maali...jos joku älysi mitä ajan takaa.
Ei se nyt ihan noinkaan ole, kahdesta syystä: 1. Se on pelaajan taidoista kiinni. 2. Eikä tuo liikesarja aina edes pääty maaliin, joten se ei ole "bugimaali".
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei se nyt ihan noinkaan ole, kahdesta syystä: 1. Se on pelaajan taidoista kiinni. 2. Eikä tuo liikesarja aina edes pääty maaliin, joten se ei ole "bugimaali".

Pakko sanoa tähän väliin. Jos väität, ettei NHL 11 ole täynnä bugeja olet joko pelannut peliä silmälaput päässä, tai sitten olet vain aloittelija pelin kanssa. Itse olen pelannut peliä aivan älyttömän kauan ja paljon, ja löydän jatkuvasti uusia bugeja pelistä, joko tehdä maaleja tai pelata peliä. En viitsi kertoa enempää niistä bugimaaleista ja niiden tekotavoista, muuten saamme lisää ''bugimaalareita''.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Pakko sanoa tähän väliin. Jos väität, ettei NHL 11 ole täynnä bugeja olet joko pelannut peliä silmälaput päässä, tai sitten olet vain aloittelija pelin kanssa. Itse olen pelannut peliä aivan älyttömän kauan ja paljon, ja löydän jatkuvasti uusia bugeja pelistä, joko tehdä maaleja tai pelata peliä. En viitsi kertoa enempää niistä bugimaaleista ja niiden tekotavoista, muuten saamme lisää ''bugimaalareita''.
Ja kukahan tässä on aloittelija NHL-sarjan parissa? Olen pelannut syksyt ja talvet NHL-sarjaa jo seitsemän vuoden ajan. Pelihyllystäni löytyvät seuraavat NHL-pelit: 2005, -06, -07, -08, -09, -10 ja -11. Et siis voi väittää, etten olisi pelannut peliä yhtään sen vähemmän kuin sinä.

Ehkä olet vain tavallista pahempi nipottaja, kun löydät bugimaaleja harvinaisen paljon. Enkä minä ole todellakaan pelannut pelejä silmälaput päässä, päinvastoin. Ja onhan se paljon nautittavampaakin pelata pelejä, kun ei ole koko ajan mahdolliset bugimaalit mielessä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ja kukahan tässä on aloittelija NHL-sarjan parissa? Olen pelannut syksyt ja talvet NHL-sarjaa jo seitsemän vuoden ajan. Pelihyllystäni löytyvät seuraavat NHL-pelit: 2005, -06, -07, -08, -09, -10 ja -11. Et siis voi väittää, etten olisi pelannut peliä yhtään sen vähemmän kuin sinä.

Ehkä olet vain tavallista pahempi nipottaja, kun löydät bugimaaleja harvinaisen paljon. Enkä minä ole todellakaan pelannut pelejä silmälaput päässä, päinvastoin. Ja onhan se paljon nautittavampaakin pelata pelejä, kun ei ole koko ajan mahdolliset bugimaalit mielessä.

Keskustelumme aiheena on NHL 12 ja sitä kautta 11, eivät nuo joita luettelet. Ja varmasti on hauska pelata peliä ajattelematta bugimaaleja. Ongelma on ikävä kyllä se, että jos tosiaan haluaa pärjätä tässä pelissä on opeteltava kaikki mahdolliset bugit, jotta niitä voi edes puolustaa pois. Ja jos tosiaan haluat voidaan ottaa peliä, jossa pyrin tekemään pelkkiä bugimaaleja. Lupaan polttaa sulta käämit, sillä ikävä kyllä niitä on ja paljon. Kuitenkin aiheeseemme: et pysty millään todistamaan, etteikö tässä pelissä olisi älyttömästi bugeja, joten keskustelumme on turha. En siis edelleenkään viitsi pahemmin listata, mutta mene treenaamaan harjoitteluhuoneeseen, ja tutki erilaisia maalintekotapoja, niin huomaat kyllä.

EDIT: Niin ja aloittelija olet siinä tapauksessa sinä, itse aloitin 2002 versiosta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Bugimaaleja tai ei...

Eiköhän lähes jokainen toivo sellaista tilannetta, että tietyllä tavalla ei saisi AINA kiekkoa häkkiin.
Kyllä ainakin itse pidän sellaisia maaleja bugimaaleina. Ja mitä siihen tulee, että ne pitäisi puolustamalla estää. No tottakai ne pitäisi puolustamalla estää, mutta se ei poista niiden olemassa oloa. Mitäs kun joudut jäähylle ja kentällä on se yksi tarvittava vapaa kaveri kuka sen voi sitten tehdä... Ahh kuinka ihanaa. Aina ei vaan ehdi/ pysty niitä estämään.

Kyllähän tää NHL 11 on huomattava parannus edellisiin verrattuna, mutta kuitenkin...

Toivotaan siis, että tälläkin osa-alueella mennään eteenpäin.
Varsinkin lämyjen laukomisen vaikeutuminen on silkkaa plussaa, jos ja kun se myös tulee niin olemaan.
Itse toivoisin tietynlaista "muuttuvaa kattoa" BaP-pelaajien arvoihin... Eli jos lämyn voimakkuus on 99, niin silloin tarkkuutta ei saisi kuin jonnekin 85 korville. Ja sama toisinpäin. Jos pelaaja on yli pari metrinen ja painaa pari sataa kiloa, niin silloin nopeutta, ketteryyttä, kiihtyvyyttä yms. ei saisi laitettua 99. Kaikki vaikuttaisi kaikkeen niin sanotusti...

Siinä mun pari centtiä taas tähän ketjuun, keskustelu jatkukoon.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Jos vastustajasi teki tällä tavalla 6 maalia, muita ei ole syyttäminen kuin itseäsi. Muutaman maalin kun tekee samasta paikkaa sen ymmärtää, mutta eikö se ole silkkaa tyhmyyttä kun ei osaa puolustaa pois vastustajan ainoaa keinoa tehdä maalit?

Taidan olla sitte vaa tyhmä ja paska NHL pelaaja :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Bugimaaleja tai ei...

Eiköhän lähes jokainen toivo sellaista tilannetta, että tietyllä tavalla ei saisi AINA kiekkoa häkkiin.
Kyllä ainakin itse pidän sellaisia maaleja bugimaaleina. Ja mitä siihen tulee, että ne pitäisi puolustamalla estää. No tottakai ne pitäisi puolustamalla estää, mutta se ei poista niiden olemassa oloa. Mitäs kun joudut jäähylle ja kentällä on se yksi tarvittava vapaa kaveri kuka sen voi sitten tehdä... Ahh kuinka ihanaa. Aina ei vaan ehdi/ pysty niitä estämään.

Kyllähän tää NHL 11 on huomattava parannus edellisiin verrattuna, mutta kuitenkin...

Toivotaan siis, että tälläkin osa-alueella mennään eteenpäin.
Varsinkin lämyjen laukomisen vaikeutuminen on silkkaa plussaa, jos ja kun se myös tulee niin olemaan.
Itse toivoisin tietynlaista "muuttuvaa kattoa" BaP-pelaajien arvoihin... Eli jos lämyn voimakkuus on 99, niin silloin tarkkuutta ei saisi kuin jonnekin 85 korville. Ja sama toisinpäin. Jos pelaaja on yli pari metrinen ja painaa pari sataa kiloa, niin silloin nopeutta, ketteryyttä, kiihtyvyyttä yms. ei saisi laitettua 99. Kaikki vaikuttaisi kaikkeen niin sanotusti...

Siinä mun pari centtiä taas tähän ketjuun, keskustelu jatkukoon.

Mielestäni NHL 07 Tai 06 oli sillä tavalla, että vaikka pari metriselle pelaajalle laittaisi nopeudeksi 99 niin ei se silloinkaan luistellut kovaa vaan jäi muiden pelaajien jalkoihin. En ole satavarma, mutta siltä se tuntui.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

No joo... Onhan tässäkin mikkihiiret ketterämpiä, kuin noi fättärit... Mutta idea varmaankin selvisi useimmille. Veikkaan että useat bugimaalit poistuisi, jos noi laukaukset olisi normitasolla myös BaP:ssa sekä EASHL:ssä. Enkä tarkoita, että pelaajan muokkaamista pitäisi rajoittaa kamalan paljoa. Ainoastaan niin, että pelaajien taidot olisivat realistisia.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nyypät hiljaa. Täällä onkin pelailtu änäriä 2000-versiosta lähtien. Oikeesti antakaa olla :p.

Näistä bugimaaleista on ihan turha lähteä väittelemään. Bugeja tulee ja menee, mutta joka vuonna niitä yritetään karsia pois ja toivottavasti joskus päästäisiin siihen tulokseen, että bugeja ei pelistä löytyisi kuin 1 tai 2 kappaletta, joka sekin tosin olisi liikaa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nyypät hiljaa. Täällä onkin pelailtu änäriä 2000-versiosta lähtien. Oikeesti antakaa olla :p.

Näistä bugimaaleista on ihan turha lähteä väittelemään. Bugeja tulee ja menee, mutta joka vuonna niitä yritetään karsia pois ja toivottavasti joskus päästäisiin siihen tulokseen, että bugeja ei pelistä löytyisi kuin 1 tai 2 kappaletta, joka sekin tosin olisi liikaa...

Ottaisivat mallia FIFA:sta, jossa ei bugeja esiinny :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nyypät hiljaa. Täällä onkin pelailtu änäriä 2000-versiosta lähtien. Oikeesti antakaa olla :p.

Mitä lapsia täällä uhoaa? Itsellä eka NHL oli '94 pc:llä ja sitäkin ennen jo 80-luvun alussa superstar ice hockey ja Powewrplay hockey kuuslankulla. Gretzky hockeyta tosin mikään ei ole ylittänyt.

Mutta asiaan. Bugeista tuskin päästään eroon, mutta toivotaan, että ainakin ensi vuoden puolelle saakka niitä karsitaan päivitysten yhteydessä. Ainakin rasittavimmat.

Lisäksi itse toivoisin suurempia eroja pelaaja-atribuutteihin etenkin tuolla EASHL-puolella. Nykyään tuntuu, että on vain pari ultimatebuildia, joita tapaa parempien pelaajien kesken ja joita on itsekin käytettävä, että pärjää. Myöskin joku voisi mainita kehittäjätiimille, että tiimipelaaminen tarkoittaa muutakin, kuin vastustajan taklaamista...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei se nyt ihan noinkaan ole, kahdesta syystä: 1. Se on pelaajan taidoista kiinni. 2. Eikä tuo liikesarja aina edes pääty maaliin, joten se ei ole "bugimaali".

Kyllä itse sen ainakin joka kerta maaliin saan. En vain halua käyttää näitä "paskamaaleja" onlinessa koska se on epäreilua ja tässä tapauksessa melkeinpä epäurheiliamaista.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Keskustelumme aiheena on NHL 12 ja sitä kautta 11, eivät nuo joita luettelet. Ja varmasti on hauska pelata peliä ajattelematta bugimaaleja. Ongelma on ikävä kyllä se, että jos tosiaan haluaa pärjätä tässä pelissä on opeteltava kaikki mahdolliset bugit, jotta niitä voi edes puolustaa pois. Ja jos tosiaan haluat voidaan ottaa peliä, jossa pyrin tekemään pelkkiä bugimaaleja. Lupaan polttaa sulta käämit, sillä ikävä kyllä niitä on ja paljon. Kuitenkin aiheeseemme: et pysty millään todistamaan, etteikö tässä pelissä olisi älyttömästi bugeja, joten keskustelumme on turha. En siis edelleenkään viitsi pahemmin listata, mutta mene treenaamaan harjoitteluhuoneeseen, ja tutki erilaisia maalintekotapoja, niin huomaat kyllä.
Minun pitikin juuri muistuttaa, että NHL 11:ssa online-tasoni on 24. Sinun on varmasti parempi, mutta kuten näet, en ole ihan mikä tahansa sunnuntaipelaaja. Taisin olla arvopelieni jäljiltä yli 150 voittoa plussan puolella, kunnes lopetin NHL 11:n pelaamisen kesäkuun alkupuolella. Ja hei, minua vastaan ei tehty lähes koskaan sellaista maalia, joka olisi toistunut useammin. Taitaapa syy olla siinä, että päästän yksinkertaisesti niin vähän maaleja via Carey Price ja kumppanit.

Mutta ainoa syy ratkaista meidän kiistelymme lienee se, että ottaisimme matsin NHL 12:ssa syksyllä. Otatko haasteen vastaan?
// Vielä Jaahakselle sen verran, että mistä/miten noihin NHL-sarjan SM-turnauksiin voisi oikein osallistua?
// Ja PS3:ni on juuri nyt huollossa, joten en voi toistaiseksi hyväksyä ystävänlisäyspyyntöjä tai lähettää niitä. Heinäkuun loppuun mennessä asia hoidetaan kuitenkin kuntoon. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

^ Popcornit ja limpparit haettu :) jatkakaa toki tätä kehittävää keskustelua! :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Osallistutaan nyt hieman. Omat kokemukset ovat EASHL:n puolelta ja on myönnettävä että minunkin mielestä jonkin sortin bugimaaleja on. Yksi asian todistava piirre on siinä, että jotkut kärkitiimeistä pelaavat eri tavalla jos vastustajalla on ihmismv. Tiedetään, että suorat vedot eivät menekään ihmisveskalle niin helposti kuin bottiveskalle. Itse en pelaa muita pelimuotoja, niin en tiedä kuinka paljon esim. 1vs1-peleissä haetaan tällaisia. Ja mäkin olen sitä mieltä et parempaan suuntaan ollaan menossa, kympissä ranneveivi meni "aina". Mutta jos ei muuta, niin tietyntyyppisen maalin yrittäjät saavat ainakin minun pääkopassani leiman omaan otsaansa. Ja oikeasti, kaiken voi puolustaa pois, mutta silti se ärsyttää jos joku tekee "tyhmästi".
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Osallistutaan nyt hieman. Omat kokemukset ovat EASHL:n puolelta ja on myönnettävä että minunkin mielestä jonkin sortin bugimaaleja on. Yksi asian todistava piirre on siinä, että jotkut kärkitiimeistä pelaavat eri tavalla jos vastustajalla on ihmismv. Tiedetään, että suorat vedot eivät menekään ihmisveskalle niin helposti kuin bottiveskalle. Itse en pelaa muita pelimuotoja, niin en tiedä kuinka paljon esim. 1vs1-peleissä haetaan tällaisia. Ja mäkin olen sitä mieltä et parempaan suuntaan ollaan menossa, kympissä ranneveivi meni "aina". Mutta jos ei muuta, niin tietyntyyppisen maalin yrittäjät saavat ainakin minun pääkopassani leiman omaan otsaansa. Ja oikeasti, kaiken voi puolustaa pois, mutta silti se ärsyttää jos joku tekee "tyhmästi".
Siis yllättävän paljon noita nettipeleissä tulee vastaan, jotka hakevat vain ja ainoastaan niitä paria paikkaa jonka ovat harjoitelleet. Hakee sitä suoraan syötöstä maalin kulmalle koko pelin esm. Saa minullakin leiman otsaan tullaisesta ja ei se kivaa ole puolustaa sitä paikkaa koko peliä pois.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ottaisivat mallia FIFA:sta, jossa ei bugeja esiinny :)

Ite ainakin mitä nyt 3 viikkoa pelannu 11 ja pelkästään Ultimate Teamia niin joka toinen peli loppuu siihen, että tulee vasempaan reunaan pallo joka pyörii ja tulee musta ruutu ja sitten peli loppuu. Eli Fifassa vielä isompia bugeja omasta mielestä.

Ja ite en noista bugimaaleista jaksa välittää kun ei itelle oo tehty niitä yli kahta maalia pelissä. Tosin alle 50 Online matsia pelattu ja AI ei noita bugimaaleja paljoa harrasta :).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei noita bugimaaleja kyllä nhl 11 ole... Tietysti joskus molarit hölmöilee, mutta sehän on vain realistista?
 
Ylös Bottom