Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos se muuten nyt varmaa, että NHL 12:ssa on uudet kommentaattorit?
Online peleissä siitä voi tulla tympivää, siis 6 vs 6 peleissä. Vastustaja pääsee hyökkäys alueelle ja yksi jätkä ajaa maalille ja "vahingossa" menee maalivahtia päin niin että oma maalivahti tietysti vähän kaatuu tai horjahtaa, jolloin toinen jätkä vetää siniviivalta ja oma mokke on maassa...... .
Tätä itsekin miettinyt, että miten aikovat tuon toteuttaa. Olettaisin jäähyn tulevan aina, kun maalivahtia päin ajaa ja painaa taklausnappia, mutta mitä jos vain luistelee vaikka kylkeen? Maalivahti nurin kiekko maaliin.Vastustaja pääsee hyökkäys alueelle ja yksi jätkä ajaa maalille ja "vahingossa" menee maalivahtia päin niin että oma maalivahti tietysti vähän kaatuu tai horjahtaa, jolloin toinen jätkä vetää siniviivalta ja oma mokke on maassa...... .
xboxjoni: Hyvin toteutettuna aivan mahtava lisäys, mutta huonosti toteutettuna tästä tulee ns. "glitch goal", jolla ratkaistaan pelit.
Muistelisin Rammerin sanoneen, että glitch-maaleja ei tässä pelissä olisi, mutta niinhän ne aina sanoo.
Juu ja mä oon Suomen Kuningatar, jos glitch-maaleja ei ole... No joo, ei ehkä samoja ku edellisissä, mutta uusia kylläkin ja sitäkin enemmän...
Eipä kyllä pidä paikkaansa. NHL 11:ssä on usea erilainen bugimaali. One timer puolestaan juuri ei ole mikään bugimaali.Miten niin enemmän? Ainakin omasta mielestä NHL10->NHL11 glitch-maalit vähenivät huomattavasti. NHL10:ssä oli muutama tapa, jolla kiekon sai suurin piirtein aina maaliin (säbäranne, onetimer, vanhanaikainen), NHL11:ssa näistä selvästi jäljellä enää onetimer, jonka periaatteessa kuulukin mennä maaliin, koska näin käy myös oikeassa hokissa.
Ammoisessa NHL 12 -chatissä Rammer kyllä vain kehotti pelaajia pelaamaan reilusti ja pyrkimään välttämään bugien hyödyntämistä. Sanoi, että he eivät voi testata peliä niin paljon, että löytäisivät kaikki bugit, ja tämän takia sitten jo heti ensimmäisinä päivinä löydetään bugeja.jp8080 sanoi:Muistelisin Rammerin sanoneen, että glitch-maaleja ei tässä pelissä olisi, mutta niinhän ne aina sanoo.
En usko NHL 12:ssa olevan minkäänlaisia merkittäviä bugeja, sillä eihän niitä ole aikaisemminkaan ollut juuri lainkaan. Nyt puhutaan siis _merkittävistä_ bugeista.Ammoisessa NHL 12 -chatissä Rammer kyllä vain kehotti pelaajia pelaamaan reilusti ja pyrkimään välttämään bugien hyödyntämistä. Sanoi, että he eivät voi testata peliä niin paljon, että löytäisivät kaikki bugit, ja tämän takia sitten jo heti ensimmäisinä päivinä löydetään bugeja.
Nhl 11 ainakin oli semmoinen "bugimaali" että kun tulee laidasta ja leikkaa keskelle samalla venyttäen rannelaukausta ja tempasee ampua joko etu tai takakulmaan niin tsädäm aina maali...jos joku älysi mitä ajan takaa.
Älysin ja joskus yhden online pelin pelannut jossa vastustaja teki tällä tyylillä 6 maalia. Oli ensimmäinen ja viimeinen online peli
Tuohon "laidasta sisään rannarilla yläkulmaan venyttäen" maaliin sen verran että jos osaa puolustaa maalinedustan oikein ei pitäisi nuokaan mennä. Varsinkin jos on luvattu vielä aidompaa maalinedusta peliä niin uskoisin että noita nähdään vähemmän. Who knows. Itse olen pelannut aina puolustuspään siten että peitän vain poikittaissyötöt ja pidän maalinedustan. Tökkimisellä ja mailannostolla olen vain saanut jäähyjä.