Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hyviltähän nuo Be A GM:n uudistukset kuulostivat. Realistisuutta lisää, se on hyvä se :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse en keksi enää oikein mitään sen kummempaa uudistettavaa tai toiveita NHL-sarjaan, mutta ainahan jotain pikkuseikkoja ja sen sellaisia löytyy, joihin toivoisi parannusta. Onkos se muuten nyt varmaa, että NHL 12:ssa on uudet kommentaattorit? Toivoisin tähän kysymykseen vastausta. Minä en juurikaan välitä offline-pelimuotojen uudistuksista, sillä todennäköisesti tulen pelaamaan NHL 12:ssa(kin) vain onlinea, tarkemmin sanottuna arvopelejä. Taisi olla tämän vuoden helmikuu, kun lopetin lopullisesti Be A GM:n pelaamisen ja siirryin online-kamppailuihin. Saldoni NHL 11:n online-arvopeleistä taisi olla suunnilleen tällainen: 260-150-30. Tasoni oli muistaakseni 24.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mietin tossa tota veskan uutta dynaamista peliä että sitä vois taklata ja näin.... Niin miltäköhän se tulee näyttämään, okei trailereissa näytetään että ne kaatuu suht realistisesti mutta epäilyttää silti että onko siitä tehty kömpelöä siitä maalivahdin kaatumisesta tai horjahtamisesta. Online peleissä siitä voi tulla tympivää, siis 6 vs 6 peleissä. Vastustaja pääsee hyökkäys alueelle ja yksi jätkä ajaa maalille ja "vahingossa" menee maalivahtia päin niin että oma maalivahti tietysti vähän kaatuu tai horjahtaa, jolloin toinen jätkä vetää siniviivalta ja oma mokke on maassa...... .
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Online peleissä siitä voi tulla tympivää, siis 6 vs 6 peleissä. Vastustaja pääsee hyökkäys alueelle ja yksi jätkä ajaa maalille ja "vahingossa" menee maalivahtia päin niin että oma maalivahti tietysti vähän kaatuu tai horjahtaa, jolloin toinen jätkä vetää siniviivalta ja oma mokke on maassa...... .

Tuommoisesta törttöilystä tulee jäähy estämisestä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Vastustaja pääsee hyökkäys alueelle ja yksi jätkä ajaa maalille ja "vahingossa" menee maalivahtia päin niin että oma maalivahti tietysti vähän kaatuu tai horjahtaa, jolloin toinen jätkä vetää siniviivalta ja oma mokke on maassa...... .
Tätä itsekin miettinyt, että miten aikovat tuon toteuttaa. Olettaisin jäähyn tulevan aina, kun maalivahtia päin ajaa ja painaa taklausnappia, mutta mitä jos vain luistelee vaikka kylkeen? Maalivahti nurin kiekko maaliin.

Hyvin toteutettuna aivan mahtava lisäys, mutta huonosti toteutettuna tästä tulee ns. "glitch goal", jolla ratkaistaan pelit.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

xboxjoni: Hyvin toteutettuna aivan mahtava lisäys, mutta huonosti toteutettuna tästä tulee ns. "glitch goal", jolla ratkaistaan pelit.

Minä taas en usko kyseisestä uudistuksesta tulevan huono, päinvastoin. Lisäys vain parantaa pelin realistisuutta entisestään. Kyllähän pelin toteuttajat tietävät mitä tekevät.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Muistelisin Rammerin sanoneen, että glitch-maaleja ei tässä pelissä olisi, mutta niinhän ne aina sanoo.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Muistelisin Rammerin sanoneen, että glitch-maaleja ei tässä pelissä olisi, mutta niinhän ne aina sanoo.

Juu ja mä oon Suomen Kuningatar, jos glitch-maaleja ei ole... No joo, ei ehkä samoja ku edellisissä, mutta uusia kylläkin ja sitäkin enemmän... :(
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Juu ja mä oon Suomen Kuningatar, jos glitch-maaleja ei ole... No joo, ei ehkä samoja ku edellisissä, mutta uusia kylläkin ja sitäkin enemmän... :(

Miten niin enemmän? Ainakin omasta mielestä NHL10->NHL11 glitch-maalit vähenivät huomattavasti. NHL10:ssä oli muutama tapa, jolla kiekon sai suurin piirtein aina maaliin (säbäranne, onetimer, vanhanaikainen), NHL11:ssa näistä selvästi jäljellä enää onetimer, jonka periaatteessa kuulukin mennä maaliin, koska näin käy myös oikeassa hokissa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Samat maalikikat ne on edelleen 11:ssa, ne vaan pystyy blokkaamaan omalla pelaamisellaan helpommin pois kuin nhl 10:ssa. Onetimeria en kyllä edes laske glitchaamiseksi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Näitä bugimaaleja tulee olemaan varmaan aina NHL-pelisarjassa.

Kun maalivahti on sijoittunut oikein, niin sinne on vaikea tehdä maalia, mutta kova ja tarkka laukaus uppoaa ja nämä maalit kuulemma luokitellaan "oikeiksi maaleiksi".

Sitten taas "bugimaaleja" tulee silloin kun maalivahti on sijoittunut väärin (itse en sano näitä kylläkään bugimaaleiksi; maalejahan ne ovat nekin :p). Periaatteissa bugimaaleja ei ole olemassakaan, mutta pelaaja pystyy liikkeillään saamaan maalivahdin sijoittumaan väärin ja tästä on väännetty tuo "bugimaali"-käsite.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Miten niin enemmän? Ainakin omasta mielestä NHL10->NHL11 glitch-maalit vähenivät huomattavasti. NHL10:ssä oli muutama tapa, jolla kiekon sai suurin piirtein aina maaliin (säbäranne, onetimer, vanhanaikainen), NHL11:ssa näistä selvästi jäljellä enää onetimer, jonka periaatteessa kuulukin mennä maaliin, koska näin käy myös oikeassa hokissa.
Eipä kyllä pidä paikkaansa. NHL 11:ssä on usea erilainen bugimaali. One timer puolestaan juuri ei ole mikään bugimaali.

jp8080 sanoi:
Muistelisin Rammerin sanoneen, että glitch-maaleja ei tässä pelissä olisi, mutta niinhän ne aina sanoo.
Ammoisessa NHL 12 -chatissä Rammer kyllä vain kehotti pelaajia pelaamaan reilusti ja pyrkimään välttämään bugien hyödyntämistä. Sanoi, että he eivät voi testata peliä niin paljon, että löytäisivät kaikki bugit, ja tämän takia sitten jo heti ensimmäisinä päivinä löydetään bugeja.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ammoisessa NHL 12 -chatissä Rammer kyllä vain kehotti pelaajia pelaamaan reilusti ja pyrkimään välttämään bugien hyödyntämistä. Sanoi, että he eivät voi testata peliä niin paljon, että löytäisivät kaikki bugit, ja tämän takia sitten jo heti ensimmäisinä päivinä löydetään bugeja.
En usko NHL 12:ssa olevan minkäänlaisia merkittäviä bugeja, sillä eihän niitä ole aikaisemminkaan ollut juuri lainkaan. Nyt puhutaan siis _merkittävistä_ bugeista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nhl 11 ainakin oli semmoinen "bugimaali" että kun tulee laidasta ja leikkaa keskelle samalla venyttäen rannelaukausta ja tempasee ampua joko etu tai takakulmaan niin tsädäm aina maali...jos joku älysi mitä ajan takaa.

Edit. tuli vielä mieleen semmonen mikä menee 90% varmuudella että voitat vastustajan puolella alotuksen syötät pakille ja ranteella taka-alakulmaan. ja onhan noita vielä lisää ei vaan jaksa luetella
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nhl 11 ainakin oli semmoinen "bugimaali" että kun tulee laidasta ja leikkaa keskelle samalla venyttäen rannelaukausta ja tempasee ampua joko etu tai takakulmaan niin tsädäm aina maali...jos joku älysi mitä ajan takaa.

Älysin ja joskus yhden online pelin pelannut jossa vastustaja teki tällä tyylillä 6 maalia. Oli ensimmäinen ja viimeinen online peli :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

EASHL:sta vielä sen verran, että toivomuslistalla olisi tämän +500 xp glitchin poisto. Suurin osa boksin puolella olevista huippujengeistä käyttää tätä glitchiä, mikä on todellinen häpeä rehdille pelille. Meidän jengi ei tätä käytä, eikä koskaan tule käyttämään.

Saa nähdä onko siihen mahdollisuuksia, koska samantyyppinen glitchi on toiminut aina NHL 09 asti (99 glitch), NHL 11:n +5 boost glitch ja nyt +500 xp glitch.

Myös aiemmin puhutuille bugirannareille olisi hyvä tehdä jotain, toivottavasti nämä bugimaalit poistuvat "uusien dynaamisten" molareiden myötä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Älysin ja joskus yhden online pelin pelannut jossa vastustaja teki tällä tyylillä 6 maalia. Oli ensimmäinen ja viimeinen online peli :)

Jos vastustajasi teki tällä tavalla 6 maalia, muita ei ole syyttäminen kuin itseäsi. Muutaman maalin kun tekee samasta paikkaa sen ymmärtää, mutta eikö se ole silkkaa tyhmyyttä kun ei osaa puolustaa pois vastustajan ainoaa keinoa tehdä maalit?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuohon "laidasta sisään rannarilla yläkulmaan venyttäen" maaliin sen verran että jos osaa puolustaa maalinedustan oikein ei pitäisi nuokaan mennä. Varsinkin jos on luvattu vielä aidompaa maalinedusta peliä niin uskoisin että noita nähdään vähemmän. Who knows. Itse olen pelannut aina puolustuspään siten että peitän vain poikittaissyötöt ja pidän maalinedustan. Tökkimisellä ja mailannostolla olen vain saanut jäähyjä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuohon "laidasta sisään rannarilla yläkulmaan venyttäen" maaliin sen verran että jos osaa puolustaa maalinedustan oikein ei pitäisi nuokaan mennä. Varsinkin jos on luvattu vielä aidompaa maalinedusta peliä niin uskoisin että noita nähdään vähemmän. Who knows. Itse olen pelannut aina puolustuspään siten että peitän vain poikittaissyötöt ja pidän maalinedustan. Tökkimisellä ja mailannostolla olen vain saanut jäähyjä.

Hyviä glitchijengejä vastaan tulee väkisinkin matsissa kuin matsissa pari paikkaa, jolloin he pääsevät ranteen heilauttamaan. Oli miten hyvä joukkue puolustamaan tahansa, merkkausvirheitä tapahtuu ja glitchiranteita pääsee syntymään. Def. Awareness 99 ja stick checking 99 - eipä tule paljoa jäähyjä pokettamisella, stick liftillä niitä tulee jos tyhmissä paikoissa heittää sitä.
 
Ylös Bottom