Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

nyt on niin suuri tarve päästä pelaamaan uutta änäriä että saakos tuon ea season ticketin nyt sitten junailtua pleikkarille jotenkin kun sitä ei nyt tietojeni mukaan euroopassa ole saatavilla? esim uudella käyttäjällä jenkkien storesta?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jenkit saa ton season ticketin änärin vasta 9.9.11 niin ei kannata vaivautua....
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

aivan elikkäs pleikkarilla ei ole mahdollista lainkaan saada tuota ennakkoon ladattua
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mitäs tää tarkottaa NetAnttilan tilausvahvistusviestissä?

"Heti toimitettavien tuotteiden toimitusaika on noin viikko.
Ennakkotilaustuotteiden toimitusaika on noin viikko myyntiintulopäivästä."

Eli saanko pelini vasta viikko julkasun jälkeen?


Sen verran pelillisiin ominaisuuksiin liittyen, että pitäis olla sellanen slideri jolla vois säätää momentumin määrää. Online peleissä se olis ihan nollissa. Sit ei kenenkään tarvis valittaa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ennakkotilausten toimitusaika on noin viikko myyntiintulopäivästä. Uudet tuotteet pyritään toimittamaan jo myyntiintulopäivänä.
^
NetAnttilan Ennakkotilaukset

Toivoa on, että peli saapuisi jo myyntipäiväksi, mutta kannattaa asennoitua siihen että viikko saattaa vierähtää ennen paketin saapumista :/
Tässä itsekkin vähän jännäilen tuota, kun tuli myös tilattua tuolta NetAnttilasta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ihan mielenkiinnosta, niin miksi porukka tilaa esim netanttilasta? Jos netistä tilaa, niin miksei tilaa Ahvenanmaalta, josta saa huomattavasti halvemmalla?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ihan mielenkiinnosta, niin miksi porukka tilaa esim netanttilasta? Jos netistä tilaa, niin miksei tilaa Ahvenanmaalta, josta saa huomattavasti halvemmalla?

Mä oon ainakin tilannu sen Kultaversion niin siksi tilasin Anttilasta. Vetosolmukin tilas varmaan Kultaversion.

Olishan se aika kusista jos peli tulis viikkoo myöhemmin julkasusta, sit kun kävis esim. perjantaina Anttilassa ihan muuten vaan ja näkis ne lukemattomat Änärit siellä hyllyissä, ni sit söis aika kovaa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse epäilen myös, ettei oma peli ehdi julkaisupäiväksi kotiin, kun laitan huomenna VPD:n Ahvenanmaan varastolta peliä tilaukseen. Mielestäni on väärin, jos pelikauppa on jo etukäteen luvannut pelin saapuvan julkaisupäiväksi, mutta ei sitten saavukaan, ellei kyse ole sitten Itellan tekemästä mokasta.
No, pidetään peukkuja...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse epäilen myös, ettei oma peli ehdi julkaisupäiväksi kotiin, kun laitan huomenna VPD:n Ahvenanmaan varastolta peliä tilaukseen. Mielestäni on väärin, jos pelikauppa on jo etukäteen luvannut pelin saapuvan julkaisupäiväksi, mutta ei sitten saavukaan, ellei kyse ole sitten Itellan tekemästä mokasta.
No, pidetään peukkuja...

Ei puhuta peleistä tai nimistä, mut sanotaa et vuosien varrella oppinu tilaamaan pelit eräältä toiselta firmalta ku vpd:ltä ja homma on toiminu. sen kerran ku menin sieltä tilaamaan, jouduin odottelemaan melkee viikon julkkaripäivän päälle ennen pelin saapumista. mut toivotaa parasta sun kohdallas.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse olen todella tyytyväinen VPD toimintaan ei ole kertaakaan pelit myöhästellyt ja olen ennakko tilannut sieltä varmaan 10 peliä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ihan mielenkiinnosta, niin miksi porukka tilaa esim netanttilasta? Jos netistä tilaa, niin miksei tilaa Ahvenanmaalta, josta saa huomattavasti halvemmalla?

Joo tuo on täysin totta, mutta omalla kohdallani maailma ei kaadu, jos joudun odottelemaan peliä viikon pitempään tai joudun maksamaan sen pari kymmpiä enemmän.
Ja asia jota hain: olen itsekkin vältellyt NetAnttilaa, mutta nyt tein poikkeuksen ihan tuon kultaversion takia, sillä onhan se nyt jonkunlainen muisto (kai? :D) ja jos siitä vielä joskus saisi omansa pois keräiliöiden toivossa.. ei voi tietää.

Mutta en tule kyllä tilaamaan NetAnttilasta jatkossa mitään, jos ei peli tule julkkariksi
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Joo tuo on täysin totta, mutta omalla kohdallani maailma ei kaadu, jos joudun odottelemaan peliä viikon pitempään tai joudun maksamaan sen pari kymmpiä enemmän.
Ja asia jota hain: olen itsekkin vältellyt NetAnttilaa, mutta nyt tein poikkeuksen ihan tuon kultaversion takia, sillä onhan se nyt jonkunlainen muisto (kai? :D) ja jos siitä vielä joskus saisi omansa pois keräiliöiden toivossa.. ei voi tietää.

Mutta en tule kyllä tilaamaan NetAnttilasta jatkossa mitään, jos ei peli tule julkkariksi

Tosiaan netistä kun tilaat niin tuskin keräilijät innostuu, koska jos keräilijät jotain haluavat, ne ovat niitä top-10 numeroilla tulleita pelejä, sinullakin voi lukea kultaeditionissa kauniisti #10481, ja sen voin sanoa että siitä tuskin paljon enempää irtoaa kuim normaalistakaan :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jep, ja keräilijät myös saattavat haluta vain avaamattomia ja koskemattomia versioita. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Joo tuo on täysin totta, mutta omalla kohdallani maailma ei kaadu, jos joudun odottelemaan peliä viikon pitempään tai joudun maksamaan sen pari kymmpiä enemmän.
Ja asia jota hain: olen itsekkin vältellyt NetAnttilaa, mutta nyt tein poikkeuksen ihan tuon kultaversion takia, sillä onhan se nyt jonkunlainen muisto (kai? :D) ja jos siitä vielä joskus saisi omansa pois keräiliöiden toivossa.. ei voi tietää.

Mutta en tule kyllä tilaamaan NetAnttilasta jatkossa mitään, jos ei peli tule julkkariksi

Juu no tietty tää kultaversio on nyt poikkeus, mutta meinasin noin yleisesti ottaen netistä tilaavia. Vaikka se maailma ei kaatuiskaan pariinkymppiin, niin jos kuitenkin netistä tilaa, niin eikö se samalla vaivalla tule silloin sieltä ahvenanmaaltakin. :) Miksi maksaa enemmän... :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Joo tuo on täysin totta, mutta omalla kohdallani maailma ei kaadu, jos joudun odottelemaan peliä viikon pitempään tai joudun maksamaan sen pari kymmpiä enemmän.
Ja asia jota hain: olen itsekkin vältellyt NetAnttilaa, mutta nyt tein poikkeuksen ihan tuon kultaversion takia, sillä onhan se nyt jonkunlainen muisto (kai? :D) ja jos siitä vielä joskus saisi omansa pois keräiliöiden toivossa.. ei voi tietää.

Mutta en tule kyllä tilaamaan NetAnttilasta jatkossa mitään, jos ei peli tule julkkariksi

Tuolla ilmoituksella lähinnä suojaavat oman takamuksensa jos posti, maahantuoja, ruuhka tilauksissa tai jokin muu seikka saa toimitus ajat ryssimään...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mites kun tänään tuli jo viestiä, että tilaus on postitettu Ahvenanmaalta. Voisko olla, että kolahtaa postiluukusta jo 7. päivä? :eek:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mites kun tänään tuli jo viestiä, että tilaus on postitettu Ahvenanmaalta. Voisko olla, että kolahtaa postiluukusta jo 7. päivä? :eek:


Osa sai ilmoituksen jo viimeviikolla. Näissä isoissa tilausmäärissä niiden on pakko tehdä noin, jotta saavat kaikille laitettua. Itse pelit lähteävät samana päivänä, eli varmaan huomenna. Samoin postille jakelupäiväksi ilmoitetaan torstai.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Lyhyesti pari asiaa edellisistä viesteistäni ja niihin vastaajille:

-Kyllä, olen idiootti, koska tilasin tämmöisen special kotelon todennäköisesti aivan arse pelistä. Ja olen syvästi pahoillani, että annoin oman kantani ja vastasin kysymykseen, joka käsitteli NetAnttilan toimituksia. Anteeksi!
-Missään vaiheessa en ole asennoitunut että: "Pojat tällä lootalla, jossa on #10481 numero lyödään viiden vuoden päästä rahoiksi keräilijöiden avulla!" Olette varmasti aivan oikeassa, ettei siitä heru latin latia, mutta omapahan on ongelmani.. Anteeksi taas!
-Ei kannata tilatakkaan mitään sellaista minkä saa halvemmalla jostain muualta! Maalaisjärkeä saa käyttää kaikissa tapauksissa! Tämä oli vain poikkeus kohdallani, eli pyydän anteeksi jälleen!
-Tuo oman hanurini suojaamisesta sen verran, että olen myös asennoitunut mahdollisiin viivästyksiin ja lupaan, etten tule tänne vonkumaan ja volisemaan asiasta, jos/kun näin käy!

Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun otan asenteen: "Hei, suosikki pelistäni julkaistaan juhlan kunniaksi erikoisversio! Tuhlaan pari kymppiä enemmän siihen tänä vuonna, kun en muuten mitään muita pelejä tilaa tai osta!" Anteeksi nyt kerta kielon päälle

Ihan varmuuden vuoksi vielä kaikille, jotka kokevat olevansa loukattuja viestieni ansiosta: Anteeksi!

Nyt kun tätä shaibaa on jauhettu tarpeeksi, niin laitan nyt samalla tähän viestiin epäkohdan mikä on demossa käynyt parikin kertaa: oman joukkueen pelaaja kolaa vastustajan maalivahdin jäänpintaan ja suoraan kulmaukseen, jolloin minä pistän kiekon reppuun. Ei siinä mitään muuta, mutta kun kaikki nämä maalit on sitten myös hyväksytty. Jospa se korjautuisi siitä sitten valmiiseen peliin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Heh, nyt on alkanut tää jokavuotinen itkupotkuraivari, että tuleekohan edes tänävuonna mun NHL ajoissa kotiin... :D Ja tää toistuu joka vuosi... ;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Heh, nyt on alkanut tää jokavuotinen itkupotkuraivari, että tuleekohan edes tänävuonna mun NHL ajoissa kotiin... :D Ja tää toistuu joka vuosi... ;)


Jep.. ihan ku ois muutamast päiväst kii joku peli.. eiku jos ei heti julkkarin oo peril nii ammeesee lämmin vesi valumaa :D
 
Ylös Bottom