Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää on ollu vähän liian tuttu kaava näiden liigamatsien aikana. Toiseen peliin sitten on pikkuhiljaa kaverin pelityyliin tottunu ja usein menny toisessa matsissa johtoonkin ja tiukkaa vääntöä ollu loppuun asti, mutta loppujen lopuksi tullu turpaan maalilla, varsinaisella tai jatkoajalla. Ainoastaan Vancouverin vastaan pystyin kääntämään ekan ottelun 5-2 -tappion toisen matsin 5-1 -voittoon.Mutta toiseen peliin tuli kuin uudesti syntynyt Detroit, tiukkaa ja sykettävää nostattavaa vääntöä oli viimeiseen sekuntiin asti ottelun päättyessä Pit 3-2 Det.
Tää on ollu vähän liian tuttu kaava näiden liigamatsien aikana. Toiseen peliin sitten on pikkuhiljaa kaverin pelityyliin tottunu ja usein menny toisessa matsissa johtoonkin ja tiukkaa vääntöä ollu loppuun asti, mutta loppujen lopuksi tullu turpaan maalilla, varsinaisella tai jatkoajalla. Ainoastaan Vancouverin vastaan pystyin kääntämään ekan ottelun 5-2 -tappion toisen matsin 5-1 -voittoon.
Edelleen vaikein vastus mitä on tullut vastaan, huolimatta siitä että pari maalia sain räpiköityä sisään.
ElFezmoa ei ole merkattu pelaajalistaan. Onko sallittua liittyä? Katso ElFezmo ketjun ensimmäinen viesti.
Treidejä?
Kyllä mun Datsyukia aika urakalla on lanailtu ja tosiaan otettu sitä kiekkoa pois, vetoja varmasti eniten mun joukkueesta mutta ei yhtään maalia tehtynä, ellei se jonku one-timerin oo jossain vaihees heittäny. Ei mun komennossa ainakaan yks kaveri oo mitenkään erityisen pitelemätön.Joltain Datsyukilta, Crosbylt,Malkinilt, Sedineilt jne. on tosi vaikee ottaa kiekkoo pois ja ne ei kaadu millään jne. Ja jos ne pääsee vetää, ni siellä lepää.. Mutta näillä mennään..Treidejä?