Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

M.Hossa + Crawford(veska 84ovr) lähtis vaihossa noin 90ovr veskaan! (Vaihto voidaan suorittaa niin että Hossa -> Joku turhake vilttimies ja Veskat päittäin)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Onks porukalla tapana pelata mikin kanssa vai ei? Ite oon ainakin valmis jos joku haluaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

GT: aBitti

Ilmoittautuu matti myöhäsenä keskusteluketjuun ja divariin! Vkl hieman rajoitti ja pääsin juuri 17½h työpäivän uhkimisesta ja huomasin että tämä on jo aloitettu! Joten tänään otetaan haasteita vastaan illalla, voin vielä tänne tarkemmin ilmotella...

Minnesotan treideistä en osaa vielä sanoa, kun en ole lukaissut lineuppeja sen pahemmin läpi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Mulle saa kanssa laittaa treidiehdotuksia, jos montrealin pelaajat kiinnostaa..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

No joo päivän matsit on menny ihan perseelleen. Viis tappiota, kaks sentään vasta jatkoajalla. Tullu hyvin todettua että en vaan osaa puolustaa... :rolleyes:
Yv-maaleja mulle mätettiin varmaan yli yks per peli -keskiarvolla, jossa eniten vitutusta aiheuttaa se että melkein kaikki alivoimat mille jouduin tuli siitä että AI:n ohjaama oma yrittää nostaa mailaa ja lyö käsille. Välillä näitä tuli ihan liukuhihnalta, edellinen pääsemässä justiin boksista niin taas :mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Kaikki muut Tampa Bay Lightninging pelaajat kaupan, paitsi St-louis ja Stamkos. Kaupan siis mm. Lecavalier, Ohlund, Hedman, Roloson, ole nopea ja tee tarjouksia. Tarvisin varsinkin jotain semihyvää veskaria.(Jotain 85 overall veskaria).

- Bantu
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Ensimmäinen peli meni vähän ihmetellessä Detroitia vastaan kun en ollut varma AV hyökkäysten ja one-timereiden sallittavuudesta, joten siinähän se :D

Minnesota 1 - 4 Detroit

Toinen peli meni sitten jo paljon paremmin... :)

Minnesota 8 - 0 Tampa Bay

Ja sitten vielä...

Minnesota 2 - 0 Tampa Bay

Lisää pelejä voisi ottaa vielä jos löytyy innokkaita tällein iltamyöhäsellä! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Detroit - Carolina JA 1-2
Carolina - Detroit 5-2
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Turneen vituttavimmat matsit pelattu Pittsburghia vastaan. Rispektiä kyllä kaverille siitä että vitutuksen sai pääasiassa aikaan kaverin ihan mahdoton mailapuolustus. Joka A:n tai RB:n painalluksella kaveri sai multa kiekon pois, en ekassa pelissä varmaan edes kymmentä laukausta saanu aikaan. Oli ehdottomasti vaikein vastus mitä tullut vastaan, ite kun yritän mailaa nostaa tai tökätä kiekkoa niin 3/4 tapauksista päättyy jäähyyn. Ei kaveri sentään ihan täydellinen ollu, yks jäähy tuli kummassakin matsissa noista mutta nekin ylivoimat kuivui mulla siihen että kaveri harrasti sitä "#¤&% alivoimahyökkäämistä. Siinä vähän kyl pojot laski mun silmissä, samoin kun siinä että joka (¤%¤/ hyökkäyksessä piti hakea niitä one-timereita. Okei, syyllistyin itekki siihen mutta oli vähän vaihtoehdot vähissä kun ei meinannu keskialuetta pidemmälle päästä.

Treidejä alkaisin pikkuhiljaa kaipaamaan, tarkkavetosesta n. 88 ovr laadukkaasta maalintekijästä oon valmis antamaan kaks kaveria joukosta Hudler 83, Franzen 85, Holmström 82, Filppula 83, Cleary 83. Tai sitten muutenvaan jotain yks yhteen -treidejä, en jaksa kattella enää noita samoja naamoja :D Mutta kun toisaalta Datsyukin 93 ja Zetterbergin 91 jälkeen taso putoaa aika roimasti hyökkääjissä, seuraavana Franzen 85. Vaikka toisaalta kokoonpanossa ei yhtään alle 80 oo.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tuli avattua Pittsburghin kausi parilla ottelulla Detroitia vastaan, molemmista tuli voitot ja ensimmäisestä pelistä vähän helpommin. Mutta toiseen peliin tuli kuin uudesti syntynyt Detroit, tiukkaa ja sykettävää nostattavaa vääntöä oli viimeiseen sekuntiin asti ottelun päättyessä Pit 3-2 Det.

Tuosta omasta pelistä sen verran että tosiaan one-timereitä tuli viljeltyä aika paljon mutta ei siinä kauheesti jäänyt vaihtoehtoja.
Kaikki yritykset muilla tavoilla kuivu vastustajan hyvään puolustukseen. Varsinkin ekan pelin aikana kun tilanne oli 3-0 niin päätin alkaa vähä monipuolilstaan omaa peliä, mutta ei niitä maaleja tullut sitten millään, ja kun vastustaja pääsi vielä kaventamaan päätin palata takaisin hyväksi todettuun pelitapaan.
Kunhan tohon peliin pääsee sisään niin varmasti vähentyy one-timereiden käyttö.. Ehkä.

Av-peli on mitä on, tolleen on tullut aina pelattua.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Mutta toiseen peliin tuli kuin uudesti syntynyt Detroit, tiukkaa ja sykettävää nostattavaa vääntöä oli viimeiseen sekuntiin asti ottelun päättyessä Pit 3-2 Det.
Tää on ollu vähän liian tuttu kaava näiden liigamatsien aikana. Toiseen peliin sitten on pikkuhiljaa kaverin pelityyliin tottunu ja usein menny toisessa matsissa johtoonkin ja tiukkaa vääntöä ollu loppuun asti, mutta loppujen lopuksi tullu turpaan maalilla, varsinaisella tai jatkoajalla. Ainoastaan Vancouverin vastaan pystyin kääntämään ekan ottelun 5-2 -tappion toisen matsin 5-1 -voittoon.

Ja McKo, näin kun vitutus on laantunut niin ei noi av-hyökkäämiset ja one-timerit enää tunnu sinänsä mitenkään häiritseviltä. Av-hyökit tietysti vähän estää sitä omaa yv:n pyöritystä, mutta olisin voinut kyllä itekkin vastapainoksi harrastaa niitä. Ja one-timereistä nyt valitin vähän turhaan kun itekkin varmaan tein kaikki maalit niistä. Siinä pelin tiimellyksessä tuntui kaikki vain ottavan niin päähän kun törmäsin jatkuvasti siihen sun maagiseen mailapuolustukseen. Edelleen vaikein vastus mitä on tullut vastaan, huolimatta siitä että pari maalia sain räpiköityä sisään.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tää on ollu vähän liian tuttu kaava näiden liigamatsien aikana. Toiseen peliin sitten on pikkuhiljaa kaverin pelityyliin tottunu ja usein menny toisessa matsissa johtoonkin ja tiukkaa vääntöä ollu loppuun asti, mutta loppujen lopuksi tullu turpaan maalilla, varsinaisella tai jatkoajalla. Ainoastaan Vancouverin vastaan pystyin kääntämään ekan ottelun 5-2 -tappion toisen matsin 5-1 -voittoon.

Näinhän se menee.

Edelleen vaikein vastus mitä on tullut vastaan, huolimatta siitä että pari maalia sain räpiköityä sisään.

Ja kiitos kehuista. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

San Josella 7 peliä takana ja tilastot taitaa olla 4-1-2. Niemen vaihdoin Quickkiin sen epävarmuuden takia. Niittymäki on kuitenkin ollut luotettavin veska tähän mennessä ja noussut ykkösveskarin asemaan. Kaikki peli ovat olleet tiukkoja ja maaliero 27-26 kertookin kaiken. Heviilaa ja Mckoa vastaan on kyllä ollut jännittävimmät pelit tähän mennessä. Heviilaa vastaan peli ratkesi vasta jatko-ajalla, kun hänen tasoitus tuli kun peliä oli vain 3 sekunttia jäljellä. Toinen jatkoaika tappio tuli Makoa vastaan, kun taas minä puolestaan saan tasoitettua rankusta, kun 50 sekunttia jäljellä. Mcko kuitenkin ratkaisi peli Malkinin hienolla yksilösuorituksella. Toisessa pelissä Mckoa vastaan taidettiin pelata Hakametsässä, kun peli päättyi 8-7 minulle. Maaleja hakataan vuoronperään ja jokainen veto upposi. Tämän pelin jälkeen ainakin piti vähän katsoa ketjuja uudestaan ja harjoitella varmempaa puolustamista, varmaan sama homma toisessa päässä vaikka mckon kepin heilutus toimikin yllätävän hyvin ainakin ensimmäisessä pelissä.

Treidi ehdotuksia lähetelty Dallasiin ja Philadelphiaan, tsekatkaapas :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

ElFezmoa ei ole merkattu pelaajalistaan. Onko sallittua liittyä? Katso ElFezmo ketjun ensimmäinen viesti.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tänään neljä peliä, ja jokainen ihan karmeita tappioita (olisi pitänyt pelata ensin pari lämmittelyä ja unohtaa tuo kaljan juonti... :D).

Olisi pitänyt ottaa se Bostoni kun se oli vapaana, eikä tämmöstä keskiverto Minnesotaa, jolla ei edes varmat maalit osu maalia kohti. Nooh, tällä kai sitten mennään kun on aloitettukin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Kyl se niin on, et pienissä kaljoissa on parempi pelata, ni ei sit turhaan jännitä.. :) Aika moni täällä keskustelupalstoilla selittelee, että pelit ratkee sillä kuin hyvä pelaamaan olet. Pitää kyllä paikkansa, mutta joukkueella on myös tosi suuri merkitys menestykseen. Itekkään en oo kauheen tyytyväinen tohon Montrealiin. Joltain Datsyukilta, Crosbylt,Malkinilt, Sedineilt jne. on tosi vaikee ottaa kiekkoo pois ja ne ei kaadu millään jne. Ja jos ne pääsee vetää, ni siellä lepää.. Mutta näillä mennään.. :) Treidejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Joltain Datsyukilta, Crosbylt,Malkinilt, Sedineilt jne. on tosi vaikee ottaa kiekkoo pois ja ne ei kaadu millään jne. Ja jos ne pääsee vetää, ni siellä lepää.. Mutta näillä mennään.. :) Treidejä?
Kyllä mun Datsyukia aika urakalla on lanailtu ja tosiaan otettu sitä kiekkoa pois, vetoja varmasti eniten mun joukkueesta mutta ei yhtään maalia tehtynä, ellei se jonku one-timerin oo jossain vaihees heittäny. Ei mun komennossa ainakaan yks kaveri oo mitenkään erityisen pitelemätön.
Treidit kiinnostas mua ainakin. Esim. Lidström lähtis kyllä jos hyvää vastinetta tulee, samoin hyökkäyspuolelta oikeastaan kaikki paitsi Datsyuk, ja Zeta on siinä rajoilla että viittinkö luopua.
 
Ylös Bottom