Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jos olisin tiennyt tämän, että jotkut eivät taho saada pelejä aikaseksi ja ovat muutenkin epäaktiivisia niin oisin itekkin hiastanu vähän tahtia peleillä, kun nyt tässä olen aika tovin odottanu, että pääsis taas chicagolla jatkamaan kautta. Tämä runkosarja jos kovin vielä venyy niin mun pelit taitaa sitten jäädä siihen(jos ja kun pääsen poffeihin) ,kun ens viikonloppuna lähden joululoman viettoon eri paikkakunnalle. Mut katsotaan ehditäänkö aloittaa pleijarit.

Joulu toki huomioidaan kalenterissa, joten vietä rauhassa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Koskas jamsku,rammari,lateksii,donkameni ja jbbsr kerkeisitte pelata liigapelit pois ?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Snubu81 ja Rasputin_ koskas kerkeisitte pelaan nuo jatkodivarin pelit alta pois? Rasputin laitoitki kutsua tuos joku päivä mutta en ollut pleikalla sillon oli vaan jäänyt päälle pahoittelut tästä. Laittakaa tänne taikka psn viestiä koska sopii ni saadaan pelit pelattua.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

juu ei oo snubua pahemmi linjoilla näkyny, nyt näyttäs olevan 3 päivää sitte kirjautunu viimeks :/ ainut ketä vastaan on tosiaa enää pelaamatta, mut ei näy eikä kuulu..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Snubu81 ja Rasputin_ koskas kerkeisitte pelaan nuo jatkodivarin pelit alta pois? Rasputin laitoitki kutsua tuos joku päivä mutta en ollut pleikalla sillon oli vaan jäänyt päälle pahoittelut tästä. Laittakaa tänne taikka psn viestiä koska sopii ni saadaan pelit pelattua.

Juu, aika ajoin kun oon huomannut ja itsekin kerennyt, olen kutsunut. Tänään tuskin kerkiän/jaksan (juhliminen verottaa), mutta huomenna käy lähes kaikki kellonajat. Heitetään nyt vaikka klo.17?

Mulla taisi uupua vielä muutama muukin ottelu, ainakin verenkantajaa ja Snubua vastaan. Oli myös pari muuta, mutten nimimerkkejä nyt muista. Niin ja lisäksi tosiaan Suttilansuden kanssa ei olla yhteysongelmien takia saatu pelattua.

Tosiaan olen vapaalla huomenna, joten ilmoitelkaa tänne tai irc-kannulla aikoja, koska voisitte pelata, niin pyrin saamaan itseni linjoille.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu, aika ajoin kun oon huomannut ja itsekin kerennyt, olen kutsunut. Tänään tuskin kerkiän/jaksan (juhliminen verottaa), mutta huomenna käy lähes kaikki kellonajat. Heitetään nyt vaikka klo.17?

Mulla taisi uupua vielä muutama muukin ottelu, ainakin verenkantajaa ja Snubua vastaan. Oli myös pari muuta, mutten nimimerkkejä nyt muista. Niin ja lisäksi tosiaan Suttilansuden kanssa ei olla yhteysongelmien takia saatu pelattua.

Tosiaan olen vapaalla huomenna, joten ilmoitelkaa tänne tai irc-kannulla aikoja, koska voisitte pelata, niin pyrin saamaan itseni linjoille.

Joo huomen käy klo. 16 eteenpäin että voin vaikka laittaa sulle haastetta tuleen sit ku pölähdät onlineen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

verenkantaja pelataanko tänään matsi pois? muuten olis meikän osalta pelattuna, paitsi Snubua vastaan mutta siitä on ilmeisesti turha haaveilla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

verenkantaja pelataanko tänään matsi pois? muuten olis meikän osalta pelattuna, paitsi Snubua vastaan mutta siitä on ilmeisesti turha haaveilla.

huomenna kerkeis pelata kyl..pitää ilmeisesti tota jatkosarjanki aikarajaa lykätä vähäse ku viimenäkemält oli vähäse siel pelejä pelaamat eikä täs vissii iha kiire viel oo, vai?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Päivitelläänpäs tilannetta eli multa puuttuu nyt vielä 3 matsia. Positiivinen yllätys kuitenkin, että sain pelattua Suttilansutea vastaan tänään, joten ei ainakaan yhteysongelmien takia jäänyt peliä pelaamatta.
Jäljellä olisivat vielä verenkantaja, aaweeFIN (tai jotain sinne päin) ja Snubu. Jälkimmäistä kaveria ilmeisesti odottelee useampikin pelaaja, mutta toki olisi mukavaa saada kaikki pelit pelatuksi, jos jannu sattuisi aktivoitumaan.

Ilmoitelkaas veijarit, kun voisitte pelata pelit pois.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus kysymykseen: en mitään. Sena takia en olekaan teitä syyttänyt siitä ettei olla saatu pelattua. Ongelma tässä pelaamisessa on se, että aikaa pelata mulla on rajoitetusti ja sen takia en saa niitä muita epäaktiivisia vastaan pelattua, koska en voi koko ajan notkua linjoilla niitä odottelemassa (se nyt tässä teidän tapauksissa ei ongelma ollut). Niin ja gendlikin turha mustamaalata mua tollasilla "just tollasten takii ei liiga toimi blabla" -kommenteilla, koska kyllä TJ:tkin tietää, että lähden näihin liigoihin mukaan sen takia, että loppuun asti on tarkoitus mennä. Ei sellaset, ketkä jättää tarkotuksella pelaamatta pelaa enää kolmannessa liigassa putkeen.

Yritän tässä nyt ymmärtää vielä sinua ja kysynkin että milloin sitten voisit pelata ottelusi kun noin vakuutat että tarkoitus on matseja pelata? Katselin että esim. nyt olet ollut 6 pvää kirjautumatta plegelle ja pelejä edelleen 10 jäljellä :confused:. Myöskään et ole kertaakaan pyrkinyt peliaikaa sopimaan kanssani edelleenkään. Lisäksi kun muistelin ja tarkistin tuota viime kautta niin jäihän sulla silloinkin pelit pelaamatta deadlineen mennessä että ei nyt ainakaan minua hirveästi vakuuta näiltä pohjilta tämä sun touhu. En väitä että tahallasi jätät pelaamatta (varmaan on kiireitä) mutta et kyllä ole tikkua ristiin laittanut asian eteen. Itse olisin vastaavassa tilanteessa jo eronnut liigasta, kun sulla ei selkeästikkään ole tätä liigaa aikaa pelata. No hard feelings, just facts :).

Eli ei nyt oikein nuo puheet ja teot kohtaa jos minulta kysytään...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Yritän tässä nyt ymmärtää vielä sinua ja kysynkin että milloin sitten voisit pelata ottelusi kun noin vakuutat että tarkoitus on matseja pelata? Katselin että esim. nyt olet ollut 6 pvää kirjautumatta plegelle ja pelejä edelleen 10 jäljellä :confused:. Myöskään et ole kertaakaan pyrkinyt peliaikaa sopimaan kanssani edelleenkään. Lisäksi kun muistelin ja tarkistin tuota viime kautta niin jäihän sulla silloinkin pelit pelaamatta deadlineen mennessä että ei nyt ainakaan minua hirveästi vakuuta näiltä pohjilta tämä sun touhu. En väitä että tahallasi jätät pelaamatta (varmaan on kiireitä) mutta et kyllä ole tikkua ristiin laittanut asian eteen. Itse olisin vastaavassa tilanteessa jo eronnut liigasta, kun sulla ei selkeästikkään ole tätä liigaa aikaa pelata. No hard feelings, just facts :).

Eli ei nyt oikein nuo puheet ja teot kohtaa jos minulta kysytään...

Juu eiköhän lateksin pelit ole sitten pelailtu liigassa. Katsellaan potkuja lähemmin perjantaina/viikonloppuna josko päästään aloittamaan poffit.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Yritän tässä nyt ymmärtää vielä sinua ja kysynkin että milloin sitten voisit pelata ottelusi kun noin vakuutat että tarkoitus on matseja pelata? Katselin että esim. nyt olet ollut 6 pvää kirjautumatta plegelle ja pelejä edelleen 10 jäljellä :confused:. Myöskään et ole kertaakaan pyrkinyt peliaikaa sopimaan kanssani edelleenkään. Lisäksi kun muistelin ja tarkistin tuota viime kautta niin jäihän sulla silloinkin pelit pelaamatta deadlineen mennessä että ei nyt ainakaan minua hirveästi vakuuta näiltä pohjilta tämä sun touhu. En väitä että tahallasi jätät pelaamatta (varmaan on kiireitä) mutta et kyllä ole tikkua ristiin laittanut asian eteen. Itse olisin vastaavassa tilanteessa jo eronnut liigasta, kun sulla ei selkeästikkään ole tätä liigaa aikaa pelata. No hard feelings, just facts :).

Eli ei nyt oikein nuo puheet ja teot kohtaa jos minulta kysytään...

Joo tällä kertaa jäi pelaamatta kiireiden takia, eikä sitä voinut ennustaa. Tosin viime kerralla jäi tasan 1 peli pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu eiköhän lateksin pelit ole sitten pelailtu liigassa. Katsellaan potkuja lähemmin perjantaina/viikonloppuna josko päästään aloittamaan poffit.

Tämä kuullostaa hyvältä (jos siis poffeihin pääsis), aika 50/60 on sen suhteen tilanne :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

mikäs meil nyt on niinku tilanne liigan suhtee? taida olla vissii viikkoo ainakaa pelattuu pelii kellää ja tuntus vähän ketää oikee kiinnostakaa ku kyselen peliseuraa?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

mikäs meil nyt on niinku tilanne liigan suhtee? taida olla vissii viikkoo ainakaa pelattuu pelii kellää ja tuntus vähän ketää oikee kiinnostakaa ku kyselen peliseuraa?

Viestit ylempänä. Ja jos en väärin muista sinuakaan ei näkynyt onlinessa moneen päivään kun olen itse ollut onlinessa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

taitaa olla arvon tj:llä seittemän päivää viime visiitistä. (ja joo, tiedän et oo armeijassa) enkä täs sua tarkottanu vaa yleisesti ku kukaa enää pelaile pelei. muutama muu nimimerkki vaa ketä koitellu kysellä peleihi, ei oo vaivautunu edes vastailemaan.
 
Ylös Bottom