Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

sammug_84 lähitun sulle ystäväpyynnön, hyväksyppäs se. Keskiviikkona voisin pelata klo 19 jälkee pelit pois, tai sitten perjantaina klo 15-19. Mut hyväksy toi ystäväpyyntö eka nii sovitaan tarkemmin.

Jaa miä kun alottelin jo kesäloman, sieltä on sitte edestä potkittu porukkata pois. Katotaa huomenna, toi sepe voi olla paha, mut n 21-> vois natsailla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Dallas - New Jersey

Ilo irti Teksasissa! Dallas selvittää tiensä jatkoon kamppailuista mustekynän Devilsiä vastaan otteluvoitoin 3-0 (8-6, 2-3ja. ja 9-2). Brodeur vuoti ku seula kolmannessa matsissa, muuten oli tiukkaa vääntöä. Ehkäpä aavistuksen verran paremmin pelitti Dallasin puolustus, ja kun viimeistely oli kerrankin kohdillaan, niin lopputulos oli tällainen. Ennen kauden alkua tavoitteena oli pitää liigapaikka ja nyt ollaan jo kahdeksan parhaan joukossa! Seuraavana taitaa tulla voittaja parista mikekki-jamsku, jos oikein tsekkasin pudotuspelikarttaa. Mitään hävittävää ei ole jatkossakaan ja pelikirja tulee pysymään samana myös tuossa ottelusarjassa. Katsellaan mitä siitä seuraa :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Voi vattu luulin olevani jo kesälomalla, mutta ei mitää pitää alkaa suunnitella peli aikoja. millos mikekki kerkeis pelaamaa?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Herrat skog80, Yakolev, Meadow69 ja Lap_pe millon teille sopisi pelata pelit pois.? Minulle sopii oikeastaan millon vaan torstaista-sunnuntaihin eli ehotelkaas jotain.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

terve, mä olen varmiten linjoilla LA klo 20.30 alkaen joten voin pelata pelejä pois.Huome illal maybe klo 22 jälkee linjoilla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Herrat skog80, Yakolev, Meadow69 ja Lap_pe millon teille sopisi pelata pelit pois.? Minulle sopii oikeastaan millon vaan torstaista-sunnuntaihin eli ehotelkaas jotain.

Katsellaan huomenna klo 16-22, nyt täytyypi alkaa nukkuma hommiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pääsikö tässä käymään niin, että en joudu karsimaan ollenkaan, vaikka pelasin umpisurkean kauden?
Olen toki mukana ensikaudellakin, jos sinne pääsen. Entistä hietumpien kuvioiden kanssa. Nyt on aikaa treenata. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pääsikö tässä käymään niin, että en joudu karsimaan ollenkaan, vaikka pelasin umpisurkean kauden?
Olen toki mukana ensikaudellakin, jos sinne pääsen. Entistä hietumpien kuvioiden kanssa. Nyt on aikaa treenata. :)

Jeeps karsiminen jäi väliin osaltasi -> Ensikautta odotellessa siis :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Olen samaa mieltä. Divari pelaajana kun ei pysty tekemään vaihtojakaan, niin tyhjään siellä tosiaan notkuu liiga pelaajien kanssa. (liiga pelaajat taas asia erikseen,jotka varmasti hyötyy tästä)

Sinun eritoten olisi pitänyt notkua ircissä, varsinkin divarivaiheessa. Siellä sai hommat sovittua Seren ja Pairin kanssa mallikkaasti.


Hyvin on jatkolohkossa pelejä pelattuna. Jatkakaa samaan malliin. En välittäisi tuota jo valmiiksi mittavaa mustaa listaa alkaa kasvattamaan ;) Suosittelen tosiaan käyttämään Ircciä. Helppo sopia pelit ja hoitaa muut lätinät.

jatkolohkon tyypit voisivat olla vähän aktiivisempia täällä foorumin puolellakin. Vaikuttaa, että osa pelaajista ei ole käynyt vilkaisemassa kertaakaan mitä täällä lätistään.

Vielä olisi itsllä pelaamatta nimimerkkejä skog80, Lap_pe sekä Meadow69 vastaan. Ilmotelkaahan milloimn sopisi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Sinun eritoten olisi pitänyt notkua ircissä, varsinkin divarivaiheessa. Siellä sai hommat sovittua Seren ja Pairin kanssa mallikkaasti.

Ja mikä hitto estää tänne kirjottamasta yv:tä jos oikeasti jotain asiaa on, käyn kuitenkin päivittäin täällä useamman kerran
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jatkolohkon heittopussilta ois pisteitä tänään klo 18-20 jaossa. Eli hastamaan vaan jos ei vielä ole minulta saaduista pisteistä päässyt nauttimaan...myös rökälevoittoja tarjolla ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Viikonlopun reissu peruuntui nispekt, koitappa saada pleikkari käyntiin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jatkolohkon heittopussilta ois pisteitä tänään klo 18-20 jaossa. Eli hastamaan vaan jos ei vielä ole minulta saaduista pisteistä päässyt nauttimaan...myös rökälevoittoja tarjolla ;)

Tämä kuulostaa tarjoukselta jota en voi ohittaa :D

E: Kiitos pisteistä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Samsonait17 viikonlopun aikana poffit sitten :) En ollut varma pääsenkö viikonlopuksi, mutta pääsinpäs :) Saadaan pelit sitten ajoissa alta :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tiedoksi jo seuraavalle vastustajalle (mikekki tai jamsku) & TJ:lle: olen tämän tulevan viikon pitkälti reissun päällä, joten tuurilla saan tuon puolivälierän pelattua viikon aikana, mutta muuten menee sit seuraavan viikon alkuun. Takuulla pelini pelaan (olin kaikki runkkaripelit pelannut jo ennen kauden puolta väliä ja ekana myös pleijareitten eka kiekka takana), jos vaan mahdollisuuden annatte ja luottoa löytyy. Nämä menot vaan pakollisia, perheellinen kun olen. Muina viikkoina tulee notkuttua peleillä tuntikaupalla lähes joka päivä. Toivottavasti joustoa löytyy tai kaikkein paras jos saadaan matsit pois jo viikon aikana. Ilmoittelen sit tulevalle vastustajalle yv:llä että milloin oon online.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tiedoksi jo seuraavalle vastustajalle (mikekki tai jamsku) & TJ:lle: olen tämän tulevan viikon pitkälti reissun päällä, joten tuurilla saan tuon puolivälierän pelattua viikon aikana, mutta muuten menee sit seuraavan viikon alkuun. Takuulla pelini pelaan (olin kaikki runkkaripelit pelannut jo ennen kauden puolta väliä ja ekana myös pleijareitten eka kiekka takana), jos vaan mahdollisuuden annatte ja luottoa löytyy. Nämä menot vaan pakollisia, perheellinen kun olen. Muina viikkoina tulee notkuttua peleillä tuntikaupalla lähes joka päivä. Toivottavasti joustoa löytyy tai kaikkein paras jos saadaan matsit pois jo viikon aikana. Ilmoittelen sit tulevalle vastustajalle yv:llä että milloin oon online.

Joustoa löytyy kun on luotettava pelaaja ja oikea syy. Ole hyvä :)
 
Ylös Bottom