Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Puuttuis vielä pelit sashaa, naurista ja jbbsr:ää vastaan. Millos kävis?
Millonhan mahtaa passapa Meadow69:lle matsia, se oiski sitte viimenen tälle kaudelle..
Okei, mä oon linjoilla varmaan illasta. Sanotaan että kuuden jälkeen about saatan laittaa pleikkarin päälle ja notkun varmaan puolilleöin onlinessa.jees, eli jbbsr tänään kävis melkei kaikki ajat ennen seiskaa. ja sit taas myöhemmällä ysin/kympin jälkeen.
ja sit vielä jos sasha ilmota millo sulle käy pelata, en enää toisena iltana oota paria tuntia et katoot offline kesken pelies ku oot aikasemmin viestittäny et pelataan "myöhemmin"
Jaahas
Osaatko sanoa et miites meikäläiselle ny kävi?
Et olenko kokonaan ulkona seuraavistakin liigoista, jouduinko karsimaan vai mikä on tilanne? Ainakaan nimeäni en mistään mustalta listalta löytänyt..
Etusivulla on teksti:"
"Karsinnat:
21.10, kello 21:00 – 28.10 (tarkemmat tiedot kohdassa ’’Karsinnat’’)"
Eli jos olen karsimassa niin onko divari vielä kesken, ettei tiedä ottelupareja.. Mut ilmoittele jos viittit, niin en ainakaan sitten turhaa odottele jos ei oo asiaa enää peleille..
Ps. Viime sunnuntaina kaveri kävi vähän availemassa sonera viihteen boxista portteja auki ja nyt sain ainakin ekaa kertaa pelattua nettipelejä niin että olin kotijoukkue, aiemmin ei ole onnistunut.. Nyt pitää yrittää sit uudestaan tossa toisessa liigassa erään henkilönkaa, et nytkö sitten saataisiin pelit pelattua.. Jos onnistuu niin pitäis jatkossa tääläkin pelit onnistua ilman yhteysongelmia...
Kiitos.
- Deaner
mulla ois vielä sashaa ja naurista vastaan koska herroille sopii?
Niin siinä sitten kävi että gendlik jatkoon voitoin 3-0. Ekaa kertaa olin turnauksessa mukana ja siihen nähden ihan ok tulos kokonaisuutena. Oikeastaan kauden avaus ja nyt tämä viimisin playoff-sarja omalta osalta lässähti käsiin. Voittoa tietysti lähdettiin hakemaan alusta lähtien, mutta nopeasti kävi selväksi että mukana on hyvinkin tasokasta porukkaa. Turnauksen aikataulut piti kutinsa ja muutenkin hyvin järkätty turnaus. Varmaan ens kaudelle tulee taas osallistuttua jos vaan mukaan huolitaan.
Itse ainakin huomasin, ettei porukka pahemmin esim. harrastanut tradeja, mitä itse teen aina ahkerana. Ehkä sekin tulee kun porukka pääsee taas liigaan sisään "lämmittely kauden" jälkeen
Ensi kaudelle voisi perustaa oman ketjun treidi-keskustelulle? Boksin puolella taisi olla niin, jotta jokaisella oma viesti josta voi siirtolistalla olevia pelaajia selailla. Sitä sitten muokkaa -toiminnolla päivittelis. Mielestäni selkee ja hyvä tsydeemi.
Olen yleensä klo 21 -> linjoilla. Pelataan joku ilta tällä viikolla. Lähetä vaikka PSN:ssä viestiä milloin sulle sopii.
koetan tänään olla 22 jälkeen jos en ni huomenna olen 21 jälkeen linjoillaOlen yleensä klo 21 -> linjoilla. Pelataan joku ilta tällä viikolla. Lähetä vaikka PSN:ssä viestiä milloin sulle sopii.