Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mahdollisuutta ilmoittautua ensi kaudeksi divariin (edes varasijalle)?
Eikö tätä kumminkin pelata useampikin kausi!

Millonhan mahtaa passapa Meadow69:lle matsia, se oiski sitte viimenen tälle kaudelle..

Tänään tuossa kasin maissa yritän päästä linjoille, ehkä aikasemminkin.

HUOMIO

Ilmoittautumisia ei tähän topiciin. Ne voi kirjata seuraavan kauden topiciin, joka tehdään parin viikon kuluessa. Ilmoittautumisjärjestyksessä toki. Paikkoja rajoitettu määrä.

Millonhan mahtaa passapa Meadow69:lle matsia, se oiski sitte viimenen tälle kaudelle..

Joo, tulen olemaan varmaan ti-pe pleikkarilla jostain 18.00 eteenpäin et toivottavasti porukka kerkee pelailee ku itellä vielä jokunen peli pelaamatta.

jees, eli jbbsr tänään kävis melkei kaikki ajat ennen seiskaa. ja sit taas myöhemmällä ysin/kympin jälkeen.
ja sit vielä jos sasha ilmota millo sulle käy pelata, en enää toisena iltana oota paria tuntia et katoot offline kesken pelies ku oot aikasemmin viestittäny et pelataan "myöhemmin"

jees, eli jbbsr tänään kävis melkei kaikki ajat ennen seiskaa. ja sit taas myöhemmällä ysin/kympin jälkeen.
ja sit vielä jos sasha ilmota millo sulle käy pelata, en enää toisena iltana oota paria tuntia et katoot offline kesken pelies ku oot aikasemmin viestittäny et pelataan "myöhemmin"
Okei, mä oon linjoilla varmaan illasta. Sanotaan että kuuden jälkeen about saatan laittaa pleikkarin päälle ja notkun varmaan puolilleöin onlinessa.

Saatiin mikekin kanssa pelattua kuiteski pelit alta pois ennen reissulle lähtöä. Senaattorit jatkoon otteluvoitoin 3-0 ( 4-2, 0-3 EA hoiti & 4-3ja.)

Onnea jatkoon, ei ollut Dallasin poppoolla onneakaan matkassa, mutta taitavampi mies jatkoon. Vähän jäi harmittamaan kun johdin tota ainoaksi jäänyttä kotipeliä 2-1 ekan erän jälkeen mut sit erätauolla EA pelas voiton Ottawan pussiin. No tällästäpä tämä joskus on, ei auta selitellä. Dallas kiittää ja kuittaa:D

Jaahas

Osaatko sanoa et miites meikäläiselle ny kävi?

Et olenko kokonaan ulkona seuraavistakin liigoista, jouduinko karsimaan vai mikä on tilanne? Ainakaan nimeäni en mistään mustalta listalta löytänyt..

Etusivulla on teksti:"
"Karsinnat:

21.10, kello 21:00 – 28.10 (tarkemmat tiedot kohdassa ’’Karsinnat’’)"

Eli jos olen karsimassa niin onko divari vielä kesken, ettei tiedä ottelupareja.. Mut ilmoittele jos viittit, niin en ainakaan sitten turhaa odottele jos ei oo asiaa enää peleille..

Ps. Viime sunnuntaina kaveri kävi vähän availemassa sonera viihteen boxista portteja auki ja nyt sain ainakin ekaa kertaa pelattua nettipelejä niin että olin kotijoukkue, aiemmin ei ole onnistunut.. Nyt pitää yrittää sit uudestaan tossa toisessa liigassa erään henkilönkaa, et nytkö sitten saataisiin pelit pelattua.. Jos onnistuu niin pitäis jatkossa tääläkin pelit onnistua ilman yhteysongelmia...

Kiitos.

- Deaner

Jaahas

Osaatko sanoa et miites meikäläiselle ny kävi?

Et olenko kokonaan ulkona seuraavistakin liigoista, jouduinko karsimaan vai mikä on tilanne? Ainakaan nimeäni en mistään mustalta listalta löytänyt..

Etusivulla on teksti:"
"Karsinnat:

21.10, kello 21:00 – 28.10 (tarkemmat tiedot kohdassa ’’Karsinnat’’)"

Eli jos olen karsimassa niin onko divari vielä kesken, ettei tiedä ottelupareja.. Mut ilmoittele jos viittit, niin en ainakaan sitten turhaa odottele jos ei oo asiaa enää peleille..

Ps. Viime sunnuntaina kaveri kävi vähän availemassa sonera viihteen boxista portteja auki ja nyt sain ainakin ekaa kertaa pelattua nettipelejä niin että olin kotijoukkue, aiemmin ei ole onnistunut.. Nyt pitää yrittää sit uudestaan tossa toisessa liigassa erään henkilönkaa, et nytkö sitten saataisiin pelit pelattua.. Jos onnistuu niin pitäis jatkossa tääläkin pelit onnistua ilman yhteysongelmia...

Kiitos.

- Deaner

Olisiko ollut tiedonanto 3 sivua taaksepäin kyseisestä tapauksesta aika yksityiskohtaisesti selitettynä ja rangaistuksilla (joita ei ole päivitetty etusivulle, anteeksi kiireet). Mutta mustalla listalla et tosiaan ole. Tämä siis kirjoitettu puhelimella, joten laitan uuden viestin kun koneelle löydän myöhemmin kohta ->

Niin siinä sitten kävi että gendlik jatkoon voitoin 3-0. Ekaa kertaa olin turnauksessa mukana ja siihen nähden ihan ok tulos kokonaisuutena. Oikeastaan kauden avaus ja nyt tämä viimisin playoff-sarja omalta osalta lässähti käsiin. Voittoa tietysti lähdettiin hakemaan alusta lähtien, mutta nopeasti kävi selväksi että mukana on hyvinkin tasokasta porukkaa. Turnauksen aikataulut piti kutinsa ja muutenkin hyvin järkätty turnaus. Varmaan ens kaudelle tulee taas osallistuttua jos vaan mukaan huolitaan.

Niin siinä sitten kävi että gendlik jatkoon voitoin 3-0. Ekaa kertaa olin turnauksessa mukana ja siihen nähden ihan ok tulos kokonaisuutena. Oikeastaan kauden avaus ja nyt tämä viimisin playoff-sarja omalta osalta lässähti käsiin. Voittoa tietysti lähdettiin hakemaan alusta lähtien, mutta nopeasti kävi selväksi että mukana on hyvinkin tasokasta porukkaa. Turnauksen aikataulut piti kutinsa ja muutenkin hyvin järkätty turnaus. Varmaan ens kaudelle tulee taas osallistuttua jos vaan mukaan huolitaan.

Juu totta kai olet mukana :) Juu liiga tosiaan kovatasoinen, vaikka sitäkin osa-aluetta pitäisi kehittää, jotta saadaan vieläkin kovemmat matsit. Itse ainakin huomasin, ettei porukka pahemmin esim. harrastanut tradeja, mitä itse teen aina ahkerana. Ehkä sekin tulee kun porukka pääsee taas liigaan sisään "lämmittely kauden" jälkeen :)

Itse ainakin huomasin, ettei porukka pahemmin esim. harrastanut tradeja, mitä itse teen aina ahkerana. Ehkä sekin tulee kun porukka pääsee taas liigaan sisään "lämmittely kauden" jälkeen :)

Ensi kaudelle voisi perustaa oman ketjun treidi-keskustelulle? Boksin puolella taisi olla niin, jotta jokaisella oma viesti josta voi siirtolistalla olevia pelaajia selailla. Sitä sitten muokkaa -toiminnolla päivittelis. Mielestäni selkee ja hyvä tsydeemi.

Ensi kaudelle voisi perustaa oman ketjun treidi-keskustelulle? Boksin puolella taisi olla niin, jotta jokaisella oma viesti josta voi siirtolistalla olevia pelaajia selailla. Sitä sitten muokkaa -toiminnolla päivittelis. Mielestäni selkee ja hyvä tsydeemi.

Kuulostaa ihan hyvältä idealta, mietitään :)

Olen yleensä klo 21 -> linjoilla. Pelataan joku ilta tällä viikolla. Lähetä vaikka PSN:ssä viestiä milloin sulle sopii.

käykö joku muu aika päivästä, kuin tuo klo 21?
menee itellä 75% varmuudella tää ilta (keskiviikko) klo 19-23 bänditreeneihin (jos peruuntuu niin notkun sit onlines 21n aikaan) ja torstaina ois taas mukijuttuja.
Sit tietysti jäis perjantain alkuilta vapaaks, jos sillon siulle passaa.
Tietysti myös aamusin joutas ennen koulua/töitä, tosin ite joudan päivisinkin ku ei näköjää luentoja täl viikol juuri tapahdu.

koitetaas saada nyt joku aika lukkoon, ni ei tarvii tuolla pleikalla netissä notkua kokopäiviä

Meadow ei paljon vastaile pelikutsuihin eikä psn-viesteihin. Olisi peli pelaamatta kaveria vastaan.

Ylös Bottom