Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Samsonai17, olemmeko nyt pelaamassa? Offline for 3 days näkyy ystävä listalla ja deadline kierroksille huomenna? Itse olen notkunut koko viikonlopun ps3:lla...

Vielä ois matsi Yakolevia vastaan, sitten ois minun pelit pelattu näillä AHL:än vätyksillä:D Milloin Yakolev sinulle sopisi pelailla? Laitas jotain aikoja, kun ei viittis päivystää koko päivää milloin ois Online. Muuten on ollut tiukkoja matseja ja itellä maalin teko tökkiny pahasti,mutta siitä huolimatta liigassa sijalla 4 ja mahdollisuus vielä kolmen parhaan joukkoon. Yhdeksästä voitosta peräti 5 jatkoajalla:D

Edit: Pelit pelattu, bussiliiga on nyt minun osalta siinä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelataako me mikekki tänää mihin aikaa kun tää nyt ainoo päivä kun molemmille sopi? päivystin tossa tän aamua mut nyt mulla menoja et ilmottele jos illemmalla sulle kävis ja mihin aikaan niin tuun paikalle? (varmaa tohon kuuteen menee ennen kuin pääsen pelailee)

Pelataako me mikekki tänää mihin aikaa kun tää nyt ainoo päivä kun molemmille sopi? päivystin tossa tän aamua mut nyt mulla menoja et ilmottele jos illemmalla sulle kävis ja mihin aikaan niin tuun paikalle? (varmaa tohon kuuteen menee ennen kuin pääsen pelailee)
Mulle on sopinut oikeestaan kaikki muut päivät paitsi tämä. Katotaan nyt ehditäänkö illalla. Pakko se kai on kun huomenna puskee deadline :D

San Jose Sharks 8 joukkoon!

Jo etukäteen vaikeaksi arveltu neljännesvälieräsarja Samsonai17 vastaan päättyi Sharksien 3-0 lukemiin ja jatkopaikkaan.

Game 1:

Ottelu oli tasaista, ja ensimmäisen maalin iski Wild. Sharks onnistui kuitenkin tasoittamaan ja menemää ohi 1. kentän loistovireen ansiosta. Peli oli lopulta tilanteessa 3-3, kunnes Marleu astui esiin ja teki kolmannessa erässä ratkaisevan 4-3 maalin, jota Wild ei saanut enää kiinni, vaikka paine oli kova Sharks maalilla viime minuuteilla. Otteluvoitot 1-0.

Game 2:

Pelissä Sharks karkasi alussa johtoon, mutta Wildien tasoitus tuli nopeasti. Peli sai onnekkaita piirteitä kun ensin Bäckström hutiloi kiekon omaan maaliin ja myöhemmässä vaiheessa 2v1 tilanteessa syöttö kimposi heittäytyvän pelaajan mukana omaan maaliin. Peli oli lopulta 5-2, jotka tosin kenttätapahtumiin verrattuna eivät kerro koko totuutta. Onnea oli paljon matkassa. Otteluvoitot 2-0.

Game 3:

Wildeillä mahdollisuus kaventaa sarjaa omalla kotikentällä. Peli eteni tasatahdissa, mutta Wildin kahden pomppukiekkomaalin ansiosta tämä pääsi viimeiseen erään 3-2 johdosta. Peli ei auennut Sharkseilta millään, mutta viimeisellä minuutilla ylivoimalla maalivahdin poisotto tuotti kaivatun tuloksen kun Bourque tasoitti pelin tarkalla rystyvedolla parikymmentä sekunttia ennen päätössummeria. Sharks tosin sai vielä viime hetkillä rangaistuksen ja Wild pääsi jatkoajalle aloittamaan ylivoimalla. Peli kuitenkin ratkesi miltei suoraan aloituksesta alivoimalla kun kiekko pelattiin Pappa Joelle, jonka upea rannelaukaus yllätti Bäcksin sektorista. Wild nujerrettu ja Hait jatkoon, otteluvoitot 3-0!

''1. kentän tämän hetkinen mahtivire on vakuuttavaa ja siltä odotetaan ratkaisuja jatkossakin'', kommentoi SeRe. ''Seuraavaksi vastaan asettuu runkosarjan 4. Nispekt, joten siihen valmistautuminen alkaa miltei välittömästi. Tavoitteenamme on mestaruus'', ilmoitti SeRe topakasti ja kiittää vielä perään Samsonai17 jännittävästä sarjasta ja peleistä ylipäätään.

Sharks kiittää ja kuittaa.

Mulle on sopinut oikeestaan kaikki muut päivät paitsi tämä. Katotaan nyt ehditäänkö illalla. Pakko se kai on kun huomenna puskee deadline :D
sorry mä luulin koska meillä ajat meni ristiin kun sulle kävi illat ja mulla taas illat töissä niin se ehottamani sunnuntai olis käyny kun et sitä tyrmännytkää. käy mulle huomennakin n 18 eteenpäin jos se sulle sopii( keritää hyvin kun sulle se jatkopaikka menee 3 - 0 jos ei maailman kirjat mee sekasin) + saan ehkä uuden ohjaimen et voisin ehkä saada jopa maalin:rolleyes:

sorry mä luulin koska meillä ajat meni ristiin kun sulle kävi illat ja mulla taas illat töissä niin se ehottamani sunnuntai olis käyny kun et sitä tyrmännytkää. käy mulle huomennakin n 18 eteenpäin jos se sulle sopii( keritää hyvin kun sulle se jatkopaikka menee 3 - 0 jos ei maailman kirjat mee sekasin) + saan ehkä uuden ohjaimen et voisin ehkä saada jopa maalin:rolleyes:
Olisit hyväksyny mun ystäväpyynnön niin näkisit että kyllä täällä on roikuttu :D. Oon nyt kyllä paikalla, että pelataan vaan? Odottelen vaikka tunnin tässä niin katotaan tuutko paikalle.

Olisit hyväksyny mun ystäväpyynnön niin näkisit että kyllä täällä on roikuttu :D. Oon nyt kyllä paikalla, että pelataan vaan? Odottelen vaikka tunnin tässä niin katotaan tuutko paikalle.
juu olin hyväksyny ja sulla oli viimenen kirjautuminen 22h sitten sillon kun poistuin linjoilta.

Stinger ja Mikek, saitteko pelattua? En ole ps3 ja teidän sarja oli ainoa, jota ei oltu pelattu.

Juu, 3-0 Sensille.

Ehditkö mikekki nyt peleille? Dallas olis kaukalossa valmiina pelaamaan vaikka koko saejan tai ainakin alottamaan? Tällä tulevalla viikolla suurimman osan reissussa, TI klo 14-16 mahdollisesti online, muuten aika hiljasta...Jos ei käy niin sit seuraavan viikon alkuun menee...

Divarilaiset nyt linjoille,verdat tuu takas onlinee :D

Mie tulin!

E: Ja hävisin :(

Kaikki jatkolohkon pelit pelattuna. Nyt vain kattoa mille sijalle 9 voitolla ja yhellä JA- häviöllä pääsee :P

Neljällä minun lisäksi on kaikki pelit pelattuna. Muistakaa, että on enää tämä viikko aikaa.

Puuttuis vielä pelit sashaa, naurista ja jbbsr:ää vastaan. Millos kävis?

Hoonelin kanssa yritettiin pelata, mutta yhteydet ei tykänny toisistaan, joten eipä saatu peliäkään aikaiseksi.

Ylös Bottom