Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vielä toho treidihommaan. Eikös tuo yksinkertainen tarkoita, että pakki pakkiin ja hyökkääjä hyökkääjään?
Jos sen saa, niin ehottomasti rajaton tuo vaihtosysteemi, tiimistä saa oman näkösemmän ja syvyyttä rakennettua.
Milloin uusi kausi alkaa ja pääseekö siihen mukaan?
t. Liigasta kiinnostunut
koetan tänään olla 22 jälkeen jos en ni huomenna olen 21 jälkeen linjoilla
naur1s koska pelataan se jo kerran tilanteessa 0-2 mulle ea:n lopettama ottelu? Mulle sopi huomenna ennen 20.30
DIVISIOONAN PÄÄTÖS
8 parasta:
1. Rammu
Ja kuten luvattu, kärkikolmikolle palkintona T-Paidat.
Rangaistukset:
Pelejä jäi pelaamatta, siispä rangaistukset:
Kukaan ei joudu mustalle listalle. On oma häpeä jos ei saanut pelattua pelejään. Jokainen kuitenkin saa varoituksen, joka on myös voimassa ensi kaudella. Varoituksen saavat:
Rammu
hooneli
SSaasshhaa
mynde77
naur1s
Mulle ja hoonelille vaan varoituksia, hiton jees kun EA floppaa niin mitäs teet?Hoonelin kanssa ei saada pelattua matsia, kiitos EA
Jihuu paita mulle, taidanpa lyödä paidan päälle ja lähteä kalahan
Mulle ja hoonelille vaan varoituksia, hiton jees kun EA floppaa niin mitäs teet?
Tulee ilmoitus et istunto ei ole saatavilla ja toiselle, et vastustajasi poistui pelistä, hoonelilla ja jollain toisellakin tais olla tämä sama ongelma?
En sulata
Youngbloo__d koska sopisi pelata pelit pois? Mulla on vapaata maanantai-iltapäivään asti, sopii mihin kellonaikaan tahansa. Siitä eteenpäin on aikaa klo 16 jälkeen päivittäin.
RANGAISTUKSET
Lisäksi karsivat liigapelaajat menettävät karsintoihin mahdollisuuden varata kotietu/joukkue, tämän tekee divisioonalainen.
Ilman muuta tänään tai huomena pelit pois..
Täytyy eka tsekata noi säännöt et monestako pelistä poikki ja oliko jotain mainintaa jaahakselta aiemmin et en saa kotietua jne.. En muista tarkalleen niin täytyy ettiä se teksti et tien miten mennään..
Onko toi Verdat myös psn nikki? Lisäilen sut listoille niin sovitaan siel tarkemmin koska pelataan..
jbbsr, lisäsin kaveripyynnön. Koskas ehtisit pelaamaan? Tänään illalla/alkuyöstä (klo 22/23->)?
Rangaistukset:
naur1s
DIVISIOONAN PÄÄTÖS
Otteluparit:
Verdat - Youngbloo__d
J4ri- - Pete_Q
jbbsr - forresthump79
koojis - Antti_J
RANGAISTUKSET
Pelaamatta jättäneet:
Youngbloo__d
Pete_Q
forrest_hump79
Antti_J
Lateksii
mustekynä
mikekki
gendlik
Joista potkut saivat 5 ensimmäistä. Heistä yksi arvotaan jatkamaan sarjaa (22 joukkoon, pelaajia 21 tällä hetkellä) ja muut sijoitetaan sijoille 23., 24., 25. ja 26. pelaamaan karsintoja. Kuitenkaan kukaan näistä 8 pelaajasta ei pääse varaamaan ensimmäisten joukossa (sijoituksesta riippuen) vaan varausvuoro (mikäli jokainen heistä pääsee jatkamaan liigassa) arvotaan VAIN ja AINOASTAAN heidän kesken. Nouseva divisioonalainen luonnollisesti saa valita ensimmäisten joukossa (tähän selvyyttä myöhemmin). Lisäksi karsivat liigapelaajat menettävät karsintoihin mahdollisuuden varata kotietu/joukkue, tämän tekee divisioonalainen.
Kysykää tapauksesta lisää mikäli jäi epäselväksi. Arvonta tapahtuu piakkoin ja sarjataulukko 16 -> alaspäin julkistetaan pian.