Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vielä toho treidihommaan. Eikös tuo yksinkertainen tarkoita, että pakki pakkiin ja hyökkääjä hyökkääjään?
Jos sen saa, niin ehottomasti rajaton tuo vaihtosysteemi, tiimistä saa oman näkösemmän ja syvyyttä rakennettua.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Toivottavasti irtoaa karsintapaikka, koska EA on kaksi kertaa katkaissut pelin minun johtoasemastani ja kääntänyt ne tuloksiin 0-3 häviöiksi. Nyt katotaan riittääkö pisteet 8 parhaan joukkoon, jos tulosliuska olisi todellinen niin olisin kärkipään palkinnoilla. Kyllä syö motivaatiota.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vielä toho treidihommaan. Eikös tuo yksinkertainen tarkoita, että pakki pakkiin ja hyökkääjä hyökkääjään?
Jos sen saa, niin ehottomasti rajaton tuo vaihtosysteemi, tiimistä saa oman näkösemmän ja syvyyttä rakennettua.

Yksinkertainen tarkoittaa yhtä pelaajaa yhteen pelaajaan. Käytännössä voi tehdä vaikka 5 pelaajan megasiirtoja, joissa on se rajoitus, että yhtä monta pelaajaa on siirryttävä. Itse tein 4 pelaajan traden kaudella (4 <-> 4).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Milloin uusi kausi alkaa ja pääseekö siihen mukaan?

t. Liigasta kiinnostunut :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Milloin uusi kausi alkaa ja pääseekö siihen mukaan?

t. Liigasta kiinnostunut :rolleyes:

Seuraile foorumia :)

Liigan loputtua aloitamme miltei suoralta kädeltä uutta kautta, ja siihen kuuluvat varaustilaisuudet ynnä muut. Kalenteri siis aloituviestistä. Mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä (divisioonaan) tai TJ:n valinnalla, seuraavan kauden topicissa, joka aloitetaan kenties parin viikon kuluessa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

naur1s koska pelataan se jo kerran tilanteessa 0-2 mulle ea:n lopettama ottelu? Mulle sopi huomenna ennen 20.30
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

DIVISIOONAN PÄÄTÖS


8 parasta:

1. Rammu
2. Raimo41
3. Meadow69
4. Bahrain12345
5. Verdat
6. J4ri-
7. jsbbsr
8. koojis

4 ensimmäistä nousee suoraan ensi kaudeksi liigaan. 4 muuta (sijat 5.-8.) joutuvat karsimaan.


Otteluparit:

Verdat - Youngbloo__d
J4ri- - Pete_Q
jbbsr - forresthump79
koojis - Antti_J

Lateksii pääsi kuin koira veräjästä, kun arvoin pelaajia, kuka ei joudu karsimaan. Lisää tietoa karsinnoista osiossa säännöt, josta osio karsinnat.


Rangaistukset:

Pelejä jäi pelaamatta, siispä rangaistukset:

Kukaan ei joudu mustalle listalle. On oma häpeä jos ei saanut pelattua pelejään. Jokainen kuitenkin saa varoituksen, joka on myös voimassa ensi kaudella. Varoituksen saavat:

Rammu
hooneli
SSaasshhaa
mynde77
naur1s

Kaikille muille iso kiitos kun pelasitte pelit. Ensi kaudella uudestaa. Ja kuten luvattu, kärkikolmikolle palkintona T-Paidat.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

DIVISIOONAN PÄÄTÖS


8 parasta:

1. Rammu
Ja kuten luvattu, kärkikolmikolle palkintona T-Paidat.

Jihuu paita mulle, taidanpa lyödä paidan päälle ja lähteä kalahan:rolleyes:
Rangaistukset:

Pelejä jäi pelaamatta, siispä rangaistukset:

Kukaan ei joudu mustalle listalle. On oma häpeä jos ei saanut pelattua pelejään. Jokainen kuitenkin saa varoituksen, joka on myös voimassa ensi kaudella. Varoituksen saavat:

Rammu
hooneli
SSaasshhaa
mynde77
naur1s

Hoonelin kanssa ei saada pelattua matsia, kiitos EA:mad:
Mulle ja hoonelille vaan varoituksia, hiton jees kun EA floppaa niin mitäs teet?
Tulee ilmoitus et istunto ei ole saatavilla ja toiselle, et vastustajasi poistui pelistä, hoonelilla ja jollain toisellakin tais olla tämä sama ongelma?
En sulata:cool:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jihuu paita mulle, taidanpa lyödä paidan päälle ja lähteä kalahan:rolleyes:



Mulle ja hoonelille vaan varoituksia, hiton jees kun EA floppaa niin mitäs teet?
Tulee ilmoitus et istunto ei ole saatavilla ja toiselle, et vastustajasi poistui pelistä, hoonelilla ja jollain toisellakin tais olla tämä sama ongelma?
En sulata:cool:

Aajoo tosiaan tämä tapaus. Juu olen tietoinen tästä, poistan varoituksen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Youngbloo__d koska sopisi pelata pelit pois? Mulla on vapaata maanantai-iltapäivään asti, sopii mihin kellonaikaan tahansa. Siitä eteenpäin on aikaa klo 16 jälkeen päivittäin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

No niin, liigapaikka lunastettu mitä lähettiin hakemaan. Harmittavasti paita jäi saamatta,kun Meadow meni kalkki viivoilla ohi:) Kovia pelejä oli kiitokset vastustajille!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

jbbsr, lisäsin kaveripyynnön. Koskas ehtisit pelaamaan? Tänään illalla/alkuyöstä (klo 22/23->)?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Youngbloo__d koska sopisi pelata pelit pois? Mulla on vapaata maanantai-iltapäivään asti, sopii mihin kellonaikaan tahansa. Siitä eteenpäin on aikaa klo 16 jälkeen päivittäin.

Ilman muuta tänään tai huomena pelit pois..

Täytyy eka tsekata noi säännöt et monestako pelistä poikki ja oliko jotain mainintaa jaahakselta aiemmin et en saa kotietua jne.. En muista tarkalleen niin täytyy ettiä se teksti et tien miten mennään..

Onko toi Verdat myös psn nikki? Lisäilen sut listoille niin sovitaan siel tarkemmin koska pelataan..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

RANGAISTUKSET

Lisäksi karsivat liigapelaajat menettävät karsintoihin mahdollisuuden varata kotietu/joukkue, tämän tekee divisioonalainen.

Ilman muuta tänään tai huomena pelit pois..

Täytyy eka tsekata noi säännöt et monestako pelistä poikki ja oliko jotain mainintaa jaahakselta aiemmin et en saa kotietua jne.. En muista tarkalleen niin täytyy ettiä se teksti et tien miten mennään..

Onko toi Verdat myös psn nikki? Lisäilen sut listoille niin sovitaan siel tarkemmin koska pelataan..

Tuossapa tuo teksti :p eli mulla oikeus varata kotietu/joukkue ja tuo Verdat on myös psn nick. Lisäsin sinut kaverilistalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

jbbsr, lisäsin kaveripyynnön. Koskas ehtisit pelaamaan? Tänään illalla/alkuyöstä (klo 22/23->)?

edit. tai itseasiassa ei pelata vielä tänään, oon tohon kellonaikaan jo sen verran humalassa että jos takkiin tulee niin huomenna kaduttaa niin maan perkeleesti. Pelataan selvinpäin vaikka huomenna jos käy? :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Verdat- Youngbloo__d 0-3. Minua vietiin kuin metrin mittaa ;) Onnittelut!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

DIVISIOONAN PÄÄTÖS


Otteluparit:

Verdat - Youngbloo__d
J4ri- - Pete_Q
jbbsr - forresthump79
koojis - Antti_J

Deaner piti ensi kauden paikkansa suoraan voitoin 3-0.. Kiitoksia Verdat:lle peleistä!




RANGAISTUKSET

Pelaamatta jättäneet:

Youngbloo__d
Pete_Q
forrest_hump79
Antti_J
Lateksii
mustekynä
mikekki
gendlik

Joista potkut saivat 5 ensimmäistä. Heistä yksi arvotaan jatkamaan sarjaa (22 joukkoon, pelaajia 21 tällä hetkellä) ja muut sijoitetaan sijoille 23., 24., 25. ja 26. pelaamaan karsintoja. Kuitenkaan kukaan näistä 8 pelaajasta ei pääse varaamaan ensimmäisten joukossa (sijoituksesta riippuen) vaan varausvuoro (mikäli jokainen heistä pääsee jatkamaan liigassa) arvotaan VAIN ja AINOASTAAN heidän kesken. Nouseva divisioonalainen luonnollisesti saa valita ensimmäisten joukossa (tähän selvyyttä myöhemmin). Lisäksi karsivat liigapelaajat menettävät karsintoihin mahdollisuuden varata kotietu/joukkue, tämän tekee divisioonalainen.

Kysykää tapauksesta lisää mikäli jäi epäselväksi. Arvonta tapahtuu piakkoin ja sarjataulukko 16 -> alaspäin julkistetaan pian.

Eli kysytään kun jäi epäselväksi :)
Eli miten toi ensi kauden varausvuoro menee.. Ekat 22 varaa ja sittenkö Mikekki ja meikäläinen kilpailee Taas siitä, että kumpi saa vikana valita joukkueensa.. Mitä tarkoittaa tuo kohta "arvotaan vain ja ainoastaan heidän kesken", missä vaiheessa draftia näin tapahtuu..?
Elkää ny vaan sanoko et ollaan taas sielä pohjasakassa.. Rangaistukset otettu vastaan niin kuin kuulukin antaa mut elkää ny rangaistuksia ens kauteen asti viekö, varsinkin ku pelaamattomuudelle ei aina voi mitään.. Vähän armoo ny edes =)

Voisko tonne etusivulle saada jonkunlaisen playoff bracketsin.. Ois kiva nähä kuka ny meni jatkoon kestäkin ja kuka nyt säälimestaruuden saa vietyä kun isot pojat oli poissa ;)
 
Ylös Bottom