Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Paska taas vaihteeks tilttas oikee kunnolla. Pecosen kans oli matsi kesken, mulle ekan erän tauolla 1-0 ja sit tilttaa molemmilt aivan täysin. En tiedä miten arpo kone voiton mulle, kai siks ku johdin tai jotain, mut ei täs mitää järkee jos homma jumittelee ihan miten sattuu.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vähän offtopic, mutta mikäs tää rahapelimuoto on :)

Mene aulaan ja valitset pelimuodon "Arena". Kyseisessä pelataan NHLää rahasta, ja siellä on ne kovimmat pelaajat (muut eivät uskalla rahaa tuhlata :)). Itse olen nyt 15 dollaria voitolla, mutten pahemmin ole ehinyt pelata armeijan vuoksi. Helposti pystyy tienaamaan satoja dollareita kuussa muutamalla pelillä, joissa aso on tosin maailman eliittiä hyvin usein, varsinkin tuossa eliittiliigassa (jossa itsekkin joudun pelaamaan). Pelit järjetetään netissä ja nettiin tehdään myös tili johon voi tehdä tilisiirtoja ja nostaa rahaa (3$ kuluilla). Myös muutama ilmaisturnaus löytyy.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Paska taas vaihteeks tilttas oikee kunnolla. Pecosen kans oli matsi kesken, mulle ekan erän tauolla 1-0 ja sit tilttaa molemmilt aivan täysin. En tiedä miten arpo kone voiton mulle, kai siks ku johdin tai jotain, mut ei täs mitää järkee jos homma jumittelee ihan miten sattuu.

Tääl ei jumita ku ukko ohjaimen takana... Hitto ku ees yhen pelin voittais tolla sabajengillä...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Paska taas vaihteeks tilttas oikee kunnolla. Pecosen kans oli matsi kesken, mulle ekan erän tauolla 1-0 ja sit tilttaa molemmilt aivan täysin. En tiedä miten arpo kone voiton mulle, kai siks ku johdin tai jotain, mut ei täs mitää järkee jos homma jumittelee ihan miten sattuu.

Joo näinhän se meni. Mietinki siinä ennen peliä että saa nähä millo tilttaa näissä liigamatseissa ku ei ollu vielä kertaakaan niin tehny. HUT:ssa taas sitäkin enemmän....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tervehdys liigalaiset ja erityisesti TJ:t!

Ilmoitusluontoinen asia, eli niin kuin mainitsin jo aiemmin, viime viikolla meikäläisellä katkesi internet yhteys.

Palasin reissulta sunnuntaina ja hain eilen sitten postista uuden modeemin.

Noh eilen pelit ja pensselit kiinni, mutta sama homma.. Netti ei edelleenkään toiminut..

Noh tänään vihaista soittoa elisalle Sak Noelin tyyliin (All day, all night..What the f*ck!?)..

Tuli sitten tieto, että taloyhtiö on siirtynyt Soneran valokuituun (jolloin elisan laitteisto ei tietenkään enää toimi).. Noh meikäläisellähän tästä ei ole ollut mitään tietoa, koska en ihan mielellään ota heti näin alkuun änäristä pelitaukoa =)

Joko tästä muutoksesta on tullut:

A) Tiedotuslappu alakertaan, mutta joku hiutale on sen sieltä kiusallaan repiny pois
TAI
B) Tiedotus postitse kotiin ja emäntä on vahingossa heittänyt kyseisen lapun roskiin..

Noh B-vaihtoehtoahan on Ihan turha lähteä sen enempää sörkkiin, jotta maailmanrauha säilyisi.. Koska en sillä syyttämisellä mtn voittaisi =)
Eli tukeudutaan vaihtoehto A:han =)

Olin sitten tänään Soneraan yhteydessä ja talonyhtiöön on tarjolla 10meganen 10€/kk-maksulla tai sitten viihdepaketti 20€/kk-maksulla..
Teen tänään vielä tilauksen.. Lupasivat toimituksen viikossa..


----------------------------------------------------------------------------------------

Eli sitten itse asiaan..

Jos laitteisto tulisi minulle ensi viikon keskiviikkona tai torstaina (28-29.9) niin runkosarjan deadlineen (7.10, kello 21:00) jäisi peliaikaa hieman yli viikko.. Pelitahti tulisi olemaan tiivis, mutta varmasti toteutettavissa, jos vain vastustajia on langoilla..

Haluan vain tässä ja nyt kertoa miten asiat ovat, jotta TJ:t sitten voivat tehdä päätöksen, että saanko jatkaa liigassa vai en..

Mielelläni pelaisin kauden loppuun, mutta viikon tauko peleistä vielä tulisi...

TJ nyt saa sitten luvan tehdä päätöksen, että jatkuuko mun pelit tässä liigassa vai ei.. Ainakin olen ajoissa koko ajan ilmoittanut mikä tilanne on, samoin kerroin nyttenkin.. Ei tule asiat sitten kenellekään yllätyksenä, eikä tarvi ihmetellä missä olen kun ei onlinessa kaveria näy..

Jään odottelemaan tuomiota.. Puolustus on puhunut ja siirtyy huitomaan korppeja pois RBC Centterin yläpuolelta..


- Deaner
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Haluan vain tässä ja nyt kertoa miten asiat ovat, jotta TJ:t sitten voivat tehdä päätöksen, että saanko jatkaa liigassa vai en..

Senkun jatkat, saanpahan nauraa kun tiput liigasta huonolla pelillä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Senkun jatkat, saanpahan nauraa kun tiput liigasta huonolla pelillä :D

Seppä kerjää näköjään Oikeesti verta nenästään ku kohdataan :)

Teikäläisenä keskittyisin ihan siihen oman playoff-paikan metsästykseen vai useinko pleijareihiin on menossa joukkue, jonka 10ekan pelin recordi on 5-5 ;)

Mut kiitos et jatko on turvattu.. Lyönkin nyt RBC Centterin ovet säppiin ja meen vetään viikon verran tiukkaa reeniä niitä Playoffeja varten.. :p


Uutta rosteripäivitystä en oo vielä saanut, mutta jos ei muutoksia ole tullut niin ekat pari kenttää sytyttää kyllä pelaamaan..


Hyökkäys


1. Stillman - Staal - Skinner
2. Ruutu - Jokinen - Ponikarovsky


Pakit


Kaberle - Pitkänen
Gleason (järkevillä jaloilla) - Allen (~197cm pitkä ruutitynnri)



Myynnissä


Joukkuetta pitää kuitenkin kehittää ja myynnissä on ainakin seuraavat pelaajat (kokonaisuuksia en muista)

Patrick Dwyer
Chad LaRose
Anthony Stewart
Brandon Sutter

Lisäksi, muita pelaajia varmasti kiinnostavat Ruutu & Jokinen pystytään irrottaan mutta vaihtoehdon on oltava jo aika maukas..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Seppä kerjää näköjään Oikeesti verta nenästään ku kohdataan :)

Teikäläisenä keskittyisin ihan siihen oman playoff-paikan metsästykseen vai useinko pleijareihiin on menossa joukkue, jonka 10ekan pelin recordi on 5-5 ;)

No viime liigassa 4 ensimmäisen pelin jälkeen 4 tappiota selviä altavastaajia vastaan. Tämän jälkeen tosin pelasin yli 20 pelin voittoputken..

Nyt 19 peliä ja kenties NYT löytyy suoritusvarmuus ja draivi. Ennen maanantaita olin ylivoimainen tehdyissä maaleissa sekä lukemana ja keskiarvona. Ja tosiaan liigan kovin ykkösnyrkki ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tänä iltana (n. klo 21->) divarin neloslohkossa mua vastaan pelejä tarjolla pitkälle yöhön. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Juma Leisson ,tänään ensimmäinen voitto divarissa ikinä,(liigasta puhumattakaan) tästä hyvä jatkaa,Vapiskaa vastustajat ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Olin sitten tänään Soneraan yhteydessä ja talonyhtiöön on tarjolla 10meganen 10€/kk-maksulla tai sitten viihdepaketti 20€/kk-maksulla..
Teen tänään vielä tilauksen.. Lupasivat toimituksen viikossa..

Taitaa tulla vaan ainakin tuon viihdepaketin myötä se kuuluisa thomsonin loota jonka kanssa nhl:ää ei voi oikein pelata. Ei ainakaan liigaa kun juuri ketään vastaan ei pysty pelata eikä asetuksia voi muokkaa. Kannattaa varmistaa asia etukäteen ja valittaa tästä soneralle sitten ja ennaltaehkäistä vitutus VOL 2 :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Taitaa tulla vaan ainakin tuon viihdepaketin myötä se kuuluisa thomsonin loota jonka kanssa nhl:ää ei voi oikein pelata. Ei ainakaan liigaa kun juuri ketään vastaan ei pysty pelata eikä asetuksia voi muokkaa. Kannattaa varmistaa asia etukäteen ja valittaa tästä soneralle sitten ja ennaltaehkäistä vitutus VOL 2 :D

Menee vähän aiheen ohi, mutta itellä rupes Thomsonin loota nyt pelittämään uuden änärin kanssa, kun kaivoin sen kesän jäljiltä esiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Toimitusjohtajille pieni kysymys jo divarin ensikaudesta,että oisko mahdollisuutta pelata 2 kierroksinen sarja jolloin oisi myös vastustajia vastaan myös kotiottelut.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kiitos Donka!
Kysyn vielä aiheesta vaikka ketjun ohi meneekin, en ala puhelimel ketjua ettiin ja täl asial kiire..

Eli soneran mamma sano et mukana tulee joku WDSL 2 boxi..
Onko tän kanssa ilmenny ongelmia tai viihdepaketin boxinkaa?
onko tuo WDSL2 se thompsonin boxi?

Toivottavasti voit nopeesti vastata..

Ja hei, tarjousehdotuksia nyt tarjolla olevista carolinan miehistä?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kiitos Donka!
Kysyn vielä aiheesta vaikka ketjun ohi meneekin, en ala puhelimel ketjua ettiin ja täl asial kiire..

Eli soneran mamma sano et mukana tulee joku WDSL 2 boxi..
Onko tän kanssa ilmenny ongelmia tai viihdepaketin boxinkaa?
onko tuo WDSL2 se thompsonin boxi?

Toivottavasti voit nopeesti vastata..

Ja hei, tarjousehdotuksia nyt tarjolla olevista carolinan miehistä?

Itselläni on Thomsonin ja kaiken kaikkiaan hyvin on toiminut. Välillä tosin vaikeuksia saada nettiä toimimaan, mutta harvoin.

Ja mitä pelaajiisi tulevat, nuohan ovat itselläni vilttiketjutasoa :D Ihan vain härnätäkseni sua:

1. kenttä:
Kovalchuk - Thornton - Marleu
Burns - Giordano

Ja kakkoseen vaatimattomia pelaajia, kuten Bourque ja Pavelski :) Sanoisin, että kakkoseni on laadukkaampi kun ykkösesi :P

Voitot tällä hetkellä meillä 1-1 (oliko?), mutta tasoissa et kauaa pysy:P
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Yritän päästä heti pelaamaan jos PSN lupailujen mukaan nousee onlineen tässä n. tunnin sisällä..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vituttavaa paskaa.. Pete_Q vastaan psn heitti pihalle.. Paska playstation network kusi koko päivän ja nyt viel tälläinen kiva ylläri..
Milloinkohan Psn saa yhteytensä kuntoo.. Nyt viel kiva 3-0 tappio tuli sit tosta..

Nyt vaan odotellaan niitä karsintoja..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ja mitä pelaajiisi tulevat, nuohan ovat itselläni vilttiketjutasoa :D Ihan vain härnätäkseni sua:

1. kenttä:
Kovalchuk - Thornton - Marleu
Burns - Giordano

Ja kakkoseen vaatimattomia pelaajia, kuten Bourque ja Pavelski :) Sanoisin, että kakkoseni on laadukkaampi kun ykkösesi :P

No HYI!!!!
Ykkösen vasempaan laitaan tarjoot mun kestoinhokkia yhdessä Crosbyn eli Ilja..
Keskelle jo melkein muumioitunut Big Daddy Joe Thornton..
Ja oikealle ihan Blanco Marleu, joka ei tuo mtn fiboja.. Eli ihan hirvee kenttä, pitäähän sen olla sellainen joka vähän ees hotsittaa pelaamaan..

Noh, jos kerta haluat 60min lisussa olla niin mikäs siinä..
 
Ylös Bottom