Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Enkö mä muka saa liittyä, kukaan ei vie enää multa lohkovoittoa:rolleyes:?
Ja muutenkin 2. lohkon jatkajat on lähestulkoon selvillä, muuten en pidä tätä tasapuolisena;)

4 lohkossa KAIKKI pelit pelattuna. 2 lohkosta ei. Liityt heti kun kaikki pelanneet pelit tai kun annan luvan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

4 lohkossa KAIKKI pelit pelattuna. 2 lohkosta ei. Liityt heti kun kaikki pelanneet pelit tai kun annan luvan.
Jatkoon menijät ei tuu muuttuun, mut millos tällänen lupa sitten heltiää?
Eikös ton mikshotin vois muutenkin lätkiä veke, kun jätkää ei oo näkyny linjoilla....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

divarin 1lohkossa mulla vielä peli ShadoWblak3 vastaan pelaamatta. Eilen laitoin psn viestii et koska pelataan, mut ei oo kuulunut mitään...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tohelo_ ja Mikshotti pääsivät mustalle listalle. Kiitos kun osallistuitte ja pelasitte, pidetään huoli ettette osallistu enää.

Bahrain12345 saa varoituksen heikosta divaritoiminnasta.


1. Divisioonan jatkoonmenijät:

Raimo41
mynde77
skog80
koojiis


2. Divisioonan jatkoonmenijät:

Rammu
Ssaasshhaa
Yakolev
TheMikkiz


3. Divisioonan jatkoonmenijät:

Ei tietoa kiitos Bahrainin.

4. Divisioonan jatkoonmenijät:

Meadow69
jbbsr
naur1s
Verdat



Pelien pelaamisen saa aloittaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

3. Divisioonan jatkoonmenijät:

bahrain12345
j4r1-
hooneli
Lap_pe


Ja annan vielä Bahrainille toisen varoituksen. Mielestäni anteeksiantamatonta, että divisioonan TJ:n toiminnan takia koko divisioonan aikataulu olisi mennyt päin persettä, mikäli en olisi saanut pelaajaa joka pelaa kyseisessä lohkossa. En saanut edes ilmoitusta mistää miksi hommia ei olisi voitu hoitaa.

Juu ja peliä vaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

HUOMIO VIELÄ!

Ja tosiaan IRC-kanavalle ihmisiä. Paikka kuhisee tyhjyyttään alkuinnostuksen jälkeen. Ohjeita etusivulla kyseisestä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jepajee niukasti jatkodivariin mukaan, luulin jo tippuneeni yhessä vaiheessa :P nyt kyl pitäis tulla roima parannus peliin, tänään TJ pitää kuripuhuttelun tehottomille pelureille "saunaillan" merkeissä eli tänään ei viel kerkee pelaan, tuskin huomennakaan, sunnuntaina sit altavastaajana muita haastaan :P
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jatkolohkosta joku ottaan pelejä nyt?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Nyt löytyi ensimmäinen ajanpelaaja, Rammu. Jäähy tulossa minulle ja jannu alkaa pyörimään omassa päässä ja syöttelee pakki-pakkia oman maalin takana ja omalla alueella. Mitäs näille janttereille tehdään?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Nyt löytyi ensimmäinen ajanpelaaja, Rammu. Jäähy tulossa minulle ja jannu alkaa pyörimään omassa päässä ja syöttelee pakki-pakkia oman maalin takana ja omalla alueella. Mitäs näille janttereille tehdään?

Kuvailepa tilannetta vähän. Tuollaisenaan tuo ei kovinkaan pahalta kuulosta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites tohon divarin jatkolohkoon liitytään? Onko siitä verkkoliiga olemassa, miten löytyy?

t. J4r1-
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kuvailepa tilannetta vähän. Tuollaisenaan tuo ei kovinkaan pahalta kuulosta.

Noh, olisko nyt toinen erä ja tilanne 1-0 rammulle. Minulle tulossa jäähy ja sitten äijä alkaa syötteleen omassa päässään syöttömyllyä. n puolen minuutin ajan. sitten yksi syöttö ketuilleen ja pääsin ottamaan katkon.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites tohon divarin jatkolohkoon liitytään? Onko siitä verkkoliiga olemassa, miten löytyy?

t. J4r1-

Nimi: KonsoliFINJ
Salasana: KFIJ

Otetaas matsi samantein kun näytät olevan onlinessa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Noh, olisko nyt toinen erä ja tilanne 1-0 rammulle. Minulle tulossa jäähy ja sitten äijä alkaa syötteleen omassa päässään syöttömyllyä. n puolen minuutin ajan. sitten yksi syöttö ketuilleen ja pääsin ottamaan katkon.

Pyrkikö hän vaihtamaan ketjuja/ odottamaan erän loppumista (paljon oli kellossa)/ kuluttamaan omaa jäähyä pois? Itsehän usein kulutan tuollaisessa tilanteessa, kun pyrin vaihtamaan uudet pelaajat kehiin, sekä vaihtamaan taktiikkaa. En tästä tapauksesta sitten tiedä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

kiitos peleistä divari 1 äijät. oli muutama tiukka kamppailu joka kääntyi tälläkertaa mun tappioiksi mutta ensi kerralla taas uudet väännöt :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Aikaa oli riittämiin, hänellä tais olla oma jäähy menossa.

Tarkoitatko, että mainitsemissasi tilanteissa saa hääriä omassa päässä kaikessa rauhassa?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Aikaa oli riittämiin, hänellä tais olla oma jäähy menossa.

Tarkoitatko, että mainitsemissasi tilanteissa saa hääriä omassa päässä kaikessa rauhassa?

Jos hänellä on oma jäähy on ymmärrettävää ja sallittavaa pelata omaa jäähyä pois, jotta oikeasti pääsee YVlle. Tämä tosin hyvän maun rajoissa (ei kahta minuuttia omalla alueella). On ihan hyvä pyörittää peliä hetki omalla alueella, mikäli on oma jäähy menossa, itsekkin sitä teen. Tämä on ketjunvaihtojen lisäksi niitä yksiä harvoja tilanteita, joissa saa pelailla hivenen aikaa (paitsi jos pelin viime hetket menossa).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kyseessä oli toisen erän puoliväli ja pidin kiekkoa jonkun puol minsaa omassa päässä kun vaihdoin pelaajia ja kulutin omaa jäähyä, se on joskus korostettu vanhoissa liigoissa juurikin sallituksi:) Muuten en ajanpeluuseen ryhdy.

Noh, olisko nyt toinen erä ja tilanne 1-0 rammulle. Minulle tulossa jäähy ja sitten äijä alkaa syötteleen omassa päässään syöttömyllyä. n puolen minuutin ajan. sitten yksi syöttö ketuilleen ja pääsin ottamaan katkon.
Pyörittelin sen alta puol minsaa(huikee aika) ja kun oma jäähy loppu niin heitin kiekon pois, et pääsen yv:lle.

Ei se siihen ratkennut Raipe hyvä;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

En tiedä kehtaako häviöstä edes valittaa mutta tehdään nyt niin, koska luultavasti Skog80 olisi tehnyt saman.
Puolet pelistä oli sellasta lagia että pelistä ei tullut mitään. Tämä siis tuolla jatkodivisioonapeleissä.
 
Ylös Bottom