Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itsellä kyllä kanssa alkanu HUT jotenkin käsittämättömän hyvin, 6 ottelua, 6 voittoa, joista 1 päätty kolmen minuutin jälkeen kun tein 1-0, niin kaveri quittas, ja yhden vastustajan yhteys lagas koko pelin, ja lopulta toisen erän lopulla putos servulta kokonaan... Mutta neljä reilua voittoa kuitenkin, joista viimenen (turnauksen finaali) päätty 3-2 jatkoajalla, ja sen jälkeen kävin kattoon, niin olin 189. leaderboardissa... Täytyy vaalia tätä hetkeä, kun pian se tippuu kuitenkin taas sinne 10000+ :D

Yhteen peliin jätin liittymättä, kun tuli vastaan joku Ruottalainen joka oli vissiin jonkun kruunun laittanu pakkoihin kun oli arvot H 97,P 96,MV 97...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kukaan onnistunut taklaaman itseää vaihtoaitionn.Minäpäs olen :D

Ite kans lensin tänään vaihtoaitioon :D Stamkosilla tuli otettua pari potkua liikaa, ja sitten katseltiinkin jo vastustajan vaihtoaition lattiaa...

14 peliä HUT:ia takana, joista kaksi päättynyt vastutajan yhteyden katkeamiseen (merkitty voitoksi minulle). Online versus pelejä takana 5, joista yksi päättynyt myöskin vastustajan yhteyden katkeamiseen. Hieman takkuista tuo matsien hakeminen tuntuu olevan, mutta ei mulla ole tainnut olla kuin yksi yhteyden katkeaminen haussa. Voisiko yhteyden "katkeaminen" johtua siitä, että arvottu vastustaja ei olisikaan kelpuuttanut sinua vastustajaksi ja peruuttanut ottelun? Itse nyt en ainakaan kovin mielelläni lähde 74 keskiarvon jengillä jotain 87 keskiarvon jengiä vastaan, jossa on jo pari kentällistä nimimiehiä. Yritä nyt siinä sitten puolustaa 70 ka pakeilla, kun kaverit menee heittämällä ohi.

Siis ihan kohtuu hyvin on ainakin mulla toiminut yhteydet, kop kop.

Tolppalaukauksista; Hmm... onhan niitä ehkä ns. hieman normaalia enemmän, mutta ei nyt kuitenkaan mitenkään järkyttävän paljon. Jotenkin musta tuntuu näitä valituksia lukiessa (sekä täältä että EA:n foorumilta), että hitto mulle on sattunut hyvä yksilö :D

This one is a keeper, enkä pistä omaani NHL11 tavoin myyntiin NHL13:n ilmestyessä. :p

Täältä löytyy kanssa hyvän yksilön onnellinen omistaja. :D Jotain 25 ottelua HUT:a, 10 Be A Prota + yksittäiset pelimuotojen testailumatsit, eikä mitään suurempia ongelmia ole ilmaantunut. Kerran jumitti latausruutuun, mutta muuten on kyllä ollut joka sentin arvoinen peli!

Miten muuten nuo HUT:n verkkoturnaukset? Vieläköhän tulee NHL11:n malliin vastustajia, jotka eivät edes ole mukana turnauksessa? Tänään aloittelin yhtä turnausta, mutta heti ensimmäisenä tuli vastustaja, mikä kyllä ei varmastikaan täyttänyt turnauksen kriteerejä... (tai täytti liiankin hyvin...) Ei tarvinut pelipaidan valintaa pidemmälle mennä... Otin sitten pari yksinpeliturnauksen voittoa sen sijaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onpahan vaikeeta hommaa maalien teko varsinkin konetta vastaa vaikeammalla tasolla..millä itse pelaatte?Ja millä pelimuodolla?superpelaaja etc:rolleyes:

mikä olisi tasanen vaihtoehto..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla on jo kolmesti jäätyny koko änäri kiinni, ollu pakko sammutaa pleikka!:mad: ps3:ssa ei oo ainakaa vikaa eli vika on pelissä. Kaks kertaa jäätyny valikkoo, kerran pelitilanteesee, kaikki BaP:ssa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Korjaantuukohan tuo online pass probleemi aikanaan itestään vai täytyykö tässä nyt itse selvittää koko roska?

Kyllä suosittelen ottaa ea:n live supporttiin yhteyttä. Osoite linkattu tännekkin jo monta kertaa. Itellä oli sama ongelma ja otin yhteyttä ja vaativat lähettämään kuvat pelistä, game passista ja ostokuitista allekirjoituksineen. Meinas siinä käpy palaa. EA Forums koita tota sille linkittää jos osais sitte hoitaa asiat nopeammin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä suosittelen ottaa ea:n live supporttiin yhteyttä. Osoite linkattu tännekkin jo monta kertaa. Itellä oli sama ongelma ja otin yhteyttä ja vaativat lähettämään kuvat pelistä, game passista ja ostokuitista allekirjoituksineen. Meinas siinä käpy palaa. EA Forums koita tota sille linkittää jos osais sitte hoitaa asiat nopeammin.

Jees, ei kai siinä muu auta. Ubisoftin kanssa jo saanut tapella samantyyppisten asioiden kanssa... Pelifirma jätit on kivoja.
 
Mulla on jo kolmesti jäätyny koko änäri kiinni, ollu pakko sammutaa pleikka!:mad: ps3:ssa ei oo ainakaa vikaa eli vika on pelissä. Kaks kertaa jäätyny valikkoo, kerran pelitilanteesee, kaikki BaP:ssa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Mulla tänään broidin kanssa kun pelasin HUTia, niin yhtäkkiä kesken pelin tilesi, mutta pystyi painamaan ps-näppäintä eli ei tarvinnu pleikkaa sammuttaa. Sitten pelattiin online-ottelua ja johdettiin reilusti, niin eiköhän se taas tilee siihen.. Kun tilesi niin molemmista tuli häviöt... Kyllä vähän ärsytti siinä vaiheessa..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla on menny jo 5 kertaa bap jumii eikä hajuukaa missä vika on kaikki muut pelit toimii oikein hyvin eikä mee änäri 11 jumii missää tilanteessa. Oikee kiva pelaa omalla pelaajalla kautta kun ei voi kun yhen kauden tahkoo.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onpahan vaikeeta hommaa maalien teko varsinkin konetta vastaa vaikeammalla tasolla..millä itse pelaatte?Ja millä pelimuodolla?superpelaaja etc:rolleyes:

mikä olisi tasanen vaihtoehto..

Jos maalinteko tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta, niin ehkä kannattaisi pudottaa yksi taso alemmaksi. Itse lähdin All-star tasosta liikkeelle arpoen vielä normal/hardcore asetusten välillä. Kunhan nyt vähän totuttelee ja saa tuntumaa, niin sitten varmaan superstar-harcore kombolla mennään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tietääkö joku missä muodossa nuo videot tuoll EA:n sivuilla on? Koneellani ei ole ainakaan yhtään ohjelmaa jolla voisin niitä katsoa kun olen ladannut ne.

Tai millä ohjelmalla voisin vaihtaa videoiden muotoa??
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tietääkö joku missä muodossa nuo videot tuoll EA:n sivuilla on? Koneellani ei ole ainakaan yhtään ohjelmaa jolla voisin niitä katsoa kun olen ladannut ne.

Tai millä ohjelmalla voisin vaihtaa videoiden muotoa??

VLC toistaa ainakin täällä. Ja videot muistaakseni ovat .flv muodossa :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pystyykö netissä pelaamaan toista vastaan hardcore - settingseillä, vai onko aina nettipeleissä lukossa "samat" säädöt ja sliderit?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tässä jo ehtinyt harmittelemaan kun tilasin pelin The Hutin kautta ja tulee vasta varmaan tämän viikon loppupuolella, mutta kun lukee tätä ketjua niin ehkä ihan hyvä etten ole alkukahinoissa mukana. Bugaamista tuntuu olevan yllin kyllin, muistaakseni 11 kohdalla ei kyllä vastaavaa pelin jäätymistä nähty, ainakaan näin paljoa. :mad:

Heti kun jollain on tietoa onko tässä vielä se helvetillinen rosteribugi, joka löytyi 11:sta ja keskeytti meneillään olleet turnaukset päivityksen tultua, niin tänne vaan viestiä. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako joku sanoa kuinka tuon speed boost +5 saa auki kerhoa pelaamalla? Vaatimuksissa lukee että 150 pelissä pitää +/- tilaston olla +100. Lasketaanko tuohon myös drop-in-gamed, pitääkö yhdessä kerhossa pelata 150 peliä vai riittääkö että saa +100 ilman että 150 peliä ehtii ylittyä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako joku sanoa kuinka tuon speed boost +5 saa auki kerhoa pelaamalla? Vaatimuksissa lukee että 150 pelissä pitää +/- tilaston olla +100. Lasketaanko tuohon myös drop-in-gamed, pitääkö yhdessä kerhossa pelata 150 peliä vai riittääkö että saa +100 ilman että 150 peliä ehtii ylittyä?

150 peliä täyteen ja +100.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko olemassa pelkkään HUTiin keskittyvää "viestiketjua". Jos on lähettäkääpäs linkkiä. :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oli hyvä muutama tuntinen, paljon erilaisia maaleja. Ainoa miinus oli taas lonkkataklaukset, joita aika paljon online pelissä tuli ja yksinpelin hutissa taas tuli melkonen ilmalento (video siitä alempana). Ja nyt hutissa yksinpelissä kävi itselle eka kerta, kun heitti heti ottelun alussa (ennekuin pelaajat olivat edes kentällä) EA:n servuilta pihalle ja siihen meni se turnaus.


lonkkataklauksesta ilmaan | EA SPORTS

http://www.easports.com/media/play/image/92727126

Tossa videos lähtee aika mukavasti äijä "lentoon". Ottelun jälkeinen replay niin on aikas lyhyt, mutta tilanne näkyy kuitenkin.
Alla viel kuva, kun toi video on niin lyhyen lyhyt.

polvi taklaus | EA SPORTS

Olis hienoa, jos pelissä olis jäähyt polvitaklauksista nimitääin tossa kyllä on aika polvitaklauksen näköinen tilanne. Vaan kun ei ole...


Tämmöstä tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo nyt muuten kävi ilmi sitten se, että itselläni ainakin häviää joka kerta valikkomusiikit, jos pelin jälkeen katson noita pelitilanne videoita. Meinaan tein niin monta kertaa ja aina kävi samalla tavalla.


Onkos kukaan ikinä "tehnyt" maalia pelaajalla, joka on vaihtoaitiossa? :D

vaihtoaitio maali | EA SPORTS

Pelasin huttia ja vastustaja sitten alkoi pelleilemään, kun pelilisesti pelasin paremmin ja menin 3-0 johtoon. Omia maaleja alkoi tekemään ja kummallisesti maali merkittiin tuolle pelaajalle , joka meni vaihtoon juuri. 11-0 vaatimattomat voittolukemat ja kun peli kesti ja kesti niin lopussa menin vaan omaan päätyyn että aika kului loppuun. Ei kyllä oo fiilistä pelata, kun tommoseks menee.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelasin huttia ja vastustaja sitten alkoi pelleilemään, kun pelilisesti pelasin paremmin ja menin 3-0 johtoon. Omia maaleja alkoi tekemään ja kummallisesti maali merkittiin tuolle pelaajalle , joka meni vaihtoon juuri. 11-0 vaatimattomat voittolukemat ja kun peli kesti ja kesti niin lopussa menin vaan omaan päätyyn että aika kului loppuun. Ei kyllä oo fiilistä pelata, kun tommoseks menee.

Jääkiekon säännöt ei tunne omia maaleja, joten omat maalit merkitään viimeksi kiekkoon koskeneelle hyökkäävän joukkueen pelaajalle...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom