Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minulla on PuckPointin SM-liiga rosteri, jonka olen muokannut mieleisekseni. Nyt kun tuo PetrPuckin NHL joukkueiden kattava paketti on tullut, miten on mahdollista saada nuo PetrPuckin NHL rosterit siten, että omat SM-liigan kokoonpanoni pysyisivät? Kokeilin jo siirtää noita PetrPuckin kokoonpanoja, mutta vasta jälkikäteen tajusin että menetin SM-liiga kokoonpanoni siinä samalla. Minulla oli kuitenkin tuo oma kokoonpanotiedostoni tallella, ja laitoin sen takaisin joten nyt on taas SM-liiga rosterit kunnossa, mutta NHL rosterit puuttuu.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minulla on PuckPointin SM-liiga rosteri, jonka olen muokannut mieleisekseni. Nyt kun tuo PetrPuckin NHL joukkueiden kattava paketti on tullut, miten on mahdollista saada nuo PetrPuckin NHL rosterit siten, että omat SM-liigan kokoonpanoni pysyisivät? Kokeilin jo siirtää noita PetrPuckin kokoonpanoja, mutta vasta jälkikäteen tajusin että menetin SM-liiga kokoonpanoni siinä samalla. Minulla oli kuitenkin tuo oma kokoonpanotiedostoni tallella, ja laitoin sen takaisin joten nyt on taas SM-liiga rosterit kunnossa, mutta NHL rosterit puuttuu.

Varastoit toisen näistä tiedostoista XBOX 360:n omalle tallennusvälineelle, kuten muistikortille tai kiintolevylle. Tallennat muistitikulle jonkin sattumanvaraisen kokoonpanotiedoston ja PC:llä sitten tähän päälle tallennat PetrPuck - tiedoston ConCeptin avulla. Kyseessä siis samankaltainen prosessi, kuin tuon ensimmäisen SM-liiga rosteritiedoston kanssa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihan tiedoksi vaan kaikille että välttäkää Konnakopla nimistä seuraa. Bugiranne laulaa kun muuta ei osata.

Tonizerna ja Patti197 ainakin mainittakoon.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Varastoit toisen näistä tiedostoista XBOX 360:n omalle tallennusvälineelle, kuten muistikortille tai kiintolevylle. Tallennat muistitikulle jonkin sattumanvaraisen kokoonpanotiedoston ja PC:llä sitten tähän päälle tallennat PetrPuck - tiedoston ConCeptin avulla. Kyseessä siis samankaltainen prosessi, kuin tuon ensimmäisen SM-liiga rosteritiedoston kanssa.

Jälleen kävi kuten edellisessä viestissäni mainitsin, en onnistu molempia saamaan yhtäaikaa. Minulla on nyt boxin kiintolevyllä tallennettuna nuo PuckPointin rosterit. Tikulla minulla on oma alkuperäinen rosterini sekä tuo PetrPuckin "PetrPuck Opening Night" niminen rosteri. Tein tietokoneella tuon Concept toimenpiteen - tallensin omien rostereiden päälle nuo PetrPuckin ja ne nyt on tuolla tikulla. Kun sitten menen oma nhl 12 => lataa ja painan "PetrPuck Opening Night", SM-liiga rosterini ovat hävinneet, mutta NHL rosterit ovat kondiksessa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jälleen kävi kuten edellisessä viestissäni mainitsin, en onnistu molempia saamaan yhtäaikaa. Minulla on nyt boxin kiintolevyllä tallennettuna nuo PuckPointin rosterit. Tikulla minulla on oma alkuperäinen rosterini sekä tuo PetrPuckin "PetrPuck Opening Night" niminen rosteri. Tein tietokoneella tuon Concept toimenpiteen - tallensin omien rostereiden päälle nuo PetrPuckin ja ne nyt on tuolla tikulla. Kun sitten menen oma nhl 12 => lataa ja painan "PetrPuck Opening Night", SM-liiga rosterini ovat hävinneet, mutta NHL rosterit ovat kondiksessa.

Ei niitä yhtäaikaa koneelta saakaan, yksi kerrallaan. Jätät tuo PuckPointin SM-liiga rosteritiedoston kiintolevylle ja tuot muistitikulta "PetrPuck Opening Night" - rosteritiedoston muistitikulta konsolille. Tämän jälkeen siirrät tämän PetrPuckin rosteritiedoston kiintolevylle. Nyt pitäisi löytyä molemmat tiedostot.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei kyl mun mielestä oo "pikkumaisuutta" jos ei halua aloittaa pelaamaan joukkueella jolla on NHL logolla varustetut paidat. Kyllä omalla joukkuella toivoisi aidot pelipaidat olevan eikö?.. :confused:

Ei vain pysty käsittämään tätä, kun retropaidat ovat kuitenkin valittavissa paremman puutteessa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mokailin aloittelevana maalivahtina, kun en tajunnut päästää irti liipaisimesta, kun halusin siirtyä tolpalta toiselle :(
Voittomaali | EA SPORTS
Pahoittelut, että video alkaa aika myöhäisestä kohdasta. Harmi, kun muuten meni omalta osalta ottelu hyvin ja sitten tuossa on ottelun ainoa maali.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Komee maali! Pitäis iteki opetel jotai kunnon harhautuksia. Tuntuu vaa pirun hankalilta toteuttaa välillä pelitilanteessa moisia liikkeitä :)

Ostin änärin tuossa 15.10 lauantaina, ja olen myös harhautuksia epätoivoisesti koittanut opetella. Eiköhän ne tuosta sitten ala sujumaan pikkuhiljaa.

Mutta kyllä huomaa, että on eka jäkispeli jota ikinä olen pelannu. Otin tekoälyltä turpaan 3-4. Kolmas erä päätty tasapeliin 3-3. Jatkoajalla ei tullu yhtäkään maalia ja sitten ratkes lopulta rankkareissa. (Noloa: vaikeusaste: tulokas, pelimuoto: normaali)

MUTTA KYLLÄ MINÄKIN OPIN :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

TPS:n autenttinen paketti kaudelle 2011-2012 ladattavissa!

Kyseessä on oma henkilökohtainen suosikkipaketti, kerran Turusta olen. Iso kiitos kuuluu Joghey:lle, joka vielä juuri ennen inttiin lähtöä kerkesi avittaa paketin viimeistelyssä. Paketti sisältää jälleen myös kannustushuutoja sekä HK Areenalla soitettavia mainoksia ja biisejä.

Suora linkki: TPS 2011-2012.rar

Seuraavaksi julkaisuvuorossa on HIFK:n ja Ässien joukkuekohtaiset paketit. Ajankohta osuu näidenkin pakettien osalta tälle viikolle.
Muiden joukkueiden (Blues, Jokerit, JYP, KalPa, Kärpät, Tappara) osalta tarvittaisiin edelleen apua. Yhteyttä voi ottaa YV:llä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Huhhuh, olipas loistava ottelu TPS:n ja Tapparan välillä. 2-0:sta tasoitin 2-2:een ja sen jälkeen jatkoajalle. Tappara otti vielä jatkoajan viimeisellä minuutilla kaksi rangaistusta ja puolen minuutin ajan pääsin yrittämään 5-3:a vastaan tuloksetta -> peli voittomaalikilpailuun.

Schwarz oli TPS:n maalilla ilmiliekeissä ja otti kaikki kiekot kiinni. Timo Salo ratkaisi ensimmäisenä TPS:lle voiton aivan upealla maalilla, jonka päätin uploadata EA Sports Worldiin.

Petr Forsberg á la Timo Salo
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Saako noita Legenda merkkipaaluja avattua Be A NHL Prossa? Pelaan Kesselillä ja tarkotus olisi saada legendoja avattua Be A legend modeen. onnistuuko tämä vain original Be A Prossa?

E: Vastaan itse omaan kysymykseeni, ei onnistu legendojen avaaminen Be a NHL prossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

TPS:n autenttinen paketti kaudelle 2011-2012 ladattavissa!

Kyseessä on oma henkilökohtainen suosikkipaketti, kerran Turusta olen. Iso kiitos kuuluu Joghey:lle, joka vielä juuri ennen inttiin lähtöä kerkesi avittaa paketin viimeistelyssä. Paketti sisältää jälleen myös kannustushuutoja sekä HK Areenalla soitettavia mainoksia ja biisejä.

Suora linkki: TPS 2011-2012.rar

Seuraavaksi julkaisuvuorossa on HIFK:n ja Ässien joukkuekohtaiset paketit. Ajankohta osuu näidenkin pakettien osalta tälle viikolle.
Muiden joukkueiden (Blues, Jokerit, JYP, KalPa, Kärpät, Tappara) osalta tarvittaisiin edelleen apua. Yhteyttä voi ottaa YV:llä.

Itse olen laittanut kaikille SM-liiga joukkueille ensimmäisestä musiikkipaketistasi maalilaulut, ja johan nostattaa fiilistä, kun kotijoukkueen maalatessa pärähtää kyseisen tiimin maalilaulu soimaan EA:n soittolistan sijasta!
Toivottavasti löytyy vapaaehtoisia puuttuvien joukkueiden musiikkipakettien tekoon, jotta olisi kaikilla joukkueilla kattavat musiikkipaketit. Sehän se vasta fiilistä nostattaisi, kun jokaisella joukkueella olisi todellisuutta vastaavat erätaukomusiikit, pelikatkomusiikit, jäähymusiikit ym. Jatkakaa hyvää työtä! :)
 
Ylös Bottom