Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oisko kellään heittää todenmukaisia slidereitä SM-liigaan, kun tarkotus olis alottaa kausi, mutta se ei hirveesti innosta näillä nykyisillä "lentokenttäkaukalo" asetuksilla?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Simuloitko kenties pelejä, joissa teit noita maaleja?

Pelasin ensin putkeen muistaakseni 42 tai 43 peliä, minkä jälkeen simuloin yleensä peleistä 1. ja 2. erän ja pelasin itse 3. erän. Eli se 40 peliä tuli täyteen.

Eli nuo 42/43 peliä pelasit kokonaan?

Kyllä, pelasin 43 runkosarjan peliä kokonaan, jonka jälkeen aloin vasta simuloida seuraavia pelejä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Halipatsuippa

Kysyisin tietoa tällaiseen ongelmaan: Pelasin yhden kauden BAP:ta ja voitin melkeinpä kaikki mahdolliset pystit ja palkinnot mitä voitettavissa on, pelasin yli 40 peliä ja taitotasona oli ammattilainen. Nyt kun menen EASHL:n kiekkokauppaan, jossa pitäisi olla avautuneena pitkä lista pelaajan ominaisuuksien tehosteita, ne eivät ole avautuneet! Esim. rannelaukauksen tarkkuus: "Tee luodulla Be a Pro -kenttäpelaajalla kauden aikana vähintään 1,0 maalia per peli, kun pelaat kauden aikana vähintään 40 ottelua." Tämä tehoste on edelleen lukkiutuneena, kuten myös paljon muitakin tehosteita, joiden olisi pitäny ainakin noiden tekstien perusteella avautua.

Missä vika?

Mulla on sama ongelma,ei auta kuin pelata ne auki netin puolella eashl:ssä....Itse pelasin mm. just sitä memorial master card cup :in ja yks paikkahan avautuu kun teet 2 maalia chl:n ottelussa,eipä auennut!! ja vielä sen sanon että olen jo 3:tta kertaa pelaamassa alusta juniorisarjasta asti kun nuo ovat "jumittuneet"...yli 600 ottelua junnusarjaa ja syy on juurikin tuo :D "joskus sitä haaveilee NHL:äänkin pääsystä siten että parannuksetkin toimii" Ja itse en ole simuloinut yhtäkään peliä.

E: kaverin kanssa just puhuttiin tästä ja se sano et sillä aukes nuo paikat kun alotti suoraan BAP:n NHL:stä...voisko se olla syynä? tai no tämä on kyllä sit jo bugi :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei pysty sitten ollenkaan pelaamaan noita online 1v1 -pelejä. Itse peliin en pääse, kaikki joukkuevalinnat sun muut kyllä onnistuu, mutta aina juuri ennen alkuvihellystä napsahtaa ruutuun "Yhteys vastustajaan katkesi". Eli oisko ratkasua tähän kiperään pulmaan. Sama ongelma oli muuten mulla jo NHL 11 -pelissä. Tässä uusimmassa tosin hetken nuokin toimi. RL -kisat silti toimii ihan hyvin. Oisko vika tossa NAT -tyyppi hommelissa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikäläinen ei pysty sitten ollenkaan pelaamaan noita online 1v1 -pelejä. Itse peliin en pääse, kaikki joukkuevalinnat sun muut kyllä onnistuu, mutta aina juuri ennen alkuvihellystä napsahtaa ruutuun "Yhteys vastustajaan katkesi". Eli oisko ratkasua tähän kiperään pulmaan. Sama ongelma oli muuten mulla jo NHL 11 -pelissä. Tässä uusimmassa tosin hetken nuokin toimi. RL -kisat silti toimii ihan hyvin. Oisko vika tossa NAT -tyyppi hommelissa?

Jos NAT tyyppi on 3 niin siiinä se, kai :D. Tosin mulla teki samaa NHL11 vaikka nat tyyppi oli 2, mutta seki ongelma poistu si nhl12 myötä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Halipatsuippa

Kysyisin tietoa tällaiseen ongelmaan: Pelasin yhden kauden BAP:ta ja voitin melkeinpä kaikki mahdolliset pystit ja palkinnot mitä voitettavissa on, pelasin yli 40 peliä ja taitotasona oli ammattilainen. Nyt kun menen EASHL:n kiekkokauppaan, jossa pitäisi olla avautuneena pitkä lista pelaajan ominaisuuksien tehosteita, ne eivät ole avautuneet! Esim. rannelaukauksen tarkkuus: "Tee luodulla Be a Pro -kenttäpelaajalla kauden aikana vähintään 1,0 maalia per peli, kun pelaat kauden aikana vähintään 40 ottelua." Tämä tehoste on edelleen lukkiutuneena, kuten myös paljon muitakin tehosteita, joiden olisi pitäny ainakin noiden tekstien perusteella avautua.

Missä vika?

Teitkö noissa 43:ssa pelissä 43 maalia tai enemmän?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joopajoo.. Tahallaan hävisin pelejä hutissa jotta tipun johonkin 11-12K sijotukselle leaderboardille, että pääsis amatööri pleijareihin ja sais sen achievementin ni tietenki ku meen tänää kattomaa ni prossa se on.. :mad:

EDIT: Jaahas, ei se päästynykkää mihikää vaikka se pro oli avoimen näkönen. Ilmeisesti sitten hävisin liikaa niitä pelejä..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joopajoo.. Tahallaan hävisin pelejä hutissa jotta tipun johonkin 11-12K sijotukselle leaderboardille, että pääsis amatööri pleijareihin ja sais sen achievementin ni tietenki ku meen tänää kattomaa ni prossa se on.. :mad:

EDIT: Jaahas, ei se päästynykkää mihikää vaikka se pro oli avoimen näkönen. Ilmeisesti sitten hävisin liikaa niitä pelejä..
Päästäkseen Amateur-playoffeihin tulee sijoituksen olla 6000 huonommalla puolella, mutta pisteitä pitää kuitenkin olla vähintään 500.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitä tuo "unique rosters"(suomeksi tais olla jotain "omat kokoonpanot" tjsp) oikeasti tarkoittaa, kun luo nettiliigaa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

3 be a gm kauden jälkeen Vancouver antoi mulle potkut ja ottaahan se päähän saada potkut suosikkijoukkueesta. No nytten liityin Florida Panthersiin 3 vuoden sopimuksella ja joukkue jäänyt jumboksi 2 edellisellä kaudella
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kellään tietoa kun pelaan nyt toista kautta BaP:ta niin koska tulisi mahdollisuus vaihtaa johonkin toiseen NHL-joukkueeseen pelaamaan?? NHL11 se oli heti ekan kauden jälkeen :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kellään tietoa kun pelaan nyt toista kautta BaP:ta niin koska tulisi mahdollisuus vaihtaa johonkin toiseen NHL-joukkueeseen pelaamaan?? NHL11 se oli heti ekan kauden jälkeen :)

No varmaankin silloin kun sopimus loppuu? Eli todennäköisesti kolmen kauden jälkeen.

Näin arvelisin, mitä olen BaP:ssa maalivahtia pelannut.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kellään tietoa kun pelaan nyt toista kautta BaP:ta niin koska tulisi mahdollisuus vaihtaa johonkin toiseen NHL-joukkueeseen pelaamaan?? NHL11 se oli heti ekan kauden jälkeen :)

Kolmen kauden jälkeen, koska sinulle on tehty NHL-urasi alussa 3 vuoden pituinen tulokas-sopimus. Sitten kun olet nuo kolme kautta pelannut niin todennäköisesti vanha seurasi tarjoaa sinulle jatkosopparia ja sitten tulee muutamia uusia tarjouksia toisilta joukkueilta. :) Esim. Minut varattiin NY Islandersiin ja kun siellä sain nuo 3 vuotta täyteen niin heiltä tuli 3 vuoden jatkosopimustarjous ja sitten 2 vuoden tarjoukset antoivat Minnesota ja Nashville ja 3 vuoden tarjouksen Vancouver. Tartuin tuohon Minnesotan tekemään tarjoukseen, koska 2 vuotta on sopivan pitkä ja parempi jengi heillä on minusta kuin Nashvillellä. :cool:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kellään tietoa kun pelaan nyt toista kautta BaP:ta niin koska tulisi mahdollisuus vaihtaa johonkin toiseen NHL-joukkueeseen pelaamaan?? NHL11 se oli heti ekan kauden jälkeen :)

Miten oot onnistunut tuossa? tulokassopimus on 3 vuotta ja joukkuetta ei voi vaihtaa jos et lennä ulos sieltä tai sua treidata...sama oli 11:ssakin...

Keinoja tuohon on just se et pelaat ihan älyttömän huonosti niin sut treidataan todennäkösesti pois,paitsi jos olet alle 20v,joudut takasin junnusarjaan,mikäli sieltä olet alottanut :)

Kaikki BAP:n pelaajat,laittakaas vähän uran tilastoja tai saavutuksia tänne,mikäli viitsitte :)
Vois sitä sit itekin laittaa kunhan pääsee ylös asti,nyt 3:s kausi loppupuolella junnusarjassa ja näillä näkymin ekana varauksena olis paikka Ducksien miehistössä,pitävät häntäpaikkaa nhl:n puolella :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No voi p...a :rolleyes: Vielä tarvii tahkoa onnettomassa Floridan joukkueessa pari kautta!! Voitin kyllä Stanley Cupin mutta tuntuu välillä että on niin kädettömät laiturit mitkä ei saa paikoista sisään :) No pari kautta vielä niin pääsee vaihtamaan seuraa :D Sain ekan vuoden jälkeen uuden sopparin muualle NHL11 kun olin ilmeisesti pistänyt iän itselleni 27vuotta. En sit tiedä vaikuttiko tuo siihen :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Moi. Onkohan kenelläkään tietoa mistä johtuu, kun noin 20 viime online-pelistä vain 3 tulokset on tallentunut pelaajakeskukseen? viimeisen kolmen päivän sisällä 1 tulos on tallentunut. Tulis jo nhl 13 :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No voi p...a :rolleyes: Vielä tarvii tahkoa onnettomassa Floridan joukkueessa pari kautta!! Voitin kyllä Stanley Cupin mutta tuntuu välillä että on niin kädettömät laiturit mitkä ei saa paikoista sisään :) No pari kautta vielä niin pääsee vaihtamaan seuraa :D Sain ekan vuoden jälkeen uuden sopparin muualle NHL11 kun olin ilmeisesti pistänyt iän itselleni 27vuotta. En sit tiedä vaikuttiko tuo siihen :D

Joo,se on se 3 ekaa kautta kun joutuu usein "kärsimään" :D mut sielläkin voi kesän aikana esimerkiksi tapahtua vaikka mitä treidejä,et ei kannata luovuttaa siltikään...
 
Ylös Bottom