Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Juuri tätä mä esimerkiksi tarkoitan. Tällästä pikku piilouhoilua. Viimeksi pelasitte juuri ennen EHL pelejä meitä vastaan 2x putkeen teidän ykkös EHL kokoonpanolla ja ensimmäisen hävisitte jotain 6-0 ja toinen päätty jotain 8-5 tms. Miksi pitää värittää näinkin pieniä juttuja?

miksi pitää värittää näinkin pieniä juttuja kun esim voititte meidät 5-0 ja 6-4 ettekä 6-0 ja 8-5? kaiken lisäksi 5-0 pelissä meillä sentteri pelas pakkia, laituri sentteriä ja toinen laituri ei kuulunu EHL-rosteriin. selkeästi siis meidän ykkös EHL kokoonpano... tällästä piilouhoilua ja pienien juttujen värittelyä hoonelilta... hieno mies, eka provoo meitä ja sit valittaa että me provosoidutaan teikäläisen pienistä kirjotuksista...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

miksi pitää värittää näinkin pieniä juttuja kun esim voititte meidät 5-0 ja 6-4 ettekä 6-0 ja 8-5? kaiken lisäksi 5-0 pelissä meillä sentteri pelas pakkia, laituri sentteriä ja toinen laituri ei kuulunu EHL-rosteriin. selkeästi siis meidän ykkös EHL kokoonpano... tällästä piilouhoilua ja pienien juttujen värittelyä hoonelilta... hieno mies, eka provoo meitä ja sit valittaa että me provosoidutaan teikäläisen pienistä kirjotuksista...

Meidän kyllikki oli hukassa, hooneli oli kaatokännissä ja selarit hakkas ohjaintaan HUTtia pelatessa diipadaapa... IMO aina näistä voi jahkailla mutta tämäkin viha ja energia voitaisiin säästää sinne kaukaloon. Hyvät joulut ja uudet vuodet kaikille. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

miksi pitää värittää näinkin pieniä juttuja kun esim voititte meidät 5-0 ja 6-4 ettekä 6-0 ja 8-5? kaiken lisäksi 5-0 pelissä meillä sentteri pelas pakkia, laituri sentteriä ja toinen laituri ei kuulunu EHL-rosteriin. selkeästi siis meidän ykkös EHL kokoonpano... tällästä piilouhoilua ja pienien juttujen värittelyä hoonelilta... hieno mies, eka provoo meitä ja sit valittaa että me provosoidutaan teikäläisen pienistä kirjotuksista...

Onko se värittämistä jos laitan eteen sanan ''jotain'' joka viittaa siihen että luku ei ole tarkka. Ja aika hyvin mä ulkomuistista näköjään vedin. Niin no kumpi on lähempänä ''3 kokoonpano'' vai ehl kokoonpano? Teillä ole edes rosterissa varmaan 18 pelaajaa. Sekin on aivan sama paljon ne pelit päätty, ette ole voittaneet tässä pelissä meitä kertaakaan millään kokoonpanolla.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko se värittämistä jos laitan eteen sanan ''jotain'' joka viittaa siihen että luku ei ole tarkka. Ja aika hyvin mä ulkomuistista näköjään vedin. Niin no kumpi on lähempänä ''3 kokoonpano'' vai ehl kokoonpano? Teillä ole edes rosterissa varmaan 18 pelaajaa. Sekin on aivan sama paljon ne pelit päätty, ette ole voittaneet tässä pelissä meitä kertaakaan millään kokoonpanolla.

ja näin ympyräsulkeutuu tähän eli onko tuo nyt jotain muuta kuin uhoamista ;) pointti on se että katoppa vähä sinne peiliinki ennenku alat vain meitä syyttämään leuan loksuttamisesta. onnea, menestystä, jouluja ja uusia vuosia!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No faktahan on se että murohoki olis vieny koko EHL turnauksen jos oltais vaan saatu kentälle kuusi arielia. Jouduttiin kuitenkin tällä kertaa antamaan viiden pelaajan verran tasotusta.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

ja näin ympyräsulkeutuu tähän eli onko tuo nyt jotain muuta kuin uhoamista ;) pointti on se että katoppa vähä sinne peiliinki ennenku alat vain meitä syyttämään leuan loksuttamisesta. onnea, menestystä, jouluja ja uusia vuosia!

Eipä tuo uhoamista ole. Vastaus ja fakta vaan siihen sun selittelyyn että ei ollut kaikki pelaajat oikeilla paikoilla. Uhoamiseksi se olisi mennyt siinä vaiheessa jos olisin sortunut johonkin lapsellisuuksiin kuten: '' Me voitetaan teidät aina, ootte ihan surkeita, eikä teillä ole mitään palaa meitä vastaan ''. Mielestäni esitin asiani ihan asiallisesti ilman mitään sen kummempia uhoja perustuen faktaan.

Tyhmäähän tälläisistä on väitellä, mutta pakko se on vastata asiattomiin syytöksiin. Minun osaltani tämä keskustelu voidaan lopettaa tähän!

Onnea ja menestystä myös teille!

E: Teidän uho ei ole alkanut tosissaan siitä ''rekrystä''. Se alkoi kun kohtasimme jotain kolmatta kertaa NHL13:sta ja olitte EHL:ssä suoriutuneet varsin mallikkaasti lohkovaiheessa, joka tosin oli yksi turnauksen heikoimmista lohkoista ja mikeistä kuului '' jaa rtn emme ole kohdanneet tässä versiossa vielä (olimme kohdanneet jo kahdesti ja voittaneet molemmat 4-5 maalilla.) johon vastasin sitten että ollaan kohdattu ja voitettu molemmat, jonka jälkeen teidän puolelta kuului jotain tähän malliin '' oho, oho kova jätkä suuret puheet, katotaan kentällä, katotaaan!11 '' jonka jälkeen saitte jotain 8-1 pataan. Sen jälkeen tämä teidän uhoaminen jatkui Consolehockeyn puolella ensiksi kun chatboxiin ilmestyi willedb:n kirjoittamana '' Woodhands suck! '' tämän jälkeen se jatkui sillä tavalla että noin puolissa meidän ottelutilastoissa oli teidän mies huutelemassa tyyliin ''rtn sucks'' '' we are the best '' hahahahah '' yms. ihme juttuja, jotka ei liittyneet mitenkään meidän ja toisen turnaukseen osallistuneen joukkueen peliin. Sitten se jatkui täällä kun ollaan yhtäkkiä EHL 3:sia vaikka sellaista sijaa ei edes jaeta.

Faktat kuntoon ja siinä oli vähän sitä selvennystä miksi täällä nyt ylipäätänsä puhutaan teidän ''uhosta'' kun ette itse näköjään näytä asiaa tiedostavan.

Olen kyllä samaa mieltä muutaman ulkopuolisen kanssa että pellejä me tässä itsestään tehdään ja tää keskustelu pitäisi lopettaa mutta kun pitää rautalangasta näitä juttuja vääntää ja vastata ties mihin syytöksiin ja selitellä mistä mikäkin johtuu. Nyt olen puhunut suuni puhtaaksi asian tiimoilta ja hyvä että on ulkopuoliset viihtynyt, nyt taitaa vaan olla liian myöhäistä poppareille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eipä asia minulle kuulu, mutta ihmetyttää että turnaus loppui jo viikko sitten ja vielä täällä jaksetaan vatvoa ja selitellä. Kohtuu selvät faktathan ovat, että RtN alisuoritti odotuksiin nähden ja Komarov pelasi huikean turnauksen. Ette kuitenkaan koskaan kohdanneet, joten musta turha heitellä ees taas pelkkää spekulaatiota kumpi voittaisi kumman. Kohtaamisessa toki laittaisin rahani RtN:n puolesta, mutta niin olisin laittanut CARiakin vastaan ja mites kävikään. Komarov veti pitemmän korren tällä kertaa ja onnittelut heille.

Muistakaa myös notta joulukinkku sulaa mahassa parhaiten lepäämällä eikä räyhäämällä. Ei kummankaan osapuolen jorinat kovinkaan edustavaa kuvaa kirjoittajista jätä, kun on pakko saada se viimeinen sana. Säästetään ne räjähteet tuohon muutaman päivän päähän ja nautitaan vapaista vielä, kun niitä on.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tämähän on kun uhmaikäisten välien selvittely hiekkalaatikolla siitä, kenellä on isoin kaivuri, ja paras kuorma-auto. Loistavaa viihdettä, taidanpa laittaa popcornit mikroon..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eipä tuo uhoamista ole. Vastaus ja fakta vaan siihen sun selittelyyn että ei ollut kaikki pelaajat oikeilla paikoilla. Uhoamiseksi se olisi mennyt siinä vaiheessa jos olisin sortunut johonkin lapsellisuuksiin kuten: '' Me voitetaan teidät aina, ootte ihan surkeita, eikä teillä ole mitään palaa meitä vastaan ''. Mielestäni esitin asiani ihan asiallisesti ilman mitään sen kummempia uhoja perustuen faktaan.

Tyhmäähän tälläisistä on väitellä, mutta pakko se on vastata asiattomiin syytöksiin. Minun osaltani tämä keskustelu voidaan lopettaa tähän!

Onnea ja menestystä myös teille!

ihan vaan pakko vielä tähän mainita että mekin perustimme tilastolliseen faktaan (alkusarjan sijoitus tai vaikkapa pleijareiden maaliero) mainitsemamme "pronssi"sijoituksemme EHL:ssä, josta tämä kaikki huutelu ja hässäkkä alkoi. emme uhonneet sijoituksellamme (tosin uhoksi voi tulkita kun kirjoitamme että "lähdemme kirkastamaan pronssimitalia" mutta se uho on seuravaa turnausta varten), vaan kehuimme faktoilla joukkuettamme ja vielä ihan asiallisesti. minun puolesta tämä on kanssa loppuun käsitelty mutta en jätä tämmösiä jatkossakaan puolitiehen, kun meille aletaan huutelemaan syytöksiä sun muita.

EDIT: Ei, kuten olemme sanoneet itsekkin että EHL:ssä ei jaeta 3.sijaa. kuten mömmöm-kisoissa ei jaeta alempia sijoja mutta ne kyllä listataan, samoin sm-liigassa. KalPa otti pataan Bluesilta historiallisesti 3-4 ja sijoittui sm-liigassa runkosarjan perusteella sijalle 5 lopulta. samalla logiikalla mentiin tässä ja saa sitä hehkuttaa. ja kyllä, RtN on antanut meille oikestaan sitä 4-6 peliä lukuunottamatta röyhkeesti pataan.

Myönnetään myös että olin unohtanut willen uhoilut. ne oli sitä itseään mitään kaunistelematta. olen puolustanut tässä nyt vaan tuota EHL-sijoituksen huutelua... pergule.... :eek:

EDIT: voi olla että tässä ollaan 25-vuotiaanaki vielä uhmaiässä. viisas osaa lopettaa jne. jeesustelua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tässä ainakin huomaa kelle EHL tappiot ja voitot olivat kaikki kaikessa jos pitää tulla mankumaan toisten eashl-rekryilmoja. Jos piti silmiään yhtään auki konsoly hockeyn sivuilla niin kyllä sieltäkin löysi näitä närkästyneitä ja katkeria kommentteja samalta joukkueen pelaajilta.

-Tuliko tämä yllätyksenä? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tää on vissii joku eashl foorumi, niin mietin, että oisko täällä halukkaita liittymään meiän seuraan. Tässä ollaan tahkottu ammattilaisessa aika paljon ja nyt jotkut seuran jäsenistä on ollu aika epäaktiivisia, niin on joutunu pelaa kahella pelaajalla. Vaikkei olis kokemustakaa eashl touhuista nii silti voi liittyä. Onhan se nyt hauskempaa pelata mitä enemmän pelaajia on ja tosiaan ps3:sen puolella pelaillaan ja seuran nimi eashl:lässä on Punakoneisto.

Jos halukkaita löytyy nii lisäilkää vaikka ensiks mut kaveriks (saparo), niin lähetän sitte kutsun.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eikö näitä keskusteluja moderoi kukaan? Jos ja kun olisin ollut ylläpidossa, olisin pyytänyt molempia herroja siirtymään privaattikanavalle.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ketju on perustettu juuri tällaisia keskusteluja varten. Popcornit saa aulasta.
 
Eikö näitä keskusteluja moderoi kukaan?
Ei ole ylläpidolle tullut Report bad postin kautta ilmoituksia. Varsinkin näin joulunpyhinä ylläpidollakin on parempaakin tekemistä kuin kytätä jokaista sadasta NHL-ketjusta.

Olkaa siis itse aktiivisia ja käyttäkää RBP-toimintoa aina, kun näette jotain epäilyttävää. Kaikki tuollaiset "öhöhöh, syödäänpä vähän popcornia" -viestit vain lisäävät vettä myllyyn ja lisäävät jälkimoderointia.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Heh. Olisin kyllä varmasti itse tilanteessa jaksanut kirjoittaa useammankin sivun ja "keskustella" aiheesta, mutta nyt tyydyn vain nurisemaan kun joku muu käyttää sivutolkulla palstatilaa liibalaabaan.

Mutta eikös näille EHL ja muille liigakeskusteluille liene ihan omat ketjunsa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Heh. Olisin kyllä varmasti itse tilanteessa jaksanut kirjoittaa useammankin sivun ja "keskustella" aiheesta, mutta nyt tyydyn vain nurisemaan kun joku muu käyttää sivutolkulla palstatilaa liibalaabaan.

Mutta eikös näille EHL ja muille liigakeskusteluille liene ihan omat ketjunsa.

Ei.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille EASHL:n kuluttajille! Toivottavasti 2013 tuo lisää hyviä vääntöjä, tiukkoja provoja ja tarpeeksi popcornia ulkopuolisille! :D
 
Ylös Bottom