Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jos haluaa rehdin tiimin maineen niin se täytyy itse aloittaa se pelityylin muutos, eikä syytellä muita ja/tai alkaa juustoilemaan "kun sekin teki niin ja niin".

Ja tuskin noita jättiläistiimejä vastaan tuleekaan useasti, ainakaan realistista lätkää pelaavissa joukkueissa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No kerroppa sä mulle yksikin nhl pakki joka just ennen taklausta kyykistää ja taklaa lonkkataklauksella, yksikin nhl hyökkääjä joka kiertää ranne vedon selän takaa, yksikin nhl joukkue joka käy jokaisen pelitilanteen poikkivihellyksen jälkeen taklaamassa muita pelaajia ilman jäähyä tai yksikin nhl pelaaja joka täydestä vauhdista pystyy yhtäkkiä sitomaan itsensä laitaan kiinni. Eli eikö näitäkään ominaisuuksia pitäisi käyttää?????

Ihan vaan itse vertasit Roger Federeriin niin päätinpä kysyä. Vai puhuitko kenties jostain pelistä missä Federerillä on tuollanen ominaisuus? Hyviä pointteja nuo kaikki mutta niistäpä ei nyt niin suurta haittaa pelinautintoon ole verrattuna tuohon mokkejen laiskuuteen (vai kenteis taidottomuuteen? ;)). Mutta allekirjottaneella ei ole väliä jos siellä istutte kun itellä ei ole tarvetta sellaiseen. Kiekot onnistuu näyttävämmin torjumaan ns. normaalillatyylillä :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No kerroppa sä mulle yksikin nhl pakki joka just ennen taklausta kyykistää ja taklaa lonkkataklauksella, yksikin nhl hyökkääjä joka kiertää ranne vedon selän takaa, yksikin nhl joukkue joka käy jokaisen pelitilanteen poikkivihellyksen jälkeen taklaamassa muita pelaajia ilman jäähyä tai yksikin nhl pelaaja joka täydestä vauhdista pystyy yhtäkkiä sitomaan itsensä laitaan kiinni. Eli eikö näitäkään ominaisuuksia pitäisi käyttää?????

Voi herran duudeli kun herra/rouva Mätri käy nyt kierroksilla. Noissa kaikissa muissa jutuissa nyt kuitenkin on se ero, että parhaat pakit osaavat edelleen käyttää lonkkataklausta paremmin kuin muut, samoin kuin parhaat hyökkääjät osaavat käsitellä kiekkoa paremmin kuin muut ja silloin heille on mahdollista kiertää se kiekko vaikka ranneveto vaikka selän takaa. Mutta se istuva härkä tyyli kun ei vaadi mitään taitoa. Siinähän nökötätte, sama se mulle on. Mutta turhapa siitä on kenenkään pillastua kun tulen ilmoittamaan asiasta mielipiteeni tänne keskustelupalstalle. Se, että jo lähtökohta istuvien härkien puolustelijoilla on pelin heikkouksien hyväksikäyttäminen, tai hienosti ilmaistuna pelin ominaisuuksien, osoittaa vain kuinka hataralla pohjalla teidän argumentointinne todella on. Ja kiitos vain herra tai rouva mätri, mutta enpä minä sinulta kaipaa oppitunteja siihen kuinka tehdään maali istuvalle härälle. Kyse ei ole maalintekemisen mahdottomuudesta/vaikeudesta vaan pelimuodon muuttumisesta täysin paskaksi kun koko ajan pitäisi sitten tehdä vain yhtä ja samaa asiaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jos haluaa rehdin tiimin maineen niin se täytyy itse aloittaa se pelityylin muutos, eikä syytellä muita ja/tai alkaa juustoilemaan "kun sekin teki niin ja niin".

Ja tuskin noita jättiläistiimejä vastaan tuleekaan useasti, ainakaan realistista lätkää pelaavissa joukkueissa.

Ja tästä realistisesta lätkästä puhuminen on myös melko naurettava käsite välillä. Valko-Venäjä voitti aikanaan Ruotsin 2002 olympialaisten välierässä ja pelasi johtoasemassa pelkästään aikaa, jos tässä pelissä huonompi joukkue toimii samalla tavalla eli pyrkii pelaamaan johtoasemassa aikaa niin sen jälkeen alkaa viestiä paukkumaan ja haukutaan nössöiksi. Oikeassa lätkässä valmentaja tulisi tällaisen pelin jälkeen koppiin kiittämään koko joukkuetta taisteluvoitosta, tässä pelissä se on vaan s**tanan rasittavaa jos joku pelaa tällä tavalla, ja itse inhoan tätä pelitapaa ylikaiken. Jos esimerkiksi 2-0 johtoasemassa pelattaisiin samalla tavalla kuin oikeassa lätkässä niin peleistä tulisi melko tylsiä. Ja parasta on se että varmaan puolet jotka pelaa tätä peliä ei ole ikinä lätkää pelannut joukkueessa ja kuvittelee lätkän seuraamisen kautta tietävänsä mitä on realistinen jääkiekko.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voi herran duudeli kun herra/rouva Mätri käy nyt kierroksilla. Noissa kaikissa muissa jutuissa nyt kuitenkin on se ero, että parhaat pakit osaavat edelleen käyttää lonkkataklausta paremmin kuin muut, samoin kuin parhaat hyökkääjät osaavat käsitellä kiekkoa paremmin kuin muut ja silloin heille on mahdollista kiertää se kiekko vaikka ranneveto vaikka selän takaa. Mutta se istuva härkä tyyli kun ei vaadi mitään taitoa. Siinähän nökötätte, sama se mulle on. Mutta turhapa siitä on kenenkään pillastua kun tulen ilmoittamaan asiasta mielipiteeni tänne keskustelupalstalle. Se, että jo lähtökohta istuvien härkien puolustelijoilla on pelin heikkouksien hyväksikäyttäminen, tai hienosti ilmaistuna pelin ominaisuuksien, osoittaa vain kuinka hataralla pohjalla teidän argumentointinne todella on. Ja kiitos vain herra tai rouva mätri, mutta enpä minä sinulta kaipaa oppitunteja siihen kuinka tehdään maali istuvalle härälle. Kyse ei ole maalintekemisen mahdottomuudesta/vaikeudesta vaan pelimuodon muuttumisesta täysin paskaksi kun koko ajan pitäisi sitten tehdä vain yhtä ja samaa asiaa.

Mutta realistinen hoki (jota täällä peräänkuulutetaan) toimii niin että, jos joukkue löytää jonkun tavan millä he pystyvät voittamaan toisen joukkueen, niin he varmasti käyttävät tätä pelitapaa. Realistinen hokihan on juuri tietyissä peleissä tiettyjä vastustajia vastaan orjallisesti oman pelitavan noudattamista, on se sitten jonkun mielestä tylsää tai ei. Se kuka nostaa lopussa kannun on aina paras.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ajanpelaamisessa ei ole kutosmatseissa mitään vikaa, ihmispelaajien huonoutta jos ei saa kiekkoa prässättyä pois. Vasta bottipeleissä se on epäurheilijamaista, niissä se ajan tappaminen on aivan liian helppoa.

Kertonee jotain oikean lätkänkin ajanpeluun yleisyydestä jos yli kymmenen vuoden takaa hait esimerkin?

Ja lätkän pelaaminenko tarpeellista lätkän ymmärtämiseen? Yeah right. Ei voi fps-pelejäkään kommentoida jos ei ole ollut rintamalla, autopelejä jos et ole Kimi itse.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tämä pelimuoto on tällä hetkellä niin täynnä kaikkea mahdollsta bugia, exploittia ja hämärän rajamailla kulkevia juttuja, että itse olen ainakin vaan "luovuttanut" tavallaan tuon kaikenmoisen kyttäämisen. Lähinnä on kaksi porukka kategoriaa jotka on omalla mustalla listalla.. 1.kaiken itkijät ja 2.mulkut perseilijät. Omassa joukkueessani pari molaria tuntuu käyttävän osittain tuota istuva härkä meininkiä.. en jaksa stressata. Hyviä tiimiuskollisia jätkiä jotka tsemppaa omaa tiimiä ja omia jätkiä. Ehkä joskus aikaisemmin, olisin itsekkin voinut repiä hiuksia eri tavalla. Ei tarvitse katsoa paljoa tätä maailmaa, että näkee miten ihmiset käyttävät ihan samalla tavalla kaikki porsaanreiät ja kieroilut tosielämässä. Tokkopa forumilla ragettelu tekee tästä pelimaailmasta yhtään tosimaailmaa puhtoisempaa, ei muuta kuin perkeleellisesti noottia EA:n suuntaan ärsyttävimmistä bugeista. Tätä paskaa tämä on, osittain aivan täyttä kuraa koko EASHL.. osittain koukuttavinta touhua ikinä. Raaka totuus lienee vaan se että missä tahansa ihmisolioiden touhuissa, ainut täysin rehti meininki löytyy sieltä missä se on onnistuneesti pakotettu.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mutta realistinen hoki (jota täällä peräänkuulutetaan) toimii niin että, jos joukkue löytää jonkun tavan millä he pystyvät voittamaan toisen joukkueen, niin he varmasti käyttävät tätä pelitapaa. Realistinen hokihan on juuri tietyissä peleissä tiettyjä vastustajia vastaan orjallisesti oman pelitavan noudattamista, on se sitten jonkun mielestä tylsää tai ei. Se kuka nostaa lopussa kannun on aina paras.

En minä peräänkuuluta realistista hokia. Peräänkuuluttaisin ilman muuta, jos se olisi tässä pelissä mahdollista. Se mitä minä yritän kovasti sanoa, on se, ettei pelin heikkouksien/ominaisuuksien/bugien hyväksikäyttäminen ole millään muotoa hyväksyttävää, kunnioitettavaa tai pelimuotoa kehittävää. Ja ennen kuin joku ratsastaa valkealla ratsullaan kertomaan muuta, niin korostan, että kyseessä on minun oma mielipiteeni. Ihmiset ovat aina osanneet kusta hienoja juttuja, ja käyttämällä näitä kaikkia pelin mahdollistamia vähintäänkin kyseenalaisia keinoja hyväksemme me pelaajat varmasti tiputamme väkeä pois riveistämme. Nämä piirit ovat jo valmiiksi tarpeeksi pienet, joten tietty keskinäinen kunnioitus tietysti olisi paikallaan ihan pelityyleistä lähtien, ja tällä tarkoitan vain näitä ominaisuuksien hyväksikäyttöä. Mutta kukin tamplaa tyylillään.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No kerroppa sä mulle yksikin nhl pakki joka just ennen taklausta kyykistää ja taklaa lonkkataklauksella

enjoy, Darius Kasparaitis Hits Comp - YouTube

yksikin nhl hyökkääjä joka kiertää ranne vedon selän takaa

***** glitsaajat.
Martin St. Louis toe-drag goal 2/9/10 - YouTube
Ryan McDonagh toe-drag goal vs WSH | 02/12/2012 [HD] - YouTube

Taas näitä deekkareita vastaan, mää en kestä tätä enää ja miten toi on mahollista kun makoilen jään pinnassa ja syöttö menee läpi. :)
TJ Oshie - Toe Drag & One Handed Assist - YouTube


Huom. en puolustele bugien käyttäjiä. Kerätkää voimia 1kk ja sitten hakataan taas tatit ojossa uutta 'bugitonta' änäriä :D
Tai kuten nämä Selarit/Habantsot Mulkku-Maket eli ensimmäinen kuukausi haetaan jotain uutta bugia jota siten harjoitellaan 1vko tatti ojossa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kuka määrittää bugin? Onko kaikki "epärealistinen", oikessa jääkiekossa kielletyt toimet tai ihmisyydestä poikkeavat toimet aina bugeja? Oliko Corey Crawford viime kaudella oikean elämän bugi? Sehän tunnetusti liikkuu hyvin vähän, mutta yläällä on tilaa ja lämärit maskista upposi. Verratkaapa sen liikkumista ja maalin sisällä seisomista vaikka Martin Brodeuriin tai Dominik Hasekkiin. Oliko ne oikeita maalivahteja? Kyllä, jos Crawford ens kaudella vie hawkseja lähellekkään kannua, ni toivottavasti Bettman on hereillä ja laittaa sen lauluun!

......
Tai kuten nämä Selarit/Habantsot Mulkku-Maket eli ensimmäinen kuukausi haetaan jotain uutta bugia jota siten harjoitellaan 1vko tatti ojossa.

Valittamisen lisäks on varsin huolestuttavaa, miten paljon tän foorumin käyttäjillä on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa. Koittakaa pelastaa maailmaa paasaamalla bugeista, ehkä ne buginkäyttäjät lopulta niiden käytön lopettaa. Kannattaa vaan paasata myös lontooks, ni muutkin kun suomalaiset ymmärtää. Tsemppiä! Viesti kerrallaan pojat, viesti kerrallaan. ;)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Huom. en puolustele bugien käyttäjiä. Kerätkää voimia 1kk ja sitten hakataan taas tatit ojossa uutta 'bugitonta' änäriä :D
Tai kuten nämä Selarit/Habantsot Mulkku-Maket eli ensimmäinen kuukausi haetaan jotain uutta bugia jota siten harjoitellaan 1vko tatti ojossa.

Oonko mä bugittaja nykypäivänä vai? :( Oon joskus huhtikuussa opetellut laittamaan kiekon puikoista sisään bottiveskarille. Ennen tein bugimaalin läpiajosta rystykämmenellä kropan kautta vetämällä. Yleensä teen vielä bugiranteella maalin, kun en muuta osaa. Olen tässä kesällä vähän pyörinyt harjoittelussa kokeilemassa näitä tunnettuja kikkoja. Syksyllä ja talvella en oikeastaan ollut ollenkaan harjoittelussa.

Pakko kai mun on olla niin saatanan paska jätkä, painun takaisin kulmaan häpeämään :) Varokaa bugeja kun Junu is lizard tulee vastaan!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kuka määrittää bugin? Onko kaikki "epärealistinen", oikessa jääkiekossa kielletyt toimet tai ihmisyydestä poikkeavat toimet aina bugeja? Oliko Corey Crawford viime kaudella oikean elämän bugi? Sehän tunnetusti liikkuu hyvin vähän, mutta yläällä on tilaa ja lämärit maskista upposi. Verratkaapa sen liikkumista ja maalin sisällä seisomista vaikka Martin Brodeuriin tai Dominik Hasekkiin. Oliko ne oikeita maalivahteja? Kyllä, jos Crawford ens kaudella vie hawkseja lähellekkään kannua, ni toivottavasti Bettman on hereillä ja laittaa sen lauluun!

Valittamisen lisäks on varsin huolestuttavaa, miten paljon tän foorumin käyttäjillä on ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa. Koittakaa pelastaa maailmaa paasaamalla bugeista, ehkä ne buginkäyttäjät lopulta niiden käytön lopettaa. Kannattaa vaan paasata myös lontooks, ni muutkin kun suomalaiset ymmärtää. Tsemppiä! Viesti kerrallaan pojat, viesti kerrallaan. ;)

Kyllä on sun argumentointi heikolla pohjalla. Näytä mulle se matsi missä Crawford on istumassa keskellä maalia koko pelin, liikkui kiekko sitten minne tahansa. Mutta ei siinä mitään, jos sä tuletonnelliseksi siitä, että kaikki keinot on käytössä niin annapalaa vaan. Ja jos me ruvetaan paasaan lontoons niin voi olla, ettei sitten enää kaiken maailman habanzot enää ymmärräkään.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mut jos BK osutaan samaan matsiin vielä joskus ja satun oleen maalis (en valitettavasti oo ollu teitä vastaan maalis) niin lupaan liikkua niin s**tanasti puolelta toiselle joka tilanteessa niin sulle ei tuu paha mieli. En vaan pysty tajuaan et jos te lauotte kiekkoo mokkee päin niin miks helvetis siitä edestä pitäis liikkua pois. Ja sit ne pelit mitä oon sua vastaan pelannu niin etsä itekkään nyt kovin paljon liiku ja pelaat todella isolla maalivahdilla...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Niin siis jos joku sitä ei ole vielä huomannut niin ainakaan NHL13 ei ole lähelläkään realistista lätkää eikä
sitä olis alunperinkään kannattanu ostaa jos haluaa jotain oikeaa lätkää pelata. NHL14 demo tulee kohta
ja siinä voitte sitten ihmetellä, että kuinka paha mieli ja itku siitä sitten pääsee ja sen mukaan ostella niitä pelejä.

Ja kyllä se maalivahti voi istua vaikka munasilteen maalin takana jos sikseen tulee ja menkää vaikka koko joukkue sinne
maalin eteen päivystämään niin ei kiekko läpi tule.. tietysti niillä 216cm pitkillä "epärealistisilla" pelaajilla..

:rolleyes:
Tamin sanoin: kitisijät please: "Tuplaviski naamariin; ulos kuppilasta, kova huuto!!- It helps- i suppose!!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ajanpelaamisessa ei ole kutosmatseissa mitään vikaa, ihmispelaajien huonoutta jos ei saa kiekkoa prässättyä pois. Vasta bottipeleissä se on epäurheilijamaista, niissä se ajan tappaminen on aivan liian helppoa.

Kertonee jotain oikean lätkänkin ajanpeluun yleisyydestä jos yli kymmenen vuoden takaa hait esimerkin?

Ja lätkän pelaaminenko tarpeellista lätkän ymmärtämiseen? Yeah right. Ei voi fps-pelejäkään kommentoida jos ei ole ollut rintamalla, autopelejä jos et ole Kimi itse.

No lähiajoilta hyvä esimerkki ajanpeluusta ja tylsästä pelityylistä on parin vuoden takaa toi Tampa Bayn 1-3-1 taktiikka mikä kesti läpi koko kauden. Ja kyllä jos oot lätkää pelannu koko elämäs saati seurannut sitä televisiosta niin taatusti ymmärrät siitä enemmän.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mut jos BK osutaan samaan matsiin vielä joskus ja satun oleen maalis (en valitettavasti oo ollu teitä vastaan maalis) niin lupaan liikkua niin s**tanasti puolelta toiselle joka tilanteessa niin sulle ei tuu paha mieli. En vaan pysty tajuaan et jos te lauotte kiekkoo mokkee päin niin miks helvetis siitä edestä pitäis liikkua pois. Ja sit ne pelit mitä oon sua vastaan pelannu niin etsä itekkään nyt kovin paljon liiku ja pelaat todella isolla maalivahdilla...

Kyllä ne taitaa olla nyt ihan muut tahot joille on paha mieli tullut. Eiköhän ne mielensäpahoittajat olleet tässä tapauksessa lähinnä sinä ja habanzo kun minun mielipide ei teitä miellyttänyt. Mulle on ihan sama vaikka tanssisit salsaa maalilla. Eipä minun mielipide istuvista häristä tai sinusta siitä mihinkään muutu.

Ja sen myönnän suoraan, että mun mv on ihan saatanan iso. Sen sijaan puhe siitä, että en maalissa liikkuisi on silkkaa paskaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tässähän juolahti mieleen et minustakin voi tulla Leg mokke ja osaanko maalivahdin hommaa oikeasti yhtään....no en!
Eli kuten BK totesi niin ainut mikä ei vaadi taitoa on tuo Istuvahärkä mokke. Kaikki muu sitten vaatiikin ja kaikelle muulle löytyykin jonkin asteista lääkettä. Kaikkia ranteita, ristiin vetoja, yms. ei pysty estämään, kun kaikki tekee virheitä joskus, mutta niin se on oikeassakin elämässä.

Juu tämä ei ole realistinen peli ei, eikä tästä saakaan ja/tai vaikka saisi niin olisiko tämä sitten enää hauska peli... itse epäilen että ei.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Unohdin hymiön tuosta edellisestä viestistä ja tietenkin koirat älähtivät.
No tässä sitten se hymiö. :D

BOOM! Se tuli puun takaa. :cool:

Kyllä ne taitaa olla nyt ihan muut tahot joille on paha mieli tullut. Eiköhän ne mielensäpahoittajat olleet tässä tapauksessa lähinnä sinä ja habanzo kun minun mielipide ei teitä miellyttänyt. Mulle on ihan sama vaikka tanssisit salsaa maalilla. Eipä minun mielipide istuvista häristä tai sinusta siitä mihinkään muutu.

Jälleen kerran siitä luetun ymmärtämisestä haluaisin mainita... Ketään en oo sormella osotellu, bugien hyväksikäytön puolesta en ole puhunut, mutta en myöskään niitä vastaan. Lähinnä sitä tässä koittanu toitottaa, et niin pitkään ku pelin ominaisuuksista on kyse, ni antakaa kaikkien pelata tätä peliä parhaaksi näkemällään tavalla. Barrikaadeille nousu niitten takia on turhanpäivästä. Jokainen kuitenkin vetää sen viivan herrasmiessääntöjen ja bugien kohdalla mieleisekseen ja niistä kuuluisista mielipideasioista on aivan turhanpäivästä kiistellä.
 
Ylös Bottom