Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat
Moro vaan kaikille! Niin elikkä pidin 1-2 kuukauden tauon EASHL:sta ja änäristäkin ylipäätänsä ton FIFAn takia. Eli haluaisin taas palata EASHL pariin. Etsin tiimiä joka on aktiivinen ja eikä mitään sellaista tiimiä, joka häviää kokoajan, tärkeintä mulle ois nyt saaha pelejä alle ja pärjätä sitten. Eli pelaan VP/OP ja menee muutkin paikat tarvittaessa. Oon leftin pelaaja. NHL 12 pelejä n. 160 ja pisteitä vähän enemmän ja olin supertähti 3. NHL 13 pelejä n. 30 ja vähän vähemmän pisteitä ja oon amm1. Ikää 14 ja psn: JANURI98. Nyt plussat ja miinukset:
Plussat:
Osaan syöttää hyvin
Poikittais syötöt osaan ottaa
Osaan pitää kiekkoa tarvittaessa
Aktiivisuus
Miinukset:
Mikki puuttuu
Pelaamattomuus eli aluks saattaa olla vähän hakemista
Joskus saattaa tulla turhia virheitä
Noniin eiköhän tossa ollu kaikki. Laittakaa ihmeessä viestii jos ootte kiinnostuneita minusta.
Psn siis JANURI98
Edit: Niin try-outitkin käy ja oonkin amm 2 ja kohta amm 3
Moro vaan kaikille! Niin elikkä pidin 1-2 kuukauden tauon EASHL:sta ja änäristäkin ylipäätänsä ton FIFAn takia. Eli haluaisin taas palata EASHL pariin. Etsin tiimiä joka on aktiivinen ja eikä mitään sellaista tiimiä, joka häviää kokoajan, tärkeintä mulle ois nyt saaha pelejä alle ja pärjätä sitten. Eli pelaan VP/OP ja menee muutkin paikat tarvittaessa. Oon leftin pelaaja. NHL 12 pelejä n. 160 ja pisteitä vähän enemmän ja olin supertähti 3. NHL 13 pelejä n. 30 ja vähän vähemmän pisteitä ja oon amm1. Ikää 14 ja psn: JANURI98. Nyt plussat ja miinukset:
Plussat:
Osaan syöttää hyvin
Poikittais syötöt osaan ottaa
Osaan pitää kiekkoa tarvittaessa
Aktiivisuus
Miinukset:
Mikki puuttuu
Pelaamattomuus eli aluks saattaa olla vähän hakemista
Joskus saattaa tulla turhia virheitä
Noniin eiköhän tossa ollu kaikki. Laittakaa ihmeessä viestii jos ootte kiinnostuneita minusta.
Psn siis JANURI98
Edit: Niin try-outitkin käy ja oonkin amm 2 ja kohta amm 3
Viimeksi muokannut moderaattori: