Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro vaan kaikille! Niin elikkä pidin 1-2 kuukauden tauon EASHL:sta ja änäristäkin ylipäätänsä ton FIFAn takia. Eli haluaisin taas palata EASHL pariin. Etsin tiimiä joka on aktiivinen ja eikä mitään sellaista tiimiä, joka häviää kokoajan, tärkeintä mulle ois nyt saaha pelejä alle ja pärjätä sitten. Eli pelaan VP/OP ja menee muutkin paikat tarvittaessa. Oon leftin pelaaja. NHL 12 pelejä n. 160 ja pisteitä vähän enemmän ja olin supertähti 3. NHL 13 pelejä n. 30 ja vähän vähemmän pisteitä ja oon amm1. Ikää 14 ja psn: JANURI98. Nyt plussat ja miinukset:

Plussat:
Osaan syöttää hyvin
Poikittais syötöt osaan ottaa
Osaan pitää kiekkoa tarvittaessa
Aktiivisuus

Miinukset:
Mikki puuttuu
Pelaamattomuus eli aluks saattaa olla vähän hakemista
Joskus saattaa tulla turhia virheitä

Noniin eiköhän tossa ollu kaikki. Laittakaa ihmeessä viestii jos ootte kiinnostuneita minusta.
Psn siis JANURI98
Edit: Niin try-outitkin käy ja oonkin amm 2 ja kohta amm 3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Täällä taas eli pidin pienen tauon eashl:ssa ku ei oikein hffanu noo sitten kokeilin pari pelii mokella siinä oli mun juttu.Eli nyt pelailen veskan tontilla yhdessä seurassa olin mutta siellä oli yksi jätkä nimeä en mainitse juhna96 no nyt lipsahti eli en tkännyt pelittylistä no siellä tuli kuiteskin voittoja ja statsil oli 5-2-1. Ehl kiinostaa sitten plussat ja miinukset ja plussa ekaks:

Plussat:
-pelaan salibandyä eli pelinluku on hallussa
-poikkitaiset hallussa
-ja läpiajot hallussa

miinukset
-huutava veli jolla on leipäläpi auki jatkuvaa syöttöä yritän kuitenkin auhoitella häntä
-välillä sattuu menenmään helppoja noin 2/100

Ei niitä nyt läjää ollut muuten vielä eli nyt on vasta tulokas 2 mutta, kun jengi löytyy niin se alkaa nousemaan uskon niin ainakin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Täällä taas eli pidin pienen tauon eashl:ssa ku ei oikein hffanu noo sitten kokeilin pari pelii mokella siinä oli mun juttu.Eli nyt pelailen veskan tontilla yhdessä seurassa olin mutta siellä oli yksi jätkä nimeä en mainitse juhna96 no nyt lipsahti eli en tkännyt pelittylistä no siellä tuli kuiteskin voittoja ja statsil oli 5-2-1. Ehl kiinostaa sitten plussat ja miinukset ja plussa ekaks:

Plussat:
-pelaan salibandyä eli pelinluku on hallussa
-poikkitaiset hallussa
-ja läpiajot hallussa

miinukset
-huutava veli jolla on leipäläpi auki jatkuvaa syöttöä yritän kuitenkin auhoitella häntä
-välillä sattuu menenmään helppoja noin 2/100

Ei niitä nyt läjää ollut muuten vielä eli nyt on vasta tulokas 2 mutta, kun jengi löytyy niin se alkaa nousemaan uskon niin ainakin.

Ei varmaan saisi muitten viesteihin puuttua mutta ei kannata ehkä konsolifinissä jakaa muitten nimiä? Varsinkaan kun ei hyvää sillä tarkoita... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Joo o. Kai se on laitettava ilmotusta. Op olis vapaana, edellisen jengin Meditterranean Mercenariesin hajottua. Pelejä on se noin 300 alla. Toinen jengi mis oon tässä pelannu on Extraordinary Gentelemans.
Tosta löytyy ehl-tilastot: Player card - kauko21 - Consolehockey Network
Yhteyden otot mieluiten psn:n kautta sama nick siellä. Lisätietoja saa kysymällä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Näytä liitetiedosto 10300Kaija Koo Toyboys joukkue hakee edelleen puolustajia ja hyökkääjiä(mut enemmän puolustajia). Joukkueellamma ei oo tää kausi lähteny mitenkää kovin hyvin liikkeelle ku on tuo kokoonpano muuttunu aika paljon! Toivottavasti sais ny kuitenki senkin asia korjattua tässä pikku hiljaa! . Noista joukkueen tilastoja ei kannata kattoa! . Tällä hetkellä joukkueessa on 5-6 pelaajaa mutta varsinkin pakkeja tarvitaan(kyllä on tervetullutta try-outille myös 1-2 hyökkääjää ja muutama maalivahti.) Joukkueen uusien pelaajien ja aktiivisuuden takia tämä kausi on lähinnä mennyt penkin alle ... Kun joukkueeseen saada hyvä runko alkaa pelitkin sujua ja läppä lentämään. Pelejä on tarkoitus saada joka päivä mahd.paljon ja vkloppuna sit vähä enemmänkin :) Ja siinä pelaamisen ohessa muutaman Virkistys juoman nauttiminenkaa ei ole kiellettyä :D

Try-outille pääsee kyllä kokeilemaan jos vaan kiinnostusta riittää,mutta tuossa hieman jtn vaatimuksia.

-Mikki(Kommunikointi helpompaa!)
-Pelisilmää ja joukkuepeliä . Ei mitään yksinyrittäjiä!
-Vaikka oltais häviöllä nii ei mitää lopetuksia kesken pelin!
-Mahdollisen aktiivinen pelaaja! 17-02 Ois ihanne aika yleensä!
-Ikää sais olla sen verran ettei kuulosta että ois mikin äänenmuunni päälllä :D

Yhteyden otot täällä yv:llä tai sitte PSN: Roudari91

Toivottavasti Palaillaa kaukalossa! ;)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro! olen uusi eashl pelaaja joka haluua päästä kunno jengii. uskon että olen valmis eliitin jengiinki jo :)ikää on kohta 19 ja pelaan molempia pakkeja. en sitten halua mihinkää luuseri jengii vaa haluun kunnon jengii joka haluu voittaa mutt läppä saa lentää myös :)
Jos kiinnostuit ota täällä yhteyttä tai PSN: Sivellin_65 Toivottavasti näämme pian :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro vaan kaikille! Niin elikkä pidin 1-2 kuukauden tauon EASHL:sta ja änäristäkin ylipäätänsä ton FIFAn takia. Eli haluaisin taas palata EASHL pariin. Etsin tiimiä joka on aktiivinen ja eikä mitään sellaista tiimiä, joka häviää kokoajan, tärkeintä mulle ois nyt saaha pelejä alle ja pärjätä sitten. Eli pelaan VP/OP ja menee muutkin paikat tarvittaessa. Oon leftin pelaaja. NHL 12 pelejä n. 160 ja pisteitä vähän enemmän ja olin supertähti 3. NHL 13 pelejä n. 30 ja vähän vähemmän pisteitä ja oon amm1. Ikää 14 ja psn: JANURI98. Nyt plussat ja miinukset:

Plussat:
Osaan syöttää hyvin
Poikittais syötöt osaan ottaa
Osaan pitää kiekkoa tarvittaessa
Aktiivisuus

Miinukset:
Mikki puuttuu
Pelaamattomuus eli aluks saattaa olla vähän hakemista
Joskus saattaa tulla turhia virheitä

Noniin eiköhän tossa ollu kaikki. Laittakaa ihmeessä viestii jos ootte kiinnostuneita minusta.
Psn siis JANURI98

Joo tuli tos tänään pelattuu 3 pelii sparrii ja nollapelit niistä tuli 4-0 2-0 ja 3-0 eli kyl ne puolustustaidot on vielä hanskassa, mutta ei ollut mitään parhaita pelaajiakaan.
 
Vastaus: Northern Kingsiin jengii

Joukkuepelin hallitseva ja monipuolinen hyökkääjä+järkevästi pelaava puolustaja ( mieluiten VP ) ottakaahan yhteyttä PSN: jarnosa tai PSN: xXsToRmWiNdXx.


Viime kaudella heiluttiin top 50, mutta tällä kaudella ollut hyvinkin hiljaista kerhossa ja pelitkin ollu enimmäkseen 3vs3. Joukkue koostuu 25-31 v pelaajista, mutta emme välitä sinun iästäsi, kunhan osaat käyttäytyä, etkä itke isille, jos pojat puhuu rumia :D Ihan yllättäen pyrimme voittamaan jokaisen pelin, mutta ei mitenkään hampaat irvessä tai kyynel silmäkulmassa ja tarkoitus olisi, että suhtaudut peliin suurinpiirtein samalla tavalla.
Nonniin. Northern Kingsiin haetaan vielä osaavaa, suht aktiivista veskaria. Rupeaa pikku hiljaa hajoomaan pää noihin "erittäin hyvän tekoälyn" omaaviin bottiveskoihin. 6vs6 pelejä olisi tarkoitus alkaa enempi pelailee. Lisäksi vielä 1 vasen pakki mahtuisi seuraan aktiivisuuden takaamiseksi. Edelleenkin yhteyttä voi ottaa PSN: jarnosa tai xXsToRmWiNdXx. Alla olevassa linkissä voitte käydä naureskelemassa meidän tiimille :D Overall sija jotain top 50, jos ei tuossa näy. Myös viime kauden palkintoja ei näy syystä tai toisesta, mutta oltiin eliten top 40 porukkaa.

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/21638/overview

joo o. Linkki ei toimi. En osaa korjata, ku olen niin käsi tietokoneiden kaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Face Wash Hockey


Etsimme toista maalivahtia joukkueeseen koska pelaamme paljon ja pyrimme pelaamaan 6vs6 pelejä mahdollisiman paljon.
Maalivahdilta vaaditaan: ikä yli 18v ja jonkin asteinen kokemus mv pelaamisesta.

Mikäli olet kiinnostunut meillä pelaamisesta ota ihan rohkeasti yhteyttä.
Yhteydenotot minulle vain skypessä : arttu.muttonen


Voit tutustua joukkueeseemme uudistetuilla nettisivuilla Face Wash Hockey
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

HC TALOTAIKURIT hakee pelimiehiä!

Olis tarvetta hyökkääjille ja pakeille, myös maalivahti olisi tervetullut. Etsitään aktiivisia pelaajia ja seurauskollisuutta!Ollaan pelattu jokaisella kaudella elite:ssä siellä top 100 hujakoilla ja kärki lähestyy kovaa vauhtia (tällähetkellä sijoitus 65) . Ehl olisi tulevaisuuden tavoite. Tarkoitus olisi pelata hyviä pelejä viidellä tai kuudella kenttäpelaajalla. Pyritään pelaamaan aina noin klo 15-23. Viikonloppuisin on useimmiten koko päivä aikaa pelata.

Vaatimuksina:
Ikä +18 (nuorisokin voi hakea, kunhan on asiallista toimintaa)
Pelisilmää
Syöttötaitoa
Mikki ois hyvä lötyä, niin kommunikointi toimisi paremmin :)

Hakemukset voi laittaa psn: toosa49, oukkigg

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/5949/overview
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hc Valio etsii yhtä pakkia sekä veskaa tiimiin, seuraavaa ehl turnausta silmällä pitäen. Porukka huitelee siellä 30v paikkeilla niin suurinpiirtein saman ikäistä jamppaa saisi olla.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

hc LA CHAUX DE FONDS 1919 hakee 2-4 pakkia ja mahdollisesti 1 hyökkääjää riveihinsä.
Tämän kauden tilastot 95-25-8 ja ollaan eliten sijoilla 34 ja yleissijoitus 63.

Vaatimukset:
-Aktiivinen
-Vähintään legenda kortti
-Ei kakkos ukkoja
Mikki on plussaa

Yhteydet mulle psn Tjujunelja tai täällä YV.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve!
Pakki etsii seuraa!
Kokemusta löytyy Eliten TOP100 runsaasti.
Entisiä seuroja on: Team Komarov, EXG, NHT, PIL ja muita kovia.
Kortti on Legenda2
Pelejä on 153, maaleja 37 ja syöttöjä 104. +/- 195
Pyrin tekemään nopeita ja tarkkoja avauksia. Syöttelen paljon ja maaleja myös onnistun tekemään.
OP pelaan mieluiten, mutta kyllä se VP onnistuu myös.
Skype ja mikki löytyy.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä joko tänne, tai PSN: Matzgu96
( Jotain varmaan unohtui sanoa, niin rohkeasti kyselemään! )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjes!

Toiselle acolle tiimiä etsiskelen! Tällä hetkellä taskussa on Super3-kortti jolla peli on alkanut sujua jo mallikkaasti. Tilastoja en jaksa alkaa kirjoittelemaan, voitte kysyä erikseen jos halua on. Olen ns. joka paikan höylö elikkä kaikki paikat menevät (myös mv)

Ottakaa yhteyttä paahtis71 ja jutellaan lisää :)
 
TEAM EXTRAORDINARY etsii 1-2 kovanluokan pakkia sekä yhtä hyökkääjää.

Pakkivaatimukset:

-Suht aktiivinen
-ikää mielellään 18+
-mikki plussaa ei pakollinen
-osaat avata pelin nopeasti ja fiksusti ennen kuin vastustaja kerkee pokettaa kiekon pois ja pääsee yksinläpi :D
-peliäly on kohillaan(osaat lukea peliä siten että maalivahdimme työ helpottuu) juuri nämä yksinläpitilanteet pitäs pitää minimissä kaikki muut meijän veska kyllä napsii ;)
-Muistat että olet pakki etkä hyökkääjä! :D
-Et ota tosissaan kaikkea saamaasi kritiikkiä koska tarkotuksena on vaan kehittää joukkueen peliä ja täähän on vaan videopeli ni ei kannata ottaa ihteesä vaik joskus muutama ärräpää pääsee :D

Hyökkääjältä vaadimme:

-Suht aktiivinen
-ikää mielellään 18+
-mikki plussaa ei pakollinen
-Peliälyä löytyy ja tiedät missä on syöttönappi, mutta osaat myös tarpeenvaatiessa ratkaista itse.
-Pelityyli meillä on muuttunu tässä nhl13 aikaa aika tradikaalisti ja nykyään kaikki hyökit puolustaa rajusti eikä jäädä kyttäämään siniviivalle mahdollista läpiajoa. Osaat mukautua tähän.
-Et ota tosissaan kaikkea saamaasi kritiikkiä koska tarkotuksena on vaan kehittää joukkueen peliä ja täähän on vaan videopeli ni ei kannata ottaa ihteesä vaik joskus muutama ärräpää pääsee :D

Eiköhän siinä nyt jotain tähän hätään. Tervetuloa "koeajolle" :D Laita viestii psn: oku83 ei mielellään tänne koska harvemmin täällä käyn.
PS:joukkue pyörii eliitin 10-50sakissä ja overal taitaa olla jotain 50 tällä hetkellä, pelaamme myös EHL:ää ja menemme seuraavaanki turnaukseen.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Joo taas vapaaa pelaaja...

Vanha seurat Hc Taikurit ja EXG
Tietoa

P: 64
+/-: 90
Psteet:65
S:46
M:19

Lisä tietoa saa kysymällä täällä tai PSN: Sivellin_65

Rohkeasti yhteyttä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Woodhands

Puukäsillä haussa 1-2 sentteriä tai sentterilaituria. Myös kakkosmolarille saattaa olla paikka rosterissa.

PSN: Raisinger

 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Carlsberg HC etsii 1-2 aktiivista hyökkääjää ,olet sitten VL, KH tai OL.

Vaatimuksia (ei kummoiset)
-Syöttötaito.
-Joukkuepeli, puolustetaan joukkueena!
-Jonkinlaiset kädet.
-Seurauskollisuus.
-Mikki on plussaa

Olemme mukana EHL-turnauksessa jossa pelit ovat sujuneet hyvin. Pelaamme periaatteessa pelkästään 6v6 pelejä jossa kokonaissijoitus on 6. Muuten sijoitus on 40. Joukkue on pelannut NHL12 asti melkein samalla nipulla eli ei kaaduta hetkessä alas :)

YHTEYDENOTOT psn: paahtis71 tai täällä yv:llä
 
Ylös Bottom