Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tzun "korjasin" erheeni pahoittelut pah ja hah. Chara uhkailut iha turhia ei paljo Bergeroonkaa lähten kun ei ollut eikä vieläkään ole "kaupan" muutenki luulis että sun joukkueella taklais enemmän ku 5kertaa ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tzun "korjasin" erheeni pahoittelut pah ja hah. Chara uhkailut iha turhia ei paljo Bergeroonkaa lähten kun ei ollut eikä vieläkään ole "kaupan" muutenki luulis että sun joukkueella taklais enemmän ku 5kertaa ;)

Vähän erilaiset taktiikat :D Booris vastaan pelataan kyllä niin kovaa että ei mitään järkeä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
15. Vancouver
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mite se toronto? millos pelataa tai ootko mihinkä asti tänää linjoilla jos olet?
itse voisi tulla peleille saunan jälkee eli siin lähemmäks 22 :)


joo just tulin reeneistä ja mimmi tossa haluaa kattoa iholla -sarjan loppuun... -_- sen jälkee onnistuu eli 22.30 eteenpäin
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

joo just tulin reeneistä ja mimmi tossa haluaa kattoa iholla -sarjan loppuun... -_- sen jälkee onnistuu eli 22.30 eteenpäin

Jes jes jes! Meillä emäntä kattoo tuola peräkammarissa nykyää tollaset sarjat :D Tänää sai vajaa 2tuntia kattoa olkkaris kuraa :D :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

laitanpa tännekkin.

HUOM!!!

jos ja kun olen onlinessa lauantaina niiin ÄLKÄÄ haastako, mul tulee kaverit ryyppäämään tänne ja ne voi saada hyvän idiksen kaljapäissään,
et jeesh veretääsh 2 vs 1 tota vastaa ketä just kutshush..hik.. :cool:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jes jes jes! Meillä emäntä kattoo tuola peräkammarissa nykyää tollaset sarjat :D Tänää sai vajaa 2tuntia kattoa olkkaris kuraa :D :D


Meille asteli tänään toinen tv, 55tuumaa ja nyt olen minä siel kamaris pelaamas... en toki tol uudel... =D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Loppuu kyllä lähikaupasta sipsit ja popparit kohta ku noita chattejä seuraa :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Itsellä ois sykli devilssiä vaille valmis. Huomenna pääsen klo 19 duunist, nii toivottavasti kerkee sen jälkeen pelailee ennen kuin sykli vaihtuu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
15. Vancouver
16. Anaheim
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

noni mullaki ois enää kalski88:n islandersii vastaan ennenku sykli nipussa. kalski88 ootko huomenna linjoilla ja mihin aikaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

noni mullaki ois enää kalski88:n islandersii vastaan ennenku sykli nipussa. kalski88 ootko huomenna linjoilla ja mihin aikaan?

Veikkaisin klo 17jälkee tai siin paikkeil. Voin välittää sille kyllä viestiä jos sulla jotaa peliaika ehdotuksia.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Veikkaisin klo 17jälkee tai siin paikkeil. Voin välittää sille kyllä viestiä jos sulla jotaa peliaika ehdotuksia.

ei mulla varmaa mitää tarkkaa aikaa vielä oo tiedossa. siinä 16 jälkeen pääsen duunista ja sit tuun vaikka tänne foorumille kurkkimaan jos kalski sattuis olee mestoilla ni ei tarvi pleikkarin ääressä päivystää.
 
Ylös Bottom