Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Minuakaan ei kannata pyytää kaveriksi. Menee frendilista liian sekavaksi, jos kaikki joutuisi lisätä...

Tuossa GMC Trailerissakin näkyy kohdassa 0:25 miten helposti näkee onko offline vai online liigan sisältä. NHL 13 | GM Connected Deep Dive | TacTixHD - YouTube

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

kapisesta ei ole itsellä mitään tietoa. Tosiaan itse en kyllä myöskään meinaa lähteä vielä kauheasti treidaamaan. Tottakai jokainen saa itse päättää, mutta itse en näin alkuun viitsisi kauheasti joukkuetta lähteä sotkemaan. Toivotaan kapista onlineen!

Jaahas, täällä ei ollakkaan päästy vielä tänään varailemaan lisää. Itselleni iski koulupäivän loppuun kauhea olo ja yrjö lensi, mutta onneksi nyt jo helpottaa. Siksi en ole täällä tänään ollut. Huominen huilaillaan ja torstaina sitten takaisin koulun penkille. :)

Toivotaan, että kapise tulee paikanpälle, jos ei niin olisi siinä kaikille jotain pientä positiivista...nousisi varausvuoro yhdellä pykälällä. :D Noh, ei kuitenkaan olla vahingoniloisia ja kapise eksyy tänne ennen klo 21:tä...

Pakkohan tähän on mukaan haluta...! Perskele kun en tajunnut aikaisemmin ilmottautua! :mad: Aktiivisuuttakin löytyisi vaikka millä mitalla, mutta ei voi mitään. :(

Jaahas, täällä ei ollakkaan päästy vielä tänään varailemaan lisää. Itselleni iski koulupäivän loppuun kauhea olo ja yrjö lensi, mutta onneksi nyt jo helpottaa. Siksi en ole täällä tänään ollut. Huominen huilaillaan ja torstaina sitten takaisin koulun penkille. :)

Toivotaan, että kapise tulee paikanpälle, jos ei niin olisi siinä kaikille jotain pientä positiivista...nousisi varausvuoro yhdellä pykälällä. :D Noh, ei kuitenkaan olla vahingoniloisia ja kapise eksyy tänne ennen klo 21:tä...

Pistän paremmaksi ja olin koko päivän (ja eilisen) duhassa ja pääsen jo huomenna koulun penkkiä kuluttamaan.:D

Itellä olisi kaksi toivejoukkuetta joten ehkä vahingoniloisesti tovon että kapise ei tule... Mutta toivottavasti tulisikin. Aktiivisuus on tärkeää, koulussa, treeneissä ja jopa täällä.

NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Pakkohan tähän on mukaan haluta...! Perskele kun en tajunnut aikaisemmin ilmottautua! :mad: Aktiivisuuttakin löytyisi vaikka millä mitalla, mutta ei voi mitään. :(

Ei hätiä, kyllä varasijoille kannattaa ilmoittautua. %it sille että kaikki osallistujat selviytyvät kovinkaan pitkälle, ovat ikävä kyllä alle 100 :)

Ei että toivoisin kenenkään jäävän pois, mutta kokemus on osoittanut muuta.

Kapisella on enään tunti armonaikaa jäljellä. :D Lähellä käy ensimmäinen "unohdus"...

Kapisella on enään tunti armonaikaa jäljellä. :D Lähellä käy ensimmäinen "unohdus"...

Totta, ei auta kuin odottaa... Hei, simpsonit tulee

Mistä vetoa että tulee minuuttia ennen (tai jälkeen) 2100?

Totta, ei auta kuin odottaa... Hei, simpsonit tulee

Mistä vetoa että tulee minuuttia ennen (tai jälkeen) 2100?

Muutamaa minuuttia vajaa tunti enää. Jännittää muidenkin puolesta :D onpas täälläkin nyt porukka sairaana. Itselläni on torstaina vapaapäivä niin se menee varmaan täällä laahatessa :D Vauhtia kapinen!

Ja NHL 13:sta demoa pelaillessa?? ;)

Miten saatoinkin unohtaa :D kyllä. Siinä se menee. Emäntäkin on onneksi poissa kotoa ainakin osan aikaa niin ei ole kukaan nipottamassa :D mä en sit sanonu tota! :rolleyes:

16 minuuttia... kapiselle tulee kiirus

Jaaaa... aika! Ei sitten kelvannut. :(

11 vuoro.

Se tais olla siinä sitten. Seuraavan vuoro!

Se oli sitten siinä. :) Kapise harmillisesti joukon hännille ja nyt mulla on jopa viisi joukkuetta mistä valita kun mun vuoro koittaa. :cool:

Joten, taotao11 sun vuoro siis! Äläkä säkin nyt sitten unohda varata, niin saadaan uusi lumipallo taas toivottavasti pyörimään! :D

Päästetään ollicas piinastaan ja ollaan vielä niin reiluja, että otetaan joukkue joka tuskin on listallasi seuraavana..

Joukkuetta ei todellakaan voi pitää tässä kohtaa best available vaihtoehtona, mutta ei omaa suosikkiaan voi sivuuttaakaan silloin kun se vapaana on :) Nuorekas, mutta kokenut joukkue on kuitenkin varmasti kilpailukykyinen niin nyt, kuin myös tulevilla kausilla. Toivottavasti myös koko joukkueen prospect-pool on käytettävissä vielä Venäjällä pelaavia myöten.

GM 11 valitsee joukkueekseen Washington Capitalsin!

Ja Carolinan suuntaan tiedoksi, että Semin haluaa varmasti takaisin pääkaupunkiin toisen Aleksanterin vierelle ;)

Kiitos 11, Washington oli kyllä harkinnassa.

GM ollicas sai eteensä kaksi potentiaalista joukkuetta, toisessa olisi ollut paljon jälleenrakentamista ja toisessa oli paljon hyvää kauppatavaraa. mietin että mistä saisin muokattua oman näköiseni joukkueen pitäen kuitenkin hyvän tason. Ja tästä varmana ollicas ottaa hoidettavakseen viime kauden mestarin Los Angeles Kingsin.

Ollicas kommentoi valintaansa seuraavasti: "LA Kingissä on paljon potentiaalia ja hyvää kauppatavaraa joten voin tehdä tästä omannäköiseni ja menestyvän joukkueen. Edmonton oli toinen vaihtoehto mutta saan tästä vielä enenmmän irti." Ollicas lähti hymysuin tekemään läksyjä ja päästää vilperin vilpertämään joukkueiden pariin.

Edit.

Ollicas piti vielä yömyöhään tiedotustilaisuuden missä ilmaisi halunsa johonkin supertähteen. Tällä hän luultavasti viittasi Chigagon, Penguinssin tai Minnesotan suuntaan jotka vilisevät supertähtiä. Ollicas painoitti myös että hän tulee tekemään suuria muutoksia joukkueeseen mutta koittaa silti parantaa joukkuetta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse en ainakaan noita treidauksia ajatellut tehdä ennen kuin saan pelin käsiini. Männöö vaan pää sekasin.

Itse en ainakaan noita treidauksia ajatellut tehdä ennen kuin saan pelin käsiini. Männöö vaan pää sekasin.

Samaa mieltä ja minulle tämä on riski kun on jo pää valmiiksi sekaisin kokiksesta. :D Vilperillä aikaa varata KE klo 2100?

Ylös Bottom