Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Eiköhän kaikki hyväksy jossain vaiheessa :D suotavaa kyllä olisi, että mahdolisimman moni olisi kaverina livessä kun kausi pyörähtää käyntiin. Itse lupaan lisätä kaikki kaverilistalleni kun pääsen tältä kännykältä koneelle :D hyvä sitten kauden aikana sopia esim. ottelun ajankohtaa. Tosissa Canes on mielenkiintoinen joukkue Staalin ja Seminin myötä. Mielenkiinnolla odotan jo liigan käynnistymistä. :P

Taisit olla toinen niistä kahdesta jotka hyväksy... Siellä on vielä hyviä joukkueita varaamatta, mua ennen on neljä ja mielessäni on kuusi vahvaa joukkuetta. :cool: Valmistauduin jo hyvissä ajoin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Siellä on vielä hyviä joukkueita varaamatta, mua ennen on neljä ja mielessäni on kuusi vahvaa joukkuetta. :cool: Valmistauduin jo hyvissä ajoin.

Rökittäisin sut vaikka Pelikaaneilla, ilman maalivahtia, pelaisit sitten millä joukkueella tahansa! :cool: Kaikilla boxin pelaajilla tietysti on huumorintajua ja tälläinen henkinen psyykkaushan on sallittua? ;)

Eihän siinä, kyllähän tätä liigaa mielenkiinnolla jo minäkin odotan ja noista kaveripyynnöistä...itse taisin lähettää kaikille pyynnöt, mutta täytyy muistaa, että kaikki eivät välttämättä halua kavereita enempää, jos niitä on jo valmiiksi paljon. Ja sitten jos tieytysti joku haluaa pitää listansa puhtaana ns. randomeista, joita ei facetoface tunne, mutta moni kuitenkin hyväksyi pyyntöni joten hieno homma! :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Rökittäisin sut vaikka Pelikaaneilla, ilman maalivahtia, pelaisit sitten millä joukkueella tahansa! :cool: Kaikilla boxin pelaajilla tietysti on huumorintajua ja tälläinen henkinen psyykkaushan on sallittua?;)

Ite rökittäisin sut CHL-joukkueella 2 miehen alivoimalla ilman maalivahtia ja yhdellä kädellä. ;)

Mutta joo, sai tuo Heviila mukavan pallon tulemaan, toivottavasti myös Hermu huomaisi sen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Numerolla kahdeksan HittiHermu varaa joukkueen Chicago Blackhawks.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Tietenkään ei ole pakko hyväksyä jos siltä tuntuu. :D siellä on tosiaan vielä 6 vahvaa joukkuetta jäljellä. Mielenkiintoista nähdä minkälaiseen järjestykseen päädytään.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Voe hitsi! Sinne meni mun Blackhawks, tosin ei se ylläri ollut, mutta silti. Toivon sulle menestystä! :cool:

Eemeli61:sen vuki siis...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Sinne meni ygärivaihtoehto Blackhawks. Onnea, tulit silti varaamaan joukkueen. ;)

Kolme ennen mua. Ei että on jännää. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Eemeli61 ei juuri nyt pääse itse ilmoittamaan joukkuettaan, joten hän pyysi minua ilmoittamaan valinnan puolestaan. Eemeli61 valitsee Vancouver Canucksin!

Seuraavaksi vuoroon kapise.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Toinen vaihtoehto meni yllä...

Vielä tuo kapise ja 11 edellä ja sitten finaly. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Heitätkö mut tohon varasijoille? GT: Draktyl
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Tuo kapise ei ole aktiivinen käymään foorumilla. On käynyt viimmeksi 9pv sitten.
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Jos joku tohtii heittää Liven kautta kapiselle muistutuksen, itse vasta aamulla boxin lähellä. Thanks!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Täälä onkin pikkunen lumipallo pyörähtäny ja yheksän joukkuetta varattu! Enää kymmenen ja pääsee itekki työkoneiden arvontaan :D
Demon perusteella voi sanoa uudesta tulokkaasta, että voi maalinteon vaikeus ;) mutta muuten se vaikutti taas vähän edellistä paremmalta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Kapisea odotelleessa...

Kapisella siis aikaa varata klo 2100 asti tai hän tipahtaa vikalle sijalle?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Kapisea odotelleessa...

Kapisella siis aikaa varata klo 2100 asti tai hän tipahtaa vikalle sijalle?

Näinpä juurikin.

Kapisea seuraavat ovatkin taas aktiivisempaa porukkaa, saadaan pieni lumipallo aikaiseksi taas varmaan...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Näinpä juurikin.

Kapisea seuraavat ovatkin taas aktiivisempaa porukkaa, saadaan pieni lumipallo aikaiseksi taas varmaan...

Tottakai ollaan aktiivisia... varsinkin kun olen kipeä joten lepäilen kotona. :(
 
Ylös Bottom