Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Aaah, hups. :o Ihmettelin kun kirjoitit 24h ja en osannut yhdistä sitä siihen plegemeininkiin. Olisiko kannattanut sanoa, seuraavan päivän klo 21.00:n asti? ;)

No olisi kyllä, pahoittelut epäselvyysestä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Kun minun (Funloonie) vuoro tulee se menee automaattisesti heti, laitoin toivelistan järjestäjälle.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Toivotaan, että Heviila666 löytää tiensä tänne ennen ilta yhdeksää. 4h ja 35min jälellä! :D Minua ainakin saattaisi vähän risoa jos olisin ollut top 5 varaajissa ja vuoroni menisi sivusuun...

Saapi nähdä mitä mulle jää jäljelle sitten kun oma vuoroni on. :rolleyes: Itse henkilökohtaisesti 6 vikan varattavan tiimin joukkoon jättäisin Ducksin, Blue Jacketsin, Devilsin, Lightningin, Panthersin ja Islandersin...se on tosin sitten eri juttu jos joku muun on eri mieltä kanssani tai sitten jos on näitä suosikkijoukkuejuttuja yms, mitä tietysti aina löytyy. :)
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Toivotaan joo, harmillista jos porukka missaa vuoronsa. Viestit on laiteltu kaikkia mahdollisia kanavia pitkin, et ei voi tehdä muuta kuin odottaa...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Toivotaan, että Heviila666 löytää tiensä tänne ennen ilta yhdeksää. 4h ja 35min jälellä! :D Minua ainakin saattaisi vähän risoa jos olisin ollut top 5 varaajissa ja vuoroni menisi sivusuun...

Saapi nähdä mitä mulle jää jäljelle sitten kun oma vuoroni on. :rolleyes: Itse henkilökohtaisesti 6 vikan varattavan tiimin joukkoon jättäisin Ducksin, Blue Jacketsin, Devilsin, Lightningin, Panthersin ja Islandersin...se on tosin sitten eri juttu jos joku muun on eri mieltä kanssani tai sitten jos on näitä suosikkijoukkuejuttuja yms, mitä tietysti aina löytyy. :)

Ei ehkä jos katsoo Pleikkapuolen liigaa:

Pleikkapuoli sanoi:
1.shikamaruuu- (Philadelphia Flyers)
2.Raimo41 (Tampa Bay Lightning)
3.mannerheim199 (Washington Capitals)
4.osmose_76 (New York Rangers)
5.mikkoj (Pittsburgh Penguins)
6.formulafan (Minnesota Wild)
7.Olut_Olkku (Ottawa Senators)
8.Pair4You (Montreal Canadiens)
9.kiuru15 (Edmonton Oilers)
10.janmagn (St. Louis Blues)
11.nautaelain (Dallas Stars)
12.eikka_y (Boston Bruins)
13.juhna96 (Toronto Maple Leafs)
14.Larzi (Colorado Avalanche)
15.mir02k1 (Chicago Blackhawks)
16.mynde77 (Aneheim Ducks)
17.Keslerfin (Vancouver Canucks)
18.SaPeEeRe (New York Islanders)
19.Erzac (Winnipeg Jets)
20.stimperi (Florida Panthers)
21.Kruusi (Nashville Predators)
22.lintumies37 (Columbus Blue Jackets)
23.bunder_ (Phoenix Coyotes)
24.UusiRaipe (Calgary Flames)
25.NiksuPP (New Jersey Devils)
26.nurtsi1 (Los Angeles Kings)
27.paahtis71 (Carolina Hurricanes)
28.sibes (Buffalo Sabres)
29.Latexiii (Detroit Red Wings)
30.Asertymil (San Jose Sharks)
(Viestin kirjoittaja Erzac)

Katotaas, ehkä saat Sharksit...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

mietin vaa et detroit tokavika.wtf? Huomaa et boxi on viisaiden valinta. xD
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Sori kaikille ei oo tullu oltua hetkeen linjoilla.. Philadelphia Flyers (sori myös tästä, mut mihinkäs sitä lempijoukkueestaan luopuisi)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Sori kaikille ei oo tullu oltua hetkeen linjoilla.. Philadelphia Flyers (sori myös tästä, mut mihinkäs sitä lempijoukkueestaan luopuisi)

Pelästyttiin ettet tule, ei saa säikytellä! :D

BattleAxe2598:n vuoro.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Kyl ihan jokanen noista on varannu ite jenginsä. Ihan käsittämätön lista kyllä :D

Otattehan huomioon, että pleikkarilla kyseessä on vain GM-liiga, eivät aio pelata itse pelejä siellä vaan simuloida ~10 kautta. Edellisen työsulun jälkeen hienosti joka kausi menestyneiden Detroitin tai San Josen tulevaisuuden lupaukset eivät tosiaankaan ole niin houkuttelevia kuin esim. Edmontonin juniorit. Eli ei siellä välttämättä tyhmiä olla oltu, vaan lähinnä mietitty miten haluaa manageroida, heti menestyen vai parin kauden menestyksen rebuildin takia uhraamalla..

Heviila jatkaa profiloitumista Flyersiksi kuten uumoilinkin ;) Toivottavasti nyt lähtee varaamisessa ns. lumipalloefekti käyntiin :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

tämän päivän puolella pitäisi tullla ainakin 2 seuraavaa varausta
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Otattehan huomioon, että pleikkarilla kyseessä on vain GM-liiga, eivät aio pelata itse pelejä siellä vaan simuloida ~10 kautta. Edellisen työsulun jälkeen hienosti joka kausi menestyneiden Detroitin tai San Josen tulevaisuuden lupaukset eivät tosiaankaan ole niin houkuttelevia kuin esim. Edmontonin juniorit. Eli ei siellä välttämättä tyhmiä olla oltu, vaan lähinnä mietitty miten haluaa manageroida, heti menestyen vai parin kauden menestyksen rebuildin takia uhraamalla..

Heviila jatkaa profiloitumista Flyersiksi kuten uumoilinkin ;) Toivottavasti nyt lähtee varaamisessa ns. lumipalloefekti käyntiin :)

Otin joo huomioon mutta en siltikään älynnyt Detroitin sijaintia. :p Mutta joo, toivottavasti se lumipallo jatkaisi pyörimistään...tai sitten se sulaa ja joutuu hyppimään mattimyöhäisten yli. Eli BattleAxella aikaa varata TI klo 21.00?

Joku vois selittää että miten sulanut lumipallo voi hyppiä? :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

BattleAxe2598 valitsee Carolina Hurricanesin. Oma suosikki olis ollu Flyers, mutta näin tällä kertaa :D kiitos taotaolle ilmoituksesta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Funloonie taisi lähettää milesizdead:lle listan joten kun saamme tietää hänen joukkueen on ... ... HittiHermun vuoro.

PS. lähetin frendipyyntöä livessä kaikille minua ennen varaaville ja onkohan kaksi (?) hyväksynyt pyynnön. :mad: Tämä on kuules vakavaa puuhaa tälläinen.:D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Toivottavasti meni Flyers osaaviin käsiin! :cool: (Hevilla666 pidäkkin siitä huoli!) Oli yksi mun lempijengeistä...

Milesizdead laittaa tuon Funloonien varauksen ilmoille ja sitten onkin jo HittiHermun vuoro. :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Funloonie taisi lähettää milesizdead:lle listan joten kun saamme tietää hänen joukkueen on ... ... HittiHermun vuoro.

PS. lähetin frendipyyntöä livessä kaikille minua ennen varaaville ja onkohan kaksi (?) hyväksynyt pyynnön. :mad: Tämä on kuules vakavaa puuhaa tälläinen.:D

Eiköhän kaikki hyväksy jossain vaiheessa :D suotavaa kyllä olisi, että mahdolisimman moni olisi kaverina livessä kun kausi pyörähtää käyntiin. Itse lupaan lisätä kaikki kaverilistalleni kun pääsen tältä kännykältä koneelle :D hyvä sitten kauden aikana sopia esim. ottelun ajankohtaa. Tosiaan Canes on mielenkiintoinen joukkue Staalin ja Seminin myötä. Mielenkiinnolla odotan jo liigan käynnistymistä. :P
 
Ylös Bottom