Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivotaan, että kapisekin löytää tiensä tänne ajoissa. Joo eiköhän aika moni löydy kavereista liigan alkuun mennessä. Jännää on vaikka itse olen jo joukkueen varannut
Mulla se vasta jännää on kun kaksi ennen mua.
Innolla täälläkin peliä odotellaan vaikka alkaa jo toi 30 lähenemään uhkaavasti Millois me tämä sarja aloitetaan, heti vai odotellaanko rosteri päivitykset?
Innolla täälläkin peliä odotellaan vaikka alkaa jo toi 30 lähenemään uhkaavasti Millois me tämä sarja aloitetaan, heti vai odotellaanko rosteri päivitykset?
Hah, junnuja kaikki tyynni Hokkia väännetään niin kauan kuin peukalot toimii vielä.
Aloitetaan tosiaan sitten kun varmistuu rosterien mahdolliset päivitykset. Kesken kautta ei voi tietenkään ajaa uusia rostereita liigaan koska keskinäiset pelaajavaihdot nollaantuisivat.
Suomiartikkeleita GMC:stä ei ole itselle tullut vastaan ainakaan, Lontoo taipuu täällä ihan hyvin, et voi kysellä tässä mahdolliset epätietoisuudet.
Voin myös tuohon aloitusviestiin referoida Suomeksi se mitä tähän mennessä tiedetään muodosta?
No perkeles toi referointi olis kova juttu! Pelaahan se Selännekki viel yli neljäkymppisenä ;D
Jep Väännän jonkun pikku tarinan GMC:stä aloitusviestiin kun on duunissa sellainen leppoisa hetki.
Jos tämä kapise ei nyt ilmesty klo 21.00(?) mennessä, niin meneekö se niin että meikäläinen täältä varasijoilta nousee turnaukseen mukaan?
Teetkö milesizdead jengien varauksen jälkeen omat ketjut treideille? Ei sekoittaisi tätä ketjua niin kauheasti.
Mutta tässä mietin sitä että jos kaikki joukkueet ovat sekaisin ennen liigan aloitusta niin siinä on iso työ myös tehdä ne treidit. Ja tässähän on palkkakatto mukana, eikös juu?
Jep, katsellaan muiden ketjujen tarvetta sitten lähempänä.
Palkkakatto kyllä, mitä tarkoitit sekaisin olevista tiimeistä? Äänestyshän meni oikeiden rosterien puolelle.
Tarkoitin siis treidejä, eli jos kaikki vaihtelevat pelaajia ja kauppaavat niitä vielä eteenpäin ja jos vaikka palkkakatto tulee vastaan mutta GM ei sitä huomaa mutta hän silti jatkaa treidailua. Kannattaisiko tuohon pistää jokin rajoitus treidauksien alkupäivään. (Huom, puhun alustavista treidestä ennen julkkaria.)
Voihan porukka alustavia treidejä tehdä(ja tsekata palkat vaikkapa capgeekistä), mutta en lähtisi mitään suurempia ennen kauden alkua tekemään.
Prospektit jne ovat aika pitkälti tuntemattomia vielä, ja joitakin avonaisia asioita on oikeankin NHL:n tiimoilta vielä. Mm PKSubbanien ja ShaneDoanien kohtalot jne...
Ei ihan niin radikaaleja olla, eli kapise tippuu viimeiselle varausvuorolle ensin. Ennen liigan alkua tuskin kukaan pois tippuu, jollei innostus laske ja vetäydy pois vapaaehtoisesti. Liigan aikana passiivisuus tai juustoilu matseissa saattavat aiheutta uloslennon, jolloin varasijalainen saa putoavan pelaajan tiimin hallintaansa.
PS. lähetin frendipyyntöä livessä kaikille minua ennen varaaville ja onkohan kaksi (?) hyväksynyt pyynnön. Tämä on kuules vakavaa puuhaa tälläinen.