Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Noista kaveriksi lisäilyistä sen verran että itse ainakin ennen kauden alkua lisäilen kaikki joilta kutsu tullut on. Ei vaan oo nyt vähään aikaan tullu boxia käynnisteltyä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Toivotaan, että kapisekin löytää tiensä tänne ajoissa. Joo eiköhän aika moni löydy kavereista liigan alkuun mennessä. Jännää on vaikka itse olen jo joukkueen varannut :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Toivotaan, että kapisekin löytää tiensä tänne ajoissa. Joo eiköhän aika moni löydy kavereista liigan alkuun mennessä. Jännää on vaikka itse olen jo joukkueen varannut :D

Mulla se vasta jännää on kun kaksi ennen mua. :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Mulla se vasta jännää on kun kaksi ennen mua. :D


Tiedän tunteen :D nytten kun on oma joukkue varattuna niin tässä vain odottelee kuumeisesti, että saa pelin käsiinsä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Innolla täälläkin peliä odotellaan vaikka alkaa jo toi 30 lähenemään uhkaavasti :) Millois me tämä sarja aloitetaan, heti vai odotellaanko rosteri päivitykset?

Laitelkaa vaan kaveri kutsuja tulemaan, kuittailen niitä tossa heti kun saan laajakaistan toimimaan uuteen kotiin. Eilen vähän kävin mokkula läppäri virityksellä ihmettelemäs livessä.

Onko kukaan bongannut netistä tästä pelimuodosta suomenkielistä juttua, kun tuo enkku ei nyt niin mahtavasti taivu.

Änäreitä sielt 93 alkaen pelanneena täytyy sanoa että kovat on odotukset demon perusteella. Tykkään kun on realistisempi. Demos taitaa olla syöttöavut päällä kun syötöt napsuu lapaan koko ajan.

EDIT: Oliko tähän pelimuotoon tulossa jokin sovellus iphonelle, vai oonko unia nähny?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Innolla täälläkin peliä odotellaan vaikka alkaa jo toi 30 lähenemään uhkaavasti :) Millois me tämä sarja aloitetaan, heti vai odotellaanko rosteri päivitykset?

Hah, junnuja kaikki tyynni :) Hokkia väännetään niin kauan kuin peukalot toimii vielä.

Aloitetaan tosiaan sitten kun varmistuu rosterien mahdolliset päivitykset. Kesken kautta ei voi tietenkään ajaa uusia rostereita liigaan koska keskinäiset pelaajavaihdot nollaantuisivat.

Suomiartikkeleita GMC:stä ei ole itselle tullut vastaan ainakaan, Lontoo taipuu täällä ihan hyvin, et voi kysellä tässä mahdolliset epätietoisuudet.

Voin myös tuohon aloitusviestiin referoida Suomeksi se mitä tähän mennessä tiedetään muodosta?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Innolla täälläkin peliä odotellaan vaikka alkaa jo toi 30 lähenemään uhkaavasti :) Millois me tämä sarja aloitetaan, heti vai odotellaanko rosteri päivitykset?

Taidetaan aloittaa viikko julkkarin jälkeen, ellen ihan omia uniani höpise.

^Ei sitten milesizdead viitsinyt antaa minun vastata. :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Hah, junnuja kaikki tyynni :) Hokkia väännetään niin kauan kuin peukalot toimii vielä.

Aloitetaan tosiaan sitten kun varmistuu rosterien mahdolliset päivitykset. Kesken kautta ei voi tietenkään ajaa uusia rostereita liigaan koska keskinäiset pelaajavaihdot nollaantuisivat.

Suomiartikkeleita GMC:stä ei ole itselle tullut vastaan ainakaan, Lontoo taipuu täällä ihan hyvin, et voi kysellä tässä mahdolliset epätietoisuudet.

Voin myös tuohon aloitusviestiin referoida Suomeksi se mitä tähän mennessä tiedetään muodosta?

No perkeles toi referointi olis kova juttu! Pelaahan se Selännekki viel yli neljäkymppisenä ;D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

No perkeles toi referointi olis kova juttu! Pelaahan se Selännekki viel yli neljäkymppisenä ;D

Jep :) Väännän jonkun pikku tarinan GMC:stä aloitusviestiin kun on duunissa sellainen leppoisa hetki.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Jep :) Väännän jonkun pikku tarinan GMC:stä aloitusviestiin kun on duunissa sellainen leppoisa hetki.

Hyvä jos teet, itsellä englanti/lontoo/taimitäsittenikinäliittyykäänenglanttiin on ihan suht hyvää mutta parhaiten ymmärrän yllätys yllätys suomea.

Kapise, missä oot?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Nyt on jotain väännetty spoileritägin taakse, käännöskukkasia ranskalaisin viivoin. Jos/kun joku asia jää epäselväksi, kyssäriä vaan kehiin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Jos tämä kapise ei nyt ilmesty klo 21.00(?) mennessä, niin meneekö se niin että meikäläinen täältä varasijoilta nousee turnaukseen mukaan? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Jos tämä kapise ei nyt ilmesty klo 21.00(?) mennessä, niin meneekö se niin että meikäläinen täältä varasijoilta nousee turnaukseen mukaan? :rolleyes:

Ei ihan niin radikaaleja olla, eli kapise tippuu viimeiselle varausvuorolle ensin. Ennen liigan alkua tuskin kukaan pois tippuu, jollei innostus laske ja vetäydy pois vapaaehtoisesti. Liigan aikana passiivisuus tai juustoilu matseissa saattavat aiheutta uloslennon, jolloin varasijalainen saa putoavan pelaajan tiimin hallintaansa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Teetkö milesizdead jengien varauksen jälkeen omat ketjut treideille? Ei sekoittaisi tätä ketjua niin kauheasti.

Mutta tässä mietin sitä että jos kaikki joukkueet ovat sekaisin ennen liigan aloitusta niin siinä on iso työ myös tehdä ne treidit. Ja tässähän on palkkakatto mukana, eikös juu?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Teetkö milesizdead jengien varauksen jälkeen omat ketjut treideille? Ei sekoittaisi tätä ketjua niin kauheasti.

Mutta tässä mietin sitä että jos kaikki joukkueet ovat sekaisin ennen liigan aloitusta niin siinä on iso työ myös tehdä ne treidit. Ja tässähän on palkkakatto mukana, eikös juu?

Jep, katsellaan muiden ketjujen tarvetta sitten lähempänä.

Palkkakatto kyllä, mitä tarkoitit sekaisin olevista tiimeistä? Äänestyshän meni oikeiden rosterien puolelle.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Jep, katsellaan muiden ketjujen tarvetta sitten lähempänä.

Palkkakatto kyllä, mitä tarkoitit sekaisin olevista tiimeistä? Äänestyshän meni oikeiden rosterien puolelle.

Tarkoitin siis treidejä, eli jos kaikki vaihtelevat pelaajia ja kauppaavat niitä vielä eteenpäin ja jos vaikka palkkakatto tulee vastaan mutta GM ei sitä huomaa mutta hän silti jatkaa treidailua. Kannattaisiko tuohon pistää jokin rajoitus treidauksien alkupäivään. (Huom, puhun alustavista treidestä ennen julkkaria.)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Tarkoitin siis treidejä, eli jos kaikki vaihtelevat pelaajia ja kauppaavat niitä vielä eteenpäin ja jos vaikka palkkakatto tulee vastaan mutta GM ei sitä huomaa mutta hän silti jatkaa treidailua. Kannattaisiko tuohon pistää jokin rajoitus treidauksien alkupäivään. (Huom, puhun alustavista treidestä ennen julkkaria.)

Voihan porukka alustavia treidejä tehdä(ja tsekata palkat vaikkapa capgeekistä), mutta en lähtisi mitään suurempia ennen kauden alkua tekemään.

Prospektit jne ovat aika pitkälti tuntemattomia vielä, ja joitakin avonaisia asioita on oikeankin NHL:n tiimoilta vielä. Mm PKSubbanien ja ShaneDoanien kohtalot jne...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Voihan porukka alustavia treidejä tehdä(ja tsekata palkat vaikkapa capgeekistä), mutta en lähtisi mitään suurempia ennen kauden alkua tekemään.

Prospektit jne ovat aika pitkälti tuntemattomia vielä, ja joitakin avonaisia asioita on oikeankin NHL:n tiimoilta vielä. Mm PKSubbanien ja ShaneDoanien kohtalot jne...

Joo, itse en aio tehdä paljoakaan treidejä ennen kun peli on tullut ulos ja liiga pistetty pyörimään. Muilla on tuttakai oma tahto.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Ei ihan niin radikaaleja olla, eli kapise tippuu viimeiselle varausvuorolle ensin. Ennen liigan alkua tuskin kukaan pois tippuu, jollei innostus laske ja vetäydy pois vapaaehtoisesti. Liigan aikana passiivisuus tai juustoilu matseissa saattavat aiheutta uloslennon, jolloin varasijalainen saa putoavan pelaajan tiimin hallintaansa.

Kyllä mun mielestä pitäisi vähintään kerran viikossa käydä foorumia seuraamassa. Tämä kapisen tilanne nyt näyttää jo toimivan ennakkotapauksena, että ilmoittaudutaan ja sen jälkeen ei edes muisteta käydä foorumilla. Ei nyt kuitenkaan tuomita vielä kapiseakaan, toivottavasti olen väärässä ja hän tulee varaamaan. Mutta jos nyt joku ei vaikka pelin julkaisuun mennessä ole tullut joukkuettaan varaamaan, niin ei silloin aktiivisuus voi riittää liigassa pelaamaankaan. Siitä sitten mieluummin uutta innokasta pelaajaa varasijalta tilalle.

PS. lähetin frendipyyntöä livessä kaikille minua ennen varaaville ja onkohan kaksi (?) hyväksynyt pyynnön. :mad: Tämä on kuules vakavaa puuhaa tälläinen.:D

Mulle ei kannata kaveripyyntöjä heitellä, pyrin pitämään kaverilistan melko pienenä. Hyväksyn niitä sitten, jos näen sille tarvetta. Tähän mennessä varmaan jo kymmenisen liigaa tullut pelattua ja pelit on saatu helposti pelattua ilmankin ylimääräisten kaverien lisäämistä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Onko kenelläkään tietoa kapisesta? Liven mukaan olisi offlinessa ollut eilisestä asti. Millois on ollut viimeksi täällä, mainitsiko joku että 9pvää sitten?

^Sua en tainnut ede löytää mutta siksi olemme tulleet foorumille jossa voimme sopia pelejä. :)

Mutta olet ihan oikeassa että jos ei tule tänne ennen julkkaria niin turha ottaa liigaan mukaankaan. Toivottavasti tulisi nyt varaamaan ja lisäisi aktiivisuuttta.
 
Ylös Bottom