Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Jos mahtuu ni tulossa oon , psn Gretski999, arvotaan joukkuet ja mielummin 1vs1 pelejä!!! :)
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Tuota, löytyykö boxi myös, psn:llä ei pääse Liveen kirjautumaan :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Eiköhän pysytä aikataulussa, eli maanantaina aloitetaan draftailu. Siihen jää silti kolmatta viikkoa aikaa ennen pelin julkaisua.

Arvon pyhänä valintajärjestyksen siihen mennessä ilmoittautuneille, jos joku tulee perässä joukkoon iloiseen, menee hän listan perälle.

Mistä vetoa että olen viimeisien joukossa? :D Ihme jos olen 10:n paremmalla puolella.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Pensseliseta ja oikeat rosterit, jos mahtuu.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Montako osallistujaa puuttuu, näyttäisi tulevan porukkaa hyvää tahtia.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Itse toivoisin vähän nopeampaa peliaikataulua kuin tuo 2vko/kierros. Kun eikös tuo yksi kierros sisällä noin 6 peliä? Ja jos pienellä matikalla laskee niin kokonaisen kauden pelaamiseen menisi n. puoli vuotta. Tällöin ei jää enää hirveästi arvoa Entry Draftille, sekä prospectien ja joukkueen kehittämiselle. :)
Mielummin ottaisin tiheämmän peliaikataulun, (vaikka sitten välillä joutuisikin sieltä täältä simuloimaan pari peliä). Näin pystyisi pelaamaan useamman kauden ja GM:n rooli kasvaisi ja päästäisiin nauttimaan Free Agent markkinoista yms.

Ideoita? Ajatuksia? :confused:
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

1vs1 olis intoo lähtee mukaan, FlamingCee on tagi. Live peleistä ei paljon kokemusta mutta muuten on tullu hangattua.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Itse toivoisin vähän nopeampaa peliaikataulua kuin tuo 2vko/kierros. Kun eikös tuo yksi kierros sisällä noin 6 peliä? Ja jos pienellä matikalla laskee niin kokonaisen kauden pelaamiseen menisi n. puoli vuotta. Tällöin ei jää enää hirveästi arvoa Entry Draftille, sekä prospectien ja joukkueen kehittämiselle. :)
Mielummin ottaisin tiheämmän peliaikataulun, (vaikka sitten välillä joutuisikin sieltä täältä simuloimaan pari peliä). Näin pystyisi pelaamaan useamman kauden ja GM:n rooli kasvaisi ja päästäisiin nauttimaan Free Agent markkinoista yms.

Ideoita? Ajatuksia? :confused:

Jos pelejä pelataan aktiivisesti niin kalenterissa pääsee etenemään nopeamminkin, eli pitkälti pelaajista kiinni kuinka nopeasti mennään. Uskoisin että kolme kautta saadaan vuoden aikana väännettyä. En tuohon simumeininkiin lähtisi, pelaamalla paremmat pelit ja fiilikset aina kauden päätyttyä :) Ymmärrän toki managerointiaspektin kiehtovuuden, ei siinä mitään.

Kolme kautta jos vuodessa saamme aikaiseksi, tulee pelejä joka jampalle 250-300 joka on jo aika paljon. Suunnilleen kaksi kertaa sen verran mitä itse olen 1v1-matseja 12:sta aikana hakannut. Toki tässä on suurempi mielenkiinto koska on jotain jatkuvuutta, irrallisiin merkityksettömiin peleihin verrattuna.

Pitää kuitenkin muistaa pelimäärien lisäämistä ajatellessa, että mukana on paljon EASHL-pelureita joilla niitä matseja kertyy jo ihan mukavasti vuoden aikana. Ja koulut, duunit ja perheet vielä joillakin pelaamisen hidasteena.

Jos kaikki tosissaan innostuvat pelimuodosta, ja pelejä pelataan paljon ja aktiivisesti, niin kausihan saattaa edetä reilusti vauhdikkaammin. Tuo kaksi viikkoa viikossa meininki on vain se hitain vaihtoehto, jota ei saa venytettyä vaikka kuinka perustelisi. Pelaamattomat pelit simuloidaan tuon tahdin mukaisesti.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Jos pelejä pelataan aktiivisesti niin kalenterissa pääsee etenemään nopeamminkin, eli pitkälti pelaajista kiinni kuinka nopeasti mennään. Uskoisin että kolme kautta saadaan vuoden aikana väännettyä. En tuohon simumeininkiin lähtisi, pelaamalla paremmat pelit ja fiilikset aina kauden päätyttyä :) Ymmärrän toki managerointiaspektin kiehtovuuden, ei siinä mitään.

Kolme kautta jos vuodessa saamme aikaiseksi, tulee pelejä joka jampalle 250-300 joka on jo aika paljon. Suunnilleen kaksi kertaa sen verran mitä itse olen 1v1-matseja 12:sta aikana hakannut. Toki tässä on suurempi mielenkiinto koska on jotain jatkuvuutta, irrallisiin merkityksettömiin peleihin verrattuna.

Pitää kuitenkin muistaa pelimäärien lisäämistä ajatellessa, että mukana on paljon EASHL-pelureita joilla niitä matseja kertyy jo ihan mukavasti vuoden aikana. Ja koulut, duunit ja perheet vielä joillakin pelaamisen hidasteena.

Jos kaikki tosissaan innostuvat pelimuodosta, ja pelejä pelataan paljon ja aktiivisesti, niin kausihan saattaa edetä reilusti vauhdikkaammin. Tuo kaksi viikkoa viikossa meininki on vain se hitain vaihtoehto, jota ei saa venytettyä vaikka kuinka perustelisi. Pelaamattomat pelit simuloidaan tuon tahdin mukaisesti.
OK. Luulin, että aina joutuu odottamaan tuon 2 viikkoa vaikka pelit olisikin jo pelattu. Tämä parin viikon tahti käy siis ihan hyvin. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Ohhoh, tännehän saatiin kunnon osallistumispyrähdys aikaiseksi! :D Jo 21+3 osallistunutta. Joo saa nähdä miten käy meikäläisellä tuossa arvonnassa kun arvotaan se joukkueiden varaamislista. Toivotaan varhaista vuoroa, 4 eri vaihtoehtoa itseasiassa minulla ja jos kaikki nuo 4 menevät ennen mun vuoroa käy valinta vaikeaksi siinä vaiheessa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Ohhoh, tännehän saatiin kunnon osallistumispyrähdys aikaiseksi! :D Jo 21+3 osallistunutta. Joo saada nähdä miten käy meikäläisellä tuossa arvonnassa kun arvotaan sen joukkueiden varaamislista. Toivotaan varhaista vuoroa, 4 eri vaihtoehtoa itseasiassa minulla jos kaikki menevät käy valinta vaikeaksi siinä vaiheessa. :D

Kaikki todennäköisesti toivovat varhaista vuoroa:D. Ainakin kun demossa oli todella vaikeaa tehdä maaleja ja nyt hyvät pelaajat ovat tosiaan hyviä.
 
Re: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Tämä on siis tarkoitus vetää 1vs1-tyylillä? Jotenkin harmittaa pelaajien vähyys vrt. pleikkaripuoli, itsekin mieluusti pelaisin isomman porukan kanssa, mutta käpyisellä pleikkarin umppalumppa-ohjaimella ei änäriä vaan pysty pelaamaan..
 
Vastaus: Re: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähii

Tämä on siis tarkoitus vetää 1vs1-tyylillä? Jotenkin harmittaa pelaajien vähyys vrt. pleikkaripuoli, itsekin mieluusti pelaisin isomman porukan kanssa, mutta käpyisellä pleikkarin umppalumppa-ohjaimella ei änäriä vaan pysty pelaamaan..

Kyllähän Plegelle on myynnissä joitain erikoisohjaimia. Mutta jos et ole ilmoittautunut, tule mukaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Kuinka nopeasti julkaisun jälkeen aloitetaan liiga? Olisiko vaikka 3-5 päivää hyvä? Tässä ajassa ehtisi vähän kokeilla peliä yleensäkkin. Jos joku saisi pelin vasta esim. 5 pvää julkkarin jälkeen, miten tehtäisiin?
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Itsellä tuo season ticket kehissä taas, joten perustan liigan kunhan peli on imuroitu livestä.

Sitä mukaa kun ihmiset saavat pelin, hyväksyvät kutsun liigaan ja pistetään pelit päälle vaikkapa sitten julkaisua seuraavalla viikolla?

Tuskin kukaan hirveästi aikailee pelin oston kanssa ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Itsellä tuo season ticket kehissä taas, joten perustan liigan kunhan peli on imuroitu livestä.

Sitä mukaa kun ihmiset saavat pelin, hyväksyvät kutsun liigaan ja pistetään pelit päälle vaikkapa sitten julkaisua seuraavalla viikolla?

Tuskin kukaan hirveästi aikailee pelin oston kanssa ;)

Gamestop on ajoissa...

Mutta joo, ihan mielenkiinnolla odotan liigaa, en niihin parhaisiin 7-luokkalaispelaajiin kuulu joten vaikka saisin penguinssin niin plejarit olisivat haaste. Mutta eihän tuo ole edes mahdollista. ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Gamestop on ajoissa...

Mutta joo, ihan mielenkiinnolla odotan liigaa, en niihin parhaisiin 7-luokkalaispelaajiin kuulu joten vaikka saisin penguinssin niin plejarit olisivat haaste. Mutta eihän tuo ole edes mahdollista. ;)

Itsellä tilattu ahvenanmaalta voin kuvitella paljon siinä kestää:D. Ja muuten milesizdead voisit varmaan muistutella kaikkia liigaan osallistuvia kun kaikki eivät kuitenkaan seuraa aktiivisesti foorumia että maanantaina joukkueiden varaus vaikka boxin viestin muodossa
 
Ylös Bottom