Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Meitsi ottaa Coloradon!

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Olen myös simuloinnin kannalla. Uskon, että kaikki sitoutuvat liigaan ja sitä kautta simuloitavaksi jäisi vain harvoja otteluita.

Sampsaboykin on näköjään online, joten toivotaan, että hän jatkaa heti perään pallon pyörittämistä, sillä se näyttäisi pyörivän nätisti tällä hetkellä! ;)

Juuh mietinnän jälkeen napataan Buffalo sabres sieltä :)

Oho täällähän on edetty jo melkein omaan vuoroon; yksi enään ennen mua siis. Kaksi joukkuetta on mielessä, joten ei haittaa vaikka toinen vietäisiin :).

Edit. Ja sieltähän tulikin jo valinta. Joten meitsi ottaa Ducksit! Pitäähän sitä vielä Selänne joukkueeseen saada, kun vielä pelaa.

Oho täällähän on edetty jo melkein omaan vuoroon; yksi enään ennen mua siis. Kaksi joukkuetta on mielessä, joten ei haittaa vaikka toinen vietäisiin :).

Nyt on sun vuoro! ;) Kunhan et ota sitä yhtä! :D

Edit: Sieltähän se valinta tulikin, eikä ollut SE joukkue...ainakaan vielä! :D

Yhdeksään asti aikaa siis minulla päättää jengi?!

No mun valinta on aivan selvä, kun jetsit meni. Toronto!

Vähiin käy ennen kuin loppuu :)

Toronto on aina hyvä, siisteimmät paidat pojilla!

Kyllä ne aika luonnollisessa järjestyksessä menee. Vois melkein pienen rahan laittaa likoon loppujen jengien järjestyksestä :D Toivotaan, että joku yllättää!

Montako kautta tässä olisi tarkoitus pelata? Tiedän ettei ihan 25 päästä mutta voisi ehkä jelpata siinä, mihin suuntaan aion joukkettani muuttaa. :rolleyes:

Montako kautta tässä olisi tarkoitus pelata? Tiedän ettei ihan 25 päästä mutta voisi ehkä jelpata siinä, mihin suuntaan aion joukkettani muuttaa. :rolleyes:

Eipä osaa sanoa vielä, riippuu aika pitkälle pelaajien aktiivisuudesta. Uskon että jää pariin, ehkä kolmeen kauteen. Toivottavasti enemmän mutta niitä pelejä on tosiaan sata per kausi.

Eipä osaa sanoa vielä, riippuu aika pitkälle pelaajien aktiivisuudesta. Uskon että jää pariin, ehkä kolmeen kauteen. Toivottavasti enemmän mutta niitä pelejä on tosiaan sata per kausi.

Erehdyt, minulle niitä tulee vain 82. :D

Erehdyt, minulle niitä tulee vain 82. :D

No, ei jaella niitä pleijaripaikkoja kuitenkaan vielä. Joka tapauksessa, oli pelejä runkosarjan jälkeen tai ei, niin täytyy meidän 82sten odotella heitä jotka pelaavat 98-110 matsia.

Yhyy, JuksuPuksuX vei meikäläisen Maple Leafsin! :( Niin lähellä, mutta silti niin kaukana...noh, ei mahda mittään, ajattelinkin, että se menee varmasti kolmen seuraavan joukossa Oilersin ja Jetsin jälkeen.

Mutta, mutta...asiaan! :D Meikäläisen valinta on kahden kauppa, se on varma, eli joko Coyotes tai Devils.

Joten, kokonaisuudessaan Coyotesilla on vähän parempi paketti ja palkkakatossa enemmän tilaa kuin Devilseillä. Puolustus- ja maalivahtiosasto on Coyotesilla vähäsen parempia kylläkin, mutta hyökkäys menee taas sitten mielestäni nippanappa Devilseille.

Mielestäni Coyotesin ainoat valopilkut parin varmasti kehittyvän nuoren lisäksi hyökkäyksessä ovat Hanzal, Vrbata, Korpikoski ja Doan, joista jälkimmäinen on kuitenkin UFA, joten hän ei välttämättä olisikaan tulevalla kaudella Coyotesin ringissä. Pakisto on kova, Michalek, Ekman-Larsson, Yandle, Morris ja Klesla pitävät siitä huolen, sekä maalissa 30v Smith. Tässä olisi hyvä valinta uudelleenrakentamiselle! :)

Devilsin mielestäni hivenen kovemmasta hyökkäyksestä mainittavimmat äijät ovat Kovalchuk, Clarkson, Zajac, Henrique ja Elias. Kovalchuk tietysti supertähtenä pistää tikkua ristiin jengin valitsemisessa. Pakistosta ensimmäisenä mieleen tulee tottakai Larsson ja perässä Volchenkov, Greene, Zidlicky ja Tallinder, sekä maalilla tietty superkonkari Brouder, johon voi aina luottaa! :cool:

Vaikka Coyotesilla onkin hieman parempi jengi paperilla kokonaisuudessaan, kuten mainitsin, niin minulle sopii mielestäni paremmin lähteä ensimmäiseen Konsolifin-liigaani hieman kokeneemmalla joukkueella, josta löytyy se hieman laadukkaampi hyökkäys, yhdellä supertähdellä maustettuna näin etukäteen! Joten sen "pidemmittä" puheitta, valintani on, New Jersey Devils! :D

Oma veikkaus olis, että keretään pelaan ehkä 2-4 kautta. Eli ihan hirveästi ei kannata laskea varausvuorojen varaan.

Ylös Bottom