Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Käsittämätöntä paskaa.

Mielestäsi on tyylikäs ratkasu lyödä start-nappula ruvelle jos kaveri haluaa nauttia omasta onnistumisesta sen pienen hetken? Mikäli realistisuutta haetaan niin kyllähän sielä oikeassakin jäähallissa summerit ja videot raikaa ennenkö kiekkoa haetaan nuotasta.

Jos vielä kohdataan niin lupaan että saat katsoa jokaisen uusinnan, pahoittelen tästä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Yritettäisiinkö nyt kollektiivisesti hautailla sotakirveitä ja keskittyä olennaiseen, Joulusta kärsimiseen?

Joululomaahan tässä vain kulutetaan. On meinaan ollut tuottava päivä tähän mennessä :rolleyes:.

Entä jos tein ketjumuutoksia? Turhasta nyt nostetaan verenpainetta jälleen ylös, maali voi katsoa jälkeenpäin niin monesta kuvakulmasta uusintana kun haluaa. Tehkää se omalla älkää minun ajalla, tulen pelaamaan niin pelataan, ei ihmetellä menneitä.

Mutta mikä voi olla niin vaikea hyväksyä sitä asiaa, että joku haluaa katsoa maalinsa heti??
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Totta kai se ottaa päähän kun kaveri tekee maalin ja sitten se pitää vielä nähdä pari kertaa uudestaan kun itse haluaisi mennä ja iskeä vastaan väittömästi, maalin jälkeinen vaihto.

Hautaan mielelläni sotakirveet ja pahoittelen jos aiheutin suurta mielipahaa menetetyn uusinnan johdosta. Jos/kun haluatte niitä jatkossa katsoa niin se onnistuu kyllä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Totta kai se ottaa päähän kun kaveri tekee maalin ja sitten se pitää vielä nähdä pari kertaa uudestaan kun itse haluaisi mennä ja iskeä vastaan väittömästi, maalin jälkeinen vaihto.

Hautaan mielelläni sotakirveet ja pahoittelen jos aiheutin suurta mielipahaa menetetyn uusinnan johdosta. Jos/kun haluatte niitä jatkossa katsoa niin se onnistuu kyllä.

Maalin jälkeinen vaihto tulee, vaikka vastustaja katsoisikin oman maalinsa sen pari kertaa.

Ja tuo viimeinen lause viittaa siihen, että jatkossa aiot katsoa jokaisen maalin jonka liigassa teet, mutta toivon että olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Maalin jälkeinen vaihto tulee, vaikka vastustaja katsoisikin oman maalinsa sen pari kertaa.

Ja tuo viimeinen lause viittaa siihen, että jatkossa aiot katsoa jokaisen maalin jonka liigassa teet, mutta toivon että olen väärässä.

En aio katsoa edelleenkään, painan normaalisti peliä eteenpäin, mutta mikäli joku haluaa katsoa maalin niin suotakoon se hänelle jatkossa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Käsittämätöntä, että Dallas potkittiin pois.. Uskaltaako tässä enään harhauttaa? Täältäkin suunnalta haluttaisiin tietää ketkä Dallasin pelityyliä ovat kritisoineet? Buffalon gm:n sanomisilla ei paljon arvoa ole. Mies kun tuntuu valittavan lähes kaikesta. (muilta foorumeila voi käydä lukaisemassa) Treidirintamalla mukava mies. :) Jakke la Mottalla hyviä perusteluja. Bostonin GM J.Kekäläinen laittaisi myös pidemmän analyysin case Dallasista, mutta puhelimella hermoja raastavaa.. Tämän vääryyden voisi vielä korjata !
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Käsittämätöntä, että Dallas potkittiin pois.. Uskaltaako tässä enään harhauttaa? Täältäkin suunnalta haluttaisiin tietää ketkä Dallasin pelityyliä ovat kritisoineet? Buffalon gm:n sanomisilla ei paljon arvoa ole. Mies kun tuntuu valittavan lähes kaikesta. (muilta foorumeila voi käydä lukaisemassa) Treidirintamalla mukava mies. :) Jakke la Mottalla hyviä perusteluja. Bostonin GM J.Kekäläinen laittaisi myös pidemmän analyysin case Dallasista, mutta puhelimella hermoja raastavaa.. Tämän vääryyden voisi vielä korjata !

Vaikka itse en enää tämän jälkeen puutu tähän Maiqqin asiaan, niin olen samaa mieltä.

Ei pitäisi olla potkujen peruste se, että samat naamat valittavat jatkuvasti tietyn pelaajan pelityylistä. We need democracy.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Käsittämätöntä, että Dallas potkittiin pois.. Uskaltaako tässä enään harhauttaa? Täältäkin suunnalta haluttaisiin tietää ketkä Dallasin pelityyliä ovat kritisoineet? Buffalon gm:n sanomisilla ei paljon arvoa ole. Mies kun tuntuu valittavan lähes kaikesta. (muilta foorumeila voi käydä lukaisemassa) Treidirintamalla mukava mies. :) Jakke la Mottalla hyviä perusteluja. Bostonin GM J.Kekäläinen laittaisi myös pidemmän analyysin case Dallasista, mutta puhelimella hermoja raastavaa.. Tämän vääryyden voisi vielä korjata !

Jos liigoihin on luotu säännöt niin kyllä ainakin itse mainitsen kun joku ei niiden mukaan pelaa, mun sanomisila ei varmaan olekkaan mitään arvoa, pelaan kuitenkin sääntöjen mukaan. Ja kun mun sanomisilla ei merkitystä ole niin turha ainakaan tänne suuntaan katsoa Dallasin potkujen kanssa, en minä sitä halunnut, vaatinut tai pyytänyt.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

täällähän on kohta painit pystyssä.. Vaikea on lähteä asiaa kommentoimaan yksityiskohdista tietämättä. Itsekin joskus alkukaudesta tämän tietyn iäkkään peliajasta huomautin, mutta pelityyli on muistikuvani mielestä ihan ok. Täytyy muistaa, että oikeassakin änärissä on montaa pelityyliä josta varmasti puhuttavin tampan olematon prässi ja keskialueen tulppaus.. Mutta jos palautetta on tullut paljon ja asiasta keskustelu ei ole auttanut niin en pidä kovia rangaistuksia huonona asiana.. Mietin tuota äänestyksellä valittavaa rehtien gm:ien porukkaa, joka voisi tosiaan toimia tulevilla kausilla lisäsilminä kaikenlaiselle epäurheilijamaiselle käytökselle. On nimittäin mahdollista, että tappion kirvelevinä hetkinä sitä ei aina arvosta vaikka vastustaja olisi kuinka herrasmiesmäisesti otellut.. Ja näin ollen tulee purkauduttua aivan tyhjästäkin. Tästä esimerkkinä jo aiemmin liigasta eronnut gm. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja väitteet perusteluilla tuettuina.. Pahoittelut jäsentelemättömästä tekstissä, mutta tämä nokia ei ole tehty tätä varten. Terquin kapise
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tiedoksi nyt niillekin jotka ovat ekaa kertaa mukana, että Maiqqin pelityyli on aihettanut pahennusta myös aikaisempina vuosina ja asiaa on puitu silloinkin ja joka kerta on tainnut myös samat jampat puolustaa kaveria. Sinänsä hienoa että joku jaksaa paneutua yhteen peliin niin paljon, että pystyy kikkailemaan pelin paremmilla ukoilla vastustajat solmuun, mutta jos liigan säännöissä lukee että pelataan realistista kiekkoa ja sääntöjä ei pysty noudattamaan, niin liigaa ylläpitävä henkilö tekee niin kuin parhaaksi näkee. Ei kai se nyt silti ole sama asia kuin kaikkien pitäisi hyökätä samalla tavalla kaavamaisesti, kai nyt mielikuvitustaan saa käyttää eikä lukea kuin piru raamattua...

Itse en tänä vuonna osallistunut (viime vuonna jäi kesken kun netti pätki jatkuvalla syötöllä ja ongelma saatiin korjatuksi vasta kuukausi sitten, talon kaapeleissa oli vikaa), mutta ainakin itseä ärsytti välillä maiqqelmanin kikkailut (en tarkoita sitä että purjehditaan koko kentän läpi samalla ukolla tattia veivaamalla) kun ne ei mielestäni liigaan kuuluneet kaikilta osin (esim. kaveri ohjasti omaa maalivahtiaan tahallaan päin vastustajan pelaajia kun koitti hakea kiekkoa rännistä ja tekoälyn takia siitä koitui yleensä itselle jäähy kun luisteli maalivahtia päin, toisena juttuna aikaisemmilta vuosilta muistuu mieleen kun peli ei antanut jäähyä, vaikka jakeli taklauksia perse pystyssä joka tilanteessa. Realistista? eipä mielestäni vaan juurikin sitä tekoälyn heikkouksien hyväksikäyttämistä).

Näin siis aikaisemmin, en tiedä sen tarkemmin miksi nyt on potkittu pois, mutta tuskin ilman syytä kuitenkaan jos moni osallistuja valittanut.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Tiedoksi nyt niillekin jotka ovat ekaa kertaa mukana, että Maiqqin pelityyli on aihettanut pahennusta myös aikaisempina vuosina ja asiaa on puitu silloinkin ja joka kerta on tainnut myös samat jampat puolustaa kaveria. Sinänsä hienoa että joku jaksaa paneutua yhteen peliin niin paljon, että pystyy kikkailemaan pelin paremmilla ukoilla vastustajat solmuun, mutta jos liigan säännöissä lukee että pelataan realistista kiekkoa ja sääntöjä ei pysty noudattamaan, niin liigaa ylläpitävä henkilö tekee niin kuin parhaaksi näkee. Ei kai se nyt silti ole sama asia kuin kaikkien pitäisi hyökätä samalla tavalla kaavamaisesti, kai nyt mielikuvitustaan saa käyttää eikä lukea kuin piru raamattua...

Itse en tänä vuonna osallistunut (viime vuonna jäi kesken kun netti pätki jatkuvalla syötöllä ja ongelma saatiin korjatuksi vasta kuukausi sitten, talon kaapeleissa oli vikaa), mutta ainakin itseä ärsytti välillä maiqqelmanin kikkailut (en tarkoita sitä että purjehditaan koko kentän läpi samalla ukolla tattia veivaamalla) kun ne ei mielestäni liigaan kuuluneet kaikilta osin (esim. kaveri ohjasti omaa maalivahtiaan tahallaan päin vastustajan pelaajia kun koitti hakea kiekkoa rännistä ja tekoälyn takia siitä koitui yleensä itselle jäähy kun luisteli maalivahtia päin, toisena juttuna aikaisemmilta vuosilta muistuu mieleen kun peli ei antanut jäähyä, vaikka jakeli taklauksia perse pystyssä joka tilanteessa. Realistista? eipä mielestäni vaan juurikin sitä tekoälyn heikkouksien hyväksikäyttämistä).

Näin siis aikaisemmin, en tiedä sen tarkemmin miksi nyt on potkittu pois, mutta tuskin ilman syytä kuitenkaan jos moni osallistuja valittanut.

Kumma kun sama jätkä valittaa vuodesta toiseen, vaikka ei itse edes ole liigassa :D Sun kokemuksista sen verran ettei kyseisiä temppuja ole tapahtunut sun dramaattisen lähdön jälkeen.

Jos liigoihin on luotu säännöt niin kyllä ainakin itse mainitsen kun joku ei niiden mukaan pelaa, mun sanomisila ei varmaan olekkaan mitään arvoa, pelaan kuitenkin sääntöjen mukaan. Ja kun mun sanomisilla ei merkitystä ole niin turha ainakaan tänne suuntaan katsoa Dallasin potkujen kanssa, en minä sitä halunnut, vaatinut tai pyytänyt.

Sinun kuvaamasi bugivideo taisi kuitenkin olla sitten ratkaisevassa osassa mun kickeille. Ainakin milezin lähettämän viestistä päätelllen: etukulmabugi+jagrsooloilu jatkuu? kiitos kun et paskaakaan välittänyt liigan hengestä...enää ei tarvi asiaa miettiä, näkemiin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

No huhhuh mitä draamaa, muistakaa että tämä on vain NHL 13 - vuoden eniten bugeja täynnä oleva peli.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Kumma kun sama jätkä valittaa vuodesta toiseen, vaikka ei itse edes ole liigassa :D Sun kokemuksista sen verran ettei kyseisiä temppuja ole tapahtunut sun dramaattisen lähdön jälkeen.

Valittaa ja valittaa, onko se valittamista jos toin vain niitä asioita esille, joita on jäänyt sinun "kikkailuistasi" mieleen kun tunnut niin puhdas pulmunen olevan aina omasta mielestäsi. Se miten olet sen jälkeen muita vastaan pelannut ei kiinnosta tippaakaan. Että uliuli vaan. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Meillä on liigassa komissaari sen vuoksi, että hän tekee ne mukavat ja epämukavat päätökset. Jokaisella meillä on oma mielipide, miten mikäkin asia hoidetaan. Kuten 1. Panssarivaunukomppanian päällikkö tapasi todeta: "kaikilla meillä on selitys ja persereikä". Tässä liigassa ei ole demokratiaa, tässä liigassa vallitsee diktatuuri. Meillä on yksi komissaari ja 29 neuvonantajaa ja päätökset tekee yksi ja ainoa ihminen. Tällaisten ikävien tapahtumien vuoksi EA on ollut kaukaa viisas ja tehnyt peliin systeemin, jossa yksi pelaaja on yksinvaltias. Minun, tai kenenkään muunkaan, ei tarvitse olla samaa mieltä päätöksistä. Henkilökohtaisesti en tunne komissaariamme muista piireistä, mutta tässä kolmen kuukauden aikana olen oppinut, että hän osaa tehdä parhaan mahdollisen päätöksen vaikeissa tilanteissa. Luotan komissaariimme, vaikka olisin eri mieltä. Luottakaa te muutkin. Tämä liiga on sitä, mitä siitä teemme.

Tämä ns. luottogm-ryhmän kasaaminen voisi olla ihan hyvä idea, auttamaan komissaarin hommia. Muistetaan kuitenkin, että kuppikuntien kasaaminen ei johda yleensä mihinkään hyvään. Tarkoitan sitä, että sinne on saatava oikeat sedät heilumaan, eikä niin, että siellä joku kaveriporukka tekee päätöksiä hävittyjen pelien tms. pohjalta. Luotan tähän porukkaan, että löydämme oikeat henkilöt, mutta halusin vain pessimistisen huoleni ilmaista.

Hyvinhän tässä on kaikki mennyt, kun alkuun päästiin. Pelataan kiakkoo pojat!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Komppaan komissaaria täysin vaikka itse en Dallasista mitään palautetta ole antanut. Jos valituksia tulee ja varotuksia ei huomioida niin onhan se selvä peli.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Joo olen saanut komissaarilta nyt sen verran kattavat selvitykset case maiqqista, että en enää jaksa väittää vastaankaan. Jotkut olisivat varmaan antaneet Dallasin GM:n pysyä liigassa, mutta joka tapauksessa asia on mun puolesta loppuunkäsitelty. Chicagon menettäminen jonkun toisen GM:n huostaan nyt tuli siinä sivussa, mutta ei voi mittään.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Hienoa, että alkaa löytyä jo ymmärrystä komissaaria kohtaan :) Tässä on meillä mahtava liiga menossa kuitenkin ja kaikkien tulisi muistaa ettei komissaari voi kaikissa päätöksissään miellyttää jokaista GM:ää. Toivon, että tästä episodista ei tulisi enempää lopettaneita tai muuta negatiivistä vaan voitaisiin päästä eteenpäin :) Kohta on kuitenkin edessä kauden huipennus, kun päästään pleijareissa mestaruudesta taistelemaan ( sinne selvinneiden ) kesken :)

ps. Toronton pelityyli on kyllä melko kyseenalaista ollut pitkin kautta. Kuten vanha viisas fani kerran sanoi: Kiekko ja tamburiini.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Dallasin uutena GM:na ja keskustelua sivustaseuranneena sanoisin, että ainoa oikea ratkaisu olisi ottaa Maiqqi ja tämä Chicagon ex-GM takaisin liigaan ja potkia k3k3, joka vaikuttaa galaktisen luokan kitivitulta, pois.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Dallasin uutena GM:na ja keskustelua sivustaseuranneena sanoisin, että ainoa oikea ratkaisu olisi ottaa Maiqqi ja tämä Chicagon ex-GM takaisin liigaan ja potkia k3k3, joka vaikuttaa galaktisen luokan kitivitulta, pois.

+++ tälle viestille. Pelastit mun perjantai-illan :D.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Ja taas mennään.. K3k3 vaikuttanut kaikin puolin rehdiltä tyypiltä niin peleissä, kuin vaihtoneuvotteluissakin.. Jos lisää halutaan vielä kaivaa niin, Dallasin suunnalta tuli kaiken muun lisäksi vielä järjettömiä treidiehdotuksia vähän väliä, mikä pisti ärsyttämään ainakin itseäni. En kenestäkään ole kuitenkaan missään vaiheessa valittanut, mutta voin silti sanoa etten usko kenenkään haluavan olla komissaarin saappaissa hoitamassa tätä koko touhua, joten vähän kunnioitusta hänen ratkaisuilleen!

ps. Jos täältä, jonkun pitäisi lentää ulos niin Torononton. Kuten Toronton Gm itse kerran sanoi: Dingon laulaja oli K-kaupassa ja hän ahmi älyttömästi tuc-keksejä. Myyjä tuli paikalla ja kysyi: "Mitä helvettiä sä teet Neuman?", Neuman vastaa: "Sori, mut mul tuli ihan levoton tuchimo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom