Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Mä haluan jatkaa vielä, sä siis et tiedä muiden rankkeja, mutta väistelet kuitenkin jengiä? Ymmärrän, halusit ärsyttää alkuun, miksi silti pitää juosta karkuun monta kertaa, en nyt muista miten päin oltiin, oliko se kotiottelun hakua?
Mä en ainakaan osaa arvostaa tollasta toimintaa, vielä enemmän vituttaa se, että quittaat kolme matsia, neljännessä menet ja sidot alotuksen ja et saa maalia suoralla rannarilla niin quittaat?
Tappio ei sinäänsä harmita, tiukka hyvä matsi, hienon maalin teit vielä loppuun, mutta sitominen vitutti, parempi kuitenkin voitti, i guess.
Toivottavasti seuraavaksi kun kohdataan, uskallat pelata heti, etkä ''ärsytä'' quittailemalla, on sitten varma ettei sen jälkeen enää kohdata. Mulla on parempaakin tekemistä kun katsella muiden pelleilyä ja karkuun juoksemista.
Etkös sinä voittanut enemmän aloituksia..? En ihan tarkalleen muista, mutta luultavasti sidoin paljon, koska muuten ei tuntunut aloitusvoittoja tulevan. Esim. viimeisellä minuutilla sait minun päädyssäni kolme aloitusvoittoa, josta yritit aina samantien siniviivavetoa ja karvasit lopuksi röyhkeästi maalille (en sano huonolla, vaan tämä on pelin henki!), että oli pakko jäädyttää peli. Käytin aikalisän, jolloin sain sidottua sinut, pidettyä kiekkoa ja sinetöityä voiton.
Vastustajia en ole valinnut myöskään enkä edes tiedä mikä rankingisi on tai miten tietyn joukkueen ranking katsotaan. Mutta senkus keksit mitä keksit, että häviö ei tuntuisi katkeralta.
Alkurumba oli pelkkää tarkoituksellista ärsyttämistä, onko se nyt tässä se, mikä sinun on vaikea niellä? Vai tappio? Huomaa, että pelasit Vilpereitä vastaan. Itse peli oli kokonaisuudessaan reilu ja tiukka. Postilaatikkoon huutelin, koska sinun puoleltasi tuli kokoajan viestiä --> Provosoin lisää.
Mä haluan jatkaa vielä, sä siis et tiedä muiden rankkeja, mutta väistelet kuitenkin jengiä? Ymmärrän, halusit ärsyttää alkuun, miksi silti pitää juosta karkuun monta kertaa, en nyt muista miten päin oltiin, oliko se kotiottelun hakua?
Mä en ainakaan osaa arvostaa tollasta toimintaa, vielä enemmän vituttaa se, että quittaat kolme matsia, neljännessä menet ja sidot alotuksen ja et saa maalia suoralla rannarilla niin quittaat?
Tappio ei sinäänsä harmita, tiukka hyvä matsi, hienon maalin teit vielä loppuun, mutta sitominen vitutti, parempi kuitenkin voitti, i guess.
Toivottavasti seuraavaksi kun kohdataan, uskallat pelata heti, etkä ''ärsytä'' quittailemalla, on sitten varma ettei sen jälkeen enää kohdata. Mulla on parempaakin tekemistä kun katsella muiden pelleilyä ja karkuun juoksemista.