Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma kyllä joku jaksaa nähdä vaivaa ja latailla videot nettiin yms kun häviää. Kiva kun tokan maalin jälkeen tulee viestiä "vi*n pelle" tai jotain vastaavaa. Se motivoi kyllä voittamaan peli, ihan sama tykkääkö vastus vai ei :D Se mitä EA sais korjata tässä on pelaajavaihdot: mulla ainakin käy monesti niin että vaikka vaihdan ketjuja, ne ei sinne vaihtoon mene, vaan pitää rauhottaa peli että saa kaikki vaihtoon. Tosi kiva lähtee hyökkäykseen ja kun vastustaja saa kiekon niin huomaa että samat pakithan siellä on eikä ne jaksa luistella :rolleyes:

Niin ja kiitos Hexton. Alkuun tässä ajoin aina päin tuota trappia, mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Olkoon peli vaikka 0-0, ei siihen kannata väkisin puskea. Sieltä kun saa edes 1 miehen pois niin voi päästä läpi. Taitaa perusoppi tässäkin perlissä olla se että "niin kauan kuin kiekko on sulla, vastustajan on vaikea tehdä maalia". Pitäis Hexton sua vastaan päästä pelaamaan.. onkohan NLH13:ssa yhtään peliä vielä otettu? NHL12 oli tasasia... nyt voi olla että saan aika pahasti pataan... :D

Ei ollut suomalainen kyseessä, ruotsalainen joka voitti sinut loppujen lopuksi. Mutta valitti commentaryssa sitä "ajanpeluuta".

Jaa-a pitää kait haastaa sut joku pv, lupaan kuluttaa aikaa! ;)

Susta on vaan tulossa vanha :D Hyvä puoli tässä on se että sunkin sormet kangistuu eikä Datsyuk enää pyörittele mun ohi taklaavia pakkeja kuin joskus aiemmin...

Voi olla, kyllä kaikki kynät on sormien lihasmuistissa edelleen, ainoa probleema on että righteilla ei enää lähe kynät sitten millään! Sain kehuja joltain suomalaiselta siitä miten näppärästi pelaajat vaihtu, miten viimeistelin tilanteista ja maalivahdin käyttö oli kuulema huikeaa. Itse ei kuulema kerkeis millään kaikkeen. :D

Yllätyin positiivisesti ettei valittanut, vaikka aluksi luulin kyseisen herran viestiä sarkastiseksi ("Taitava kaveri" tai vastaavan oloinen viesti). Isot propsit sille ukolle, en nyt nimeä muista.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seittemän ja puolen tonnin packista tuli:
P. Ryan 72
M. Johansson 83
J. Tavares 86
Kulutuskortteja
Screaming Eagles kotipaita
Houston Aeroes vieraspaita

Kiinnostuneita Tavaresista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ollut suomalainen kyseessä, ruotsalainen joka voitti sinut loppujen lopuksi. Mutta valitti commentaryssa sitä "ajanpeluuta".

Ai joo, eri pelistä siisk kyse. Jotain tuosta pelistä muistankin. Näitä hetken odotteluja on parissa pelissä tapahtunut kun jäävät trappia pitämään. Ei kai kukaan tuohon träppiin/miesmuuriin halua ajaa. Idioottinako se vastustajia pitää? :confused:

Mutta tällä pojallahan oli kohtuu joukkue kasassa eli Nashit, stammerit jne. Sen ekassa maalissa näytti että pakki ois jumittanut lagin tai jonku muun takia kun kiersi ihan ilmatteeks. Botti teki voittomaalin riparista ilmasta ja 3-1 maali oli kohtuu pullaa kun Hiller löi vissiin mailalla omiin, tosin se kyllä menee ihan omaan piikkiin kun päästin avopaikkaan. Pelaajana ei ollut kummonen, kovempia ollut paljonkin vastassa. Oon lisännyt muutaman pelaajan blocklistille jos on hirvee lagi ollut, ja Sportic näköjään löytyy sieltä :D Noissa lagipeleissä on kohtuu vaikee puolustaa tai tehdä nättejä hyökkäyskuvioita kun ajotukset ihan metässä eli sillion vaan maalia kohti ja vetoja. Tää oli ihan hirveetä lagiroskaa tämä peli jos muistan oikein, ja siltä ainakin oma pelaaminen näytti. Ja korostan, en oo kummonen pelaaja vaikka yhteys toimistkin, mutta lagi kyllä ärsyttää ainakin täällä päässä silloin ku se iskee pahasti päälle. Ainakin omalla pelityylillä koko homma on ajoituksesta kiinni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minäpä ostin onnellisena lähes viimeisillä puckseilla golden ticketin,ajattelin sen olevan jotain tosi hienoa :) mitä mä tolla läpyskällä teen? Enpä mitä hyötyä siitä on?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minäpä ostin onnellisena lähes viimeisillä puckseilla golden ticketin,ajattelin sen olevan jotain tosi hienoa :) mitä mä tolla läpyskällä teen? Enpä mitä hyötyä siitä on?

Muistaakseni voi voittaa 50k... En tiedä milloin :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sieltä napsahti ansaittu amatööri-playoff viiri hallin kattoon! Ja nyt tsiigaa minkälaista menoa on luvassa ammattilais-pleijareissa...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniih, tulihan se kauden eka nollapeli sieltä. 10 - 0. Iginlalle (4) ja Perrylle hattu mieheen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aikas mielenkiintoisen pakan ovat myyntii iskeneet.. Kertokaahan, jos joku tuollaisen ostanut niin kokemuksia mitä tuli/paljonko takkiin tuli :D
 
Aikas mielenkiintoisen pakan ovat myyntii iskeneet.. Kertokaahan, jos joku tuollaisen ostanut niin kokemuksia mitä tuli/paljonko takkiin tuli :D

Kovalchuk perry r.suter booth mainittavimmat.

Aina tulee tämmösiä pakkoja joita pakko ostaa kun saa vähänkin kerrytettyä ryöstelypukseja... 30k jäi enää :(

Juu jäin voitolle aika reippaasti mut uudella joukkueella semmonen sääntö et parhaat pelaa jotenka kovalchuk ja perry jäänee pidemmäksi aikaa kokoonpanoon.

Vai pitäisköhän tuota sääntöä muuttaa et yli 100k arvoisia pelaajia ei saa olla? :)

Ps. Oisko jollain lainata 70k? :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kovalchuk perry r.suter booth mainittavimmat.

Aina tulee tämmösiä pakkoja joita pakko ostaa kun saa vähänkin kerrytettyä ryöstelypukseja... 30k jäi enää :(

Juu jäin voitolle aika reippaasti mut uudella joukkueella semmonen sääntö et parhaat pelaa jotenka kovalchuk ja perry jäänee pidemmäksi aikaa kokoonpanoon.

Vai pitäisköhän tuota sääntöä muuttaa et yli 100k arvoisia pelaajia ei saa olla? :)

Ps. Oisko jollain lainata 70k? :)


En ymmärrä sun tuuria. :D

Joka pakasta napsuu voittoja kehiin, ehkä vain ostat paljon en tiiä. Ihan huikeeta tuuria, itse en pakkoihin enää koske!

---

Tämän pv:n aloitin 36k:lla pucksilla, nyt niitä on saman verran ja vaihtopakassa 60k:n edestä tavaraa. Tultu pikkasen ryösteltyä, ei mitään jätti ryöstöjä mut ainakin 10 kpl:tta +5k:n profitin ryöstöjä esim: Koivu 2k, Halak 2k, Pietrangelo 9k, Edler 9k, Filppula 1k, jne. aivan sairaasti kortteja oon nappaillu, se näkyy tuotoissa. :D
 
En ymmärrä sun tuuria. :D

Joka pakasta napsuu voittoja kehiin, ehkä vain ostat paljon en tiiä. Ihan huikeeta tuuria, itse en pakkoihin enää koske!

---

Tämän pv:n aloitin 36k:lla pucksilla, nyt niitä on saman verran ja vaihtopakassa 60k:n edestä tavaraa. Tultu pikkasen ryösteltyä, ei mitään jätti ryöstöjä mut ainakin 10 kpl:tta +5k:n profitin ryöstöjä esim: Koivu 2k, Halak 2k, Pietrangelo 9k, Edler 9k, Filppula 1k, jne. aivan sairaasti kortteja oon nappaillu, se näkyy tuotoissa. :D

Viimeks ostanu pakkoja ku oli ne megapakit myynnissä (jos ei pronsseja lasketa) tai ehkä 2-3 jumboa ostettu välissä kun haaveilin saavani sotw gaborikin. Mut ei noista kultapakoista saa koskaan mitää hyvää.

Ja ihan samanlaista tuuria mulla on, emmä huonoja pakkoja jaksa tulla hehkuttaan :)

E: kovalchukki lähti myyntiin :) mitään järkeä pelata tommosella josta voi 150-200k saada
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin kans sata kiloo puckseja yhteen tuollaiseen pakkaan ja voi vittujen kevät.. Carter, Landeskog ja sit joku Wickenheiserin horo mistä ei saa mitään. Kyllä kannatti! :mad:[h=1][/h]
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollakulla on tarvetta FIFAn UT coinsseille ja vaihdossa olisi antaa hutin puckseja, niin saa pistää privaa. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mullakin oli eilen ihmeen hyvä ryöstöpäivä. Mm:

-Brown 1k
-Callahan 1k
-Tavares 3k
-Pacioretty 2k

Aamulla oli puckseja vain 5k ja vaihtopakan tyhjennyttyä pitäis olla jtn yli 60k.
Johtuu varmaan tosta superpaketista et näitä nyt löytyy :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aikahyvin nuo "hyper paketit" hintoihin vaikuttaa,nashinkin olisi aamulla saanu n 30000 no nyt ei sit enää 86 pelaajistakaan,paria poikkeusta

lukuunottamatta enää saa edes 10000,tulipahan eka peli lopetettua kesken 5-0 tilanteessa,tyyppi teki hirmu prossalla maalit ja tietty halusi

katsoa kaikki hidastukset jne,huomasin että minulla kummittelee 2 muutakin lopetusta tilillä no noi tullut tietämättäni ea piikkin pistän,

kun huomaa ettei mitenkään kulje voisi olla mahdollisuus "kunnialliseen",luovutukseen kirjattaisiin sitten vaikka 3-0 ja ei tulisi miinusta,

joskus kyllästäny pelailla jotain vastaan 8-2 tappiolla,kun ei siinä enää ole mitään muuta "jännitystä" kun meneekö 10 rikki.

yleensä n 4 maalin jälkeen lun oma veskaa imee kaiken.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

^Niin ja Nasheja oli marketissa 19 kpl:tta. :O Hyvä mulle, sen haluunkin kolmosketjuun.

----------------

Eilinen yö päättyi kaikista parhaimmalla tavalla: suunnitteilla oli Weberin hommaaminen ja koko yön rassasin +6k:n ryöstöjä ja puckseja oli tulossa se about 50k tilille lisää (yhteensä olis ollu joku 90k), kunnes olin jo menossa nukkumaan niin napsahti Weberi myyntiin 22k:lla, oli se pakko ottaa onhan se 10k halvempi kuin muut ja suoraan kokoonpanoon. Niin ja nyt aamulla Biddasin Letangin 35,250, vaikka sillä oli 40k osta heti kukaan ei tarttunut... Meni viisi minuuttia ja Letangin myin 50k:lla, ai että kun hymyilyttää. Vielä 25k:n edestä tavaraa tradepilessa ja 55k puckseja, ei parempi vklp:u voi ollakkaan. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites tuo pucksejen saaminen? Millä on paras tapa saada about. 20 000 pucksia? Pelata vaiko ostaa-myydä-ostaa-myydä? Vai kenties NHL Momentsien raiskaaminen?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites tuo pucksejen saaminen? Millä on paras tapa saada about. 20 000 pucksia? Pelata vaiko ostaa-myydä-ostaa-myydä? Vai kenties NHL Momentsien raiskaaminen?

Ostaa-myydä-ostaa-myydä. Sillein tein eilen 45k puckseja + sain Weberin kokoonpanoon eli about 75k puckseja tuli yht. eilen. :)

Momentsit on ihan hauskaa ajanvietettä, ei niistä kyllä paljoa saa. Olen vetäny suunnilleen kaikki superstarilla paitsi sen Mike Smith homman, pirun vaikee. :D

-------------

Tuli tossa vastaan joku top 30 heebo, ei kyllä mitään ihmeellisiä taikoja vastustajalla ollu. Etukulmaa hu*rasi kokoajan, plussana että ykkös pakkini Myers lentää suihkuun ekassa erässä ajassa 18:40! Ihme säkällä liuku vaan maalineteen toedragilla ja etukulma.. Rupes pannuttamaan sen 3-1 maalin jälkeen (tein avausmaalin alivoimalla ja hän sai 3 sillä 5min jäähyllä.. Ward päästi jokaisen etukulma huorailun..), jäähyily jatkui sen jälkeen mutta onnistuin pitämään verkon puhtaana ja puolustin etukulman pois. Sitten pääsin 2. erässä iskemään pelin tasoihin 4. ketjun voimin, Drew Miller pisti kiekon reppuun. Erän lopussa St.Louisilla puikkelehdin pakkien välistä ja 3 sekuntia ennen erän loppua 3-4. Vikassa erässä mentiin 15min maalitta, kunnes Gaborik nousee kulmasta ja syöttää Datsyukille joka näpäyttää loppusinetin etuylänurkkaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostaa-myydä-ostaa-myydä. Sillein tein eilen 45k puckseja + sain Weberin kokoonpanoon eli about 75k puckseja tuli yht. eilen. :)

Momentsit on ihan hauskaa ajanvietettä, ei niistä kyllä paljoa saa. Olen vetäny suunnilleen kaikki superstarilla paitsi sen Mike Smith homman, pirun vaikee. :D

----------

Ookkei, mutta mitenköhän minä tuon muutaman kymmenen tuhannen pesämunan teen? Pelaamalla turnauksia?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ookkei, mutta mitenköhän minä tuon muutaman kymmenen tuhannen pesämunan teen? Pelaamalla turnauksia?

Momentseista saa helposti ainakin pari tuhatta jos niitä suht helppoja vetää superstarilla. Sitten vaan pelaat pelejä (vaikka offline turnauksia) ja koitat nappailla esim. noita 85 ovrl. ukkoja 1k:lla ja myyt eteenpäin 2k:lla, pikkuhiljaa pesämuna kasvaa. Ei ihan kaikkia 85:sia kannata nappaa kuitenkaan, osa on vaan kuitenkin 1,5k:n arvoisia, joten kannattaa kattoo mitä ostaa. Hyvät luistelijat menee varmasti 2k:lla.
 
Ylös Bottom