Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kehitetyt maalivahdit on yleensäkin todettu huonommiksi kuin koskemattomat (ei ehkä täällä mutta EA:n foorumilla).Muutenkin en ymmärrä mikä niissä playoffeissa nyt niin hienoa on, itselleni on ainakin enemmän haittaa kuin hyötyä siitä viiristä. Muutenkin pucksi bonus on niin olematon kun voittaa niitä, sais olla jotain 3k amatööristä, 5k prosta ja 7k eliitistä. +1k:n bonukset voitosta ei jotenkaan innosta, jos se viiri ei nousisi kattoon jokaisessa kotipelissä niin sitten voisin ehkä harkitakin playoffien pelaamista. Mulle riitti ne ekan kuukauden playoffit, seuraavan kuukauden aikana otteluita sai hakea paljon kauemmin, ennätyksenä 3 perättäistä poistumista viirin noston aikana. :rolleyes:
En kyllä allekirjoita tuota väitettä. Olen tuossa muutamankymmentä peliä pelannu tappiin asti viritetyllä Lehnerillä, jonka kokonaisuus tuo 98/99 15 pelin ajan. Silloin kun tämä jätti on maalissa, niin tuntuu ettei mikään mene omiin ja maalivahtiin voi tällöin luottaa oikeasti. Torjuntaprosentti yli 90, PMK 1 ja olisiko reilu 30 peliä pelattu ja saman verran kaverilla myös voitettu (yhtä tappiota lukuunottamatta). Aikas heikkoa aktiivisuutta Elite-playoffien puolella ja päivemmällä etsin peliä monta tuntia, mutta ei natsannut. Itseäni ei viirit haittaa, kun olen kuitenkin lähes aina vieraissa :) Kauankos nuo pleijarit jatkuvat vielä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks teil muil tätä että myytte jonkun pelipaidan niin se on seuraavissa peleissä päällä. Hävettää pelata Ilveksen paidoissa. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En minä karkaa ketään vastaan, paitsi jos näen hienon lentokenttä kaukalon siellä. Mua vastaan vaan tunnuttiin haluavan karata, vaikka vain pro playoffit pystyin voittamaan silloin..

No kyllähän noi karkailut välttää, jos ei peluuta pelkkiä superstaroja. Toi ean tekemä joukkueitten tähtisysteemi on niin perseelleen painotettu ettei mitään rajaa. 5 tähteä vaikka joukkueessa ei olisi yhtään yli 85 pelaajaa, ja vastaavasti sama tähtitaso vaikka ei olisi yhtään alle 86 pelaajaa. Jos noista parempia jengejä vastaan pelatuista peleistä saisi edes sen reilun 1.08 kertoimen niin ei niitä tarvitsisi vältellä, kun itteäni ei ainakaan tilastot kiinnosta - tappiopeleistä tulleilla kiekoilla ei vaan saa välttämättä edes soppareita katettua. Eli jollain tapaa voisivat kannustaa pelaamaan noita superjoukkueita vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jihuu, viikon ja kuukauden ykkönen! :D ovr 6 vielä, kovasti nousee kyllä sijoitus kokoajan.

Kiitetään samassa Girouxia hyvästä pelistä, vaikka vihulla ilmeisesti oli yhteysongelmia ollut.

Sitten ihan aiheeseen, mikä helvetti siinä on, kun saa matsien jälkeen viestiä, että gg lucky win yms, kun voittaa 8-0. Okei, h-alueaika ja vedot meni kaverille, mutta mä tein kaikki 8 maalia sloteista, rannetta yläseen, läpärit ja 2-1 ristikulmaan. Onko se häviö vaikea pala, vai onko se absoluuttinen totuus, että kun voitat h-alueajan ja vedot, niin kuuluu aina voittaa? Tänään kahden kanssa jo vääntänyt, toinen itki etten osaa tehdä muunlaisia maaleja ja toinen väitti momentumin olleen mun puolella, 8-0 taulussa niin sopii miettiä oliko momentum mukana vai ei.

Kirjoituksen pointtina ei tosiaankaan ollut kehua itseäni mitenkään pelaajana tai nostaa itseäni alustalle kun olen niin korkealla rankeissa. Mua ei sikseen kiinnosta paskaakaan mikä on ranking, eikä mua kiinnosta kerätä mitään huippujengiä. Voisin melkeen väittää, että mulla on paskin joukkue top 30 jengeistä. Mun mielestä on kiva kerätä mahdollisimman paljon pelaajia, paitoja ja logoja kokoelmaan. 259 pelaajaa NHL:stä ja 159 SM-liigasta. 43k kiekkoja löytyy, mutta kuten mainittua ei niitä huippupelaajia kiinnosta ostaa, näin on mukavempi pelata :)

Muuten, mikä siinä on ettei taitotasoero voi olla enempää kuin 1.04? Tänään vihulla mm. Crosby, Malkin, Letang yms jantterit ja vaan 1.04 tasoero.. Tietysti kolmoskentän duunari Pensistä, Dupuis iski kolme maalia, ei ne huippupelaajat aina kaikkea merkkaa =)

Hyhhy, vaikuttaapa paljon itsensä kehumiselta tämä viesti.. Pakko kai se on mennä nukkumaan, hyvää yötä!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitetään samassa Girouxia hyvästä pelistä, vaikka vihulla ilmeisesti oli yhteysongelmia ollut.

Juu ole hyvä vaan :D kyllähän sitä kohtaamista jo tuli odotettua, harmi vaan että äijät jostakin syystä tahmas ihan sikana vaikka meidän levelit ja sijotukset samaa luokkaa. Koko matsi pelattiin meikäläisen päässä ja täytyy sanoa etten muista olleeni ikinä vastaavassa myllyssä :D satunnaisia paikkoja sain ja johdin aina 57min? kunnes iskit pari kertaa. Revanssia odotellaan ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jihuu, viikon ja kuukauden ykkönen! :D ovr 6 vielä, kovasti nousee kyllä sijoitus kokoajan.

Kiitetään samassa Girouxia hyvästä pelistä, vaikka vihulla ilmeisesti oli yhteysongelmia ollut.

Sitten ihan aiheeseen, mikä helvetti siinä on, kun saa matsien jälkeen viestiä, että gg lucky win yms, kun voittaa 8-0. Okei, h-alueaika ja vedot meni kaverille, mutta mä tein kaikki 8 maalia sloteista, rannetta yläseen, läpärit ja 2-1 ristikulmaan. Onko se häviö vaikea pala, vai onko se absoluuttinen totuus, että kun voitat h-alueajan ja vedot, niin kuuluu aina voittaa? Tänään kahden kanssa jo vääntänyt, toinen itki etten osaa tehdä muunlaisia maaleja ja toinen väitti momentumin olleen mun puolella, 8-0 taulussa niin sopii miettiä oliko momentum mukana vai ei.

Kirjoituksen pointtina ei tosiaankaan ollut kehua itseäni mitenkään pelaajana tai nostaa itseäni alustalle kun olen niin korkealla rankeissa. Mua ei sikseen kiinnosta paskaakaan mikä on ranking, eikä mua kiinnosta kerätä mitään huippujengiä. Voisin melkeen väittää, että mulla on paskin joukkue top 30 jengeistä. Mun mielestä on kiva kerätä mahdollisimman paljon pelaajia, paitoja ja logoja kokoelmaan. 259 pelaajaa NHL:stä ja 159 SM-liigasta. 43k kiekkoja löytyy, mutta kuten mainittua ei niitä huippupelaajia kiinnosta ostaa, näin on mukavempi pelata :)

Muuten, mikä siinä on ettei taitotasoero voi olla enempää kuin 1.04? Tänään vihulla mm. Crosby, Malkin, Letang yms jantterit ja vaan 1.04 tasoero.. Tietysti kolmoskentän duunari Pensistä, Dupuis iski kolme maalia, ei ne huippupelaajat aina kaikkea merkkaa =)

Hyhhy, vaikuttaapa paljon itsensä kehumiselta tämä viesti.. Pakko kai se on mennä nukkumaan, hyvää yötä!

Pieni komentti tuohon EI myöskään se lopputulos aina ihan kaikkea kerro,laitetaan esimerkki hävisin 4-0 n 50 min peli oli hyvin tasainen

vastustaja toki oli just sen, minuutin jälkeen tehnyt aloitusvoittomaalin sen jälkeen itsellä tyyliin 3 tolppaa 2 ylärimaa parikertaa kiekko viivalla,

mutta kun ei mene niin ei mene ok toki pakko se on taktiikkaa muuttaa,no jossain 55min kohdalla kaveri tietty karkaa 1 läpi tietenkin maali

sitten aloitus suunnilleen punaviivalta,joku propeli pomppii maaliin 3-0 menee maku lopullisesti 4 tulee sit joko maalinkulma tai lämäri glitchillä,

väkisinkin miettii ettei tulos kerro kaikkea varsinkin kun vastustajan 1 kenttä oli zetter,ove,ilja +90 pakit + " 95" veskari eli uskon kyllä

momenttumiin enemmän kuin esim heikomman tukeen,oisihan minun pitänyt pari tehdä jos semmoista olisi ps itse en harrasta viestien

lähettelyä joskus pakko vastata kun tulee näitä v,,,,,u sä oot p,,,a viestejä kun vastustaja on pulalla voittanut esim rankkareilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks teil muil tätä että myytte jonkun pelipaidan niin se on seuraavissa peleissä päällä. Hävettää pelata Ilveksen paidoissa. :D

Hyi s**tana! On käyny monestikkin mut jumasviidu jos Ilveksen paidat päällä olis äijät liukunu kentälle edes alkuintron verran niin olis pakko poistaa koko joukkue... Ei niin nöyryytettyjä reppanoita vois enää edes myyntiin laittaa... :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks teil muil tätä että myytte jonkun pelipaidan niin se on seuraavissa peleissä päällä. Hävettää pelata Ilveksen paidoissa. :D

Itellä kävi silleen että lukon logon kun sain myytyä niin ei enää lähe ollenkaa käytöstä. Välillä kyllä käy edellinenkin logo mutta enimmäkseen lukko. Ja sitten kun annoin vaihdossa SOTW Moulsonin, D.Doughtyn yms. nii hehkuttaa jatkuvasti ettei ole mennyt kaupaksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

kauan nämä esittelyssä olevan turneet on auki? olis kiva jos olis edes 4-5 turneeta online eikä noita kahta mitä jaksa moneen kertaa pelata...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ohhoijaa,Onks kaikki pelannu jo pleijarit vai miksei oo 2 pvää löytäny vihuja elitestä?

Suosittelen ostaan P.Bergeron tehny tuhoisaa jälkeä Havlatin ja Lecavalierin kanssa :)



Olipahan taas aamulla ryöstöjä:

- P.Bergeron 2,5k

- M.Michalek 2,5k

- Kh-Ol kortti 0,7k

- Hiller 1,5k

Eipä noista nyt niin hirveesti saa voittoa mutta köyhän on pakko yrittää :D


Ja mitä tuohon mv:n tuunaamiseen tulee niin itellä 90ovr Mason ja Hiller. Pleijareissa torj. % n.96 luokkaa..suurin tekijä silti taitaa olla siinä omassa puolustus pelaamisessa jos ei tuunatulla mv:llä pärjää ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No kyllähän noi karkailut välttää, jos ei peluuta pelkkiä superstaroja. Toi ean tekemä joukkueitten tähtisysteemi on niin perseelleen painotettu ettei mitään rajaa. 5 tähteä vaikka joukkueessa ei olisi yhtään yli 85 pelaajaa, ja vastaavasti sama tähtitaso vaikka ei olisi yhtään alle 86 pelaajaa. Jos noista parempia jengejä vastaan pelatuista peleistä saisi edes sen reilun 1.08 kertoimen niin ei niitä tarvitsisi vältellä, kun itteäni ei ainakaan tilastot kiinnosta - tappiopeleistä tulleilla kiekoilla ei vaan saa välttämättä edes soppareita katettua. Eli jollain tapaa voisivat kannustaa pelaamaan noita superjoukkueita vastaan.

Homma oli niin että siinä viirin nosto seremoniassa kaverit poistuu, katsomatta joukkuetta (vaikka pienen vilauksenkin saattoikin nähdä). Karkaamisen olen estänyt siten etten pelaa ollenkaan playoffeja, tai sitten se johtuu vaan yksinkertasesti siitä että enää ei tule vastaan kuin suunnilleen top 100:n pelaajia. Mut joo, kotipelejä on tullu tässä pelissä aivan käsittämätön määrä verrattuna edelliseen ja kyllä se viirin nosto joka pelin alussa alkaa varmasti ennen pitkään kyllästyttämään. Pelaisin ne jos palkinnot olisivat paremmat, itse "playoff konseptista" tässä pelissä pidän, mutta pelin haku loppupäässä on rasittavaa hommaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän aikaa tuli tahkottua "SM-Liiga" joukkueella (statsit joku 25-25-1) kunnes en vaan enää jaksanu sitä kuinka Vataset, Granlundit ja Salmiset lenteli joka taklauksesta. No, päätin hankkia puolustukseen vähän kokoa hankkimalla alkuun täälläkin kovasti kehutun Myersin sekä Hedmanin. Jälkeen päin hankin myös Edlerin, en kuitenkaan oikein ollu tyytyväine kaveriin niin sai lähtee. Tyler Myersiä täytyy kyllä kehua: kapteenikortilla varustettuna dominoi suoraan sanottuna jäätävästi. No, noiden vahvistuksien jälkeen pelannu 10 peliä, joista 8 voittoo, yks rankkaritappio ja 1 normi tappio. Oon päättäny jatkaa tätä SM-liiga taivalta siten, että hyökkääjät pitää olla SM-liigasta, muilla ei oo väliä. Saahan ainakin haastetta, eikä omissakaan soi niin usein. No seuraavaks täytys hankkia Hovisen tilalle maaliin joku kovan luokan tekijä, Cam Wardia oon kattellu, saas nähdä.

Tässä ny viime aikoina napsunu hyviä ryöstöjä. Noiden superpakettien myyntiin tulon jälkeen pari päivää sitten tuli mm.
-Perry (10k)
-Gagne (7.5)
-St. Louis (4k)
-Burns (5k ja 7.5k)
-Subban (5.6k)

Tänä aamuna vielä Kronwall 2.9k ja nyt mukavasti puckseja varastossa (45k)

Tulipahan eka viesti :)

EDIT: Oisko kellään mainita hyviä pakkeja, jokka saa myös kavereita nurin. Hintaluokka käytännössä mikä vaan, ja mielellään ei mikään hirveen hidas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai että tuli kaikkien rakastama sheron25 vastaan ja voitin vasta 2-1 JA:lla. Aivan käsittämättömän huono tuuri mulla, ainakin kolme muuta varmaa maalipaikkaa oli mutta ei sitten millään menny tolppien väliin. Gaborik löi kiekon tolppaan vaikka oli koko maali tyhjillään (siinä vasta snaipperi!), samalla Toews karkaa 2v0 tilanteessa sivulle ja siihen katos sekin maalipaikka. 3. erän lopussa otin pahan jäähyn jota piti myös kestää JA:lla, sain jäähyn tapettua pois ja vikalla minuutilla JA:lla Zett ja Dats kentälle, ei mennyt ku hetki niin Datsyuk riistään kiekon ja syöttää Zetterille joka vie vastustajan Karlssonia kuin pässiä narussa ja lyö kiekon yläpeltiin. Hermostutti jo pelin alussa kun tuli sheron vastaan, sillä se tietää ajankulutusta jos hän pääsee johtoon ja AV:lla omassa päässä ajankulutusta. Onneksi tein johtomaalin jo ajassa 19:17 joten se pelko katosi, en kuitenkaan kehdannut aikaa kuluttaa. :D

Sitten aikaisemmin ehdin pelata 2 muuta peliä jotka kyllä päättyivät jo ekaan erään, vastaan tuli lvl 2 ja 11? Itse olen 41, en ymmärrä miks EA laitto tollasia vastaan. Noh helpohkot 3-0 DNF voitot, toisessa ehdin tehdä 3 häkkiä alle 10min ja toisessa 2 häkkiä 15min, kunnes vastustajille jo riitti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

- P.Bergeron, mistä jengistä löytää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä ei vissiin kannata ostella pakkoja? Aattelin alotella nyt pelaaman HUT:ia, aikaisemmin ei oo millään jaksanut.
Milläs hommasitte coinsinne alkuun? Offline-turneeta vai? Ite en kyllä tohon lähde, pitkästyttävää touhua.

Heitelkää ehdotuksia joistain budjetti-pelaajista, joilla pääsisin mukavasti alkuun.

Kiitos. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei löydy ryöstöjä ei sitten mistään. Onko olemassa minkäänlaisia vinkkejä tuohon pucksien saantiin? Pakoistakaan ei tule yhtään mitään..
 
Ylös Bottom