Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
En kyllä allekirjoita tuota väitettä. Olen tuossa muutamankymmentä peliä pelannu tappiin asti viritetyllä Lehnerillä, jonka kokonaisuus tuo 98/99 15 pelin ajan. Silloin kun tämä jätti on maalissa, niin tuntuu ettei mikään mene omiin ja maalivahtiin voi tällöin luottaa oikeasti. Torjuntaprosentti yli 90, PMK 1 ja olisiko reilu 30 peliä pelattu ja saman verran kaverilla myös voitettu (yhtä tappiota lukuunottamatta). Aikas heikkoa aktiivisuutta Elite-playoffien puolella ja päivemmällä etsin peliä monta tuntia, mutta ei natsannut. Itseäni ei viirit haittaa, kun olen kuitenkin lähes aina vieraissa Kauankos nuo pleijarit jatkuvat vielä?Kehitetyt maalivahdit on yleensäkin todettu huonommiksi kuin koskemattomat (ei ehkä täällä mutta EA:n foorumilla).Muutenkin en ymmärrä mikä niissä playoffeissa nyt niin hienoa on, itselleni on ainakin enemmän haittaa kuin hyötyä siitä viiristä. Muutenkin pucksi bonus on niin olematon kun voittaa niitä, sais olla jotain 3k amatööristä, 5k prosta ja 7k eliitistä. +1k:n bonukset voitosta ei jotenkaan innosta, jos se viiri ei nousisi kattoon jokaisessa kotipelissä niin sitten voisin ehkä harkitakin playoffien pelaamista. Mulle riitti ne ekan kuukauden playoffit, seuraavan kuukauden aikana otteluita sai hakea paljon kauemmin, ennätyksenä 3 perättäistä poistumista viirin noston aikana.